ztráta výkonu
Moderátor: Moderators General
ztráta výkonu
Dobrý den,
mám renault megane III GT line, 96 kw, 1.9 v dieslu. Ročník 2011, najeto poctivých 221000km. Doteď bez problémů, ale včera při nastartování a zařazení jedničky úplná ztráta výkonu. Ikdyž vytočím otáčky na 4000, tak auto nejede, ale JDE rychlostí školky na polední vycházce. Chybová hláška žádná. Včera večer a dnes ráno jsem to zkusil jesště znovu nastartovat jestli se nechytne a pořád stejný. Naftu tankuji s aditivy. Vždy u prověřených benzinek. Na jaře byla serviska a měněny všechny filtry.
Díky předem za TIPY a doporučení.
Zdenek
mám renault megane III GT line, 96 kw, 1.9 v dieslu. Ročník 2011, najeto poctivých 221000km. Doteď bez problémů, ale včera při nastartování a zařazení jedničky úplná ztráta výkonu. Ikdyž vytočím otáčky na 4000, tak auto nejede, ale JDE rychlostí školky na polední vycházce. Chybová hláška žádná. Včera večer a dnes ráno jsem to zkusil jesště znovu nastartovat jestli se nechytne a pořád stejný. Naftu tankuji s aditivy. Vždy u prověřených benzinek. Na jaře byla serviska a měněny všechny filtry.
Díky předem za TIPY a doporučení.
Zdenek
Re: ztráta výkonu
Tady je neco spatne v popisu chyby. Kdyz vytocis motor na 4000, dostava otacky z predlohove hridele, pres spojku, prevodovka a otacky musi jit na kola. To by pak musela poradne klouzat spojka, nebo se urval kardan na poloose.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: ztráta výkonu
se spojkou nebyl nikdy problém. otáčky se mi opravdu podaří vytočit..asi blbý nápad, ale zkoušel jsem to na sílu prorvat, takže z mírného kopečka jsem tam píchl jedničku a ty 4000 mi to udělalo, samozřejmě, že auto potom trošku zrychlilo, ale při přeřazení na dvojku opět nic a žádný tah. Stejně tak vytočím motor do otáček na neutrálu, ale jakmile tam píchnu jedničku tak opět žádný odpich.
Re: ztráta výkonu
Jinak zapomněl jsem ještě dopsat, že se mi toto již jednou stalo. CCa před 3 měsíci, ale zároveň mi vyskočila hláška CHECK INJECTION SYSTEM. Úplně stejný problém jak přes kopírák, ale tehdy jsem auto nechal odpočinout pár hodin a po nastartování již vše vpořádku, bez chybové hlášky a krásný tah.
Re: ztráta výkonu
Ze se da vytocit na neutral, nebo z kopce toci motorem prevodovka a ne motor, je neco jineho.
V kazdem propade by ti to melo nejakou hlasku vyhodit. Ta zrtata vykonu je takova, jako by slo auto do nouzoveho? Pokud ano, tak chyb muze byt hodne. Od nejoblibenejsiho ventilu, turba, pres snimac tlaku, deravy chladic, nebo kolena. Asi do servisu na tester. Pokud nemas nahradni cidla, aby jsi menil, nevis, kde to syci apod, tak radeji odborny pohled.
V kazdem propade by ti to melo nejakou hlasku vyhodit. Ta zrtata vykonu je takova, jako by slo auto do nouzoveho? Pokud ano, tak chyb muze byt hodne. Od nejoblibenejsiho ventilu, turba, pres snimac tlaku, deravy chladic, nebo kolena. Asi do servisu na tester. Pokud nemas nahradni cidla, aby jsi menil, nevis, kde to syci apod, tak radeji odborny pohled.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: ztráta výkonu
Presne tak, vypada to jako by auto skocilo do nouzovyho rezimu..prave me zarazi, ze zadna chybova hlaska neprijde, tak nevim ceho se chytit..
dostal jsem tip, ze by to mohly byt i svicky..
Jak rikas, uvidim jestli na neco prijdou v servise.
Kazdopadne diky za rady!
dostal jsem tip, ze by to mohly byt i svicky..
Jak rikas, uvidim jestli na neco prijdou v servise.
Kazdopadne diky za rady!
Re: ztráta výkonu
Bez diagnostiky těžko říct. Může to mít souvislost s FAP filtrem. Svíčky nehodí motor do nouzáku.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Re: ztráta výkonu
U dieselu muzes svicky vyloucit.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: ztráta výkonu
aha,tak svicky beru zpet:) uvidime co rekne mechanik, snad me nezruinuje..!
Potom napisu co to bylo za problem, treba se to nekomu bude casem hodit (ikdyz to samozrejme nikomu nepreju)
Diky!
Potom napisu co to bylo za problem, treba se to nekomu bude casem hodit (ikdyz to samozrejme nikomu nepreju)
Diky!
Re: ztráta výkonu
Co ti rekne mechanik, neni dulezite. Dulezite je, co ti rekne odbornik a nechci na nikoho utocit, ale vetsinu mechaniku za odborniky na Renaulty nepovazuji, diky temto expertum mame tak spatnou povest.
Drahe to byt nemusi. Tedy pokud nekdo nepojede pokus omyl.
Drahe to byt nemusi. Tedy pokud nekdo nepojede pokus omyl.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: ztráta výkonu
s tím nazorem souhlasim, avsak najit ODBORNIKA taky neni zrovna jednoduchy...pokud ale znas nekoho v okoli Ostravy, tak budu jenom rad.
Re: ztráta výkonu
Ve znackovem by se nejaky mohl najit.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
-
- Experienced member
- Příspěvky: 508
- Registrován: stř kvě 26, 2010 09:28
Re: ztráta výkonu
Mkj tip je problem s regulaciou turba alebo zaseknuty EGR ventil. Nieco podobne sa mi stalo na 1,5dCi, ked po cistenk EGR ventilu zostal velnil v otvorenej polohe. Auto sa v tej chvili spravalo, ako keby bolo bez turba. Ziadny tah, nedostal som neho po rovne rychlost vyssiu ako 30km/h. Nakoniec pomohlo rozobratie EGR a jeho premazanie - v ose jehonpohyblivej casti. Za nejaky cas som menil aj regulaciu naklapania lopatiek turba.
Osobne by som teda vyskusal:
1. Vycistit EGR ventil
2. Skontrolovat funkcnost vytbarania podtlaku, napr. naslapanim brzdy pri vypnutom motore do tvrda. Ak po nastartovani nezmakne, tak sa nevytvara podtlak pre brzdy ani pre regulaciu turba.
3. Kontrola tesnosti hadiciek od podtlaku do ventilu regulacie naklapania turba a samotneho turba.
4. Kontrola zpnutia turba - od cca 1800 otacok by malo byt pocutelne typicke svistanie turba. Pri problemoch s regulaciou bude posunute do vyssich otacok. Pri otvorenom EGR nebude pocutelne vobec
Kontrola vsetkych veci vyssie je za cenu casu. Nove hadicky, v pripade ich netesnosti, tiez nestoja majland. Pripadna vymena EGR ci regulacneho ventilu turba v cene par tisic Kc sa podla mna u auta s takym najazdom este stale vyplati.
Drzim palce! Daj vediet, cim to bolo.
Osobne by som teda vyskusal:
1. Vycistit EGR ventil
2. Skontrolovat funkcnost vytbarania podtlaku, napr. naslapanim brzdy pri vypnutom motore do tvrda. Ak po nastartovani nezmakne, tak sa nevytvara podtlak pre brzdy ani pre regulaciu turba.
3. Kontrola tesnosti hadiciek od podtlaku do ventilu regulacie naklapania turba a samotneho turba.
4. Kontrola zpnutia turba - od cca 1800 otacok by malo byt pocutelne typicke svistanie turba. Pri problemoch s regulaciou bude posunute do vyssich otacok. Pri otvorenom EGR nebude pocutelne vobec
Kontrola vsetkych veci vyssie je za cenu casu. Nove hadicky, v pripade ich netesnosti, tiez nestoja majland. Pripadna vymena EGR ci regulacneho ventilu turba v cene par tisic Kc sa podla mna u auta s takym najazdom este stale vyplati.
Drzim palce! Daj vediet, cim to bolo.
Renault Megane II Grandtour 1,5dCi 74kW/101k, r.v.: 01/2005 http://moje.auto.cz/Master13/megane.html
Renault Laguna III Grandtour 4-Control 2.0dCi 127kW/175k, r.v. 10/2013
V občasnej údržbe:
Renault Thalia 1,4 16V 72kW/98k, r.v.: 2001
Renault Fluence Privilege 1,6 16V 81kW/110k, r.v.: 2010
Renault Fluence Technofeel 1,6 16V 110k, r.v.: 2012
Renault Megane III Grandtour 1,6 16V 110k, r.v.: 2012
Renault Laguna III Grandtour 4-Control 2.0dCi 127kW/175k, r.v. 10/2013
V občasnej údržbe:
Renault Thalia 1,4 16V 72kW/98k, r.v.: 2001
Renault Fluence Privilege 1,6 16V 81kW/110k, r.v.: 2010
Renault Fluence Technofeel 1,6 16V 110k, r.v.: 2012
Renault Megane III Grandtour 1,6 16V 110k, r.v.: 2012
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů