Porucha Megane III 1,2 TCe
Moderátor: Moderators General
Porucha Megane III 1,2 TCe
V listopadu koupím ojetého Megána III 1,2 TCe, r.v. 2013, dnes problém s baterií, nenastartoval jsem, (to s tím dalším problémem souviset nebude) po napojení kabelů z jiného vozidla, v pořádku, vůz mi nastartuje, projedu jej asi do 5km mimo město a najednou hlásí poruchu (oranžový servis klíč), navíc svítí (bliká) oranžová kontrolka systému odstraňování emisí,motor jakoby jel na tři válce, nemá výkon, rychlost max 40-45km/h (potřeboval jsem dojet alespoň k domovu), za mnou kouř (modrošedý) a smrad. Navíc víkend před námi, poraďte, co to může být za poruchu, abych toto pak automechanikovi vysvětlil?
EDIT: po hodině nastartuji, počítač hlásí vše OK, i motor se dostane do otáček, projedu jen pár stovek metrů, zvýším rychlost (otáčky) a opět začne blikat kontrolka systému odstraňování emisí.
EDIT: po hodině nastartuji, počítač hlásí vše OK, i motor se dostane do otáček, projedu jen pár stovek metrů, zvýším rychlost (otáčky) a opět začne blikat kontrolka systému odstraňování emisí.
Re: Porucha Megane III 1,2 TCe
No..podla mna je to chyba systému odstraňování emisí Ale nie, vazne. Skoda ze sa v tychto modernych motoroch uz nevyznam. V tomto pripade by asi fakt bolo najlepsie nechat vycitat error kody niekym kto im aj rozumie. Myslim ze technik tiez ak na pohlad (napr. nieco zatecene od oleja) nezisti nic, asi siahne po tej diagnostike tak ci tak. Ta strata vykonu mi pride, akoby RJ zhodila system do nudzoveho rezimu kvoli tym emisiam a vyhodila kontrolky, preto taky slaby vykon...
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: Porucha Megane III 1,2 TCe
Určitě zajdi na diagnostiku. Ten nepravidelný chod by mohla způsobovat třeba i vadná svíčka nebo cívka.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Re: Porucha Megane III 1,2 TCe
Diagnostika...nefungující zapalovací svíčka prvního válce, která způsobovala celý problém, mechanik šel však dál a zjistil, že mám v olejové vaně benzín :-/ po vytažení oleje zjistil, že jsem tam měl asi 1.7 benzínu, údajně se má však prý jednat o konstrukční vadu těchto motorů a problém se prý může opakovat...co s tím???, prodat to nemohu, mám to "lízované" u AAA
Re: Porucha Megane III 1,2 TCe
Zastavil bych se s tím v Renaultu, mělo by pomoct přehrát software v ŘJ motoru.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Re: Porucha Megane III 1,2 TCe
Mozno je to aj prave ta varka motoru, co bola oficialne Rendlikom uznana na vymenu za komplet novy agregat. Dakto to tu riesil a aj mu vymenili, vraj tusim tie prve kusy boli take. Podla VIN budu v Rendliku vediet
Momentalne Fluence 1.6 2013 + Grande Punto 1.4 8V 2013
Re: Porucha Megane III 1,2 TCe
Díky moc, zkusím se pozeptat v tom Renaultu, auto mám již doma, vzhledem k leasingu, mám auto i pojištěno, jednal jsem s nimi, zaplatí mi půlku opravy, výměna zapalovacích svíček, výměna oleje + filtr, toto samo neřeší můj problém, jak se do oleje dostal sakra benzín, mechanik říká, možná pomůže zabroušení ventilů..."možná" :-/ ale je to nákladné, hodně nákladné, dále, že toto auto není na cesty "jen kolem komína" ale na delší trasy, kde je motor zahřátý, a o to menší jsou pak úniky, tedy prakticky nejsou. Ještě co jsme chtěli zkusit, koupil jsem od něj - Super Charge, nějaké aditivum do motoru s hustotou jako med, které mám vylít do teplého motoru a pak to pořádně projet, aby se přípravek dostal všude, a možná, možná, že by to trochu mohlo pomoci. Pak také kontrolovat hladinu oleje...no jsem z toho motoru trochu rozpačitý...uvidím dále, když tak se tu ozvu, hezký víkend
Re: Porucha Megane III 1,2 TCe
Nic bych tam nelil, temto zazracnym pripravkum neverim. Dokonale funguji pouze v reklamách.
Nevim, jak by se dostal benzin pres ventily. Vyfukovy by to poustel do vyfuku a saci do sani. Jestli se nepletu, tak 1,2 je prima strikacka.
Pri studenem motoru se muze dostavat do vany pres pistni krouzky. Nevim, jak servis zjistili, kolik tam mas benzinu. Pokud se tam dostava benzin, nareduje olej a muze stoupat jeho hladina. Ze tam je 1,7 nebo kolik litru benzinu by se dalo rict, pokud by jsi z motoru dostal o tolik vic, jako je povolena napln. Vylit vsechno se vsak neda. Kdyby jsi tam mel o tolik vic, to by byl jiny pruser. Motoru by se to jiste nelibilo.
Chtelo by to seriozni servis, ktery s v tom opravdy vyzna.
Kolik jsi s tim najel od vymeny oleje do zjisteni chyby?
Nevim, jak by se dostal benzin pres ventily. Vyfukovy by to poustel do vyfuku a saci do sani. Jestli se nepletu, tak 1,2 je prima strikacka.
Pri studenem motoru se muze dostavat do vany pres pistni krouzky. Nevim, jak servis zjistili, kolik tam mas benzinu. Pokud se tam dostava benzin, nareduje olej a muze stoupat jeho hladina. Ze tam je 1,7 nebo kolik litru benzinu by se dalo rict, pokud by jsi z motoru dostal o tolik vic, jako je povolena napln. Vylit vsechno se vsak neda. Kdyby jsi tam mel o tolik vic, to by byl jiny pruser. Motoru by se to jiste nelibilo.
Chtelo by to seriozni servis, ktery s v tom opravdy vyzna.
Kolik jsi s tim najel od vymeny oleje do zjisteni chyby?
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: Porucha Megane III 1,2 TCe
Reprog by mohol riešiť ten problém. Hlavne ak sa častejšie štartuje a jazdia sa kratšie trasy so studeným motorom. Tento motor má priamy vstrek. Môže byť aj zlý vstrekovač a odkvapáva benzín ktorý cez krúžky stečie.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů