Nizky tlak na rampe

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nizky tlak na rampe

Příspěvek od amat » pát črc 21, 2017 18:08

Tohle je tedy dost velká divočina. Nakódovat by se mělo ihned, navíc nestačí jen kódování, ale je potřeba spustit proceduru po výměně vystřikovačů. Jednotka si vymaže adaptační hodnoty a načte si nové. Pokud se to bude takhle bastlit, tak se do toho zamotáš a nikdy to nedáš do kupy. Tohle není staré dTi, kterému bylo jedno jestli se do nádrže nalila nafta nebo filtrovaný olej z kuchyně.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 3113
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: Nizky tlak na rampe

Příspěvek od EfineSS » pát črc 21, 2017 19:08

Popelko, popiš prosímtě jak se ta závada projevuje.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

popelka
Starting member
Příspěvky: 98
Registrován: sob kvě 13, 2017 17:42
Bydliště: Jaroměř

Re: Nizky tlak na rampe

Příspěvek od popelka » pát črc 21, 2017 19:38

Myslim, ze uz jsem to tu psal. Kdyz seslapnes plyn, tak v tahu to proste hodi chybu, v kterych priblizne otackach ti nereknu.

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 3113
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: Nizky tlak na rampe

Příspěvek od EfineSS » ned črc 23, 2017 08:21

No, jestli se ti zase dostala nečistota do vstřikovače, tak nějaký ten bordel by mohl být i v railu. Zkusil bych mrknout na regulační ventil na railu. Aspoň ho nějak pročistit, profouknout, případně vyměnit.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

popelka
Starting member
Příspěvky: 98
Registrován: sob kvě 13, 2017 17:42
Bydliště: Jaroměř

Re: Nizky tlak na rampe

Příspěvek od popelka » pon črc 24, 2017 12:13

To myslíš ventil na cerpadle nebo na rampě ?

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 3113
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: Nizky tlak na rampe

Příspěvek od EfineSS » pon črc 24, 2017 12:25

Vždyť jsem psal na railu :) Čerpadlo jsi přece dával nový, tam je ventil součástí (pokud to teda nebyla nějaká vyjímka).
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

popelka
Starting member
Příspěvky: 98
Registrován: sob kvě 13, 2017 17:42
Bydliště: Jaroměř

Re: Nizky tlak na rampe

Příspěvek od popelka » pon črc 24, 2017 12:27

Raději se ještě ptám pro jistotu 😀 na railu jsou čísla 2, mam pravdu ? A které je které ? 😁

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 3113
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: Nizky tlak na rampe

Příspěvek od EfineSS » pon črc 24, 2017 13:26

Toto je regulační ventil. Na konci je snímač tlaku paliva.

Obrázek
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

popelka
Starting member
Příspěvky: 98
Registrován: sob kvě 13, 2017 17:42
Bydliště: Jaroměř

Re: Nizky tlak na rampe

Příspěvek od popelka » úte srp 01, 2017 10:24

Diky za obrázek ještě jsem se k tomu nedostal,nakodovat vstrik v renaultu taky nemaju zatím cas. Po výměně toho vstřiku je to o polovinu ale lepsi, těžko říct jestli to uplne vyřeší to nakodovani. Ten obrázek to je pohled z předu na tu rampu? Pokud ano tak v levo je rehgulacni ventil a v pravo snímač tlaku paliva ?

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 3113
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: Nizky tlak na rampe

Příspěvek od EfineSS » úte srp 01, 2017 11:08

Ano, to je zepředu. Vpravo je snímač tlaku paliva (rovný konektor), na obrázku je regulační ventil.

Jinak to nakódování s tou závadou spíš souviset nebude. Jednotka si ten vstřikovač po čase umí zaškolit i sama.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

popelka
Starting member
Příspěvky: 98
Registrován: sob kvě 13, 2017 17:42
Bydliště: Jaroměř

Re: Nizky tlak na rampe

Příspěvek od popelka » úte srp 01, 2017 11:34

Diky pane,ja ted o víkendu taky ještě vyměním balonek za original,protože jak jsem se v tom hrabal (blbec) tak jsem ho asi trochu doje... a nahradil ho za univerzální a všiml si ze mi společně s palivem v tom běhají drobounke bublinky. Tak snad to bude ted tim balonkem,když po výměně vstřiku je to o dost lepsi. Předpokládám,ze žádná bublinka se tam proste objevit nesmí.

popelka
Starting member
Příspěvky: 98
Registrován: sob kvě 13, 2017 17:42
Bydliště: Jaroměř

Re: Nizky tlak na rampe

Příspěvek od popelka » úte srp 01, 2017 11:39

A pak ještě pro pobaveni a pro zajímavost jsem po výměně čerpadla dal na palivovou hadicy 2 magnety, pro me zděšení jsem nasbíral kovové piliny které by jinak docestovali do vstřiku. Mam pocit, ze jsem si tim prave zanesl ten jeden vstrik,protože poprvé jsem to spatne zpěvnil a magnety upadly.

popelka
Starting member
Příspěvky: 98
Registrován: sob kvě 13, 2017 17:42
Bydliště: Jaroměř

Re: Nizky tlak na rampe

Příspěvek od popelka » stř srp 02, 2017 17:42

Muze mi nekdo rict jak jsou ocislovane valce ? napriklad od baterky smerem k rozvodum ? Zajima me kde presne je valec 1,2,3 a 4 :D Bude nekdo vedet ?

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 3113
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: Nizky tlak na rampe

Příspěvek od EfineSS » stř srp 02, 2017 17:46

1. válec by měl být od setrváku.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

popelka
Starting member
Příspěvky: 98
Registrován: sob kvě 13, 2017 17:42
Bydliště: Jaroměř

Re: Nizky tlak na rampe

Příspěvek od popelka » stř srp 02, 2017 18:03

Ahoj, hele diky, ale "mel by byt" nechci slyset :D Setrvak je u rozvodu ?

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 3113
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: Nizky tlak na rampe

Příspěvek od EfineSS » stř srp 02, 2017 18:43

Renault to má obracene. Urcite. Prvni valec je ten nejbliz setrvaku. Na druhe strane, u rozvodu, je 4. valec.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 3113
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: Nizky tlak na rampe

Příspěvek od EfineSS » stř srp 02, 2017 18:48

Tak oprava. 1. valec je u rozvodu. Je to aliancni motor a ten to ma obracene jak motory Renault.

Je to psané i v Dialogysu. Týká se motoru 2.0 dCi (M9R).

Obrázek
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

popelka
Starting member
Příspěvky: 98
Registrován: sob kvě 13, 2017 17:42
Bydliště: Jaroměř

Re: Nizky tlak na rampe

Příspěvek od popelka » stř srp 02, 2017 20:16

Ok dekuji moc, zeptam se, nebo jestli mi nekdo vysvetli co je to za kody na vstrikach, nebo spise ktere se zapisuji. Ma to byt 6ti mistne cislo. Diagnostika zobrazuje kody ktere proste na vstrikach nikde nejsou :D Prikladam foto vstriku (v rade) jak je mam na valcich, krome toho tretiho zleva ktery jsem ted menil, tudiz na valcy c 3 je ted vstrik jiny ktery potrebuji nakodovat, pokud EfineSS hodil info spravne. Myslel jsem si, ze bych si ten kod tam mohl zapsat sam a usetrit si cestu do Renaultu.
Prikladam i foto z diagnostiky.

https://ulozto.cz/!qEAwtwonTnwc/2017-07-16-17-43-06-jpg

https://ulozto.cz/!NE0IDorHX4Xx/2017-08-02-20-00-07-jpg

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 3113
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: Nizky tlak na rampe

Příspěvek od EfineSS » stř srp 02, 2017 21:54

Ten kód by měl být shora na vstřikovači. Měl by tam být i QR kód.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

popelka
Starting member
Příspěvky: 98
Registrován: sob kvě 13, 2017 17:42
Bydliště: Jaroměř

Re: Nizky tlak na rampe

Příspěvek od popelka » stř srp 02, 2017 22:31

Ano tam je taky kod, pismena,ale sedm pismen prave.

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nizky tlak na rampe

Příspěvek od amat » stř srp 02, 2017 23:18

Ano to je v pořádku, 2.0dCi má sedmimístné kódy vstřikovačů.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

popelka
Starting member
Příspěvky: 98
Registrován: sob kvě 13, 2017 17:42
Bydliště: Jaroměř

Re: Nizky tlak na rampe

Příspěvek od popelka » pát srp 04, 2017 18:05

Jo jo, uz to mam nakodovane. Ale dostal jsem se z blata do louze, kdyz poturuju motor,probehnou hadici bublinky a nevim proc. Filtr ne, ty mam 2 tak ze odzkuseno.

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nizky tlak na rampe

Příspěvek od amat » pát srp 04, 2017 18:10

Někdy si na filtru špatně sednou hadičky, resp. jejich těsnění. Pokud tam těch bublinek není moc, tak to ale ničemu nevadí.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

popelka
Starting member
Příspěvky: 98
Registrován: sob kvě 13, 2017 17:42
Bydliště: Jaroměř

Re: Nizky tlak na rampe

Příspěvek od popelka » pát srp 04, 2017 18:17

Prave ze porad resim CHECK INJECTION, uz to neni tak hrozny, ale porad je :(

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nizky tlak na rampe

Příspěvek od amat » pát srp 04, 2017 18:19

Čéče ty sis tedy dal s celou tou anabází... Něco tam prostě musí být ještě špatně. Co když ty piliny s sebou vzaly další vstřikovače?
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů