Nizky tlak na rampe
Moderátor: Moderators General
Nizky tlak na rampe
Zdravim Vas, muzete nekdo poradit ? Menil jsem vstrikovace i vstrikovaci cerpadlo. Auto pred tim startovalo hrozne dlouho a neustale chyba check injection fault. Ted auto startuje a i celkem jede, ale obcas tu hlasku i tak napise a auto zastavi. Diagnostika z Renaultu nizky tlak pri startu. Neporadi nekdo ? Diky
Laguna III rok 2008, 2,0dci 110kw
Laguna III rok 2008, 2,0dci 110kw
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Nizky tlak na rampe
Diagnostika nenapíše nízký tlak paliva při startu, ale pouze nízký tlak. Je potřeba projít i nízkotlakou část, aby vysokotlaká část měla dostatečný příjem pro tlakování okruhu.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Nizky tlak na rampe
Dekuji za odpoved, nejak jsem vsak nepochopil na co se konkretne zamerit, Privod paliva ? Chapu spravne ? Prikladam graf z renaultu, dole je predepsany tlak pri startu a uprostred tlak namereny. Dekuji !
https://ulozto.cz/!x3B6dlLVjUlb/img-20170513-0001-jpg
https://ulozto.cz/!x3B6dlLVjUlb/img-20170513-0001-jpg
Re: Nizky tlak na rampe
Treba hlavne pozriet regulacny ventil nizkeho tlaku ktori reguluje tlak na vstupe vysokotlakeho cerpadla. Su na nom aj o kruzky ktore mozu byt po case uz poskodene.
Dalej potom zase regulacny ventil vysokeho tlaku ktory je na rozdelovacej rampe do vstrekovačov z anglictiny takzvany rail. Ak by si mal tento ventil zly tak mam doma jeden lebo som myslel ze je zly ale problem som mal ja uplne inde.
Ale kdeze mas vymenene cerpadlo tak problem bude skor v tom druhom lebo regulacny ventil nizkeho tlaku je priamo na cerpadle.
Ale zalezi aj ake mas cerpadlo ci cp1 alebo cp3 rozdiel je ze jedno ma podavacie cerpadlo v nadrzi.
druhe ma podavacie cerpadlo priamo na vysokotlakovom toto ma pumpičku na nasatie paliva pod kapotov.
Dalej potom zase regulacny ventil vysokeho tlaku ktory je na rozdelovacej rampe do vstrekovačov z anglictiny takzvany rail. Ak by si mal tento ventil zly tak mam doma jeden lebo som myslel ze je zly ale problem som mal ja uplne inde.
Ale kdeze mas vymenene cerpadlo tak problem bude skor v tom druhom lebo regulacny ventil nizkeho tlaku je priamo na cerpadle.
Ale zalezi aj ake mas cerpadlo ci cp1 alebo cp3 rozdiel je ze jedno ma podavacie cerpadlo v nadrzi.
druhe ma podavacie cerpadlo priamo na vysokotlakovom toto ma pumpičku na nasatie paliva pod kapotov.
Renault Laguna 2.0dci 110kw energy
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Nizky tlak na rampe
Na tom grafu není předepsaný tlak při startu, ale prostě tlak, který by tam měl být a uprostřed je tlak naměřený. Z mého pohledu, to celé funguje správně. 260 barů tam cca je, start se chová vzorně, k natlakování okruhu dojde za asi 1 vteřinu. To je ok, ne?
Píšeš, že ti to dělá za jízdy, tak proč hledáš problém s tlakem při startu? Pokud je nízký tlak ve vysokotlakém okruhu, je vždy potřeba prověřit celou nízkotlakou část - nádrž, hadice, spoje, filtr.
Píšeš, že ti to dělá za jízdy, tak proč hledáš problém s tlakem při startu? Pokud je nízký tlak ve vysokotlakém okruhu, je vždy potřeba prověřit celou nízkotlakou část - nádrž, hadice, spoje, filtr.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Nizky tlak na rampe
Panove diky. Cerpadlo jsem tak nejak vyloucil, je sice repasovane, ale to stare co jsem mel tak na stolici proslo bez problemu a podle testu tlak dava spravne.
kubec666 v nadrzi mam pouze syto (plovak) takze podavaci cerpadlo tam neni, takze jak pises,zameril bych se ted na ten regulacni ventil. Kdyz jsem znovu vyndaval vstriky, protoze jsem ztratil papir z kody tak jeden vstrik byl cerny (opaleny). V Renaultu diaknostikou vstrikovace kodovany. Ten regulacni ventil je ta dlouha hubena tycinka na jedmom kabliku, rikam to spravne ? Sel bych po nem, konkretne u toho opalenyho vstriku. Co za nej chces a odku si ?
Zefek, me to takto vysvetloval technik v Renaultu, ze na obrazku je dole urceny tlak v rampe a uprostred je ten muj. Ten muj jde pozvolna nahoru tak nevim
U privodu paliva je kvalitni palivovy filtr (novy) No ale kdo vi ze ? Start je o neco delsi nez byl drive, baterie je ted fungl nova.
kubec666 v nadrzi mam pouze syto (plovak) takze podavaci cerpadlo tam neni, takze jak pises,zameril bych se ted na ten regulacni ventil. Kdyz jsem znovu vyndaval vstriky, protoze jsem ztratil papir z kody tak jeden vstrik byl cerny (opaleny). V Renaultu diaknostikou vstrikovace kodovany. Ten regulacni ventil je ta dlouha hubena tycinka na jedmom kabliku, rikam to spravne ? Sel bych po nem, konkretne u toho opalenyho vstriku. Co za nej chces a odku si ?
Zefek, me to takto vysvetloval technik v Renaultu, ze na obrazku je dole urceny tlak v rampe a uprostred je ten muj. Ten muj jde pozvolna nahoru tak nevim
U privodu paliva je kvalitni palivovy filtr (novy) No ale kdo vi ze ? Start je o neco delsi nez byl drive, baterie je ted fungl nova.
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Nizky tlak na rampe
Zkus mu před startem napumpovat balonkem, třeba padá nafta.
Ta dlouhá hubená tyčinka je žhavící svíčka, ne regulační ventil - ten je přímo na rampě, odkud jdou trubky ke vstřikovačům.
Ta dlouhá hubená tyčinka je žhavící svíčka, ne regulační ventil - ten je přímo na rampě, odkud jdou trubky ke vstřikovačům.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Nizky tlak na rampe
Nafta nepada. Budu se muset zamerit na to cidlo ted asi.
Re: Nizky tlak na rampe
Ak ty to velmi neponahla zajtra budem mat cas a nafotim ti co kde je a ako to vyzera. Inak ak ti to startuje trosku horsie ze nechyti hned hlavne ked dlhsie stoji auto moze byt problem aj niekde vo vysokotlakovch kovovych trubkach co idu z cerpadla do railu a odtial na vstrekovače stači že je jedna trochu horšie dotiahnuta lebo tam sa opiera kov o kov a tym to tesni takže tie by som určite dobre prebehol a dotiahol poriadne lebo unik tadial nemusi byt ale pri vysokom tlaku pri vyššej zataži čo je napr 800bar a viac sa tam môže čiastočne tlak stracať. Lebo na volnobehu by sa mal tlak držať okolo cca 300bar.
Renault Laguna 2.0dci 110kw energy
Re: Nizky tlak na rampe
A teraz som sa pozrel aj na ten graf podla toho vyzera že regulacni ventil na raile(liste) funguje dobre lebo hned po štarte je vidiet ako zreguluje z vysokeho tlaku na ustaleny ktory sa drzi ale zase môže prepuštat pri vyšom talku zase .
Ale ako som pysal vyššie zameral by som sa na poriadne dotiahnutie všetych trubiek vysokeho tlaku lebo pri štarte mu dost dlho trva kym natlakuje lyštu ako keby sa niekde stracal tak aspon mne sa to tak javý.
Inak kolko krat si mal davane aj tieto trubky dole lebo oni sa aj nemôžu často povolovať a priťahovať pretože sa ich dosadacia (tesniaca)plocha niči a časom už nemusia dostatočne tesnit.
Ale ako som pysal vyššie zameral by som sa na poriadne dotiahnutie všetych trubiek vysokeho tlaku lebo pri štarte mu dost dlho trva kym natlakuje lyštu ako keby sa niekde stracal tak aspon mne sa to tak javý.
Inak kolko krat si mal davane aj tieto trubky dole lebo oni sa aj nemôžu často povolovať a priťahovať pretože sa ich dosadacia (tesniaca)plocha niči a časom už nemusia dostatočne tesnit.
Renault Laguna 2.0dci 110kw energy
Re: Nizky tlak na rampe
Tak mi to nedalo, sel jsem a trubky dotahl, i na cerpadle. Slo to jeste dotahnout, ale problem zustava CHECK INJECTION SYSTEM
Trubky byly povolene a dotazene dva krat
Trubky byly povolene a dotazene dva krat
Re: Nizky tlak na rampe
Problem zostava nacitany alebo znova nabehne ci netreba ho len zmazat cez diagnostiku ale dnes uz sa tazko nieco doriesi zajtra poobede mam ja cas pozrem sa aj cez diagnostiku ake tam mam tlaky ja a pofotim kde su tie ventily a podobne.
Renault Laguna 2.0dci 110kw energy
Re: Nizky tlak na rampe
Po vypnuti motoru chyba zmizí. Když pridam plyn(za jizdy)naskoci hlaska check injection, a pokud nevypnu motor tak pak check injection fault a auto se zastaví. Dost často na paty rychlostní stupeň pri 70km/h když sešlápnu az na podlahu, ale není pravidlem. Dekuji za tvou ochotu.
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Nizky tlak na rampe
Nemá to dost paliva z nízkotlaku. Po tom bych šel.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Nizky tlak na rampe
Zefku na toto taky ještě kouknu, privodni hadice,filtr atd.
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Nizky tlak na rampe
U mě třeba dělal pokles tlaku při výkonu palivový filtr. Po výměně mám klid. Ale já jsem o tom věděl, protože filtr nebyl nikdy měněný (110 tisíc km/6 let).
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Nizky tlak na rampe
Ja ho menil hned, za poslední cca3000km dvakrát. Ted tam je filtr,značku uz nevím,ale stal bez dph 900kc.
Re: Nizky tlak na rampe
ako píše zefek treba začať všetko od nádrži až po CR Čerpadlo skontrlovať, ak to potial bude všetko ok tak až potom začat vysoko tlakový okruh .ja som tiež musel spraviť to že som musel spätne prepláchnuť celý okruh a z CR čerpadla v ňom je malé mosadzné sitko a z neho mi vyplavilo kúsky filtračného papiera také žmolky nejaké a u mňa bol napríklad takýto problém a to som strávil nad autom deň čo deň celý týždeň v garáži.
Tu je ten link s fotkami kde čo je.
https://goo.gl/photos/5UbvRmiv3kmr4J7G8
Tu je ten link s fotkami kde čo je.
https://goo.gl/photos/5UbvRmiv3kmr4J7G8
Renault Laguna 2.0dci 110kw energy
Re: Nizky tlak na rampe
O víkendu na to kouknu, myslíš ze bude stačit hadice odpojit a profouknout? No uvidím,všechno ofpojim a pročistím. Zatím díky a dam vedet jak to dapadlo
Re: Nizky tlak na rampe
Ja mám podávacie čerpadlo v nádrži kedže mám verziu energy takže som len hadice dal opačne aby mi tlačilo čerpadlo naftu spätnou hadicou do CR čerpadla a prívod som odpojil a zachitil cez inú hadicu do kíblika aby som videl čo odtial ide .kedže nemáš podávacie tak možno pomôže aj odpojiť niekde na konci hadice a prefúknuť ich.
Renault Laguna 2.0dci 110kw energy
Re: Nizky tlak na rampe
A proč jsi vlastně měnil ty vstřikovače a čerpadlo? Co tomu bylo?
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Re: Nizky tlak na rampe
Hele začalo to tak, ze začalo dlouho startovat a pri toceni svitila kontrolka rizeni motoru.Hned na to chyba vstrikovani,za jizdy a stale casteji.Jednoho dne jsem nenastartoval vubec,pouze pomoci spreje.Vstřikovače na testech pry všechny spatny,netestnost. Po výměně vstřiku auto startuje i jede.Ceroadlo pry v pořádku,ale nakonec jsem ho vymenil za repasované.
Re: Nizky tlak na rampe
Vstřikovače jsi dával úplně nový?
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Re: Nizky tlak na rampe
Repasovaný od bosche
Re: Nizky tlak na rampe
Jsi si jistý, že máš vstřikovače přesně pro tvůj motor? M9R měl vetšinou piezovstřiky, a ty repasovat nejdou.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů