2.0dCi "hlen" v EGRu -hrubší chod,v plném tahu občas houpání

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

tweeety
Starting member
Příspěvky: 90
Registrován: pon bře 25, 2013 11:56

Re: 2.0dCi "hlen" v EGRu -hrubší chod,v plném tahu občas houpání

Příspěvek od tweeety » úte úno 02, 2021 12:56

Jojo tohle jsem vymenil take, pak snimac plniciho tlaku jak jsi mi take posilal obrazek, dale vahu vzduchu, egr jsem zkoušel a stale stejne. Me to nehoupe jako blazen, ze by to s tebou cukalo to ne ale je to citit.. Uz jsem z toho na větvi 😀mel jsem lagunu 2008 2.0dci 96 kw a ta to nedelala. Uvidime fakt co rekne diagnostika🙄

tweeety
Starting member
Příspěvky: 90
Registrován: pon bře 25, 2013 11:56

Re: 2.0dCi "hlen" v EGRu -hrubší chod,v plném tahu občas houpání

Příspěvek od tweeety » stř bře 16, 2022 14:59

Tak nový poznatek houpani.. Podotýkám všechny snimace vymenene kolem turba atd, na zkousku zaslepen i egr a stale houpe pri plnem plynu od tretiho kvaltu a výše.. Pri postupnem zrychlovani vse v pohode.. Ale na co jsem přišel, mam inteligentni dobijeni takze auto dobiji tak různě.. Pokud konektor na baterce na snímání nabiti akumulatoru odpojim tak auto jede naprosto normálně.. Slysim i jak cerpadlo v nadrzi bzuci vyssi rychlosti.. Obcas se i stane ze slysim jak cerpadlo v nadrzi houpne ze nejde pravidelně.. Muj nazor si myslim ze by mohlo byt na vine palivove cerpadlo, toci vice tocek a tim padem dava vetsi tlak.. Myslíte ze by to mohlo byt tim? Ale zase me zarazi ze by neukazala diagnostika nějakou zavadu poklesu tlaku nebo tak neco

Uživatelský avatar
ZDENECEKCZ
Grafoman
Příspěvky: 3289
Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
Bydliště: Krnov sev. mor.
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0dCi "hlen" v EGRu -hrubší chod,v plném tahu občas houpání

Příspěvek od ZDENECEKCZ » čtv bře 17, 2022 09:51

Nech u kecat, ale u synovy O2rs cerpadlo taky davalo dle pozadavku. Nechcu ted kecat, ale promeroval tlak paliva a pri otoceni klicku (ted budu kecat ty hodnoty) mu natlacilo treba placnu 1bar. Pri startu a pridani plynu az 1,5.
Predpokladam, ze to bude taknejak i u jinych aut, ze proste jak pridas plyn, tak cerpadlo bude tlacit vice, bo ma info, ze se potrebuje palivo.

Pises, ze kdyz vyrwdis inteligentni dobijeni, tak je vse v poradku. Co altik? Nemuze byt chyba v nem?
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů