Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
bopol
Junior member
Příspěvky: 151
Registrován: pon úno 21, 2011 19:38

Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII

Příspěvek od bopol » stř led 18, 2017 10:42

Nerozumiem aku zaruku chces vsak to je uz 6r auto.Mam 4r.GT 150kw na LPg-elpigas-uz som tak kupil a ide bez problemov aj ked na benzin ide lepsie,inak som rozmyslal ze to vyhodim,za 3r urcite a dam do povodneho stavu,nakolko taka laguna bola 1 predana v SR.Len treba najst dielnu ktora tomu systemu aky si vyberies aj rozumie.Kebyze ja davam lpg tak asi BRC.Ked som to kupil tak to na plyn islo strasne a ti co to montovali vo ZV si nevedeli stym rady,tak ma poslali do HC a oni prerabali cely system na naklady ZV.V ZV vedia BRC v HC elpigas.Uz ma to niekedy aj bere,ze to predam ale moj mechanik ma odhovara,ze mam motoricky lepsie ako su nove auta maloobjemove.Kupil by som si asi M4 1,6benzin ako som mal v M2ke.Som zastanca starsich veci a konstrukcii preto mam aj RENAULT 16-najlepsie auto ake kedy renault vyrobil podla mna.

sapinto
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: úte led 17, 2017 12:18

Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII

Příspěvek od sapinto » stř led 18, 2017 11:00

Cau bopol, mne islo o to, ako oni riesili pripadne poruchy na aute, kedze to LPG je tam namontovane od zaciatku ako bolo auto kupene, jasne teraz uz tam ziadna zaruka nie je.
Laguna grandtour II 1.8 16V 88kW; 11/2003; Benzin + LPG

bopol
Junior member
Příspěvky: 151
Registrován: pon úno 21, 2011 19:38

Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII

Příspěvek od bopol » stř led 18, 2017 11:33

Vypitaj si vin cislo a chod sa opytat do renaultu a povedia ti co tam bolo robene a kedy a kolko km malo.A opytaj sa tu lpg dielni ci taky system vedia servisovat.Nezdaju sa mi km,aby si niekto v DE daval lpg na 20tis.km rocne? Zase az taka velka spotreba tam neni priemer 10l,mam ja.

sapinto
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: úte led 17, 2017 12:18

Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII

Příspěvek od sapinto » čtv led 19, 2017 16:10

vdaka za radu, spravim si prieskum
po precitani vasich prispevkov hlavne od amat, som pozeral aj nejaky diesel, co poviete na toto auto?

https://www.autobazar.eu/renault-laguna ... 70865.html

na FB stranke toho bazaru uz bolo pridane v auguste, takze uz im tam stoji nejaky ten cas, chcem sa spytat, ake to moze mat nasledky na motor, ak sa s nim tak dlho nejazdilo? dik
Laguna grandtour II 1.8 16V 88kW; 11/2003; Benzin + LPG

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII

Příspěvek od amat » čtv led 19, 2017 16:33

Je to docela podivná výbava, připlatili si za 4Control, Bose, ale úžasné bixenony s natáčením do zatáček si nezaplatili... to je velká škoda. Určitě chtěj lagunu s bixenony, jednak ty halogeny svítí opravdu neuspokojivě (dálkové naopak výborně, ale potkávací jsou zklamáním), navíc bixenony mají standardně i denní svícení. Určitě by mi v našich krajinách chybělo i vyhřívání sedaček. Vůz z inzerátu je navíc z Itálie, takže hrozí, že má thermomanagement motoru nastavený na Itálii a bude hodně pomalu topit. Auta pro náš region uměly mít v airboxu v palubní desce i elektrické topné tělíska!!

Co se týče 2.0dCi tak historie ukázala, že NIKDO v době Laguny 3 neuměl vyrobit lepší dvoulitrový diesel. 2.0dCi je tedy nejlepší diesel dvoulitrové kubatury jaký kdy kdo vyrobil. Už třeba olejová náplň 7,5l je krajně nestandardní (2.0TDI má 5l). Vůbec se toho neboj, nejsou žádné slabé místa, navíc automat AJ0 od Jatca je dimenzovaný na 3.0dCi V6 177kW a 450NM. Takže u 2.0dCi se vyloženě nudí a vydrží klidně 300 000km bez škubání.

A startování po dlouhé době stání? Já jsem teď měl moji L3 "na špalkách". Někdy v listopadu jsem trochu spěchal a Olomouc - Ostrava udělal za cca 15 min (nejsem na to pyšný, běžně takto nejezdím) - jel jsem celou cestu mezi 190 - 200kmh. No když jsem dojel do Ovy, začal se ozývat divný klapavý kovový zvuk doprovázený vibracemi do řízení. Po sérii testu jsme to se Zefkem odhadli na něco v převodovce či vnitřním kloubu levé poloosy. Neměl jsem koncem roku čas to řešit, takže jsem trojku odstavil do stání (negaražovaného) a strávila tak do tohoto týdne, tedy něco přes 2 měsíce. Mezitím jsem jezdil druhým autem. Včera se mi ji zželelo, uvolnil se mi trochu čas, tak jsem to začal řešit - po dvou měsících stání jsem ji poprvé nastartoval, venku -8, trochu déle si nažhavila a chytla na první ťuk. Takže asi tak.

PS: nakonec se ukázalo, že problém není v převodovce, vzal jsem to ke kamarádovi na zvedák a bylo hned jasné, že odešlo ložisko pravého předního kola - akorát se to naprosto netypicky neprojevuje hučením, ale klepáním. Myslím, že ve 300 000km má ložisko nárok na to, aby se odporoučelo do věčných lovišť :-)
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 3113
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII

Příspěvek od EfineSS » čtv led 19, 2017 17:18

Bose audio v té Laguně není (chybí nápis na palubce a boční dvířka v kufru jsou u Bose jiný). To nevím kde ten prodejce objevil.

Jinak souhlas s amatem. Taky doporučuju bixenony. Svítí moc pěkně, a hlavně to natáčení do zatáček. To je paráda.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII

Příspěvek od amat » čtv led 19, 2017 17:46

Hmmm, toho bose jsem si ani nevšiml, jen jsem to proletěl. Je hned vidět, že to trochu smrdí...
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

sapinto
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: úte led 17, 2017 12:18

Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII

Příspěvek od sapinto » čtv led 19, 2017 21:24

diky borci za dotazy, vidno, ze sa vyznate ;)
Laguna grandtour II 1.8 16V 88kW; 11/2003; Benzin + LPG

Gagarynn
Starting member
Příspěvky: 38
Registrován: stř dub 12, 2017 14:32
Bydliště: Solnice

Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII

Příspěvek od Gagarynn » stř dub 12, 2017 19:49

Ahoj všichni.

Již delší dobu hledám vhodné auto, za měsíc nás bude o jednoho víc, nějaký pořádný kombík a aby mě to nezrujnovalo.
Po několika adeptech (V50, Touran..) jsem došel až k Laguně III, popř. Meganu III.

Dnes jsem jel obě varianty omrknout do HK k autorizovanému dealerovi abych zjistil, co je lepší volba.
Megane byl strašné zklamání. Interiér působí proti Laguně strašně lacině, sedačky skoro jako v mojí Astře G. No děs. A nebo je to tím, že jsem do něho sedl až po Laguně?
Každopádně je rozhodnuto, že příští kočár bude Laguna III.

Mimochodem dotčená Laguna:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/rena ... oFrom=list

Byl to první kus naživo a popravdě trochu zklamání z toho stavu. Zadní nárazník zlehka promáčknutý, prasklý lak. K tomu strašně ošoupaný volant po celém obvodu a mizející piktogramy na některých tlačítkách (ovládání tempomatu na volantu, tlačítko OFF klima., držák na nápoje...).
Je to normální? Takové opotřebení interiéru při necelých 100t km?
Potřeboval jsem prioritně zjistit zda Megane, nebo Laguna, takže jsem to nijak zvlášť detailně neprocházel (navíc pršelo), ale věřím že by se tam našly i další vady na kráse. Nemluvě o tom, že si nedali ani práci s vyluxováním, humus.

Přijde mi to prostě moc 250t Kč.
Prosím o Váš názor.
Nyní: Renault Laguna III, 2.0 dCi, 2011
Ex: Opel Astra G, 1.6 16V
Ex: Renault Megane Coupe 1.6

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 3113
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII

Příspěvek od EfineSS » stř dub 12, 2017 21:35

Za omlácený nárazník auto nemůže. Ošoupaný volant může být od potu nebo odřený od prstýnků, stejně tak ty tlačítka. Jinak volant je kožený a o kůži je potřeba se aspoň trochu starat.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

Gagarynn
Starting member
Příspěvky: 38
Registrován: stř dub 12, 2017 14:32
Bydliště: Solnice

Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII

Příspěvek od Gagarynn » čtv dub 13, 2017 20:12

Jasně. Tomu rozumím.
Zajímal mě spíš Váš názor jako zkušených majitelů LIII s různými nájezdy km. Jinými slovy je opravdu "běžné" takové opotřebení při 100t km?
Budu muset objet ještě pár exemplářů, abych si udělal lepší obrázek.
Nyní: Renault Laguna III, 2.0 dCi, 2011
Ex: Opel Astra G, 1.6 16V
Ex: Renault Megane Coupe 1.6

Uživatelský avatar
Jirke
Grafoman
Příspěvky: 2425
Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII

Příspěvek od Jirke » čtv dub 13, 2017 21:03

No hele, hradeckej France Car znam dobre a vim, ze tam dost precenujou puvod auta v CR a stav tachometru.
Treba to jesi ma najeto 95000 nebo 150000 je uppne jedno, ale jesi ma osoupanej volant a tlacitka, to by mi vadilo a rozhodne to neni normalni!! Sam sem mel najeto 212.000km na LIII., volant jak novej a vubec celej interier.
Nevic ani ta cena neni buhvico hele. Plus hnusny neorigo kola :-/
aktuálně: BMW F11+F20
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...

Gagarynn
Starting member
Příspěvky: 38
Registrován: stř dub 12, 2017 14:32
Bydliště: Solnice

Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII

Příspěvek od Gagarynn » pát dub 14, 2017 12:01

Kola k tomu mají ještě letní 18 v takové grafitově šedé, ale celkem odřená.
Jinak souhlasím, nezdá se mi, že by to bylo normální.

Ještě jeden dotaz.
2.0 dCi s 96KW je pouze slabší verze stejného motoru jako s 110KW? Nebo je tam ještě jiný rozdíl?
Někde jsem četl že u této výkonové verze je větší šance sehnat ho bez FAP.
Nyní: Renault Laguna III, 2.0 dCi, 2011
Ex: Opel Astra G, 1.6 16V
Ex: Renault Megane Coupe 1.6

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 3113
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII

Příspěvek od EfineSS » pát dub 14, 2017 16:28

Všechny Laguny, splňující normu Euro 5 (tzn. vyrobené po 1.9. 2009) mají FAP. Po faceliftu už budou tedy jedině s FAP filtrem. FAP u Lagun prakticky nezlobí a člověk o něm neví. Takže toho bych se nebál. Navíc - neexistuje špatný FAP, existuje jen špatný motor :-)
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII

Příspěvek od amat » pát dub 14, 2017 16:52

Souhlas s EfineSS, ale preci jen jedna nepresnost tam je. Spatny fap existuje, produkce VW je toho dukazem. Zatimco my mame jeden velky hrnec hned za turbem - oxidacni katalyzator (zapalovac) a o par cm dal lezi druhy velky hrnec - FAP (pec). VW si v dobe TDI-PD dovolil obe zarizeni dat do jednoho pouzdra velikosti mensi nez nas katalyzator. Na gigaprusvih bylo zadelano. Poddimenzovany fap, do toho system PD, ktery neumel dat vic nez tri vstriky za cyklus (common rail pri vypalovani az pet) a dilo jest hotovo - Vorsprung durch technik... Pamatuju si, ze ve Svetu Motoru psali, ze u O2 RS TDI (2.0TDI PD, 125kW) se vypalovani ve meste spusti klidne i osmkrat denne, tak radili, ze by si auto meli kupovat spise ti co jezdi velke kilometry... Srandisti.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Gagarynn
Starting member
Příspěvky: 38
Registrován: stř dub 12, 2017 14:32
Bydliště: Solnice

Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII

Příspěvek od Gagarynn » pát dub 14, 2017 19:02

Super.
Jinými slovy motor je stejný, jde jen o výkon.

Amat & Efiness
Dotaz. NEmáte náhodou zkušenosti s tímto bazarem?
http://www.autocombrno.cz/osobni-vozy/l ... s-av197-16

Díky.
Nyní: Renault Laguna III, 2.0 dCi, 2011
Ex: Opel Astra G, 1.6 16V
Ex: Renault Megane Coupe 1.6

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 3113
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII

Příspěvek od EfineSS » pát dub 14, 2017 19:20

Základ motoru by měl být stejný. Slabší verze nemají vyvažovací hřídel, mají jiný turbodmychadla (né všechny jsou vodou chlazený), jiná je spojka, setrvačník, atd..

Jinak na bazaru ani tak nezáleží. Záleží na tom autě. A auto je potřeba pořádně prohlídnout a prověřit (kilometry, celkový stav, atd..)
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

Uživatelský avatar
Jirke
Grafoman
Příspěvky: 2425
Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII

Příspěvek od Jirke » pát dub 14, 2017 21:07

Gagarynn píše:Super.
Jinými slovy motor je stejný, jde jen o výkon.

Amat & Efiness
Dotaz. NEmáte náhodou zkušenosti s tímto bazarem?
http://www.autocombrno.cz/osobni-vozy/l ... s-av197-16

Díky.
Volant a bok operadla nevypadaj dobre. Takhle nejak vypadala jedna laguna po 280.000km z roku 2010 kterou sem loni projizdel v bazaru.
No a nebo s tim jezdil nakej neřád jen kratsi trasy, nemyl si ruce a casto nastupoval a vystupoval.
aktuálně: BMW F11+F20
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII

Příspěvek od amat » pát dub 14, 2017 21:51

Čéče těmi vyvažovákami si nejsem jistý, musel bych to prověřit, ale mám pocit, že u L3 je mají všechny varianty M9R. Vodou chlazené turba chyběly u M9R montovaných do L2 (127kW však mělo vodníka vždy), ale co jsem viděl L3, byly vodníky i u 96kW. Přesto v dialogysu existuje i verze bez vodního turba - domnívám se, že to bylo hlavně mimo EU trhy.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 3113
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII

Příspěvek od EfineSS » pát dub 14, 2017 23:03

Jo, to je klidně možný. Těch variant M9R je hodně. 110 kW verze ve dvojkový Laguně vyvažovací hřídele neměla, stejně tak chybělo vodou chlazený turbo. Ale výhoda byla, že se zase obešla bez FAPu.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII

Příspěvek od amat » pát dub 14, 2017 23:21

Třeba do L3 se montovalo celkem 21 variant M9R... To je šíleně moc. Nejde se tedy orientovat jen podle čtyřech výkonů.

Ale ty vyvažováky jsou opravdu velká věc, zrovna dneska jsem to auto dost protahoval na dálnici, letěl jsem v rozmezí 170-200kmh. A ani v těchto rychlostech není motor nijak moc slyšet, aerodynamický hluk je určitě hlasitější. Tichost M9R za jízdy je prostě fascinující - kdo někdy jel s 2.0TDI tak nepochopí.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Gagarynn
Starting member
Příspěvky: 38
Registrován: stř dub 12, 2017 14:32
Bydliště: Solnice

Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII

Příspěvek od Gagarynn » ned dub 16, 2017 20:33

Projíždím internet křížem krážem a narazil jsem na dvě zajímavé nabídky.

https://123auta.cz/renault/laguna/kombi/nafta/70676
Vzhledem k "vyššímu" nájezdu by to snad mohlo mít reálné základy. Je potřeba se těch 176t km bát? Z pohledu motoru a mechaniky.

http://www.auto-diskont.cz/cz/renault-l ... 010&body=C
Je cena 150t kč opodstatnitelná nájezdem a slabší 96kw verzí?

Snažím se najít alespoň nějaká vodítka, jak odhalit inzerát, na který nemá cenu reagovat. Abych nejezdil po republice jako blázen.


Díky
Nyní: Renault Laguna III, 2.0 dCi, 2011
Ex: Opel Astra G, 1.6 16V
Ex: Renault Megane Coupe 1.6

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII

Příspěvek od amat » ned dub 16, 2017 21:08

Inzeraty jsem jeste nevidel, ale obecne - proc chces mermomoci 96kW? Rozdily ve spotrebe mezi 96kW a 127kW nehledej, oboje ti pojede mezi 6-7l. Samozrejme pokud to nebudou posledni evoluce motoru s dlouhou prevodovkou, ty jezdi za 4-5l pri bezne jizde.

Jinak ja kupoval svou 127kW verzi s 180 000km na tachometru a pristi tyden prekroci 300 000km, za tu dobu se na motoru nemenilo nic. Puvodni turbo, puvodni fap, delal jsem rozvody (rekl bych, ze zbytecne, retez byl v pohode), motor porad lita jak raketa. Menim olej po 15 000km. Jo a auto nijak nesetrim, provozuji ho v plnem rozsahu otacek, kdyz nekam specham, tak jedu rychle 127kW znamena, ze 200kmh je tam hned, zadne ohledy na tento nabeh, je to dailycar a musi litat.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Gagarynn
Starting member
Příspěvky: 38
Registrován: stř dub 12, 2017 14:32
Bydliště: Solnice

Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII

Příspěvek od Gagarynn » ned dub 16, 2017 23:12

No 96kw vůbec není cíl, nebo podmínka. Bral bych v podstatě jakoukoli verzi od 96 po 131kw. Vím určitě že mi to bude stačit (i ta 96).
Věc se má tak, že mám přece jen nějakou finanční hranici a všiml jsem si, že 96kw verze mají tendenci být levnější. O něco.

Už týden pročítám fórum a podle vašich příspěvků bych rád xenony a ph2. S těmi se většinou pojí vyšší výbava a logicky i cena.
Tak prostě hledám nějakou schůdnou variantu.
Věřím Ti (i jiným tady), když říkáš, že 2.0 dCi je opravdu povedený kus, ale nějak mám prostě špatný pocit jít do auta se skoro 200t km. Možná je to předsudek, nevím.
Nyní: Renault Laguna III, 2.0 dCi, 2011
Ex: Opel Astra G, 1.6 16V
Ex: Renault Megane Coupe 1.6

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 3113
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII

Příspěvek od EfineSS » ned dub 16, 2017 23:43

Co tato? http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=10&t=94000

Vypadá solidně, stala by za omrknutí.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů