Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII
Moderátor: Moderators General
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII
U L3 se vyhrev delal i pro Italy stejne jako v cele EU. Celkove zjednoduseni vybavovych balicku oproti L2 je zamernou cestou k uspore na modelu.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII
Ahoj pánové,
jedu zítra pro GTčko (131kw) do německa. na co si dát pozor a co pořádně zkontrolovat?
konkrétně pro toto:
http://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C ... 47420.html
jedu zítra pro GTčko (131kw) do německa. na co si dát pozor a co pořádně zkontrolovat?
konkrétně pro toto:
http://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C ... 47420.html
Renault LAGUNA III gt GT 2,0dci 131kw
ex:
alfa romeo 156 SW, 2,4jtd 103kw
alfa romeo 146, 1,8ts 103kw
nissan sunny coupe 1,6 12v
škoda 120ls (později 136 z "fáčka")
ex:
alfa romeo 156 SW, 2,4jtd 103kw
alfa romeo 146, 1,8ts 103kw
nissan sunny coupe 1,6 12v
škoda 120ls (později 136 z "fáčka")
Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII
Když motor tak 2.0 benzín bez nebo s turbem, nafta žere jako tank, pokud naftu, tak poslední verze s dlouhou převodovkou. Ale i tak benzin je držák.
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII
B.F.G.: proti tomu se ostře ohrazuju - je to absolutní nesmysl. 2.0dCi je velmi úsporný motor. Jediný problém je, že ty motory na diesely nečekaně dobře jedou a každý to honí. Pak ať se nediví, že to nejde pod sedm. Já třeba u své 127kW mám najeto aktuálně už přes 100 000km a průměrná spotřeba je kolem 7l. Nutno říct, že kdo mě zná, ten ví, že mám dost dynamický styl jízdy. Otáčkoměr proháním po celém spektru až do červeného pole (u 2.0dCi díky gradaci výkonu to má smysl) a bohatě využívám dynamické parametry - dálniční lety permanentně v rozmezí 150 - 170 nejsou výjimkou. A to vše při dlouhodobce 7l! Právě spotřeba je to co u 2.0dCi nejvíce oceňuju! Jasně existují úspornější diesely, ale i žravější. Fascinuje mě, že 2.0dCi prostě nikdy nežere nesmyslnou částku. Ikdyž hodně spěchám, vyrazím z Brna a ceduli s nápisem Ostrava míjím po cca hodině jízdy (velmi rychlé tempo nemusím zdůrazňovat) nikdy na palubáku nevidím průměr na trasu přes 8l, vždy to je nejhůře 7,6l - 7,8l. To je prostě fantazie.
Stejně tak je fascinující, že se s tím reálně dá jezdit za 5l. Kdo tvrdí, že ne tak 1) lže 2) neumí jen úsporně. Chorvatsko jsme s plným autem dali za 5.9l.
A to vůbec nemluvím o variantách ENERGY, které jezdí za 5l normálně bez snahy a když se člověk aspoň trochu krotí, jezdí za 4l! Jako bonus mají navíc úplně jiné naladění a mají velmi výbušný charakter - jízda je velmi dynamická. Montovaly se snad jen od roku 2014 souběžně s běžnými verzemi a poznáte je podle toho, že to jsou jediné 2.0dCi, které mají na zadním okně nálepku eco2.
Jako tank žerou právě atmosférické 2.0 16V, které navíc ani moc nejedou. 2.0T pak žere taky, ale aspoň jede. Když L3, pak jedině s 2.0dCi.
Stejně tak je fascinující, že se s tím reálně dá jezdit za 5l. Kdo tvrdí, že ne tak 1) lže 2) neumí jen úsporně. Chorvatsko jsme s plným autem dali za 5.9l.
A to vůbec nemluvím o variantách ENERGY, které jezdí za 5l normálně bez snahy a když se člověk aspoň trochu krotí, jezdí za 4l! Jako bonus mají navíc úplně jiné naladění a mají velmi výbušný charakter - jízda je velmi dynamická. Montovaly se snad jen od roku 2014 souběžně s běžnými verzemi a poznáte je podle toho, že to jsou jediné 2.0dCi, které mají na zadním okně nálepku eco2.
Jako tank žerou právě atmosférické 2.0 16V, které navíc ani moc nejedou. 2.0T pak žere taky, ale aspoň jede. Když L3, pak jedině s 2.0dCi.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII
Ač zastánce benzínových motorů. Musím s amatem částečně souhlasit. Spotřebou se benzín naftě při podobných jízdních výkonech rovnat nemůže ani náhodou.
Provozovali jsme doma oba nejrozšířenější benzínové motory (2.0 atmo a 2.0 T 170k) a ani s jedním se nedá dlouhodobě jezdit pod 8l benzínu na 100 km. Aktuálně jezdím s 2.0 T v automatu za 11.5 l LPG na 100 km a benzínu by to bylo těsně do 10. Na dlouhých cestách mimo město se dá dostat k 8,5 - 9 l Lpg na 100 km, ale je to jízda defensivním stylem bez využívání výkonu motoru.
2.0 bez turba jezdila kolem 10 l LPG níž opět jen při defensivním stylu jízdy. I přes vyšší spotřebu je nissaní 2.0 16V dle mého názoru nejpovedenější motorizace ať již průběhem výkonu, jemností chodu nebo zvukem či reakcemi na plyn.
Jako vždy ovšem platí že spotřebu nejvíce ovlivňuje součástka mezi sedačkou a pedály.
Provozovali jsme doma oba nejrozšířenější benzínové motory (2.0 atmo a 2.0 T 170k) a ani s jedním se nedá dlouhodobě jezdit pod 8l benzínu na 100 km. Aktuálně jezdím s 2.0 T v automatu za 11.5 l LPG na 100 km a benzínu by to bylo těsně do 10. Na dlouhých cestách mimo město se dá dostat k 8,5 - 9 l Lpg na 100 km, ale je to jízda defensivním stylem bez využívání výkonu motoru.
2.0 bez turba jezdila kolem 10 l LPG níž opět jen při defensivním stylu jízdy. I přes vyšší spotřebu je nissaní 2.0 16V dle mého názoru nejpovedenější motorizace ať již průběhem výkonu, jemností chodu nebo zvukem či reakcemi na plyn.
Jako vždy ovšem platí že spotřebu nejvíce ovlivňuje součástka mezi sedačkou a pedály.
Laguna III GrandTour Initiale, 2.0T LPG, 2008, 235000 km
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII
Tak tak!
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII
tak už je doma fešanda. jak z fabriky. děkuji všem zúčastněným za rady...
Renault LAGUNA III gt GT 2,0dci 131kw
ex:
alfa romeo 156 SW, 2,4jtd 103kw
alfa romeo 146, 1,8ts 103kw
nissan sunny coupe 1,6 12v
škoda 120ls (později 136 z "fáčka")
ex:
alfa romeo 156 SW, 2,4jtd 103kw
alfa romeo 146, 1,8ts 103kw
nissan sunny coupe 1,6 12v
škoda 120ls (později 136 z "fáčka")
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII
Gratuluji, GTcko je uchvatne auto.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII
Renault LAGUNA III gt GT 2,0dci 131kw
ex:
alfa romeo 156 SW, 2,4jtd 103kw
alfa romeo 146, 1,8ts 103kw
nissan sunny coupe 1,6 12v
škoda 120ls (později 136 z "fáčka")
ex:
alfa romeo 156 SW, 2,4jtd 103kw
alfa romeo 146, 1,8ts 103kw
nissan sunny coupe 1,6 12v
škoda 120ls (později 136 z "fáčka")
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII
No pani, ta vypada jako nova. Vidim, ze jsi renault nikdy nemel, tak to jsi udelal dobre. Lepsi model sis pro vstup do znacky nemohl vybrat (kdyz nepocitam novinky). 4Control je unikatni system, kazdy kdo s tim jel neveril jak to sedi, nejsilnejsi 2.0dCi, proste pecka.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII
vybiral jsem dlouho, převážně v Čechách, a to je fakt vopruz. Z němcem úplně jiné jednání, přístup atd. Je opravdu, jak kdyby sjela z pásu.
měl jsem ještě v merku alfu 159, ale poté, co mi dvě předchozí shnily, jsem si řekl že vyzkouším něco víc lidovějšího, a narazil jsem na trojkovou lagunu, o které jsem ani nevěděl že existuje. navíc ve verzi gt s 4controlem.
navíc dělá otec přes dvacet let mechanika v renaultu, tak nebylo o čem. líbí se mi, že to není žádná masovka ani v normálních verzích. a za to musíme poděkovat dvojkové laguně, která měla a má špatnou pověst. myslím, že talisman už bude rozšířenější.
Samozřejmě už slýchám o p... na kapotě a na volantu, ale to mě nechává naprosto klidným. víme sví. navíc jsem před tím vozil hada, a taky to bylo všem u zádele
jediný, s čeho mám strach, že si na ni dělá zálusk žena . Po přívozu se tvářila jako že normální auto jako každý jiný (přirovnávala k alfě 156)
a když sedla za volant, tak jsem ji od něj nemohl dostat
omlouvám se za tapetu....
měl jsem ještě v merku alfu 159, ale poté, co mi dvě předchozí shnily, jsem si řekl že vyzkouším něco víc lidovějšího, a narazil jsem na trojkovou lagunu, o které jsem ani nevěděl že existuje. navíc ve verzi gt s 4controlem.
navíc dělá otec přes dvacet let mechanika v renaultu, tak nebylo o čem. líbí se mi, že to není žádná masovka ani v normálních verzích. a za to musíme poděkovat dvojkové laguně, která měla a má špatnou pověst. myslím, že talisman už bude rozšířenější.
Samozřejmě už slýchám o p... na kapotě a na volantu, ale to mě nechává naprosto klidným. víme sví. navíc jsem před tím vozil hada, a taky to bylo všem u zádele
jediný, s čeho mám strach, že si na ni dělá zálusk žena . Po přívozu se tvářila jako že normální auto jako každý jiný (přirovnávala k alfě 156)
a když sedla za volant, tak jsem ji od něj nemohl dostat
omlouvám se za tapetu....
Renault LAGUNA III gt GT 2,0dci 131kw
ex:
alfa romeo 156 SW, 2,4jtd 103kw
alfa romeo 146, 1,8ts 103kw
nissan sunny coupe 1,6 12v
škoda 120ls (později 136 z "fáčka")
ex:
alfa romeo 156 SW, 2,4jtd 103kw
alfa romeo 146, 1,8ts 103kw
nissan sunny coupe 1,6 12v
škoda 120ls (později 136 z "fáčka")
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII
Kolem Alf se drží strašná aura "cuore sportivo", ale když se na to člověk podívá čistě technicky tak je to jen navoněná bída. Jsou to překrásné auta, značka má skvělou historii, ale ty auta dobře slouží snad jen prvnímu majiteli. Pak dokážou strašně rychle zkramovatět, údržba složitých náprav je drahá, každý to nějak ošulí, motory už taky nejsou co bývaly a jako bonus ty auta prostě reznou.
Renault mladší 15 - 20 let ti nikdy nezrezne (pokud to není bouračka po opravě). Vyvinuli v devadesátých letech vlastní způsob zinkování karoserie a evidentně to opravdu funguje. Laguna 2 zničila této modelové řade jméno (ikdyž v tom byla trochu nevině a selhaly spíše věci kolem - nesmyslně natažené servisní intervaly, autorizáky dlouho neuměly dát dokupy složitou palubní síť), nicméně dodnes jich jezdí moc a ty auta se prostě dají udržet při životě i přes 500 000km - i díky tomu, že nereznou.
Trojková laguna je pak naprosto geniálně navržené auto. Je nesmírně spolehlivé, má výborné motory i podvozek, který je přitom jednoduchý - vzadu je vlečená náprava (servisní náklady na jeho údržbu jsou nízké). Dá se říct, že auto nemá slabá místa.
Jinak co se týče Talismana, zatím se z něj rýsuje něco mezi nesplněním očekávání a průšvihem. Je na trhu už půl roku a už teď se ví, že svůj první rok na trhu neuzavře ani s polovičními výsledky toho co první rok Laguny 3! Odhaduji závěr roku s prodanými 38 000ks vůči L3, která první rok uzavírala s 90 000ks. No, ale snad se stane zázrak a ty auta se začnou prodávat víc, protože Talisman je opravdu skvělý kus auta, byla by škoda, kdyby se Renault stáhl ze střední třídy (v čem bych proboha jezdil???).
Renault mladší 15 - 20 let ti nikdy nezrezne (pokud to není bouračka po opravě). Vyvinuli v devadesátých letech vlastní způsob zinkování karoserie a evidentně to opravdu funguje. Laguna 2 zničila této modelové řade jméno (ikdyž v tom byla trochu nevině a selhaly spíše věci kolem - nesmyslně natažené servisní intervaly, autorizáky dlouho neuměly dát dokupy složitou palubní síť), nicméně dodnes jich jezdí moc a ty auta se prostě dají udržet při životě i přes 500 000km - i díky tomu, že nereznou.
Trojková laguna je pak naprosto geniálně navržené auto. Je nesmírně spolehlivé, má výborné motory i podvozek, který je přitom jednoduchý - vzadu je vlečená náprava (servisní náklady na jeho údržbu jsou nízké). Dá se říct, že auto nemá slabá místa.
Jinak co se týče Talismana, zatím se z něj rýsuje něco mezi nesplněním očekávání a průšvihem. Je na trhu už půl roku a už teď se ví, že svůj první rok na trhu neuzavře ani s polovičními výsledky toho co první rok Laguny 3! Odhaduji závěr roku s prodanými 38 000ks vůči L3, která první rok uzavírala s 90 000ks. No, ale snad se stane zázrak a ty auta se začnou prodávat víc, protože Talisman je opravdu skvělý kus auta, byla by škoda, kdyby se Renault stáhl ze střední třídy (v čem bych proboha jezdil???).
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
- Jirke
- Grafoman
- Příspěvky: 2426
- Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII
Dobra diskuze.
Jen chci rict kolegovi B.F.G - Spi dál!
ad Talisman: mam slibeno vikendovou zapujcku z renaultu...ale mozna pockam az tam bude motor bud 2.0BidCi nebo snad 2.3dCi. Jinak pro me s 1.6dCi nezajimavy auto, to se fakt nehodi. 1.6turbo benzin sice jede fajn, ale pri vyuzivani dynamiky prej papne.
Zpet k L III GT - gratulace novemu majiteli, opravdu je k cemu !
Jen chci rict kolegovi B.F.G - Spi dál!
ad Talisman: mam slibeno vikendovou zapujcku z renaultu...ale mozna pockam az tam bude motor bud 2.0BidCi nebo snad 2.3dCi. Jinak pro me s 1.6dCi nezajimavy auto, to se fakt nehodi. 1.6turbo benzin sice jede fajn, ale pri vyuzivani dynamiky prej papne.
Zpet k L III GT - gratulace novemu majiteli, opravdu je k cemu !
aktuálně: BMW F11+F20
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII
Mě Talisman nadchnul, na palubě je tak luxusní atmosféra, kterou L3 neumí nabídnout. Navíc to auto výborně jede, s elektrickými tlumiči to dokáže být překrásně plavné jak jsme byli zvyklí z dob starých renaultů, přitom se neztrácí pocit jistoty - tohle mě dostalo už u nového Espace. Ono ve finále by mi celkem stačilo to biturbo 1.6, opravdu nejede zle, tahá od spodu skoro jak benzín což nikdo nečeká. Jízda s tím je příjemná (píšeme to zde: http://rnews.cz/?p=976 ). Ale vyloženě trhač (alespoň jako moje 2.0 dCi 175k to není).
Na 2.3dCi zapomeň, to se dostalo do osobních renaultu jen díky Alaskanu a nikdy se jinde kromě masteru neobjeví. Jsou indicie, že se do Talismanu a Espace vrátí 2.0dCi, ale není to v roadmapě do konce roku 2017. Pokud se tedy skutečně objeví, bude až s faceliftem, což už je těžce s křížkem po funuse. Poprvé se nové 2.0 objeví v novém Koleosu koncem roku.
Na 2.3dCi zapomeň, to se dostalo do osobních renaultu jen díky Alaskanu a nikdy se jinde kromě masteru neobjeví. Jsou indicie, že se do Talismanu a Espace vrátí 2.0dCi, ale není to v roadmapě do konce roku 2017. Pokud se tedy skutečně objeví, bude až s faceliftem, což už je těžce s křížkem po funuse. Poprvé se nové 2.0 objeví v novém Koleosu koncem roku.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII
Zdravím,
co říkáte na tuto lagunu?
http://www.sauto.cz/osobni/detail/renau ... oFrom=list
Příští týden se na ní jedu mrknout.
Díky za postřehy
co říkáte na tuto lagunu?
http://www.sauto.cz/osobni/detail/renau ... oFrom=list
Příští týden se na ní jedu mrknout.
Díky za postřehy
Renault Laguna Kombi III 2.0 dci, 4CONTROL, 2011
Renault Laguna Kombi III 2.0 dci, 4CONTROL, 2011
ex.Renault Laguna II Grandtour 2.0 16V + LPG, 2006
ex.Mazda 3 1.6 (2004)
ex:Renault Laguna II Grandtour 1.9dci, 2001, Plná výbava
ex:Renault laguna I Grandtour 1.8 LPG
Renault Laguna Kombi III 2.0 dci, 4CONTROL, 2011
ex.Renault Laguna II Grandtour 2.0 16V + LPG, 2006
ex.Mazda 3 1.6 (2004)
ex:Renault Laguna II Grandtour 1.9dci, 2001, Plná výbava
ex:Renault laguna I Grandtour 1.8 LPG
Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII
aby tam ještě příští týden byla...
Renault LAGUNA III gt GT 2,0dci 131kw
ex:
alfa romeo 156 SW, 2,4jtd 103kw
alfa romeo 146, 1,8ts 103kw
nissan sunny coupe 1,6 12v
škoda 120ls (později 136 z "fáčka")
ex:
alfa romeo 156 SW, 2,4jtd 103kw
alfa romeo 146, 1,8ts 103kw
nissan sunny coupe 1,6 12v
škoda 120ls (později 136 z "fáčka")
Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII
ja bych vam ty diesely zakazal! (teda nezakazal, jen zdanil stejne jak benzin)
tady http://www.automotospecial.cz/products/ ... 0-16v-e85/ o m4r 726 (e85) pisou:
tady http://www.automotospecial.cz/products/ ... 0-16v-e85/ o m4r 726 (e85) pisou:
to tam vazne nekde mam, nebo je to obvykla "novinarska prace" ?Lepší zimní startovatelnost pak má zajistit elektrický příhřev, jenž se připojuje dodávaným elektrickým kabelem k běžným zásuvkám na 230V.
Toyota Corolla TS GR-Sport 2.0 HSD
Laguna III liftback Expression, m4r 726
Toyota Avensis T25 1zzfe
Laguna III liftback Expression, m4r 726
Toyota Avensis T25 1zzfe
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII
Pro mě osobně diesel není o nízké spotřebě - jasně, ta je příjemná, ale chci výkonné auto a to 2.0dCi 127kW splňuje do puntíku. Ta razance se kterou akceleruje mi žádný atmo benzín nenahradí (nahradí - 3.0 V6 a vyšší, ale to jsme totálně jinde hlavně se spotřebou). Navíc díky FAPu jsem auto neviděl nikdy zakouřit a nikdy jsem necítil žádný dieselový smrad, řekl bych, že emise mají diesely s FAPy mnohem lepší než benzíny.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII
efox1987: Vypadá překrásně, ta barva se povedla. Kilometrů se neboj, nic tomu nehrozí. Jinak mě by trochu odrazovala lehoulince podprůměrná výbava - chtěl bych aspoň vyhřívané sedačky, ale možná už jsem zhýčkaný Initiale Paris. Dle fotek vypadá pěkně! Hlavně, že má 4Control, svezeš se a nebudeš věřit jak to jede.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII
Napiš mi jaký máš kód auta (BTxy, KTxy) a já ti to zjistím vč. ceny pokud to bude dostupné.a1bert píše:http://www.automotospecial.cz/products/ ... 0-16v-e85/ o m4r 726 (e85) pisou:to tam vazne nekde mam, nebo je to obvykla "novinarska prace" ?Lepší zimní startovatelnost pak má zajistit elektrický příhřev, jenž se připojuje dodávaným elektrickým kabelem k běžným zásuvkám na 230V.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII
To Amat: To je to, že hledám už nějakou dobu a moc jich není co mají dobrou výbavu a stojí "normální" peníze.
Renault Laguna Kombi III 2.0 dci, 4CONTROL, 2011
Renault Laguna Kombi III 2.0 dci, 4CONTROL, 2011
ex.Renault Laguna II Grandtour 2.0 16V + LPG, 2006
ex.Mazda 3 1.6 (2004)
ex:Renault Laguna II Grandtour 1.9dci, 2001, Plná výbava
ex:Renault laguna I Grandtour 1.8 LPG
Renault Laguna Kombi III 2.0 dci, 4CONTROL, 2011
ex.Renault Laguna II Grandtour 2.0 16V + LPG, 2006
ex.Mazda 3 1.6 (2004)
ex:Renault Laguna II Grandtour 1.9dci, 2001, Plná výbava
ex:Renault laguna I Grandtour 1.8 LPG
Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII
amat: VF1BT3H06 diky
EDIT: BT1H 5396008 EA1 SAN913 SAN513 OV369 TICUI1 HARM01 TLCZSJ ACNS T35S
EDIT: BT1H 5396008 EA1 SAN913 SAN513 OV369 TICUI1 HARM01 TLCZSJ ACNS T35S
Naposledy upravil(a) a1bert dne pát črc 22, 2016 17:44, celkem upraveno 1 x.
Toyota Corolla TS GR-Sport 2.0 HSD
Laguna III liftback Expression, m4r 726
Toyota Avensis T25 1zzfe
Laguna III liftback Expression, m4r 726
Toyota Avensis T25 1zzfe
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII
Nene to není vončo... potřebuju vyloženě čtyřmístný kód auta co je na B sloupku spolujezdce na nálepce. Už od ph2 u L2 nelze z VINka poznat kód vozidla (dříve to šlo, dnes ne).
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII
BT1H 5396008 EA1 SAN913 SAN513 OV369 TICUI1 HARM01 TLCZSJ ACNS T35S
Toyota Corolla TS GR-Sport 2.0 HSD
Laguna III liftback Expression, m4r 726
Toyota Avensis T25 1zzfe
Laguna III liftback Expression, m4r 726
Toyota Avensis T25 1zzfe
Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII
Tak bohužel opět nic. Auto v reálu vypadá o dost hůř. Hold to mají to dobře nafocené....
Pokud by někdo věděl o nějakém pěkném kousku, tak se ozvěte.
Díky
Pokud by někdo věděl o nějakém pěkném kousku, tak se ozvěte.
Díky
Renault Laguna Kombi III 2.0 dci, 4CONTROL, 2011
Renault Laguna Kombi III 2.0 dci, 4CONTROL, 2011
ex.Renault Laguna II Grandtour 2.0 16V + LPG, 2006
ex.Mazda 3 1.6 (2004)
ex:Renault Laguna II Grandtour 1.9dci, 2001, Plná výbava
ex:Renault laguna I Grandtour 1.8 LPG
Renault Laguna Kombi III 2.0 dci, 4CONTROL, 2011
ex.Renault Laguna II Grandtour 2.0 16V + LPG, 2006
ex.Mazda 3 1.6 (2004)
ex:Renault Laguna II Grandtour 1.9dci, 2001, Plná výbava
ex:Renault laguna I Grandtour 1.8 LPG
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů