Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII
Moderátor: Moderators General
- Jirke
- Grafoman
- Příspěvky: 2426
- Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII
Slo mi prave o trvaly deaktivovani.
Sarkasmus v zadnym pripade... Dik.
Sarkasmus v zadnym pripade... Dik.
aktuálně: BMW F11+F20
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII
Amate ,pokud máš svůj motor aspoň trochu rád (což u ropáka na druhou stranu nechápu ), tak si start stop trvale deaktivuj. Opotřebení motoru z důvodu nízkého tlaku oleje je nejvyšší právě při startu. Viz celkem čtivé články M. Vaculíka ze světa motorů. Bohužel jsem je teď v rychlosti nenašel online.
Laguna III GrandTour Initiale, 2.0T LPG, 2008, 235000 km
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII
Vaculíka žeru, je to největší borec mezi českými novináři. Dá se říct, že si Svět Motoru kupuju hlavně kvůli němu. Jeho Diesel speciály pak přímo zbožňuju!
Naštěstí u L3 je možné deaktivovat S&S jednoduše propojkou ve snímači otevření kapoty. Třeba u L2 by to okamžitě hlásilo, že je kapota otevřená, L3 je v tomto trochu jednodušší - naštěstí.
Jinak uživatelská přívětivost S&S je určitě u manuálu, tam se to dá prací se spojkovým pedálem ovlivnit. U automatu je to docela pitomé, protože dokáže chcípnout motor když stojím na vedlejší a chci se vejít do mezery mezi proudem aut na hlavní. V takové situaci můžu zapomenout na vystřelení, protože mi chcipne motor a ta malá prodleva než se to celé natočí prostě znamená to, že se do té mezery už nevejdu - k vzteku.
Naštěstí u L3 je možné deaktivovat S&S jednoduše propojkou ve snímači otevření kapoty. Třeba u L2 by to okamžitě hlásilo, že je kapota otevřená, L3 je v tomto trochu jednodušší - naštěstí.
Jinak uživatelská přívětivost S&S je určitě u manuálu, tam se to dá prací se spojkovým pedálem ovlivnit. U automatu je to docela pitomé, protože dokáže chcípnout motor když stojím na vedlejší a chci se vejít do mezery mezi proudem aut na hlavní. V takové situaci můžu zapomenout na vystřelení, protože mi chcipne motor a ta malá prodleva než se to celé natočí prostě znamená to, že se do té mezery už nevejdu - k vzteku.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
- Jirke
- Grafoman
- Příspěvky: 2426
- Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII
Helehelehelehele http://allegro.pl/renault-laguna-3-0-dc ... ml#thumb/8amat píše:Ta je překrásná (škoda toho zadku). V6dCi v kombíku, je slušná rarita. Ještě větší rarita je V6dCi v liftbacku, ale tu jsem viděl pouze jednu v PL. Ten automat je tady spíše výhodou, funguje špičkově.
aktuálně: BMW F11+F20
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII
OMG!!! Jirke tohle mi nedělej! Ja už další Lagunu kupovat nemůžu, už teď to u nás vypadá jako v showroomu.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII
Ahoj, stále koukám po laguně, chtěl bych ji koupit na léto . Takže prochazim, procitam ruzne stránky a mam dotaz na motory. 2.0 dci prý stále trpí na ojnicni ložiska, je to pravda? 2.0T by mel byt dobrý, ale zase prý dost žere. Nejlépe mi vychází 2.0 103kw. Jak to vidíte vy? Pokud se v něčem pletu rad se necham poučit. Vím že 2.0 benzin nebude raketa jako dci nebo T
Laguna Coupe 2.0dci 110kw
Renault megane II sedan 1.5dci 78kw- Prodáno
Renault megane II sedan 1.5dci 78kw- Prodáno
Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII
Doma teď provozujeme jak 2.0 16v tak 2.0T doporučit mohu oba.
2.0 16v je motor původem od Nissanu, je velmi příjemný co se vibrací a kultury chodu týče. Velmi snadno se vytáčí a má příjemný zvuk. S ním spřažená manuální převodovka je velmi dobře odstupňovaná.
2.0 T je o poznání hrubší, nevytáčí se tak snadno, díky turbu má pochopitelně níže položenou křivku točivého momentu. V případě 170k verze je spojen výhradně s automatem. Ten řadí celkem hladce, na sportování tato kombinace moc není. Ve verzi GT 205k s manuálem je dynamika výraznější. Spotřebou jsou na tom atmosféra s manuálem i oturbený automat při stejné průměrné rychlosti srovnatelné.
Každopádně, snad s výjimkou 1.6 16v, je jakýkoli benzín uživatelsky příjemnější než ropák.
2.0 16v je motor původem od Nissanu, je velmi příjemný co se vibrací a kultury chodu týče. Velmi snadno se vytáčí a má příjemný zvuk. S ním spřažená manuální převodovka je velmi dobře odstupňovaná.
2.0 T je o poznání hrubší, nevytáčí se tak snadno, díky turbu má pochopitelně níže položenou křivku točivého momentu. V případě 170k verze je spojen výhradně s automatem. Ten řadí celkem hladce, na sportování tato kombinace moc není. Ve verzi GT 205k s manuálem je dynamika výraznější. Spotřebou jsou na tom atmosféra s manuálem i oturbený automat při stejné průměrné rychlosti srovnatelné.
Každopádně, snad s výjimkou 1.6 16v, je jakýkoli benzín uživatelsky příjemnější než ropák.
Naposledy upravil(a) Bambus_m5 dne ned bře 13, 2016 00:37, celkem upraveno 1 x.
Laguna III GrandTour Initiale, 2.0T LPG, 2008, 235000 km
Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII
Jediná laguna co trpěla na ojniční ložiska byla ta v auto bildu... 2.0 dCi je výborný motor...rmata píše:Ahoj, stále koukám po laguně, chtěl bych ji koupit na léto . Takže prochazim, procitam ruzne stránky a mam dotaz na motory. 2.0 dci prý stále trpí na ojnicni ložiska, je to pravda? 2.0T by mel byt dobrý, ale zase prý dost žere. Nejlépe mi vychází 2.0 103kw. Jak to vidíte vy? Pokud se v něčem pletu rad se necham poučit. Vím že 2.0 benzin nebude raketa jako dci nebo T
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII
Srovnat co do spotřeby 2.0T v benzínu a 2.0dci je asi jako srovnávat spotřebu jízdního kola a raketoplánu. Ne, že by 2.0T měla dynamiku jízdního kola, ale je to prostě jiné palivo, které má jinou charakteristiku.
Pokud nevíš jaký motor si vybrat, tak si polož několik otázek. Kolik kilometrů ročně najezdíš? Jak dlouhé trasy jezdíš? Kolik jsi ochotný nechat na údržbě motoru?
Příklad: Ročně můžeš najezdit 30 tisíc km, což by byla volba nafty. Ale děláš skoky po městě do cca 10km. V zimě naftu ani nezahřeješ. Co FAP, vypalovat budeš během těch skoků jak? Údržba nafty tě začne štvát, protože fap, egr, turbo dostávají právě v tomhle režimu nejvíce zabrat. Začne se to pomalu kazit, fap bude chtít neustále vypalovat, protože během studeného motoru je zvýšena kouřivost (kterou fap zachytí). Nakonec to vyhodíš a koupíš si škodovku. Oproti tomu v benzínu to zase bude mít extrémní spotřebu (ani nafta v tomhle režimu ale nebude jezdit za pět litrů). Na benzínu není moc, co by se kazilo, rychleji se zahřeje, ...
Jedna otázka na závěr. Je potřeba do města turbo? Každý se ohání nějakou dynamikou, zátahem. K čemu ve městě? Abych vyrazil od semaforu a pak zastavil na dalším na červenou? Někdy mi připadá, že spěcháme odnikud nikam.
Pokud nevíš jaký motor si vybrat, tak si polož několik otázek. Kolik kilometrů ročně najezdíš? Jak dlouhé trasy jezdíš? Kolik jsi ochotný nechat na údržbě motoru?
Příklad: Ročně můžeš najezdit 30 tisíc km, což by byla volba nafty. Ale děláš skoky po městě do cca 10km. V zimě naftu ani nezahřeješ. Co FAP, vypalovat budeš během těch skoků jak? Údržba nafty tě začne štvát, protože fap, egr, turbo dostávají právě v tomhle režimu nejvíce zabrat. Začne se to pomalu kazit, fap bude chtít neustále vypalovat, protože během studeného motoru je zvýšena kouřivost (kterou fap zachytí). Nakonec to vyhodíš a koupíš si škodovku. Oproti tomu v benzínu to zase bude mít extrémní spotřebu (ani nafta v tomhle režimu ale nebude jezdit za pět litrů). Na benzínu není moc, co by se kazilo, rychleji se zahřeje, ...
Jedna otázka na závěr. Je potřeba do města turbo? Každý se ohání nějakou dynamikou, zátahem. K čemu ve městě? Abych vyrazil od semaforu a pak zastavil na dalším na červenou? Někdy mi připadá, že spěcháme odnikud nikam.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII
Přesně jak píše faldicek! 2.0dCi je absolutně spolehlivý motor. Jediné co je potřeba dodržet je měnit olej po 15 000km. Bavil jsem se s hodně servisákama v autorizácích a nikdo nikdy o ojničních ložiskách u 2.0dCi neslyšel - je to uměle vykonstruovaný problém.rmata píše:Ahoj, stále koukám po laguně, chtěl bych ji koupit na léto . Takže prochazim, procitam ruzne stránky a mam dotaz na motory. 2.0 dci prý stále trpí na ojnicni ložiska, je to pravda? 2.0T by mel byt dobrý, ale zase prý dost žere. Nejlépe mi vychází 2.0 103kw. Jak to vidíte vy? Pokud se v něčem pletu rad se necham poučit. Vím že 2.0 benzin nebude raketa jako dci nebo T
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII
Neplést si osobní antipatie k dieselu s uživatelskou přívětivostí!! Ta je právě u 2.0dCi na velmi vysoké úrovni, motor je velmi kultivovaný, tichý, netrpí na žádný turboefekt, sbírá se hned od nízkých otáček a nepodaří se vám jej chcipnout i při hodně necitlivé práci se spojkou - je prostě uživatelsky mimořádně přívětivý.Bambus_m5 píše: Každopádně, snad s výjimkou 1.6 16v, je jakýkoli benzín uživatelsky příjemnější než ropák.
Jinak naprostý souhlas se Zefkem! U 2.0 16V 103kW je navíc výhoda v tom, že může nativně spalovat ethanol bez jakékoliv další úpravy motoru.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII
Uznávám, že na poměry ropáků je 2.0 dCi kultivovaný motor. Nicméně v porovnání s 2.0 16v bude jeho projev vždy traktoroidní bez ohledu na mé sympatie k benzínu
2.0 16v existoval ve dvou verzích (M4R 704 a 726) přičemž jen jedna (M4R 726) je továrně připravena na spalování ethanolu.
2.0 16v existoval ve dvou verzích (M4R 704 a 726) přičemž jen jedna (M4R 726) je továrně připravena na spalování ethanolu.
Laguna III GrandTour Initiale, 2.0T LPG, 2008, 235000 km
-
- Junior member
- Příspěvky: 214
- Registrován: čtv led 08, 2004 13:50
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII
2.0 16V mohu jen doporučit. Možná pokud chceš lítat po dálnici s větší zátěží hodilo by se víc turbo.
Co se týče Ethanolu při dnešních cenách to nemá vůbec žádný význam. Samozřejmě až zas benzin vyskočí na 35kč a víc bude to jiná.
Já jezdím s průměrnou spotřebou bezinu okolo 8l a v E85 okolo 10l.
Ještě možná jeden důvod proč hledat verzi M4R 726 by byla případná přestavba na LPG. Údajně je tento motor díky změnám pro spalování E85 vhodnější i na přestavbu na LPG.
Tedy tvrdí to u Pokorného v Brně. Nevím jak je to doopravdy...
Co se týče Ethanolu při dnešních cenách to nemá vůbec žádný význam. Samozřejmě až zas benzin vyskočí na 35kč a víc bude to jiná.
Já jezdím s průměrnou spotřebou bezinu okolo 8l a v E85 okolo 10l.
Ještě možná jeden důvod proč hledat verzi M4R 726 by byla případná přestavba na LPG. Údajně je tento motor díky změnám pro spalování E85 vhodnější i na přestavbu na LPG.
Tedy tvrdí to u Pokorného v Brně. Nevím jak je to doopravdy...
Renault Megane Grandtour 1,3 Tce 2022
Renault Clio Grandtour 0,9 Tce 2019
Renault 19 1,8 16V 1992, Renault Laguna II 1,6 16V 2001,Renault Laguna III 2,0 16V 2011- ex
Renault Clio Grandtour 0,9 Tce 2019
Renault 19 1,8 16V 1992, Renault Laguna II 1,6 16V 2001,Renault Laguna III 2,0 16V 2011- ex
Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII
Já provozuji na LPG verzi 704 a po 60 tis. neregistruji žádný problém. Spotřeba je kolem 10 l/100 km při troše snahy se lze dostat i pod devět. Benzín obdobně jako kolega kolem 8 litrů.
Laguna III GrandTour Initiale, 2.0T LPG, 2008, 235000 km
Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII
Taku spotrebu mam aj ja na GT 150kw,9-12lpg a 8-13benzinu podla jazdy ale ja mam tazku nohu a pomaly nejazdim to sa ani neda.Ale tak dlhodobo mam 12lpg.Lenze to mam 18ky zimne a 19ky letne pneu.
- Jirke
- Grafoman
- Příspěvky: 2426
- Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII
Amate, 2.0dci ze nema turboefekt ? 110kw s FAP je diesel s nejvetsim turboefektem kterejn sem videl!!!
Toto se zmenilo az s Energy, ktery udajne jedou ocpoda plynule
Toto se zmenilo az s Energy, ktery udajne jedou ocpoda plynule
aktuálně: BMW F11+F20
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII
Potvrzuji, i na 110 kW bez FAP je dost znát turboefekt....
Laguna III Grandtour, 2.0 dCi, 2008, 110kW, no FAP . Spotřeba RENAULT Laguna III GrandTour 2,0 110 kW / 150 HP
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII
Chlapci, ja turboefekt u sve 2.0dCi nemuzu potvrdit. Proste nemuzu. Samozrejme to neni atmosfera, takze se musi s necim pocitat, ale je to proste absolutne v pohode. Mame doma Energy a ta je skutecne naladena jinak - vic do TDIcka mohutny kop a pak uz nic moc. To neenergy tahne skoro linearne az do konce.
Jestli chces videt co je to turboefekt, tak se svez v L3 1.5dCi, ktera timto trpi doslova brutalne. Stejne tak 1.6dCi v M3, je to tam hodne citit. Ale 2.0dCi proste neee.
Otazka pak taky je, co si clovek predstavuje pod pojmem turboefekt! Cesti radoby odborni novinari v tom udelali sileny bordel a verejnost je zmatena. Jedna vec je naladeni jednotky vyrobce v souladu treba s Euro normou (to neni turboefekt) a druha vec je, kdyz maly motor nevyprodukuje okamzite dost plynu pro pozadovane roztoceni velke turbiny. Ta prodleva nez se to roztoci je prave ten turboefekt. Naprosto kazdy si to plete a ma v tom dokonaly chaoz - hlavne novinari.
Jestli chces videt co je to turboefekt, tak se svez v L3 1.5dCi, ktera timto trpi doslova brutalne. Stejne tak 1.6dCi v M3, je to tam hodne citit. Ale 2.0dCi proste neee.
Otazka pak taky je, co si clovek predstavuje pod pojmem turboefekt! Cesti radoby odborni novinari v tom udelali sileny bordel a verejnost je zmatena. Jedna vec je naladeni jednotky vyrobce v souladu treba s Euro normou (to neni turboefekt) a druha vec je, kdyz maly motor nevyprodukuje okamzite dost plynu pro pozadovane roztoceni velke turbiny. Ta prodleva nez se to roztoci je prave ten turboefekt. Naprosto kazdy si to plete a ma v tom dokonaly chaoz - hlavne novinari.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII
Predošlú tému môžme vymazať. Dám sem rovnaký príspevok.
Plánujem si v blízkej budúcnosti zaobstarať auto do cca 7000€. Rozmýšľal som práve nad Renault Laguna Gratour III 2.0 DCI. Ako je to so spoľahlivosťou? Aký motor by bol lepší? 2.0 alebo 1.5? Výbava, je značný rozdiel medzi initiale paris a obyčajnou výbavou?
Je lepšie ísť do automatu alebo manuálnej prevodovky? Oplatí sa ten liter navyše spotreby pri automate?
Čoho by som sa mal najviac vyvarovať pri kúpe? Mám v podstate dve Laguny aj vyhliadnuté, ak treba, tak ich sem aj postnem.
Najstarší ročník 2008, najazdených cca do 200000km- je ešte celkom schopné auto prí týchto km?
Varianty:
Mám v podstate tri vyhliadnuté. To prvé je dovoz z Belgicka, pán to vlastní 1,5 roka. Každý rok výmena oleja, teraz menil aj pravú manžetu a všetky filtre. Servisované v autorizovanom servise. Úplná servisná história.
1: http://renault-laguna-grandtour.autobaz ... 61101.html
2: http://renault-laguna-grandtour.autobaz ... 80891.html
3: http://auto.bazar.sk/11695119-renault-l ... expression
Plánujem si v blízkej budúcnosti zaobstarať auto do cca 7000€. Rozmýšľal som práve nad Renault Laguna Gratour III 2.0 DCI. Ako je to so spoľahlivosťou? Aký motor by bol lepší? 2.0 alebo 1.5? Výbava, je značný rozdiel medzi initiale paris a obyčajnou výbavou?
Je lepšie ísť do automatu alebo manuálnej prevodovky? Oplatí sa ten liter navyše spotreby pri automate?
Čoho by som sa mal najviac vyvarovať pri kúpe? Mám v podstate dve Laguny aj vyhliadnuté, ak treba, tak ich sem aj postnem.
Najstarší ročník 2008, najazdených cca do 200000km- je ešte celkom schopné auto prí týchto km?
Varianty:
Mám v podstate tri vyhliadnuté. To prvé je dovoz z Belgicka, pán to vlastní 1,5 roka. Každý rok výmena oleja, teraz menil aj pravú manžetu a všetky filtre. Servisované v autorizovanom servise. Úplná servisná história.
1: http://renault-laguna-grandtour.autobaz ... 61101.html
2: http://renault-laguna-grandtour.autobaz ... 80891.html
3: http://auto.bazar.sk/11695119-renault-l ... expression
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII
Mi se nejvíce zamlouvá tato: http://renault-laguna-grandtour.autobaz ... 61101.html
Je to krasavice v plné polní! Tak jak to mám rád, navíc ve stejné překrásné barvě jako mám já
Je to krasavice v plné polní! Tak jak to mám rád, navíc ve stejné překrásné barvě jako mám já
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
- Jirke
- Grafoman
- Příspěvky: 2426
- Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII
Ta uz se prodava vic nez pul roku. Borec zacinal na vysoky cene. Pokud to auto celou dobu stoji tak je to spatne
http://auto.bazos.cz/inzerat/57091345/R ... ALE-AT.php
http://auto.bazos.cz/inzerat/57091345/R ... ALE-AT.php
aktuálně: BMW F11+F20
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII
takže by ste brali niečo iné? aj keď som sa stým majiteľom bavil, všetko vyzeralo ok. Výmena filtrov, výmena oleja ročne, manžety. Má ho rok a pol.
Takže túto ponuky mám vynechať?
http://renault-laguna-grandtour.autobaz ... 61101.html
Takže túto ponuky mám vynechať?
http://renault-laguna-grandtour.autobaz ... 61101.html
- Jirke
- Grafoman
- Příspěvky: 2426
- Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII
To takhle nejde rict vynechat...ale proc to nemuze prodat ze ??
aktuálně: BMW F11+F20
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII
Ano zacinal na 10tis. ale ma to cz znacky a prihlasenie bude stat 1000e.Ja to sledujem kazdy den lebo chcem pre zenu take.Kebyze je za tu cenu na sk znackach tak ju berem.Ale radsej by som bral s 4controlom.
Re: Jaký motor? Čemu se vyvarovat? KOUPĚ LIII
Za me teda ta dvojka jestli ma ty km (neni problem overit).
Kdyz mam moznost beru auto s co nejmensim najezdem.
Netvrdim ze je nejlepsi nevidel sem ho.
Nov
Kdyz mam moznost beru auto s co nejmensim najezdem.
Netvrdim ze je nejlepsi nevidel sem ho.
Nov
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů