Vybavene
Moderátor: Moderators General
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: autoelektrikár na lagunu III
Něco by mělo ty xenony štelovat, ne? A pak je to potřeba spárovat s ostatními řj.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: autoelektrikár na lagunu III
Určitě bude potřeba doplnit určitá relátka, ale vím prd. Zefek bude vědět přesně co a jak. Pokud to vyjde, budu druhý adept na přestavbu. Naše L3 1.5dCi má halogeny a musím říct, že svítí opravdu mizerně. Nezachraňují to ani Osram NightBreaker žárovky.
Btw. jsi vlastníkem zajímavých vozů. Můžeš srovnat jak se jízdně projevují motory 1.9dCi 96kW a 2.0dCi 96kW? Cítíš nějaký rozdíl v průběhu výkonu, kultivovanosti, spotřebě? S čím se ti jezdilo lépe?
Btw. jsi vlastníkem zajímavých vozů. Můžeš srovnat jak se jízdně projevují motory 1.9dCi 96kW a 2.0dCi 96kW? Cítíš nějaký rozdíl v průběhu výkonu, kultivovanosti, spotřebě? S čím se ti jezdilo lépe?
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: autoelektrikár na lagunu III
Ta přestavba na xenony mě taky zajímá. Teď jezdím s xenonovou Lagunou a rozdíl oproti halogenům je propastný.
Laguna III GrandTour Initiale, 2.0T LPG, 2008, 235000 km
-
- Junior member
- Příspěvky: 140
- Registrován: čtv dub 16, 2015 11:39
Re: autoelektrikár na lagunu III
.*.
Naposledy upravil(a) FrantisekK dne úte úno 23, 2016 18:23, celkem upraveno 1 x.
L III GT 4C 2.0 134kW na brzde, L III 1.5 - holcici auto na pohodu
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: autoelektrikár na lagunu III
No informace o natočení volantu si to bere určitě z ABS/ESP jednotky - z kroužku snímače úhlu natočení volantu. Věřím tomu, že propojit to všechno kabeláží asi nebude takový problém. Ohromný problém však vidím v jednotce. L3 už není tak jednoduchá jako L2, tak nestačí zadat v konfiguraci u výbojkových světel ANO. Změna konfigurace musí probíhat přes renault.net takže do autorizáku - tam ti tuto změnu však nikdo neudělá, protože to snad mají zakázáno či co.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
- Jirke
- Grafoman
- Příspěvky: 2426
- Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: autoelektrikár na lagunu III
Pred 12 lety jsem vlastnil R19 1.9D a ucastnil se diskuzi na R19 klubu. Kazdej kdo v tom klubu chtel neco lepsiho, mel v hledacku R19 16V...anebo aspon se chtel priblizit vyybavou. Jenze R19 bylo auto, na kterym to slo vse v pohode. Chtels sibr ? Stacila flexa, pravitko a pajka a sroubovak (s nadsazkou).
A stejne to vetsinou skoncilo destrukci auta a znehodnocenim originalu. Par z nas to dotahlo nekam, ale stejne jsme vzdy dospeli k nazoru, ze je lepsi prodat stavajici vuz a sehnat neco plnohodnotnyho.
A ja tim chci jen rict, ze budu vzdycky obdivovat ty z vas, kteri do auta dodelaj vybavu ktera tam od vyroby neni, ale usili a vynalozeny cas jsou vetsi nez kdybyste to polovybaveny auto prodali a koupili jiny full.
Ja jsem touto cestou sel, protoze jsem zaprve ne natolik technicky zdatny abych porad neco dodelaval a vrtal se v tom, zadruhy nemam trpelivost...a dnes muzu rict ze diky tomu sem se za 16 let vlastnictvi ridicaku propracoval jiz k 17. autu...to sou zazitky, zkusenosti...
At se vam upravcum podari co chcete, at vas to bavi, ale premejslejte u toho !
A stejne to vetsinou skoncilo destrukci auta a znehodnocenim originalu. Par z nas to dotahlo nekam, ale stejne jsme vzdy dospeli k nazoru, ze je lepsi prodat stavajici vuz a sehnat neco plnohodnotnyho.
A ja tim chci jen rict, ze budu vzdycky obdivovat ty z vas, kteri do auta dodelaj vybavu ktera tam od vyroby neni, ale usili a vynalozeny cas jsou vetsi nez kdybyste to polovybaveny auto prodali a koupili jiny full.
Ja jsem touto cestou sel, protoze jsem zaprve ne natolik technicky zdatny abych porad neco dodelaval a vrtal se v tom, zadruhy nemam trpelivost...a dnes muzu rict ze diky tomu sem se za 16 let vlastnictvi ridicaku propracoval jiz k 17. autu...to sou zazitky, zkusenosti...
At se vam upravcum podari co chcete, at vas to bavi, ale premejslejte u toho !
aktuálně: BMW F11+F20
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: autoelektrikár na lagunu III
Jak aktivovat výbavu v řj je napsáno spoustu na ruských fórech. Za pomocí googlu se to dá i solidně přeložit. Dokonce tam někde celá ta peripetie s doděláním xenonů někde je. Takže se to dá. Řj xenonů bude řešit jen motorky, takže to je jen o pár drátech, zbytek se předává po sběrnici.
To, jestli má auto CAN-BUS není rozhodující, jestli tam výbava půjde, nebo ne. MII, LII, VelSatis, ... taky mají CAN-BUS a dodělat tam jde cokoliv. Problém je spíš v tom, že jednotky si udržují konzistenci v konfiguraci i mezi sebou. Jakmile je tam řj, která není správně nakonfigurována, tak nazdar. Je to spíš jen o způsobu komunikace, ale ne o způsobu zapojení. CAN-BUS je hodně podobný sběrnici ethernet - má to každý doma, protože se tím připojuje pc k internetu. O tom to prostě není, je to spíš o celkové architektuře systému jednotek.
Takže jak píšu, návodů na změnu konfigurace výbavy je na netu hodně. Ale měl jsem možnost dvakrát zkusit do auta dostat nový díl a ani jednou se mi ho nepovedlo správně nakonfigurovat, aby to šlapalo. A šlo o nový originální díl.
To, jestli má auto CAN-BUS není rozhodující, jestli tam výbava půjde, nebo ne. MII, LII, VelSatis, ... taky mají CAN-BUS a dodělat tam jde cokoliv. Problém je spíš v tom, že jednotky si udržují konzistenci v konfiguraci i mezi sebou. Jakmile je tam řj, která není správně nakonfigurována, tak nazdar. Je to spíš jen o způsobu komunikace, ale ne o způsobu zapojení. CAN-BUS je hodně podobný sběrnici ethernet - má to každý doma, protože se tím připojuje pc k internetu. O tom to prostě není, je to spíš o celkové architektuře systému jednotek.
Takže jak píšu, návodů na změnu konfigurace výbavy je na netu hodně. Ale měl jsem možnost dvakrát zkusit do auta dostat nový díl a ani jednou se mi ho nepovedlo správně nakonfigurovat, aby to šlapalo. A šlo o nový originální díl.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
-
- Junior member
- Příspěvky: 140
- Registrován: čtv dub 16, 2015 11:39
Re: autoelektrikár na lagunu III
*.*
Naposledy upravil(a) FrantisekK dne úte úno 23, 2016 18:23, celkem upraveno 1 x.
L III GT 4C 2.0 134kW na brzde, L III 1.5 - holcici auto na pohodu
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: autoelektrikár na lagunu III
No já bych řekl, že jsme to vyřešili tím, že je nutné upravit xml soubor z UCH. Tím bych to zatím asi uzavřel. Zatím to nedokázal nikdo kromě autorizovaného servisu (a tam to dokážou určitě jen nejschopnější diagnostici a beztak to mají zakázáno samotným renaultem). Když to někdy někdo zvládne, tak potom kromě bixenonu bude možné dodělat prakticky cokoliv - třeba i hlídací ventilky atd.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
-
- Experienced member
- Příspěvky: 712
- Registrován: ned srp 09, 2009 15:26
- Bydliště: Most
Re: autoelektrikár na lagunu III
Tak o xenony jsem se nezajímal ty už mám ale ty ventilky jsem si nechal dodělat a nemůžu si to vynachválit. Je pravda že k tomu ale potřebuješ někoho z renaultu kdo bude ochotnej a hlavně tomu rozumí.
Takže jestli někoho takového nemáš tak to prakticky nemusíš vůbec řešit
Takže jestli někoho takového nemáš tak to prakticky nemusíš vůbec řešit
Renault Megane II r.v.03 1.9Dci 88kw.
Poctive ukradeno
Vel satis 2.0T 9.4l/100km
Laguna iii 2.0Dci 110kw bez fap
Spotřeba RENAULT Laguna III 2.0dci 110 kW / 160 HP
Poctive ukradeno
Vel satis 2.0T 9.4l/100km
Laguna iii 2.0Dci 110kw bez fap
Spotřeba RENAULT Laguna III 2.0dci 110 kW / 160 HP
-
- Junior member
- Příspěvky: 140
- Registrován: čtv dub 16, 2015 11:39
Re: autoelektrikár na lagunu III
.*.
Naposledy upravil(a) FrantisekK dne úte úno 23, 2016 18:24, celkem upraveno 1 x.
L III GT 4C 2.0 134kW na brzde, L III 1.5 - holcici auto na pohodu
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: autoelektrikár na lagunu III
Bohužel to tak je, ale nemohu potvrdit, že by to byl malý rozdíl. Je to doslova gigantický rozdíl, bixenony svítí mnohem mnohem lépe. Mám doma taky obě, takže mohu porovnat.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: autoelektrikár na lagunu III
Přikláním se k amatovi. Halogeny svítí opravdu mizerně (potkávačky). Asi půjdu cestou HID.
Laguna III GrandTour Initiale, 2.0T LPG, 2008, 235000 km
-
- Junior member
- Příspěvky: 140
- Registrován: čtv dub 16, 2015 11:39
Re: autoelektrikár na lagunu III
*.*
Naposledy upravil(a) FrantisekK dne úte úno 23, 2016 18:24, celkem upraveno 1 x.
L III GT 4C 2.0 134kW na brzde, L III 1.5 - holcici auto na pohodu
-
- Starting member
- Příspěvky: 85
- Registrován: pát čer 05, 2015 19:23
- Bydliště: Oslavany - Padochov
Re: autoelektrikár na lagunu III
Tak ta kamera by mě taky zajímala, určitě to sem dej
Re: autoelektrikár na lagunu III
FrantisekK píše:Tak vyreseno jde to a je to plne funkcni, umim reprog vsech jednotek. Na vlastnim aute udelano.
Kdyby to sem slo mam i fotodokumentaci, nicmene cela prestavba vysla na 8000 za svetla a kabelaz. Ostrikovace jsem mel.
Dalsi muj krok bude reprog tomtom a pripojeni couvaci kamery pry by to mohlo jit
Tak co dal budeme resit
Nechci rýpat, ale přečetl jsem toto vlákno od začátku a celkem si mě pobavil.
Nejdříve dotyčného odrazuješ svými teoretickými bláboly + rejpeš do zefka a Výsledek je ten, že si to nakonec uděláš sám a je z tebe mistr světa přes jednotky
-
- Junior member
- Příspěvky: 140
- Registrován: čtv dub 16, 2015 11:39
Re: autoelektrikár na lagunu III
*.*
Naposledy upravil(a) FrantisekK dne úte úno 23, 2016 18:24, celkem upraveno 1 x.
L III GT 4C 2.0 134kW na brzde, L III 1.5 - holcici auto na pohodu
Re: autoelektrikár na lagunu III
No je prima, že ses to naučil, protože pár tvých příspěvků na začátku by dokonale odradilo každého člověka se tím dále zabývat a to jen proto, žes komentoval něco, cos neuměl.
A rada pro příště, když něco neznáš, neznamená to, že to nejde a sám nakonec vidíš, že to nejsložitější, bylo vlastně nejjednodušší !!! Určitě víš o čem mluvím
Takže závěrem bych řekl - je chválihodné, že jsi alespoň zjistil, že není až tak složité natáhnout pár drátů + nainstalovat (světla + jednotku + čidla + ostřik) a udělat autoconfig na jednotce (samozřejmě po složité editaci xml souboru, licencovaným nástrojem notepad ), jak ses domníval na začátku, jako další bonus je to, že nebudeš odrazovat druhé od přestavby a třeba případným zájemcům pomůžeš.
Gratuluji !!!
PS: omlouvám se za to, že neVykám, zvyk je zvyk . Jinak tu nabídku školení na can-bus samozřejmě přijímám
A rada pro příště, když něco neznáš, neznamená to, že to nejde a sám nakonec vidíš, že to nejsložitější, bylo vlastně nejjednodušší !!! Určitě víš o čem mluvím
Takže závěrem bych řekl - je chválihodné, že jsi alespoň zjistil, že není až tak složité natáhnout pár drátů + nainstalovat (světla + jednotku + čidla + ostřik) a udělat autoconfig na jednotce (samozřejmě po složité editaci xml souboru, licencovaným nástrojem notepad ), jak ses domníval na začátku, jako další bonus je to, že nebudeš odrazovat druhé od přestavby a třeba případným zájemcům pomůžeš.
Gratuluji !!!
PS: omlouvám se za to, že neVykám, zvyk je zvyk . Jinak tu nabídku školení na can-bus samozřejmě přijímám
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: autoelektrikár na lagunu III
No tak pro mě je tímpádem toto fórum otevřené!
To je naprosto úžasná zpráva! Jestli chceš být nápomocný naší komunitě, měl bys co nejdetailněji popsat jak taková přestavba probíhala a hlavně na koho se s reprogramací jednotky obrátit! Tohle bude zajímat spoustu lidí!
Je vůbec reprogramace trvalá? Co když se auto po čase napíchne na diagnostiku v autorizáku? Třeba u VW se v takovém případě vždy jednotka zinicializuje dle výbavy uvedené u VIN daného vozu, takže veškeré úpravy se zase zpátky vrátí do původního stavu (týká se to třeba i přestavby na xenony).
To je naprosto úžasná zpráva! Jestli chceš být nápomocný naší komunitě, měl bys co nejdetailněji popsat jak taková přestavba probíhala a hlavně na koho se s reprogramací jednotky obrátit! Tohle bude zajímat spoustu lidí!
Je vůbec reprogramace trvalá? Co když se auto po čase napíchne na diagnostiku v autorizáku? Třeba u VW se v takovém případě vždy jednotka zinicializuje dle výbavy uvedené u VIN daného vozu, takže veškeré úpravy se zase zpátky vrátí do původního stavu (týká se to třeba i přestavby na xenony).
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: autoelektrikár na lagunu III
No, jak se to vezme, úprava je a není trvalá trvalá, přesně jak píšeš, autorizovaný servis navštívit můžeš, ale nesmí být na určitých jednotkách proveden autoconfig (online konfigurace dle VIN), ten se ale v případě problémů (i zdánlivě nesouvisejících) s jinými věcmi v autorizáku právě dělá. Takže v servise vždy předem upozornit na to, že autoconfig v žádném případě !!! Protože pokud k němu dojde, seš bez přidané výbavy a je to jen tvůj problém, servis postupoval správněamat píše:No tak pro mě je tímpádem toto fórum otevřené!
To je naprosto úžasná zpráva! Jestli chceš být nápomocný naší komunitě, měl bys co nejdetailněji popsat jak taková přestavba probíhala a hlavně na koho se s reprogramací jednotky obrátit! Tohle bude zajímat spoustu lidí!
Je vůbec reprogramace trvalá? Co když se auto po čase napíchne na diagnostiku v autorizáku? Třeba u VW se v takovém případě vždy jednotka zinicializuje dle výbavy uvedené u VIN daného vozu, takže veškeré úpravy se zase zpátky vrátí do původního stavu (týká se to třeba i přestavby na xenony).
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů