Auto netáhne - check injection system, anti-pollution system

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Cvachta
Starting member
Příspěvky: 17
Registrován: úte srp 02, 2011 08:24

Auto netáhne - check injection system, anti-pollution system

Příspěvek od Cvachta » sob pro 19, 2015 13:53

Zdravím,

mám menší problémy s mojí Lagunkou III GT. Po určité době jízdy - když na to šlapu, tak dřív, když jedu konstantní rychlostí, tak později, se mi zobrazí hláška check injection system a auto přestane táhnout, úplně jako kdyby vyplo turbo. Když vypnu motor a znovu nastartuju, chyba zmizí a auto zase chvíli normálně jede. Na diagnostice je závada DTC054415 obvod snímače teploty před turbínou - zkrat na akumulátor nebo přerušený obvod. V posledních dnech se připojila ještě hláška check antipollution system, která je hned od nastartování, ale v diagnostice se nezobrazuje. DPF filtr je vypálený a má podle diagnostiky jen 12g částic. Napadl mě zanesený EGR ventil... A jako perlička je, že přestal fungovat tempomat/omezovač. Někdo nějaký nápad co by mohlo vést k těmto závadám, případně jestli se to dá nějak odstranit doma?

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Auto netáhne - check injection system, anti-pollution sy

Příspěvek od Zefek » sob pro 19, 2015 20:54

Napadl tě egr ventil. Proč se nepodíváš na ten snímač teploty před turbínou? Fap nemůže být vypálený, protože pokud nefungují teplotní snímače ve výfuku, je vypalování fapu zablokováno, motor jede v omezeném režimu, aby byla snížená kouřivost (a zároveň byly zachovány emise dusíku) a fap dostával co nejmíň zabrat.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

FrantisekK
Junior member
Příspěvky: 140
Registrován: čtv dub 16, 2015 11:39

Re: Auto netáhne - check injection system, anti-pollution sy

Příspěvek od FrantisekK » ned pro 20, 2015 15:52

Dobre odpoledne, predpokladam ze je to motor M9R (2.0 dci) , je tam spatne teplotni cidlo na turbu vubec nema smysl nic vymyslet a placat jako pan Zefek, jdi do Renaultu a objednej si nove Snímač teploty na turbu 82 00 941 746 , cena kolem 3500,- a budes mit klid.
(taky jsem to uz menil proste to odchazi)
L III GT 4C 2.0 134kW na brzde, L III 1.5 - holcici auto na pohodu

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Auto netáhne - check injection system, anti-pollution sy

Příspěvek od Zefek » ned pro 20, 2015 15:55

A co mu asi píšu? Že má měnit egr?
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
Jirke
Grafoman
Příspěvky: 2426
Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Auto netáhne - check injection system, anti-pollution sy

Příspěvek od Jirke » ned pro 20, 2015 23:14

Cvachto, muzes si vybrat, budto to udelas jak říká Zefek, anebo Frantisek s dvěma K. :D

A ja jen doplním, že tempomat pak začne fungovat.
aktuálně: BMW F11+F20
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...

Uživatelský avatar
stenatko
Starting member
Příspěvky: 44
Registrován: čtv zář 11, 2008 07:09

Re: Auto netáhne - check injection system, anti-pollution sy

Příspěvek od stenatko » čtv led 21, 2016 13:54

Čaute chlapy, mal som ten istý problém, auto proste netahalo. Pri prvej diagnostike mi v renault Kestleri v BA povedali že je to určite turbo lebo mám 370 000 km.Chceli za neho 2000 € + práca. Zohnal som repas ale auto jednoducho neťahalo. Išiel som do Renaultu v Malackách tam je jeden starší mechnik už asi na dôchdku ale je to macher na motor a ten mi spravil diagnostiku este raz a povedal že on sa ešte nestretol stým aby sa vodou chladené turbo pokazilo pri mojich km. Povedal že mi fučí hadica z interkolera do škrtiacej klapky. Hadicu som tam hned objednal ( 100 € ) vrátil nasäť staré turbo a čuduj sa svet auto ďalej jazdí. Dnes mám už 440 000 km a stále beží. Mimochodom keby niekto potreboval zrepasované turbo na L III-96 Kw, tak mám. Nabehol som na ňom asi 200 km.

Cvachta píše:Zdravím,

mám menší problémy s mojí Lagunkou III GT. Po určité době jízdy - když na to šlapu, tak dřív, když jedu konstantní rychlostí, tak později, se mi zobrazí hláška check injection system a auto přestane táhnout, úplně jako kdyby vyplo turbo. Když vypnu motor a znovu nastartuju, chyba zmizí a auto zase chvíli normálně jede. Na diagnostice je závada DTC054415 obvod snímače teploty před turbínou - zkrat na akumulátor nebo přerušený obvod. V posledních dnech se připojila ještě hláška check antipollution system, která je hned od nastartování, ale v diagnostice se nezobrazuje. DPF filtr je vypálený a má podle diagnostiky jen 12g částic. Napadl mě zanesený EGR ventil... A jako perlička je, že přestal fungovat tempomat/omezovač. Někdo nějaký nápad co by mohlo vést k těmto závadám, případně jestli se to dá nějak odstranit doma?
Renault Talisman Grantour 160 2017, 215855 km, Renault Laguna III GranTour 2,0 Dci 96 Kw 2008, 812 222 km, predtým Renault Laguna II 1,9 Dci 96 Kw 2006, 234 00 km.

suchojik
Experienced member
Příspěvky: 769
Registrován: pát dub 03, 2009 13:55

Re: Auto netáhne - check injection system, anti-pollution sy

Příspěvek od suchojik » pát led 22, 2016 09:07

Cvachta píše:Zdravím,

mám menší problémy s mojí Lagunkou III GT. Po určité době jízdy - když na to šlapu, tak dřív, když jedu konstantní rychlostí, tak později, se mi zobrazí hláška check injection system a auto přestane táhnout, úplně jako kdyby vyplo turbo. Když vypnu motor a znovu nastartuju, chyba zmizí a auto zase chvíli normálně jede. Na diagnostice je závada DTC054415 obvod snímače teploty před turbínou - zkrat na akumulátor nebo přerušený obvod. V posledních dnech se připojila ještě hláška check antipollution system, která je hned od nastartování, ale v diagnostice se nezobrazuje. DPF filtr je vypálený a má podle diagnostiky jen 12g částic. Napadl mě zanesený EGR ventil... A jako perlička je, že přestal fungovat tempomat/omezovač. Někdo nějaký nápad co by mohlo vést k těmto závadám, případně jestli se to dá nějak odstranit doma?

Podobne se to chovalo i u me. U turba je pry nejaka klapka/ventil co mi byl vycisten a uz to fici. Tempomat to taky zapomelo - holt mam VYBORNEHO a SIKOVNEHO servismena. Co nejdriv najde pohladi a pokud to nejde pak vymenuje !!
Laguna III, dCi-110 kW, Grandtour
Megane II, dCi-96 kW, Grandtour
Pardubice

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 hostů