Bi-Xenony - nové, lepší výbojky

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Stormy
Starting member
Příspěvky: 80
Registrován: čtv lis 29, 2012 12:51
Bydliště: Göding

Re: Bi-Xenony - nové, lepší výbojky

Příspěvek od Stormy » čtv úno 19, 2015 20:28

Seřídit světla do výšky jde bez problémů, otevřeš kapotu a na reflektorech z vrchu je díra, která vede k imbus šroubu, kterým to seřídíš, myslím je je tam velikost 5 nebo 6. Jinak se to tady už řešilo v minulosti: http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=82&t=64319, :-).
Laguna III Grandtour, 2.0 dCi, 2008, 110kW, no FAP :-). Obrázek Spotřeba RENAULT Laguna III GrandTour 2,0 110 kW / 150 HP

davidus139
Starting member
Příspěvky: 27
Registrován: čtv srp 14, 2014 12:11
Bydliště: okres Opava

Re: Bi-Xenony - nové, lepší výbojky

Příspěvek od davidus139 » čtv úno 19, 2015 22:08

:roll: Amate jsem z Opavska, tedy mám to do Opavy zhruba stejně jako do Ostravy. Takže spíše Hlučínsko na Prajske.
Stormy, díky za radu. Kouknu i na link.
Nicméně ráno jedu na služebku do Němec, tak se k tomu hned tak nedostanu. že si nemůžu vzít svoji Lagunku sebou,ale musím sedlat firemního Rapida. Bude to protrpěných dvanáct dní. :lol:
Renault Laguna III Grandtour 2.0 dci, 110kw, Dynamique, r.v.2008

Ex:
Renault 11 1.4 , červená r.v.1985
Renault 19 1.8 RN fc, stříbrný r.v.1994
Renault Laguna I 2.0 RN, vínověčervená r.v.12/1998

jindra56
Starting member
Příspěvky: 85
Registrován: pát čer 05, 2015 19:23
Bydliště: Oslavany - Padochov

Re: Bi-Xenony - nové, lepší výbojky

Příspěvek od jindra56 » sob zář 12, 2015 22:05

Zdarec, pozoruju, že se mi levý bi xenon třeba při zastavení za autem trochu chvěje. Je to normální? Světlo je v loni nový. Taky xenarc už začíná trochu modrat. Takže asi půjde, co?

Stormy
Starting member
Příspěvky: 80
Registrován: čtv lis 29, 2012 12:51
Bydliště: Göding

Re: Bi-Xenony - nové, lepší výbojky

Příspěvek od Stormy » ned zář 13, 2015 10:55

Mně se taky chvěje od té doby co jsem auto před třemi lety koupil (operativní leasing najeto cca 150 tis.) nakonec jsem přišel na to, že mám prasklé horní uchycení celého reflektoru, je to takový slabý plast. Zatím jsem to nijak neřešil, přemýšlel jsem o podložení nějakým plastem a svaření.
Laguna III Grandtour, 2.0 dCi, 2008, 110kW, no FAP :-). Obrázek Spotřeba RENAULT Laguna III GrandTour 2,0 110 kW / 150 HP

jindra56
Starting member
Příspěvky: 85
Registrován: pát čer 05, 2015 19:23
Bydliště: Oslavany - Padochov

Re: Bi-Xenony - nové, lepší výbojky

Příspěvek od jindra56 » ned zář 13, 2015 12:56

No jo, jenže já nic prasklýho nemám, světlo je nový. To druhý, co má zanesenou čočku a svítí prd, je původní a ani se nehne ...

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Bi-Xenony - nové, lepší výbojky

Příspěvek od amat » pon zář 14, 2015 00:36

Napadá mě snad jen to, zda-li jsou nové světla skutečně originál. V druhovýrobě se totiž prodávají jak dražší Valeo, tak lacinné druhovýrobní DEPO. A vše co není originál tak vesměs kvalitativně stojí za prd.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

jama_SK
Starting member
Příspěvky: 10
Registrován: stř črc 30, 2014 09:57
Bydliště: Kosice

Re: Bi-Xenony - nové, lepší výbojky

Příspěvek od jama_SK » stř zář 16, 2015 00:18

chvenie svetla by som oznacil za normalne, ale suvisejuce s odchadzajucim dvojhmotakom... kolegovi na superbe sa trasu obe svetla a podla skodovky je to vlastnost auta a kombinacie xenon+diesel... mne sa pri najazdenych 290tis km soferove svetlo tiez mierne chveje, menil som vcera ziarovky za Osram NightBreaker Unlimited D1S, svieti to asi 2x tak ako tie co som vybral, ale svetlo je o hodne zltsie ako povodne Osram xenarc...
Laguna III Grandtour 2.0 dCi 150k Dynamique - r. 2010 - 361.000 km :
Servis, mimo spotrebaku, za celu dobu :
- 2x vymena brzdoveho spinaca ( nestastne vykopnuty nohou)
- 2x vymena rozbitej hmlovky
- OSRAM LEDriving 2850 CW do parkovaciek
- vymena prednych a zadnych kotucov
- vymena vsetkych naplni vratane prevodoveho oleja ( pri cca 280.000 km a 340.000 km)
- vymena prednych/zadnych pruzin a tlmicov ( 300.000 km)
- repas elektronickej parkovacej brzdy
- vymena oboch zadnych brzdicov
- vymena celneho skla

jindra56
Starting member
Příspěvky: 85
Registrován: pát čer 05, 2015 19:23
Bydliště: Oslavany - Padochov

Re: Bi-Xenony - nové, lepší výbojky

Příspěvek od jindra56 » stř říj 07, 2015 19:20

Chlapi potřebuju poradit. Chystám se na výměnu světla, bi-xenon s mračítky. Všude se ale to světlo prodává bez motorku, přitom je natáčecí a výškově taky elektricky stavitelné. Kde je prosím vás ten motorek? Do světla jdou jen dráty, takže musí být uvnitř, ale bez násilné demontáže tam nijak vložit nejde. Poradí někdo, abych nemusel sundávat kvůli zjištění nárazník? Díky za info

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Bi-Xenony - nové, lepší výbojky

Příspěvek od amat » stř říj 07, 2015 19:42

No pokud mě paměť neklame, tak motorky jsou na světle nasazeny ze stran a demontovatelné. Minimálně výškový motorek 100%. Co se týče motorku na směrové zatáčení paraboly, buďto je integrován přímo z výroby nebo musí být také demontovatelný (buď je nasazený zezadu nebo zespodu).
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

jindra56
Starting member
Příspěvky: 85
Registrován: pát čer 05, 2015 19:23
Bydliště: Oslavany - Padochov

Re: Bi-Xenony - nové, lepší výbojky

Příspěvek od jindra56 » stř říj 07, 2015 20:20

Dík, ale tohle mi fakt nepomohlo. Z boku tam nic není. Když se podíváš na fotku zadní strany( nejlepší je na AutoKelly, ale je bloklá, takže odkaz nefunguje) tak tam fakt nic není, A ze spodu by byl jediný možný přístup po vysunutí řídící jednotky. Jinudy opravdu nelze nijak do světla proniknout krom výměny žárovek :-(

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Bi-Xenony - nové, lepší výbojky

Příspěvek od amat » stř říj 07, 2015 20:37

Je nesmysl, aby se nové světlo muselo řezat kvůli instalaci motorku. Takže logicky musí být nasazeny okolo něj. Výškový motorek je nasazený na zadní straně reflektoru (kde jsou víčka na výměnu žárovek). Dá se demontovat. Určitě se vždy prodává reflektor samostatný bez výzbroje. Tu můžeš přehodit ze stávajícího světla.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
Bambus_m5
Junior member
Příspěvky: 215
Registrován: pon čer 15, 2009 08:14

Re: Bi-Xenony - nové, lepší výbojky

Příspěvek od Bambus_m5 » stř říj 14, 2015 14:30

Má někdo zkušenost s přestavbou obyč světel na bi-xenony? Koupil bych originál světla, zátěžové čidla, nárazník s ostřikovači. Je v autě s xenony nějaká speciální jednotka?
Laguna III GrandTour Initiale, 2.0T LPG, 2008, 235000 km

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Bi-Xenony - nové, lepší výbojky

Příspěvek od amat » stř říj 14, 2015 15:33

Nebude to vubec jednoduche, minimalne uz proto, ze u bixenonu je v nastaveni pristrojove desky pritomno denni sviceni. To ti bud nebude fungovat nebo se musi pristrojovka "flashnout" coz je dost problem.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
Bambus_m5
Junior member
Příspěvky: 215
Registrován: pon čer 15, 2009 08:14

Re: Bi-Xenony - nové, lepší výbojky

Příspěvek od Bambus_m5 » stř říj 14, 2015 15:50

No s přístrojovkou jsme už bojovali se zefkem, a moc úspěšní jsme nebyli. Mám tu jednu úplně novou a tu se nakódovat nepodařilo.
Halogeny svítí fakt mizerně. Ještě je varianta nacpat tam HID, ale originál by byl asi lepší.
Laguna III GrandTour Initiale, 2.0T LPG, 2008, 235000 km

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Bi-Xenony - nové, lepší výbojky

Příspěvek od amat » stř říj 14, 2015 16:14

Jojo presne tak, taky jsme to se Zefkem resili. U L3 se ten reprog dela strasne slozite. Nejprve se musi vytahnout ze stavajici pristrojovky konfiguracni soubor, ten se musi spravnym zpusobem zmenit a pak nahrat zpet. Tusim, ze je k tomu potreba specialni vybaveni, s clipem to nejde.

Jinak mame doma L3 s halogeny a faktem je, ze sviti opravdu priserne. Dalkovky jsou vyborne, ale potkavaci jsou katastrofa. Neda se to srovnat s bixenony ani omylem.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Bi-Xenony - nové, lepší výbojky

Příspěvek od Zefek » stř říj 14, 2015 21:01

Když se to má nakonfigurovat v originální přístrojovce, tak by to mohlo jít. Problém je, jakmile je přístrojovka z jiného auta.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

FilipIn
Junior member
Příspěvky: 132
Registrován: úte bře 01, 2016 22:14
Bydliště: Chomutov

Re: Bi-Xenony - nové, lepší výbojky

Příspěvek od FilipIn » sob zář 03, 2016 12:18

Tak uz jsem poridil nove osramy a musim říci,ze skutecne super.jsou to tedy jen xenarc original,ale sviti to fajne.jen pri demontáži mi sla spatne otocit ta utahovaci vrtulka,jinak vcelku to slo.odrene ruce nepocitam,protože jsem tam tu ruku fakt nemohl dostat.strana kde je baterie sla opravdu o poznani lépe(i faldicek mi to rikal).
Renault Laguna III,2.0 16V (Hi-flex)103kW,2010,196000km

2high
Starting member
Příspěvky: 37
Registrován: čtv kvě 12, 2011 17:28

Re: Bi-Xenony - nové, lepší výbojky

Příspěvek od 2high » sob říj 08, 2016 09:26

Ahoj resily se tady vybojky pro bi-xenony. Ale co my chudaci, kteri mame obycejne halogeny. Ta svitivost je opravdu tragicka- zlata L2. Dosud jsem to neresil, ale od te doby co mam dite me to celkem stve. Jak na lepsi svit? Svetla jsem mel venku a pres drat a vaticku jsem vycistil cocky. Mirne zlepseni nastalo, ale zadny zazrak. Proto zacinam uvazovat nad hid sadou? Chtel bych nejake doporuceni. Ma nekdo z fora L3 hidy na voze? Legalnost resit nechci. Diky
Laguna 3 grantour 2011 2,0 dCi 4 control
Grand Scenic 1.6dCi Bose

Uživatelský avatar
Bambus_m5
Junior member
Příspěvky: 215
Registrován: pon čer 15, 2009 08:14

Re: Bi-Xenony - nové, lepší výbojky

Příspěvek od Bambus_m5 » sob říj 08, 2016 09:31

Já to řešil lepšími žárovkami, ale výrazně větší svitivost se nedostavila. HID bude asi jediné řešení. V porovnání s xenonama nebo Ledkama jsou halogeny marné.
Laguna III GrandTour Initiale, 2.0T LPG, 2008, 235000 km

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Bi-Xenony - nové, lepší výbojky

Příspěvek od amat » sob říj 08, 2016 14:03

V cocce problem az tak nebude. To spise v parabole, ktera muse byt taky spinava nebo snad i vypalena.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

FrantisekK
Junior member
Příspěvky: 140
Registrován: čtv dub 16, 2015 11:39

Re: Bi-Xenony - nové, lepší výbojky

Příspěvek od FrantisekK » sob říj 08, 2016 14:08

2high píše:Ahoj resily se tady vybojky pro bi-xenony. Ale co my chudaci, kteri mame obycejne halogeny. Ta svitivost je opravdu tragicka- zlata L2. Dosud jsem to neresil, ale od te doby co mam dite me to celkem stve. Jak na lepsi svit? Svetla jsem mel venku a pres drat a vaticku jsem vycistil cocky. Mirne zlepseni nastalo, ale zadny zazrak. Proto zacinam uvazovat nad hid sadou? Chtel bych nejake doporuceni. Ma nekdo z fora L3 hidy na voze? Legalnost resit nechci. Diky
Tak hid je dobre reseni, pred stk ven a potreba bud dat blaster nebo upc prehrat ze mate xenon jinak to bude blikat. Ledky taky dobry napad ale musi se moc chladit a nemuzete zavrit svetlo, toto vse mam za sebou, pak jsem dal nove svetla a bylo, bohuzel u nekterych l3 to nejde nemaji pripravcu a to je skoda. Jeste mi zustala slim hid sada s blastry doma a ta sla do svetla cela i s zavrenim krytu. Ledky mam taky ale to je naprd, pokud chcete muzu vam sadu nechat.
L III GT 4C 2.0 134kW na brzde, L III 1.5 - holcici auto na pohodu

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Bi-Xenony - nové, lepší výbojky

Příspěvek od amat » sob říj 08, 2016 17:05

Jak ty ledky svitily co do srovnani s bixenonem ci H7? Nebyla to jen nalestena bida?
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

FrantisekK
Junior member
Příspěvky: 140
Registrován: čtv dub 16, 2015 11:39

Re: Bi-Xenony - nové, lepší výbojky

Příspěvek od FrantisekK » sob říj 08, 2016 18:29

amat píše:Jak ty ledky svitily co do srovnani s bixenonem ci H7? Nebyla to jen nalestena bida?
Prvni co mi dosly v cene cca 60 usd nic moc pasivni chladic a svetla tak do mlhovek imkdyz parametry od vyrobce uvadely ze to bude svitit, tak se nic nekonalo. Ty druhe to uz bylo vsechno jinak cena cca 140 usd a to je jiny ficak, s tim se da uz jezdit a pekne to sviti, jenze velky chladic takze se to tam normalne nevejde, ale jinak dobry. Bohuzel na solidni hid to nema.
L III GT 4C 2.0 134kW na brzde, L III 1.5 - holcici auto na pohodu

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Bi-Xenony - nové, lepší výbojky

Příspěvek od amat » sob říj 08, 2016 19:36

Takze svit i tech lepsich ledek stale neni na urovni bixenonu?
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
Jirke
Grafoman
Příspěvky: 2426
Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Bi-Xenony - nové, lepší výbojky

Příspěvek od Jirke » sob říj 08, 2016 23:06

2high: Mel jsem HID v L III. asi rok. Na svit svetel sem si nemohl stezovat. Nikdy zadny problem.
Kdyz to neprezenes s modrou barvou a pouzijes vybojky s teplotou 4300K, tak nebudes nikomu napadnej a verim, ze STK projdes v pohode.
aktuálně: BMW F11+F20
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů