Bi-Xenony - nové, lepší výbojky
Moderátor: Moderators General
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Bi-Xenony - nové, lepší výbojky
Musím říct, že jsem s výkonem bixenonů na L3 velmi spokojen. Jak potkávací tak dálkové svítí perfektně. Nicméně někdy si všímám, že levá výbojka začíná lehoulince poblikávat (je to opravdu neznatelné, vidí to jen mé perfekcionistické oko). Navíc je proti bílé zdi vidět, že má lehce jiný odstín, začíná trochu fialovět (ale opravdu jen trochu). Určitě to ještě nejméně rok vydrží.
Chtěl jsem si ovšem udělat radost (jezdím mj. dost v noci), tak jsem objednal nové výbojky Osram Xenarc Night Breaker Unlimited. Mají mít až o 70% větší svit, o 5% bělejší světlo a o 20m dosvítí dál. Tolik reklamština, jsem vážně zvědavý jak se ukážou v praxi. Vyměním je postupně a zkusím vypotit nějaké fotky pro srovnání. Četl jsem o nich kdysi nějakou recenzi a tam pěli ódy, že se jedná o nejlepší xenonové výbojky na světě. Tak uvidíme.
Tady odkaz na stránky výrobce:
http://www.osram.cz/osram_cz/produkty/s ... /index.jsp
Jinak malá rada pro ostatní: L3 ph1 má výbojky typu D1S.
Chtěl jsem si ovšem udělat radost (jezdím mj. dost v noci), tak jsem objednal nové výbojky Osram Xenarc Night Breaker Unlimited. Mají mít až o 70% větší svit, o 5% bělejší světlo a o 20m dosvítí dál. Tolik reklamština, jsem vážně zvědavý jak se ukážou v praxi. Vyměním je postupně a zkusím vypotit nějaké fotky pro srovnání. Četl jsem o nich kdysi nějakou recenzi a tam pěli ódy, že se jedná o nejlepší xenonové výbojky na světě. Tak uvidíme.
Tady odkaz na stránky výrobce:
http://www.osram.cz/osram_cz/produkty/s ... /index.jsp
Jinak malá rada pro ostatní: L3 ph1 má výbojky typu D1S.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bi-Xenony - nové, lepší výbojky
Spolu s výměnu výbojek by bylo vhodné vyčistit zadní stranu čočky. Určitě bude zanesená nebo drobně opálená. Nemá někdo zkušenosti s tímto úkonem? Jedná se o moje první auto s čočkovou optikou, takže s tímto nemám zkušenosti. Otázka je, zda-li se to dá vůbec provést na autě nebo musí světlomet ven? Jaké prostředky použít?
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
- ToJa
- Grafoman
- Příspěvky: 2232
- Registrován: čtv črc 19, 2007 18:48
- Bydliště: Lipov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bi-Xenony - nové, lepší výbojky
Ty osram muzu doporucit,mel sem je na Lagune II,sviti supr...
Dycky sem kupoval číny,ale ta Laguna je nechtela brat,tak sem musel origo
Dycky sem kupoval číny,ale ta Laguna je nechtela brat,tak sem musel origo
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 1.9dci r.v.2000 Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodány,Renault Laguna Dynamique 2.0 16v r.v.2007 lpg Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.5 24v r.v.2002 Lpg Prodaný,Renault Laguna Privilege 2.0 16v automat r.v.2002 Prodaná,Renault Laguna Dynamique 1.9dci r.v.2005 facelift Prodaná,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v LPG r.v.2005 facelift...
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bi-Xenony - nové, lepší výbojky
Teda po zkušenostech musím říct, že bomba! Neuvěřitelný rozdíl. Chtěl jsem pořídit fotky pro srovnání svitu, ale mám nový foun (Lumii 1020), která je na focení špičková, nicméně v tu noc prostě ne a ne zabrat pěkně a stejně pro srovnání. Musím si s ní trochu vyhrát, toho nastavení je pomalu jako u zrcadlovky .
Fotky tedy budou jen z výměny.
Co se týče subjektivních dojmů:
- svit je na stejném "půdorysu" neskutečně intenzivnější
- barva je trochu více do běla (tzn. ne do modra, tyto výbojky nemají tzv. Cool Blue efekt), někdy bych se nebál říct, že lehce do žluta, ale to si dejte pod velkou odmocninu. Co je ale důležitější, že díky této vlastnosti je svit mnohonásobně lepší na mokré = černé cestě. To je odvěký problém xenonů a bixenonů obzvláště. Černá barva totiž pohlcuje světlo o vyšší teplotě (K). Čím méně kelvinů tím lépe je vidět (proto ve francii drželi dlouho žluté reflektory).
- při dálkových světlech je patrný o něco delší dosvit. Ale opět je výrazný rozdíl v intenzitě světla.
- když se podíváte na osvit, tak naprosto zmizely oblasti slabšího osvitu. Svit je mnohem homogennější po celé svojí ploše.
Jedna pozoruhodná informace nakonec: oproti vláknovým žárovkám tyto intenzivní výbojky nemají sníženou životnost. Vydrží tedy stejně co originály. To už je nějaký argument pro to si připlatit a svítit jako král .
Fotky tedy budou jen z výměny.
Co se týče subjektivních dojmů:
- svit je na stejném "půdorysu" neskutečně intenzivnější
- barva je trochu více do běla (tzn. ne do modra, tyto výbojky nemají tzv. Cool Blue efekt), někdy bych se nebál říct, že lehce do žluta, ale to si dejte pod velkou odmocninu. Co je ale důležitější, že díky této vlastnosti je svit mnohonásobně lepší na mokré = černé cestě. To je odvěký problém xenonů a bixenonů obzvláště. Černá barva totiž pohlcuje světlo o vyšší teplotě (K). Čím méně kelvinů tím lépe je vidět (proto ve francii drželi dlouho žluté reflektory).
- při dálkových světlech je patrný o něco delší dosvit. Ale opět je výrazný rozdíl v intenzitě světla.
- když se podíváte na osvit, tak naprosto zmizely oblasti slabšího osvitu. Svit je mnohem homogennější po celé svojí ploše.
Jedna pozoruhodná informace nakonec: oproti vláknovým žárovkám tyto intenzivní výbojky nemají sníženou životnost. Vydrží tedy stejně co originály. To už je nějaký argument pro to si připlatit a svítit jako král .
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Bi-Xenony - nové, lepší výbojky
Jak se povedlo čištění čočky?
Laguna III GrandTour Initiale, 2.0T LPG, 2008, 235000 km
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bi-Xenony - nové, lepší výbojky
Nijak, az sem postnu fotky uvidis proc
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bi-Xenony - nové, lepší výbojky
Tak jsem se konečně dokopal k tomu, abych si pohrál s fotkami. Bohužel jsem vše fotil novým telefonem, který má poměrně sofistikovaný foťák a noční snímky se fotí lépe v aplikaci integrované do systému. Nikoliv v aplikaci, kterou tam instaloval výrobce. To vím teď, v době pořízení fotek jsem to nevěděl, proto jsou fotky zachycující stav "před" rozmazané. Původně jsem je sem ani nechtěl dávat, ale nakonec jsem se rozhodl pro opak, protože byť je fotka rozmazaná, množství světla a dosvit je i z té patlaniny poznat.
Nahoře původní výbojky Osram (obyčejné), dole nejlepší dostupné Osramy, verze Night Breaker Unlimited
Jak předesílám výše, byť je fotka původního stavu rozmazaná, je vidět množství světla a dosvit. Při porovnání délky osvětleného prostoru od kapoty je rozdíl jasně vidět. Stejně tak intenzita světla uvnitř světelného kuželu, kdy v původním stavu je na první pohled méně "přepálených" míst.
V případě dálkových světel je rozdíl neuvěřitelný a hodně nečekaný. Opět nahoře původní, dole nové.
Tady už nemůže být nikdo na pochybách. Světlo je po mnohem větší délce homogenní a dosvit je o dobrých pár desítek metrů delší. U spodní fotky je navíc potřeba si uvědomit, že stojím o dobrou délku a půl vzadu proti fotce nahoře. Přesto je dosvit tak znatelně rozdílný!!
Přestože se jedná o trochu větší investici, jsem přesvědčen, že se to vyplatí. Životnost výbojek by měla být cca pět let, navíc celý den svítím denními žárovkami, takže podle mě vydrží ještě podstatně déle. Samotný Osram uvádí, že životnost těchto výbojek je stejná jako u základního modelu. Jízda v noci je jedním slovem zážitek. Hlavně na dálnici když zapnu dálkové tak dosvítím z Ostravy až do Brna
Nahoře původní výbojky Osram (obyčejné), dole nejlepší dostupné Osramy, verze Night Breaker Unlimited
Jak předesílám výše, byť je fotka původního stavu rozmazaná, je vidět množství světla a dosvit. Při porovnání délky osvětleného prostoru od kapoty je rozdíl jasně vidět. Stejně tak intenzita světla uvnitř světelného kuželu, kdy v původním stavu je na první pohled méně "přepálených" míst.
V případě dálkových světel je rozdíl neuvěřitelný a hodně nečekaný. Opět nahoře původní, dole nové.
Tady už nemůže být nikdo na pochybách. Světlo je po mnohem větší délce homogenní a dosvit je o dobrých pár desítek metrů delší. U spodní fotky je navíc potřeba si uvědomit, že stojím o dobrou délku a půl vzadu proti fotce nahoře. Přesto je dosvit tak znatelně rozdílný!!
Přestože se jedná o trochu větší investici, jsem přesvědčen, že se to vyplatí. Životnost výbojek by měla být cca pět let, navíc celý den svítím denními žárovkami, takže podle mě vydrží ještě podstatně déle. Samotný Osram uvádí, že životnost těchto výbojek je stejná jako u základního modelu. Jízda v noci je jedním slovem zážitek. Hlavně na dálnici když zapnu dálkové tak dosvítím z Ostravy až do Brna
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bi-Xenony - nové, lepší výbojky
A tady důvod, proč jsem nevyčistil čočku zezadu:
Není tam vůbec žádný prostor a co jsem tak hodně letem světem zkoumal, tak ani žádná možnost mechanismus jednoduše rozebrat. Bylo by potřeba vytáhnout celé světlo ven a pořádně se tam podívat jak by to šlo nejlépe řešit.
Není tam vůbec žádný prostor a co jsem tak hodně letem světem zkoumal, tak ani žádná možnost mechanismus jednoduše rozebrat. Bylo by potřeba vytáhnout celé světlo ven a pořádně se tam podívat jak by to šlo nejlépe řešit.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
- ToJa
- Grafoman
- Příspěvky: 2232
- Registrován: čtv črc 19, 2007 18:48
- Bydliště: Lipov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bi-Xenony - nové, lepší výbojky
Sviti to krasne,ja bych se na nejake cisteni vyprdl...
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 1.9dci r.v.2000 Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodány,Renault Laguna Dynamique 2.0 16v r.v.2007 lpg Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.5 24v r.v.2002 Lpg Prodaný,Renault Laguna Privilege 2.0 16v automat r.v.2002 Prodaná,Renault Laguna Dynamique 1.9dci r.v.2005 facelift Prodaná,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v LPG r.v.2005 facelift...
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bi-Xenony - nové, lepší výbojky
Jojo, uznal jsem, že čištění asi nebude třeba. Jinak k fotkám ještě podotknu, že jsou focené na manuální režim a vždy se stejným nastavením.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
-
- Starting member
- Příspěvky: 80
- Registrován: ned říj 05, 2008 22:24
- Bydliště: Hrochův Týnec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bi-Xenony - nové, lepší výbojky
Pěkně to svítí! Já mám zálusk taky na Lagunu (2011, 2.0 dci 127kw AT), tak to bude asi jedna z dalších věcí, kterou nechám vyměnit
ex Renault Trafic 2.0 dCi 115k Quickshift - verze L2H1 Passanger Confort Cool, r.v. 2008
ex Renault Laguna GrandTour 2.0 dCi Initiale Paris, r.v. 2011
ex Renault Fluence 1.6 16V - r.v. 2015
Renault Grand Scenic 1.5 dCi 110k Expression - r.v. 2013
Renault Talisman GrandTour 1.6 TCe200 Initiale Paris, r.v. 2016 (tohle auto nikomu nedoporučuji!!!)
ex Renault Laguna GrandTour 2.0 dCi Initiale Paris, r.v. 2011
ex Renault Fluence 1.6 16V - r.v. 2015
Renault Grand Scenic 1.5 dCi 110k Expression - r.v. 2013
Renault Talisman GrandTour 1.6 TCe200 Initiale Paris, r.v. 2016 (tohle auto nikomu nedoporučuji!!!)
-
- Starting member
- Příspěvky: 27
- Registrován: čtv srp 14, 2014 12:11
- Bydliště: okres Opava
Re: Bi-Xenony - nové, lepší výbojky
Amate prosím, výbojky jsi měnil přímo na vozidle, anebo byla nutná demontáž celého světlometu.
A ještě, měnil jsi obě nebo jen jednu?
Mě před chvílí volala žena a oznámila skvělou správu, že nám nesvítí levé pření, tak mám hned z rána po náladě.
Koukám na ceny a Osram Night breaker cca 3600,-. To je slušná krupice.
A ještě, měnil jsi obě nebo jen jednu?
Mě před chvílí volala žena a oznámila skvělou správu, že nám nesvítí levé pření, tak mám hned z rána po náladě.
Koukám na ceny a Osram Night breaker cca 3600,-. To je slušná krupice.
Naposledy upravil(a) davidus139 dne pát úno 13, 2015 06:15, celkem upraveno 1 x.
Renault Laguna III Grandtour 2.0 dci, 110kw, Dynamique, r.v.2008
Ex:
Renault 11 1.4 , červená r.v.1985
Renault 19 1.8 RN fc, stříbrný r.v.1994
Renault Laguna I 2.0 RN, vínověčervená r.v.12/1998
Ex:
Renault 11 1.4 , červená r.v.1985
Renault 19 1.8 RN fc, stříbrný r.v.1994
Renault Laguna I 2.0 RN, vínověčervená r.v.12/1998
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bi-Xenony - nové, lepší výbojky
U vybojek se doporucuje menit vzdy obe (byt jedna stale sviti). Pokud chces tyto luxusni vybojky, tak se divej na nazev, nestaci Night Breaker, musi tam byt jeste i Unlimited. Je fakt, ze jsou drazsi, ja dal za obe pres 5000Kc, presne uz nevim. Nicmene, vydrzi minimalne pet let, sviti jako blazen, ta cena je z tohoto pohledu obhajitelna.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
- Jirke
- Grafoman
- Příspěvky: 2425
- Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bi-Xenony - nové, lepší výbojky
hele na zbozi od 1550,- za kus... docela jste me nahlodali, mam 7 lety BMW s hodne najetyma kilometrama a svit xenonu me teda neuspokojuje
aktuálně: BMW F11+F20
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bi-Xenony - nové, lepší výbojky
Opravdu do nich běž, vyplatí se to! Svítí to prostě neskutečně. Ale bacha ať nekoupíš nějaké fejky... co jsem našel na zboží tak nejlevněji 2140Kč/ks: http://www.zbozi.cz/hledani/?q=V%C3%BDb ... 066140XNB)
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
-
- Starting member
- Příspěvky: 27
- Registrován: čtv srp 14, 2014 12:11
- Bydliště: okres Opava
Re: Bi-Xenony - nové, lepší výbojky
Tak já také našel na zboží nejlevnější od 2140,-. Mnohem lepší než 3600,-. No nahlodaný jsem slušně. Ale ještě jsem narychlo rozhodil sítě.
Jinak Osram xenarc original mám možnost za cca 890,- přes známého. Ještě čekám co by chtěl právě za ty night breaker unlimited.
Tak uvidíme.
Ještě Amante daří se výměna bez demontáže světel, anebo je nutné opravdu demontovat ven?
Jinak Osram xenarc original mám možnost za cca 890,- přes známého. Ještě čekám co by chtěl právě za ty night breaker unlimited.
Tak uvidíme.
Ještě Amante daří se výměna bez demontáže světel, anebo je nutné opravdu demontovat ven?
Renault Laguna III Grandtour 2.0 dci, 110kw, Dynamique, r.v.2008
Ex:
Renault 11 1.4 , červená r.v.1985
Renault 19 1.8 RN fc, stříbrný r.v.1994
Renault Laguna I 2.0 RN, vínověčervená r.v.12/1998
Ex:
Renault 11 1.4 , červená r.v.1985
Renault 19 1.8 RN fc, stříbrný r.v.1994
Renault Laguna I 2.0 RN, vínověčervená r.v.12/1998
- ToJa
- Grafoman
- Příspěvky: 2232
- Registrován: čtv črc 19, 2007 18:48
- Bydliště: Lipov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bi-Xenony - nové, lepší výbojky
Ty xenarc klasické sem měl taky dobrá volba
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 1.9dci r.v.2000 Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodány,Renault Laguna Dynamique 2.0 16v r.v.2007 lpg Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.5 24v r.v.2002 Lpg Prodaný,Renault Laguna Privilege 2.0 16v automat r.v.2002 Prodaná,Renault Laguna Dynamique 1.9dci r.v.2005 facelift Prodaná,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v LPG r.v.2005 facelift...
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bi-Xenony - nové, lepší výbojky
Mrkni do mého alba oprav, tam jsem výměnu nafotil. Demontáž světla není potřeba. Maximálně se shodí nádobka pro hydroposilovač (který 110kW verze stejně neměly).davidus139 píše: Ještě Amante daří se výměna bez demontáže světel, anebo je nutné opravdu demontovat ven?
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
-
- Starting member
- Příspěvky: 27
- Registrován: čtv srp 14, 2014 12:11
- Bydliště: okres Opava
Re: Bi-Xenony - nové, lepší výbojky
Amate díky,
na album oprav jsem už koukal včera. Dnes jsem jen na nečisto si to vyzkoušel, teda " vyzkoušel". Měnil jsem 5W žárovičky, páč ani jedna nesvítila. Takže to půjde. Nádobku na hydroposilovač tam opravdu nemám, jen hrdlo nálevky na ostřikovače, tam je to v pohodě tu vytáhnu, ale druhá strana, ta si žádá demontáž baterie. Ale i to nebude žádný extra problém.
Jen snad malá otázka patice výbojky má nějaký zámek, nebo je tam jen vtlačena? Bude stačit tahem ven výtáhnout, nebo je třeba pootočení a pak vytáhnout. Z obrázků jsem to dost dobře nevyčetl.
Ještě jednou děkuji.
na album oprav jsem už koukal včera. Dnes jsem jen na nečisto si to vyzkoušel, teda " vyzkoušel". Měnil jsem 5W žárovičky, páč ani jedna nesvítila. Takže to půjde. Nádobku na hydroposilovač tam opravdu nemám, jen hrdlo nálevky na ostřikovače, tam je to v pohodě tu vytáhnu, ale druhá strana, ta si žádá demontáž baterie. Ale i to nebude žádný extra problém.
Jen snad malá otázka patice výbojky má nějaký zámek, nebo je tam jen vtlačena? Bude stačit tahem ven výtáhnout, nebo je třeba pootočení a pak vytáhnout. Z obrázků jsem to dost dobře nevyčetl.
Ještě jednou děkuji.
Naposledy upravil(a) davidus139 dne pát úno 13, 2015 06:14, celkem upraveno 1 x.
Renault Laguna III Grandtour 2.0 dci, 110kw, Dynamique, r.v.2008
Ex:
Renault 11 1.4 , červená r.v.1985
Renault 19 1.8 RN fc, stříbrný r.v.1994
Renault Laguna I 2.0 RN, vínověčervená r.v.12/1998
Ex:
Renault 11 1.4 , červená r.v.1985
Renault 19 1.8 RN fc, stříbrný r.v.1994
Renault Laguna I 2.0 RN, vínověčervená r.v.12/1998
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bi-Xenony - nové, lepší výbojky
S tou baterkou máš pravdu, pro lepší manipulaci musí ven. Nicméně je to jen o pár šroubech, žádná věda. Jinak samotné výbojky jdou vytáhnout až po otočení. Kterým směrem už nevím, ale na to každý přijde když to bude mít v ruce.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
-
- Starting member
- Příspěvky: 27
- Registrován: čtv srp 14, 2014 12:11
- Bydliště: okres Opava
Re: Bi-Xenony - nové, lepší výbojky
Jo jo, dnes je budu mít nachystané k vyzvednutí při cestě z práce.
Tak se hned na to vrhnu.
Pak dám vědět jak to šlo a jak to svítí......
Zatím dík.
Tak se hned na to vrhnu.
Pak dám vědět jak to šlo a jak to svítí......
Zatím dík.
Renault Laguna III Grandtour 2.0 dci, 110kw, Dynamique, r.v.2008
Ex:
Renault 11 1.4 , červená r.v.1985
Renault 19 1.8 RN fc, stříbrný r.v.1994
Renault Laguna I 2.0 RN, vínověčervená r.v.12/1998
Ex:
Renault 11 1.4 , červená r.v.1985
Renault 19 1.8 RN fc, stříbrný r.v.1994
Renault Laguna I 2.0 RN, vínověčervená r.v.12/1998
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bi-Xenony - nové, lepší výbojky
Urcite pak napis, jestli jsi z toho taky tak prekvapen nebo je to jen muj subjektivni pocit.
Jo a dej bacha pri manipulaci s vybojkou, je v ni "vakuum" a sklenena stena je pomerne tenka. Kdyz se s vybojkou klepne, muze implodovat a male sklenene strepy se rozleti na vsechny smery.
Jo a dej bacha pri manipulaci s vybojkou, je v ni "vakuum" a sklenena stena je pomerne tenka. Kdyz se s vybojkou klepne, muze implodovat a male sklenene strepy se rozleti na vsechny smery.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
- Jirke
- Grafoman
- Příspěvky: 2425
- Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bi-Xenony - nové, lepší výbojky
aha tak ja za tech 1550,- nasel D2S
aktuálně: BMW F11+F20
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
-
- Starting member
- Příspěvky: 27
- Registrován: čtv srp 14, 2014 12:11
- Bydliště: okres Opava
Re: Bi-Xenony - nové, lepší výbojky
Zdravím všechny,
tak jsem minulý pátek tedy provedl výměnu výbojek. Zprvu napíšu, že při vyzvedávání nových kousků jsem měl trochu zklamání. Místo slíbených Osram Xenarx jsem dostal
Phillips XenStart.
Nicméně už jsem to nechtěl řešit, takže sem s nimi a šup do výměny. Po demontáži bat a sloupnutí záslepky jsem navíc zjistil že původní jsou taky Phillipsy, tak už jsem to neřešil.
Tak a teď to nejzásadnější. Čas trávený výměnou obou výbojek cca 50 min. Ale, první světlo cca 45 minut a to druhé jen 5 minut.
Co já nasypal za ty jasné, než jsem přišel na to, jak jednoduše funguje zámek uchycení výbojky!!! A že žiji v regionu rázovitém a robyme a mluvime rychle, bo neni čas p... ,
tak těch jasných byla opravdu hromada. To i leckterý dlaždič by se červenal.
Ale vše se povedlo, tak teď jak to svítí.
Nutno říct Amate, že dle tvých fotek Osram Night break ultimate svítí podstatně lépe.
Já mohu porovnat v reálu jen s tím co jsem měl a jsem na tom zhruba stejně. Je tedy pravdou, že svit je jasnější a jakoby čistší. Dálková světla jsou v pohodě, ale tlumená jsou pro mne trochu zklamáním, tam si myslím, že by měli svítit trochu dále.
Je pravdou, že mám pocit že mi levé světlo svítí trošičku níže než pravé. Tak snad to lze nějak seřídit. Pokud někdo víte jak, tak sem s tím.
Ještě se pokusím tady pověsit fotku s upozorněním jak povolit zámek výbojky, aby to bylo pro všechny ostatní jasnější.
Teda hlavně pro ty kdo to ještě nedělaly.
tak jsem minulý pátek tedy provedl výměnu výbojek. Zprvu napíšu, že při vyzvedávání nových kousků jsem měl trochu zklamání. Místo slíbených Osram Xenarx jsem dostal
Phillips XenStart.
Nicméně už jsem to nechtěl řešit, takže sem s nimi a šup do výměny. Po demontáži bat a sloupnutí záslepky jsem navíc zjistil že původní jsou taky Phillipsy, tak už jsem to neřešil.
Tak a teď to nejzásadnější. Čas trávený výměnou obou výbojek cca 50 min. Ale, první světlo cca 45 minut a to druhé jen 5 minut.
Co já nasypal za ty jasné, než jsem přišel na to, jak jednoduše funguje zámek uchycení výbojky!!! A že žiji v regionu rázovitém a robyme a mluvime rychle, bo neni čas p... ,
tak těch jasných byla opravdu hromada. To i leckterý dlaždič by se červenal.
Ale vše se povedlo, tak teď jak to svítí.
Nutno říct Amate, že dle tvých fotek Osram Night break ultimate svítí podstatně lépe.
Já mohu porovnat v reálu jen s tím co jsem měl a jsem na tom zhruba stejně. Je tedy pravdou, že svit je jasnější a jakoby čistší. Dálková světla jsou v pohodě, ale tlumená jsou pro mne trochu zklamáním, tam si myslím, že by měli svítit trochu dále.
Je pravdou, že mám pocit že mi levé světlo svítí trošičku níže než pravé. Tak snad to lze nějak seřídit. Pokud někdo víte jak, tak sem s tím.
Ještě se pokusím tady pověsit fotku s upozorněním jak povolit zámek výbojky, aby to bylo pro všechny ostatní jasnější.
Teda hlavně pro ty kdo to ještě nedělaly.
Renault Laguna III Grandtour 2.0 dci, 110kw, Dynamique, r.v.2008
Ex:
Renault 11 1.4 , červená r.v.1985
Renault 19 1.8 RN fc, stříbrný r.v.1994
Renault Laguna I 2.0 RN, vínověčervená r.v.12/1998
Ex:
Renault 11 1.4 , červená r.v.1985
Renault 19 1.8 RN fc, stříbrný r.v.1994
Renault Laguna I 2.0 RN, vínověčervená r.v.12/1998
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bi-Xenony - nové, lepší výbojky
Tak pokud jsi z Ostravska, tak se muzeme sejit a porovnat. Tlumene svetla nesviti kdovijak do dalky ani mi, ale to je dano urcite nejakou vyhlaskou.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů