Vibracie-dunenie motora/auta pri volnobehu (zeby silentblok)
Moderátor: Moderators General
Re: LIII Coupe 2.0T alebo 3.0dCi
No ja mam od soboty doma hore uvedenu lagunu a je super! Vadi mi ze pri volnobehu motor dost vybruje autom, po pridani otacok nad 1000 uz nic nevybruje, myslim ze to moze robit silentblok motora, tento isty problem som mal aj na megane. Este pri prejazde nerovnosti hrka palubovka, ako keby bola niekde povolena lebo rukou s nou viem trocha pohnut. To musim este doriesit nez auto prepiseme.
Naposledy upravil(a) izi dne pon led 09, 2012 19:02, celkem upraveno 1 x.
Megane II sedan SportWay 1.5 dCi 74 kW - 100 koní, 5st. 2005 R16 205/55 cca do 5l/100km
Modus Initiale Paris 1.6 16V 82 kW - 110 koní, 4st. automat 2006 R16 185/55 cca do 8,5l/100km
Laguna II GrandTour Dynamique 1.9 dCi 88 kW - 120 koní, 6st. 2006 R18 225/40 cca do 7l/100km Predané
Espace IV Techrun 2.0 dCi 127 kW - 173 koní, 6st. automat 2009 R18 245/45 cca do 9l/100km
Renault Laguna III GrandTour GT 2.0 dCi 131 kW - 180 koní, 6st. 2008 R18 225/45 Predané
Spolu takové 683 konové stádo
Modus Initiale Paris 1.6 16V 82 kW - 110 koní, 4st. automat 2006 R16 185/55 cca do 8,5l/100km
Laguna II GrandTour Dynamique 1.9 dCi 88 kW - 120 koní, 6st. 2006 R18 225/40 cca do 7l/100km Predané
Espace IV Techrun 2.0 dCi 127 kW - 173 koní, 6st. automat 2009 R18 245/45 cca do 9l/100km
Renault Laguna III GrandTour GT 2.0 dCi 131 kW - 180 koní, 6st. 2008 R18 225/45 Predané
Spolu takové 683 konové stádo
Re: Hučanie v prístrojovke a prach za sklom budíkov
Skusali ste niekto pozerat hlavny silentblok alebo aj niektory iny pri prevodovke? Lebo v megane som mal podobny problem. Po nastarovani motor na vonobehu trasie celym autom (palubovka, volant a je to citit aj v pedaloch a sedanke) ale po pridani otacok nad 1000 nic netrasie. Po vymene hlavneho silentbloku je s tym pokoj.
Od soboty mam tiez lagunu GT a som velmi sklamany ze mi to robi. V megane mi teraz hrkne sem-tam pristrojovka len fakt pri velkych nerovnostiach typu tankodrom atd. Ma najazdenych 113 000 km, takze silentblok to moze byt, tak isto aj u vsetkych co mate nad 100 tisic a mozno aj menej. Na megane som ho menil pri 78 000 km tusim.
Chcelo by to nekde zohnat novy plne funkcny a vyskusat vymenit...
Tu sme to rozoberali hodne:
http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=42&t=14950
A tu zalozili zasa novu temu:
http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=42&t=51704
Kazdemu sa to moze prejavovat trochu inak, ale je jedno ci to bol benzin alebo diesel, pokazi sa to casom asi na vsetkych meganoch.
Na megane som kupoval toto (len u laguny III som to nenasiel):
http://www.autokelly.sk/#PATH=3345620;4 ... ST=0|LNG=0|
Toto malo tlmit vibracie 100kg motora ked to ide prstom stlacit??
http://www.youtube.com/watch?v=2y6HSjdk ... playnext=1
Od soboty mam tiez lagunu GT a som velmi sklamany ze mi to robi. V megane mi teraz hrkne sem-tam pristrojovka len fakt pri velkych nerovnostiach typu tankodrom atd. Ma najazdenych 113 000 km, takze silentblok to moze byt, tak isto aj u vsetkych co mate nad 100 tisic a mozno aj menej. Na megane som ho menil pri 78 000 km tusim.
Chcelo by to nekde zohnat novy plne funkcny a vyskusat vymenit...
Tu sme to rozoberali hodne:
http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=42&t=14950
A tu zalozili zasa novu temu:
http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=42&t=51704
Kazdemu sa to moze prejavovat trochu inak, ale je jedno ci to bol benzin alebo diesel, pokazi sa to casom asi na vsetkych meganoch.
Na megane som kupoval toto (len u laguny III som to nenasiel):
http://www.autokelly.sk/#PATH=3345620;4 ... ST=0|LNG=0|
Toto malo tlmit vibracie 100kg motora ked to ide prstom stlacit??
http://www.youtube.com/watch?v=2y6HSjdk ... playnext=1
Megane II sedan SportWay 1.5 dCi 74 kW - 100 koní, 5st. 2005 R16 205/55 cca do 5l/100km
Modus Initiale Paris 1.6 16V 82 kW - 110 koní, 4st. automat 2006 R16 185/55 cca do 8,5l/100km
Laguna II GrandTour Dynamique 1.9 dCi 88 kW - 120 koní, 6st. 2006 R18 225/40 cca do 7l/100km Predané
Espace IV Techrun 2.0 dCi 127 kW - 173 koní, 6st. automat 2009 R18 245/45 cca do 9l/100km
Renault Laguna III GrandTour GT 2.0 dCi 131 kW - 180 koní, 6st. 2008 R18 225/45 Predané
Spolu takové 683 konové stádo
Modus Initiale Paris 1.6 16V 82 kW - 110 koní, 4st. automat 2006 R16 185/55 cca do 8,5l/100km
Laguna II GrandTour Dynamique 1.9 dCi 88 kW - 120 koní, 6st. 2006 R18 225/40 cca do 7l/100km Predané
Espace IV Techrun 2.0 dCi 127 kW - 173 koní, 6st. automat 2009 R18 245/45 cca do 9l/100km
Renault Laguna III GrandTour GT 2.0 dCi 131 kW - 180 koní, 6st. 2008 R18 225/45 Predané
Spolu takové 683 konové stádo
- Jirke
- Grafoman
- Příspěvky: 2424
- Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: LIII Coupe 2.0T alebo 3.0dCi
Silentblok motoru to nebude, to by to muselo mit najeto 250.000km a vic...nebot mne pri 210.000km nic nevibruje, nebo to teda nepozoruji.izi píše:No ja mam od soboty doma hore uvedenu lagunu a je super! Vadi mi ze pri volnobehu motor dost vybruje autom, po pridani otacok nad 1000 uz nic nevybruje, myslim ze to moze robit silentblok motora, tento isty problem som mal aj na megane. Este pri prejazde nerovnosti hrka palubovka, ako keby bola niekde povolena lebo rukou s nou viem trocha pohnut. To musim este doriesit nez auto prepiseme.
Mimochodem, dnes jsem se dozvedel, ze nejaky clovek na L III. ma 300.000km a auto porad frci !!! Menily se jen spotrebni veci jako loziska apod..
aktuálně: BMW F11+F20
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
- Jirke
- Grafoman
- Příspěvky: 2424
- Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hučanie v prístrojovke a prach za sklom budíkov
Jestli nemas nahodou vstrik(y) v haji.. To je o tom co ja porad rikam, ze auta urceny na stredo/vychodoevropsky trh jsou horsi kvality nez na zapadni. K tomu si vem kvalitu nafty a muzes mit pricinu vibraci. Ale to sis mohl ozkouset v bazaru tohle..izi píše:Skusali ste niekto pozerat hlavny silentblok alebo aj niektory iny pri prevodovke? Lebo v megane som mal podobny problem. Po nastarovani motor na vonobehu trasie celym autom (palubovka, volant a je to citit aj v pedaloch a sedanke) ale po pridani otacok nad 1000 nic netrasie. Po vymene hlavneho silentbloku je s tym pokoj.
Od soboty mam tiez lagunu GT a som velmi sklamany ze mi to robi. V megane mi teraz hrkne sem-tam pristrojovka len fakt pri velkych nerovnostiach typu tankodrom atd. Ma najazdenych 113 000 km, takze silentblok to moze byt, tak isto aj u vsetkych co mate nad 100 tisic a mozno aj menej. Na megane som ho menil pri 78 000 km tusim.
Chcelo by to nekde zohnat novy plne funkcny a vyskusat vymenit...
Tu sme to rozoberali hodne:
http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=42&t=14950
A tu zalozili zasa novu temu:
http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=42&t=51704
Kazdemu sa to moze prejavovat trochu inak, ale je jedno ci to bol benzin alebo diesel, pokazi sa to casom asi na vsetkych meganoch.
Na megane som kupoval toto (len u laguny III som to nenasiel):
http://www.autokelly.sk/#PATH=3345620;4 ... ST=0|LNG=0|
Toto malo tlmit vibracie 100kg motora ked to ide prstom stlacit??
http://www.youtube.com/watch?v=2y6HSjdk ... playnext=1
aktuálně: BMW F11+F20
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2219
- Registrován: pát črc 28, 2006 14:37
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: LIII Coupe 2.0T alebo 3.0dCi
To by mohl dělat pravý horní silentblok motoru nebo načatý vstřikizi píše:No ja mam od soboty doma hore uvedenu lagunu a je super! Vadi mi ze pri volnobehu motor dost vybruje autom, po pridani otacok nad 1000 uz nic nevybruje, myslim ze to moze robit silentblok motora, tento isty problem som mal aj na megane. Este pri prejazde nerovnosti hrka palubovka, ako keby bola niekde povolena lebo rukou s nou viem trocha pohnut. To musim este doriesit nez auto prepiseme.
Laguna II/ 2.0DCi/16V /175Hp - chip na 225 (2007)Dynamique
Megan II 1,9 DCi/88kW / 2005/chip na 150Hp , Megan II 1,5 DCi/ 63kW / 2004 - chip na 105Hp. Právní ochrana DAS.Autokamera TrueCam A5, Clip v.135
http://klondajk.brdy.org/
Hledají se spolubojovníci z Klondajku a Jinců.
Re: Hučanie v prístrojovke a prach za sklom budíkov
Keby to bolo vstrekami tak by sa to auto len vibrovalo na volnobehu? Ziadna ina pricina ako strata vykonu, kolisanie otacok, vibrovanie pri jazde, cukanie pri tahu/ustalenej rychlosti? Zasa zacnite vsetci riesit vstreky ako pri megane a pritom 99% tohto problemu na megane bol ten silentblok, pozrel si si vlastne tie topicky co som poslal?
A za dalsie to auto nevibruje vzdy ale zalezi ako auto stoji, ked trochu do kopca alebo z kopca alebo trochu bocny naklon to tak netrasie, to iste robilo aj na megane, zalezalo ako bol motor oprety o ten silenblok.
To auto bolo kupovane na slovensku ziadny dovoz realne km a nieje z bazaru, este som ho ani celkom nevyplatil...
Naftu som natankoval do plna cca 61l v rakusku OMV premium diesel a bez zmeny.
Ked sa to da na clip ukazalo by to chybu vstrekovania? Lebo na clipe to bolo a ziadne chyby nevykazuje...
Keby nebol Hradec Králové tak daleko, by som prisiel porovnat... tiez tu pisete ze vam rezonuje palubovka.
A za dalsie to auto nevibruje vzdy ale zalezi ako auto stoji, ked trochu do kopca alebo z kopca alebo trochu bocny naklon to tak netrasie, to iste robilo aj na megane, zalezalo ako bol motor oprety o ten silenblok.
To auto bolo kupovane na slovensku ziadny dovoz realne km a nieje z bazaru, este som ho ani celkom nevyplatil...
Naftu som natankoval do plna cca 61l v rakusku OMV premium diesel a bez zmeny.
Ked sa to da na clip ukazalo by to chybu vstrekovania? Lebo na clipe to bolo a ziadne chyby nevykazuje...
Keby nebol Hradec Králové tak daleko, by som prisiel porovnat... tiez tu pisete ze vam rezonuje palubovka.
Megane II sedan SportWay 1.5 dCi 74 kW - 100 koní, 5st. 2005 R16 205/55 cca do 5l/100km
Modus Initiale Paris 1.6 16V 82 kW - 110 koní, 4st. automat 2006 R16 185/55 cca do 8,5l/100km
Laguna II GrandTour Dynamique 1.9 dCi 88 kW - 120 koní, 6st. 2006 R18 225/40 cca do 7l/100km Predané
Espace IV Techrun 2.0 dCi 127 kW - 173 koní, 6st. automat 2009 R18 245/45 cca do 9l/100km
Renault Laguna III GrandTour GT 2.0 dCi 131 kW - 180 koní, 6st. 2008 R18 225/45 Predané
Spolu takové 683 konové stádo
Modus Initiale Paris 1.6 16V 82 kW - 110 koní, 4st. automat 2006 R16 185/55 cca do 8,5l/100km
Laguna II GrandTour Dynamique 1.9 dCi 88 kW - 120 koní, 6st. 2006 R18 225/40 cca do 7l/100km Predané
Espace IV Techrun 2.0 dCi 127 kW - 173 koní, 6st. automat 2009 R18 245/45 cca do 9l/100km
Renault Laguna III GrandTour GT 2.0 dCi 131 kW - 180 koní, 6st. 2008 R18 225/45 Predané
Spolu takové 683 konové stádo
Re: LIII Coupe 2.0T alebo 3.0dCi
Jirke: ako si si isty ze to nemoze byt silentblok? ako vies ze u teba nebol meneny, vsak nemas auto od nova. Mozno je to pre vas alebo pre 2.0 dci normalne a naozaj to vibruje viacej ako 1.5 dci.
Megane II sedan SportWay 1.5 dCi 74 kW - 100 koní, 5st. 2005 R16 205/55 cca do 5l/100km
Modus Initiale Paris 1.6 16V 82 kW - 110 koní, 4st. automat 2006 R16 185/55 cca do 8,5l/100km
Laguna II GrandTour Dynamique 1.9 dCi 88 kW - 120 koní, 6st. 2006 R18 225/40 cca do 7l/100km Predané
Espace IV Techrun 2.0 dCi 127 kW - 173 koní, 6st. automat 2009 R18 245/45 cca do 9l/100km
Renault Laguna III GrandTour GT 2.0 dCi 131 kW - 180 koní, 6st. 2008 R18 225/45 Predané
Spolu takové 683 konové stádo
Modus Initiale Paris 1.6 16V 82 kW - 110 koní, 4st. automat 2006 R16 185/55 cca do 8,5l/100km
Laguna II GrandTour Dynamique 1.9 dCi 88 kW - 120 koní, 6st. 2006 R18 225/40 cca do 7l/100km Predané
Espace IV Techrun 2.0 dCi 127 kW - 173 koní, 6st. automat 2009 R18 245/45 cca do 9l/100km
Renault Laguna III GrandTour GT 2.0 dCi 131 kW - 180 koní, 6st. 2008 R18 225/45 Predané
Spolu takové 683 konové stádo
- Jirke
- Grafoman
- Příspěvky: 2424
- Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hučanie v prístrojovke a prach za sklom budíkov
Chci rict hlavne toto - nehledejte problemy tam, kde nejsou ! To, ze naftovy motor vibruje, je jako celkem normalni.
Dale chci rict, ze to tim vstrikem nejspis nebude...ale zaroven necekej, ze se ti motor po natankovani kvalitni nafty zklidni ihned...to musis vyjet tak 3 nadrze.
Mne jen prijde, ze je divny, aby to byl silentblok, kdyz sem ja nikdy osobne tyhle problemy nemel ani na svojnasobnym poctu km. To, ze se to objevuje na meganech II., ...to me ani neprekvapuje.
Abych jen nechvalil L III., tak dneska sem si na tebe vzpomnel, po 20km jizdy sem zastavil na semaforu a auto taky vrnelo, ale rozhodne nevibroval volant, jen sem to cidil v loketce a trochu v sedacce, ale jak rikam, to k tomu autu patri.
Dale chci rict, ze to tim vstrikem nejspis nebude...ale zaroven necekej, ze se ti motor po natankovani kvalitni nafty zklidni ihned...to musis vyjet tak 3 nadrze.
Mne jen prijde, ze je divny, aby to byl silentblok, kdyz sem ja nikdy osobne tyhle problemy nemel ani na svojnasobnym poctu km. To, ze se to objevuje na meganech II., ...to me ani neprekvapuje.
Abych jen nechvalil L III., tak dneska sem si na tebe vzpomnel, po 20km jizdy sem zastavil na semaforu a auto taky vrnelo, ale rozhodne nevibroval volant, jen sem to cidil v loketce a trochu v sedacce, ale jak rikam, to k tomu autu patri.
aktuálně: BMW F11+F20
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
- Jirke
- Grafoman
- Příspěvky: 2424
- Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: LIII Coupe 2.0T alebo 3.0dCi
Protoze to auto nebylo v jinym servisu nez Renault a osobne sem si cetl vsechny zaznamy v databazi... A vono, kdyz se s tim jezdi z 90% po dalnici, tak proc by silentblok odchazel...izi píše:Jirke: ako si si isty ze to nemoze byt silentblok? ako vies ze u teba nebol meneny, vsak nemas auto od nova.
aktuálně: BMW F11+F20
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
Vibracie-dunenie motora/auta pri volnobehu (zeby silentblok)
Zakladam tema kedze nam predchajuce zamkli (lebo sme to riesili v zlej sekcii) pre vsetkych, ktorym sa zda ze motor vibruje autom viacej ako by mal a tym padom aj viacej duni. Chcem zistit co to sposobuje, alebo ci to robi aj pri uplne novych autach a vsetko je vlasne ok. S tym OK sa nikdy nestotoznim lebo proste to auto takto hrkat nemoze ako avia s milionom km. Kedze moje nove nieje a ma uz 113 000 km na 2.0 dci 131 kW, typujem ze vibracie by mohol sposobovat spatny-opotrebovany silentblok motora, kedze som mal ten isty problem aj na megane II 1.5 dci 74kW, tam mi vymena uspesne pomohla. Mozte si povedat tak preco ho nevymenim, preto lebo si niesom isty ci to robi on a vyhodit zbytocne cca 150€ nechcem.
U mna sa to prejavuje asi takto:
Nastartujem bez problemov rano(2°C) auto, motor ma cca 900ot/min je studeny a autom neprijemne vibruje. Trasie sa palubovka, volant a je to citit aj v pedaloch a sedanke co je sprevadzane dunenim a este viacej je dunenie pocut ked otvorite dvere. Po pridani otacok nad 1000 vibracie aj dunenie uplne zmizne a je pocut len hladky chod motora.
Po prejdeni par km a zahrati motora na normalnu teplotu uz ma pri volnobehu cca 800ot/min. No vibracie a dunenie nemizne ba naopak je este silnejsie. Po pridani na alebo nad 1000 ot znova vsetko ok.
Nedeje sa to urcite len mne, ale ak to niekto vie co to sposobuje alebo ma nejaky typ dajte vediet.
Dakujem
Najblizsie sa budem snazit sadnut do inej laguny s 2.0 dci a vyskusat ci to robi na nej ako mne.
U mna sa to prejavuje asi takto:
Nastartujem bez problemov rano(2°C) auto, motor ma cca 900ot/min je studeny a autom neprijemne vibruje. Trasie sa palubovka, volant a je to citit aj v pedaloch a sedanke co je sprevadzane dunenim a este viacej je dunenie pocut ked otvorite dvere. Po pridani otacok nad 1000 vibracie aj dunenie uplne zmizne a je pocut len hladky chod motora.
Po prejdeni par km a zahrati motora na normalnu teplotu uz ma pri volnobehu cca 800ot/min. No vibracie a dunenie nemizne ba naopak je este silnejsie. Po pridani na alebo nad 1000 ot znova vsetko ok.
Nedeje sa to urcite len mne, ale ak to niekto vie co to sposobuje alebo ma nejaky typ dajte vediet.
Dakujem
Najblizsie sa budem snazit sadnut do inej laguny s 2.0 dci a vyskusat ci to robi na nej ako mne.
Naposledy upravil(a) izi dne úte led 10, 2012 21:00, celkem upraveno 2 x.
Megane II sedan SportWay 1.5 dCi 74 kW - 100 koní, 5st. 2005 R16 205/55 cca do 5l/100km
Modus Initiale Paris 1.6 16V 82 kW - 110 koní, 4st. automat 2006 R16 185/55 cca do 8,5l/100km
Laguna II GrandTour Dynamique 1.9 dCi 88 kW - 120 koní, 6st. 2006 R18 225/40 cca do 7l/100km Predané
Espace IV Techrun 2.0 dCi 127 kW - 173 koní, 6st. automat 2009 R18 245/45 cca do 9l/100km
Renault Laguna III GrandTour GT 2.0 dCi 131 kW - 180 koní, 6st. 2008 R18 225/45 Predané
Spolu takové 683 konové stádo
Modus Initiale Paris 1.6 16V 82 kW - 110 koní, 4st. automat 2006 R16 185/55 cca do 8,5l/100km
Laguna II GrandTour Dynamique 1.9 dCi 88 kW - 120 koní, 6st. 2006 R18 225/40 cca do 7l/100km Predané
Espace IV Techrun 2.0 dCi 127 kW - 173 koní, 6st. automat 2009 R18 245/45 cca do 9l/100km
Renault Laguna III GrandTour GT 2.0 dCi 131 kW - 180 koní, 6st. 2008 R18 225/45 Predané
Spolu takové 683 konové stádo
Re: Vibracie-dunenie motora/auta pri volnobehu
Ahoj,Kajman 10 led 2012, 12:21 píše:cau izi,
tema zamkli, takze mam taky GT 2008 najeto 117000 a obcas mi taky vibruje, tak to asi bude normalni...
nevibruje ale pokazdy, zalezi i na teplote a jak zrovna stojim. kdyz nastartuji tak vetsinou jede tise, az po zahrati to obcas zpozoruji, ale jakmile se lehce prida plyn je to hned pryc
vibruje to od novosti?
Mozno to je normalne ale oproti megane II tiez dci ale 1.5 to vibruje omnoho viacej.
Podla mna na takom drahom aute by to nemalo takto vibrovat.
Lebo ked si cital ten topic pozorne ja som taky problem mal na megane a tiez po pridani plynu to bolo prec. Po vymene ani o motore skoro neviem na megane...
Kajman 10 led 2012, 14:35 píše:nemam ho od nova. kupoval jsem ho v breznu pri 95000km. A uz tenkrat obcas vibrovalo, ale mam pocit, ze pres leto jsem to nezaznamenal ani jednou...
cetl...a doufam, ze to tim neni
Megane II sedan SportWay 1.5 dCi 74 kW - 100 koní, 5st. 2005 R16 205/55 cca do 5l/100km
Modus Initiale Paris 1.6 16V 82 kW - 110 koní, 4st. automat 2006 R16 185/55 cca do 8,5l/100km
Laguna II GrandTour Dynamique 1.9 dCi 88 kW - 120 koní, 6st. 2006 R18 225/40 cca do 7l/100km Predané
Espace IV Techrun 2.0 dCi 127 kW - 173 koní, 6st. automat 2009 R18 245/45 cca do 9l/100km
Renault Laguna III GrandTour GT 2.0 dCi 131 kW - 180 koní, 6st. 2008 R18 225/45 Predané
Spolu takové 683 konové stádo
Modus Initiale Paris 1.6 16V 82 kW - 110 koní, 4st. automat 2006 R16 185/55 cca do 8,5l/100km
Laguna II GrandTour Dynamique 1.9 dCi 88 kW - 120 koní, 6st. 2006 R18 225/40 cca do 7l/100km Predané
Espace IV Techrun 2.0 dCi 127 kW - 173 koní, 6st. automat 2009 R18 245/45 cca do 9l/100km
Renault Laguna III GrandTour GT 2.0 dCi 131 kW - 180 koní, 6st. 2008 R18 225/45 Predané
Spolu takové 683 konové stádo
Re: Vibracie-dunenie motora/auta pri volnobehu (zeby silentb
Ahoj Izi,
ještě mě napadlo, že kdyby to bylo silentblokem, tak nevibrovala by hlavne radici paka a pri akceleraci ci brzdeni by se pohybovala lehce dopredu a dozadu...?
Mne totiz sem tam drnci palubka, ale radici paka nevibruje ani trochu.
Navic me motor autem nevibruje nikterak hrozne....akorat vetsinou o motoru vubec nevim a proto si hned vsimnu kdyz obcas zadrnci jako diesel
myslim si ze u me je to bezne
ještě mě napadlo, že kdyby to bylo silentblokem, tak nevibrovala by hlavne radici paka a pri akceleraci ci brzdeni by se pohybovala lehce dopredu a dozadu...?
Mne totiz sem tam drnci palubka, ale radici paka nevibruje ani trochu.
Navic me motor autem nevibruje nikterak hrozne....akorat vetsinou o motoru vubec nevim a proto si hned vsimnu kdyz obcas zadrnci jako diesel
myslim si ze u me je to bezne
Naposledy upravil(a) Kajman dne stř led 11, 2012 18:48, celkem upraveno 1 x.
Renault laguna III grandtour GT 2.0dci 131kw
- Jirke
- Grafoman
- Příspěvky: 2424
- Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vibracie-dunenie motora/auta pri volnobehu (zeby silentb
Kajmane, tys to vlastne rozhod...protoze podle mych informaci jsou tahla od radici paky u L III. vlastne lanovody, takze proto neprenaseji vibrace a pohyby podle toho, jak se motor hybe. Takze silentblok motoru by mel byt u iziho OK.
aktuálně: BMW F11+F20
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
- Commercial
- Starting member
- Příspěvky: 18
- Registrován: úte úno 28, 2012 08:32
Re: Vibracie-dunenie motora/auta pri volnobehu (zeby silentb
Vím přesně o čem se hovoří, já LIII benzín 125 KW, po startu přenos vibrací do vozidla, především volantu a obecně zvukem, řadící páka není postihnuta jedná se o automat. Po zvyšení otáček ustane. Ustává také mírně po zahřátí motoru. Zatím neřeším a namlouvám si že mám sporťák . Najeto poctivě 45 000 km
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vibracie-dunenie motora/auta pri volnobehu (zeby silentb
Zatím to tady nezaznělo, ale dám ruku do ohně za to, že má izi problém s dvouhmoťákem. Přesně ten se projevuje vibracemi v takovém režimu jak popisuje. Mám s tím zkušenosti na své L2, bylo to naprosto totožné. Pokud si představím, že ten motor má 180k a jedná se o verzi GT, kterou si uživatel nekupuju pro jízdu na spotřebu, ale pro zážitky z ostré jizdy, mohutné akcelerace atd., tak mi z toho jasně vychází, že ta dvouhmota musí dostávat opravdu solidně na frak. Na 99% to bude právě ta co dělá takové problémy. Nemusí být úplně v háji, ale může být načatá. Není to součástka, která buďto funguje nebo najednou odejde. Její degradace je postupná.
Jinak je potřeba říct, že L3 má přenos vibrací od motoru trochu problematičtěji vyřešen než L2. Máme od novosti L3 1.5dCi s poctivými 40 000km a při studeném startu je motor jednak velmi hlučný a vibrace se do interiéru přenášení více než u mé letité L2. Je ale potřeba říct, že se nejedná o vibrace jako takové, ale spíše o relativně jemné brnění (nijak nepřijemné) . Po zahřátí se motor neuvěřitelně akusticky zklidní a brnění v interiéru zcela zmizí.
Jinak je potřeba říct, že L3 má přenos vibrací od motoru trochu problematičtěji vyřešen než L2. Máme od novosti L3 1.5dCi s poctivými 40 000km a při studeném startu je motor jednak velmi hlučný a vibrace se do interiéru přenášení více než u mé letité L2. Je ale potřeba říct, že se nejedná o vibrace jako takové, ale spíše o relativně jemné brnění (nijak nepřijemné) . Po zahřátí se motor neuvěřitelně akusticky zklidní a brnění v interiéru zcela zmizí.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Vibracie-dunenie motora/auta pri volnobehu (zeby silentb
Dvouhmota by se měla projevovat i takovým cvakáním ne? Já mám Lagu. III týden a ještě jsem s ní moc nenajezdil. Když nastartuju studený motor, tak jeho projev je na diesel docela v pohodě, ráno Octavia vedle mně byla mnohem hlučnější. Na předních sedadlech a přístrojovce se nic netřepe a je to docela v klidu, ale nechal jsem se svézt na zadních sedadlech a tam jsou cítit vibrace od motoru v opěradlech a hluk od motoru je takový hlubší, dalo by se to nazvat duněním, je to dost nepříjemné. Můžeme to porovnat bydlíme kousek od sebe. Joo mám najeto cca 150 tis, Grandtour, 110 kW.
Laguna III Grandtour, 2.0 dCi, 2008, 110kW, no FAP . Spotřeba RENAULT Laguna III GrandTour 2,0 110 kW / 150 HP
Re: Vibracie-dunenie motora/auta pri volnobehu (zeby silentb
Chlapi a nestretli ste sa niekedy s vibraciami takeho stylu ze, pokial je motor studeny tak je okej, ale akonahle sa motor zohreje uz to kvalitne vibruje do celeho auta? hlavny silentblok, silentblok na spodu motora (okuliare) su dobre, ake su tam este silenty?
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vibracie-dunenie motora/auta pri volnobehu (zeby silentb
To by mohly dělat vstřiky. Když se zahřejí tak se zhorší jejich funkce a motor má nepravidelný chod -> vibrace.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Vibracie-dunenie motora/auta pri volnobehu (zeby silentb
A myslis ze sa to takto vyborne dokaze prenasat do celeho auta? Ono je to tak ze ked idem niekde konstatne zohriatym motorom na trojke okolo 2000 otacok tak to duni podla toho ako su nervonosti na ceste a ako sa hupe auto a este som si vsimol jednu vec co robi bez ohladu na zohriate, idem do zakruty tak vibracie vzdy s tej strany auta ktora ide do vnutra zakruty.... nie je niekde na prevodovke este daky silentblok? Chlapci niekde tu na fore popisovali aj nieco od motora ze je chytene o brzdy a potom to vibruje do interieruamat píše:To by mohly dělat vstřiky. Když se zahřejí tak se zhorší jejich funkce a motor má nepravidelný chod -> vibrace.
Re: Vibracie-dunenie motora/auta pri volnobehu (zeby silentb
Uz to nekdo zkusil vyresit vymenou toho silentbloku?
Byl jsem v autorizaku a pry je nacaty ten hlavni silentblok s katalogovym cislem 112105736R.
V Renaultu za nej chteji 6400Kc a na netu ho nikde nemuzu najit podle tohoto cisla.
Take mi lehce vibruje motor na volnobeh a pri nizsich otackach a zacne to rezonovat celym autem az se mi rozklepe stropni svetlo
Po prekroceni cca 1600 otacek uz ok.
Tak abych nemenil tenhle silentblok za takovy prachy a delalo to porad
Byl jsem v autorizaku a pry je nacaty ten hlavni silentblok s katalogovym cislem 112105736R.
V Renaultu za nej chteji 6400Kc a na netu ho nikde nemuzu najit podle tohoto cisla.
Take mi lehce vibruje motor na volnobeh a pri nizsich otackach a zacne to rezonovat celym autem az se mi rozklepe stropni svetlo
Po prekroceni cca 1600 otacek uz ok.
Tak abych nemenil tenhle silentblok za takovy prachy a delalo to porad
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vibracie-dunenie motora/auta pri volnobehu (zeby silentb
No pánové ono to je s těmi silenty docela ošemetné. Zdroj přenosu těch vibrací nemusí být v unaveném nebo utrženém silentbloku. Ten může být pouze důsledkem toho, že motor prostě v určitém režimu vibruje víc než by měl. Jinými slovy když vyměníte silentblok, může být situace o mnoho horší a budete muset pátrat po skutečné příčině, může to být dáno špatným spalováním -> nezdravý chod motoru což většinou jde na vrub vstřikovačů. Stejně tak to ale může být dvouhmotový setrvačník.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Vibracie-dunenie motora/auta pri volnobehu (zeby silentb
Tak mne osobne zotrvacnik netrasie, nepocut ho a ani necitit ani neklepne nikdy... a ked som bol naposledy na diagnostike tak mechanik hovoril ze vstreky su v najlepsom poriadku este, preto patram skor po inych vadch ako vstrekoch... aj tak som zufaly..
Ked tak nad tym rozmyslam, preco sa najviac vibracii prenasa do pedalov?
Ked tak nad tym rozmyslam, preco sa najviac vibracii prenasa do pedalov?
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vibracie-dunenie motora/auta pri volnobehu (zeby silentb
No asi bych se tedy opravdu podíval na ty silentbloky...
Ve vibracích do pedálu bych nehledal nic víc. Jedná se o průvodní jev přenášení vibrací do karoserie. Pedály jsou uchyceny na přepážku mezi motorem a kabinou. U laguny je z důvodu lepšího odhlučnění zdvojená.
Ve vibracích do pedálu bych nehledal nic víc. Jedná se o průvodní jev přenášení vibrací do karoserie. Pedály jsou uchyceny na přepážku mezi motorem a kabinou. U laguny je z důvodu lepšího odhlučnění zdvojená.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Vibracie-dunenie motora/auta pri volnobehu (zeby silentb
takze sme sa nakonec dopracovali k temu co sem pisal na zacatku ja sem jeden kupil lebo nebol drahy a vedel sem si ho vymenit aj sam na ulici, ten co je hore nalavo lebo mal prasknutu gumu.
je videt ze je novy ↓
ale moc to nepomohlo...
asi sa budem muset obetovat a skusit kupit aj tie ostatne a dat vymenit, uz ich len nekde zehnat kde ma neoskubu o vsetky penize
je videt ze je novy ↓
ale moc to nepomohlo...
asi sa budem muset obetovat a skusit kupit aj tie ostatne a dat vymenit, uz ich len nekde zehnat kde ma neoskubu o vsetky penize
Megane II sedan SportWay 1.5 dCi 74 kW - 100 koní, 5st. 2005 R16 205/55 cca do 5l/100km
Modus Initiale Paris 1.6 16V 82 kW - 110 koní, 4st. automat 2006 R16 185/55 cca do 8,5l/100km
Laguna II GrandTour Dynamique 1.9 dCi 88 kW - 120 koní, 6st. 2006 R18 225/40 cca do 7l/100km Predané
Espace IV Techrun 2.0 dCi 127 kW - 173 koní, 6st. automat 2009 R18 245/45 cca do 9l/100km
Renault Laguna III GrandTour GT 2.0 dCi 131 kW - 180 koní, 6st. 2008 R18 225/45 Predané
Spolu takové 683 konové stádo
Modus Initiale Paris 1.6 16V 82 kW - 110 koní, 4st. automat 2006 R16 185/55 cca do 8,5l/100km
Laguna II GrandTour Dynamique 1.9 dCi 88 kW - 120 koní, 6st. 2006 R18 225/40 cca do 7l/100km Predané
Espace IV Techrun 2.0 dCi 127 kW - 173 koní, 6st. automat 2009 R18 245/45 cca do 9l/100km
Renault Laguna III GrandTour GT 2.0 dCi 131 kW - 180 koní, 6st. 2008 R18 225/45 Predané
Spolu takové 683 konové stádo
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vibracie-dunenie motora/auta pri volnobehu (zeby silentb
No já jsem u svoji dvojky silentbloky docela řešil, protože jsem se vibracím taky nevyhnul. Mám zkušenost takovou, že levným silentblokům se raději vyhnout. Ony totiž mohou být vizuálně shodné, ale mohou být dělány z tvrdší pryže nebo gumy a díky tomu pak hůře tlumí vibrace. Tohle je opravdu problém.
Tento silentblok na který ukazuješ šipkou je veliká bolest 1.9dCi u L2. Říká se mu záchyt točivého momentu. U laguny je to řešeno trochu jinak, ale myšlenka je stejná. Dá se vyměnit jen samotný gumový váleček na straně motoru. Bohužel takhle samostatně ten váleček dodává pouze druhovýroba za 300Kč. V originálu je ten váleček součástí odlitku držáku motoru, který spojuje motor s hlavním hydrosilentem. Tento odlitek stojí bratrů 3500Kč. Samozřejmě jsem vyměnil pouze váleček z druhovýroby a byť vypadal stejně, tak na volnoběh při studeném motoru jsem pozoroval, jak mi skáče od vibrací kapota a při trochu méně citlivém rozjezdu mi skákala palubní deska nahoře u skla. Takže jsem tam vrátil ten původní utržený a v lednu pomažu do renaultu a koupím originál celý odlitek za 3500Kč.
Vůbec bych se nedivil, kdyby jsi měl stejný problém s nekvalitním silentblokem. Doporučil bych ti zajet na vrakáč a koupit tam tento silentblok, pokud budu mít v bezvadném stavu. Bude to za pár korun a tobě poslouží když už nic, tak jako porovnání jak se má chovat originál. Pak si ho buď necháš nebo objednáš nový originál...
Tento silentblok na který ukazuješ šipkou je veliká bolest 1.9dCi u L2. Říká se mu záchyt točivého momentu. U laguny je to řešeno trochu jinak, ale myšlenka je stejná. Dá se vyměnit jen samotný gumový váleček na straně motoru. Bohužel takhle samostatně ten váleček dodává pouze druhovýroba za 300Kč. V originálu je ten váleček součástí odlitku držáku motoru, který spojuje motor s hlavním hydrosilentem. Tento odlitek stojí bratrů 3500Kč. Samozřejmě jsem vyměnil pouze váleček z druhovýroby a byť vypadal stejně, tak na volnoběh při studeném motoru jsem pozoroval, jak mi skáče od vibrací kapota a při trochu méně citlivém rozjezdu mi skákala palubní deska nahoře u skla. Takže jsem tam vrátil ten původní utržený a v lednu pomažu do renaultu a koupím originál celý odlitek za 3500Kč.
Vůbec bych se nedivil, kdyby jsi měl stejný problém s nekvalitním silentblokem. Doporučil bych ti zajet na vrakáč a koupit tam tento silentblok, pokud budu mít v bezvadném stavu. Bude to za pár korun a tobě poslouží když už nic, tak jako porovnání jak se má chovat originál. Pak si ho buď necháš nebo objednáš nový originál...
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů