Stěrače a ostřikovače

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Stěrače a ostřikovače

Příspěvek od amat » stř říj 22, 2014 13:20

To se stává, když máš málo ostřikovací kapaliny v nádobce. Zkus ji dolít po vrch a pak to několikrát zkus znovu (ať se kapalina dostane do celého vedení ostřikovačů). L2 měla v nádobce čidlo hladiny kapaliny. L3 je po této stránce z úsporných důvodů jednodušší (to se týká třeba i světýlek v zadních dveřích, které L3 nemá)...
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

suky88888
Starting member
Příspěvky: 60
Registrován: stř zář 04, 2013 18:59

Re: Stěrače a ostřikovače

Příspěvek od suky88888 » stř říj 22, 2014 21:40

Děkuji, zkusím a uvidíme.
Renault Laguna III GT GrandTour 2.0dCi -131KW/180HP -
____________________________________
Obrázek

Patejl
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: stř pro 11, 2013 18:19

Re: Stěrače a ostřikovače

Příspěvek od Patejl » sob led 17, 2015 20:45

Zdravím,

četl jsem tady, že do "servisní" polohy stěrače dostanu stisknutím páčky při vypnutém zapalování... Funguje to i se startovací kartou (tzn zapalování v "první poloze", karta je ve slotu ale není nastartováno? Dík.
Renault Laguna III 2.0 dCi 110kW (r.v. 2007)

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Stěrače a ostřikovače

Příspěvek od amat » sob led 17, 2015 20:54

Když je zapalování zapnuté, tak by to nemělo fungovat.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Patejl
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: stř pro 11, 2013 18:19

Re: Stěrače a ostřikovače

Příspěvek od Patejl » ned led 18, 2015 08:59

amat píše:Když je zapalování zapnuté, tak by to nemělo fungovat.
Takže jenom odemčené auto, nic víc?
Renault Laguna III 2.0 dCi 110kW (r.v. 2007)

Uživatelský avatar
Jirke
Grafoman
Příspěvky: 2424
Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Stěrače a ostřikovače

Příspěvek od Jirke » ned led 18, 2015 14:01

jo
aktuálně: BMW F11+F20
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...

koren
Starting member
Příspěvky: 55
Registrován: čtv led 22, 2015 16:21

Re: Stěrače a ostřikovače

Příspěvek od koren » stř úno 04, 2015 15:53

zaujimalo by ma, ako vam funguje dazdovy senzor v zime? mne totiz nereaguje na sneh, alebo dazd so snehom. na bezny dazd funguje dobre, ale akonahle dostanem sprsku bordelu so snehom od protiidúceho auta na sklo, tak senzor nezareaguje vôbec a musim rucne zapnut strieranie.
Taktiez nerozumiem, preco nemam na stieraci prerusovany mod. iba vypnute, automatiku, plynuly a rychly mod
Laguna III Grandtour 1,5dci 81kW 2010

Uživatelský avatar
Dehumanizer
Člen RCČR
Příspěvky: 1684
Registrován: sob úno 16, 2008 10:58
Bydliště: Praha - Bratislava - Závažná Poruba - Račkova dolina
Kontaktovat uživatele:

Re: Stěrače a ostřikovače

Příspěvek od Dehumanizer » čtv bře 05, 2015 15:37

Precital som si co sa tu na fore pise o stieracoch a vyslo mi z toho ze Heyner bude asi najlepsia volba, ale co som pozeral tak som v uplne rovnakej cene nasiel Heyner Hybrid a Heyner All Season, viete niekto aky je medzi nimi rozdiel? Lebo podla popisu v tom eshope kde som ich videl som nepochopil celkom aky je medzi nimi rozdiel, cena uplne rovnaka (30 centov rozdiel)...
Laguna III Grandtour GT 4control Energy 2.0 dCi (M9R 858) 127kW, r.v.2014

Uživatelský avatar
Dehumanizer
Člen RCČR
Příspěvky: 1684
Registrován: sob úno 16, 2008 10:58
Bydliště: Praha - Bratislava - Závažná Poruba - Račkova dolina
Kontaktovat uživatele:

Re: Stěrače a ostřikovače

Příspěvek od Dehumanizer » čtv bře 05, 2015 15:45

koren píše:zaujimalo by ma, ako vam funguje dazdovy senzor v zime? mne totiz nereaguje na sneh, alebo dazd so snehom. na bezny dazd funguje dobre, ale akonahle dostanem sprsku bordelu so snehom od protiidúceho auta na sklo, tak senzor nezareaguje vôbec a musim rucne zapnut strieranie.
Taktiez nerozumiem, preco nemam na stieraci prerusovany mod. iba vypnute, automatiku, plynuly a rychly mod
No tento rok som toho snehu vela nezazil ale co si pamatam tak som ziadny problem nemal. Subjektivne ta automatika horsie funguje ked je take pocasie ze obcas padne nejaka kvapka alebo sneh, nie plynuly dazd, vtedy ma clovek tendenciu nevydrzat to a rucne to zotriet este kym zareaguje automatika :-) Ale pri hustom dazdi alebo snezeni som problem nezaznamenal.
A co sa tyka druhej otazky, to tak proste na lagune je :-) Ani v ziadnej priplatkovej vybave pokial viem klasicky cyklovac stieracov nieje. Jedine ak existuje nejaka socialna verzia laguny bez dazdoveho senzoru, cim som si nie isty ci taka existuje, tak tam by teoreticky mohol byt len klasicky cyklovac ale ked mas senzor tak nie.
Laguna III Grandtour GT 4control Energy 2.0 dCi (M9R 858) 127kW, r.v.2014

Uživatelský avatar
Dehumanizer
Člen RCČR
Příspěvky: 1684
Registrován: sob úno 16, 2008 10:58
Bydliště: Praha - Bratislava - Závažná Poruba - Račkova dolina
Kontaktovat uživatele:

Re: Stěrače a ostřikovače

Příspěvek od Dehumanizer » sob dub 18, 2015 14:22

Dehumanizer píše:Precital som si co sa tu na fore pise o stieracoch a vyslo mi z toho ze Heyner bude asi najlepsia volba, ale co som pozeral tak som v uplne rovnakej cene nasiel Heyner Hybrid a Heyner All Season, viete niekto aky je medzi nimi rozdiel? Lebo podla popisu v tom eshope kde som ich videl som nepochopil celkom aky je medzi nimi rozdiel, cena uplne rovnaka (30 centov rozdiel)...
No sam si odpoviem, v obchode mi poradili ten All Season, ze to je vlastne to iste a k All Season som dostal aj nahradne gumicky zdarma (niesom si isty ci to je standartne alebo to bola len akcia)

Akurat ze na LIII k nim treba aj umelohmotny adapter (toto: http://www.auto77.cz/sterace/sterace-al ... 30042.html ), ten bol sice v cene ale napriek tomu ze tam drzi fest a vyzera to v pohode, predsalen je to umelohmotne a predvcerom sa mi na dialnici v 130ke stalo ze sa mi zapli stierace (mal som ich zabudnute na automatiku a zrejme na senzor vletela mucha), na sucho strasne drhli a tak to nimi triaslo v tej rychlosti ze lavy velky stierac sa urval, praskol ten adapter a stierac odletel. Kedze som videl ze skoncil na kraji v odstavnom pruhu a bol uplne novy (kupoval som ich pred mesiacom) tak som sa na dalsom vyjazde otocil a vratil naspat, zas sa otocil a v tom odstavnom pruhu som si ho vyzdvihol :-) Stierac to v pohode prezil, nic mu nieje, len ten adapter bol prasknuty, najprv som si to ani nevsimol lebo to bolo len trochu nalomene, aj to slo nasadit ale pri stierani sa zase uvolnil. Takze ta umelohmotna redukcia nieje velmi stastne riesenie. Nastastie aj ked to odletelo v tom vrchnom bode a naspat to drelo tym kovom o sklo, ziadne skrabance na skle niesu, toho som sa najviac bal.
Musim ale povedat ze okrem tohto problemu su stierace ako take super, s tym ze boli v cene este aj tie nahradne gumicky to je fakt super pomer cena/vykon. Pri stierani na mokro je vsetko uplne bez problemov aj na dialnici, len si teda treba davat pozor na to aby to nezacalo stierat nasucho pri velkej rychlosti.
Laguna III Grandtour GT 4control Energy 2.0 dCi (M9R 858) 127kW, r.v.2014

bopol
Junior member
Příspěvky: 151
Registrován: pon úno 21, 2011 19:38

Re: Stěrače a ostřikovače

Příspěvek od bopol » úte dub 21, 2015 15:10

A preco si komplikovat zivot,ja som kupil v renaulte valea a stali aj s montazou 35e.V kelly stoja 40e.

Uživatelský avatar
Dehumanizer
Člen RCČR
Příspěvky: 1684
Registrován: sob úno 16, 2008 10:58
Bydliště: Praha - Bratislava - Závažná Poruba - Račkova dolina
Kontaktovat uživatele:

Re: Stěrače a ostřikovače

Příspěvek od Dehumanizer » úte dub 21, 2015 15:44

bopol píše:A preco si komplikovat zivot,ja som kupil v renaulte valea a stali aj s montazou 35e.V kelly stoja 40e.
Lebo tie original su nic moc, tieto stieraju lepsie a stoja 13.30.
Laguna III Grandtour GT 4control Energy 2.0 dCi (M9R 858) 127kW, r.v.2014

Renaulťák
Senior member
Příspěvky: 1307
Registrován: pon čer 15, 2015 20:19
Bydliště: Nitra

Re: serizeni steracu

Příspěvek od Renaulťák » ned črc 19, 2015 17:48

forexman píše:Zdravim,

dnes jsem zaparkoval vedle jineho Coupe a koukal jsem, ze moje sterace byly ve vyple poloze o neco vys (jako kdyby o 1-2 zuby) nez sousedovy. Navic jsem si vsiml, ze mam lehce omlacenej i A sloupek jak asi vyjizdeji vic jak maji. Vi nekdo jak to na Lagy 3 seridit, nebo s tim musim do servisu? :( Diky moc

Zatím se mně nepodařilo zaparkovat vedle jiného kupé, abych to odkontroloval. Já mám opačný problém. Potřeboval bych,aby šoférův dojížděl o kousek dál.Od okraje to nesetře alespň sedum centi. Dole jsem nekontroloval, jestli je na značkách, tedy pokud i na těch nešetří. Řekl bych,že jsou správně. Kdybych to posunul,byl by opticky vysoko. Na druhou stranu by možná nepřimrzal.
Také se mi zdá, že při rychlém chodu maji dole hlučnou obrátku. Zatímna se mi s žádnou trojkou nepodařilo jet v dešti, abych uměl porovnat.

Od jedničkového Megane, včetně, mi stěrače u Renaultů lezou na nervy. Kdyby spolujezdcův zajížděl dál možná o deset stupňu, nenechával by na konci nahoře kus, který druhý stěrač nesetře a hlavně za sněžení pak bordel po ukončení stírani steče. Nehrál si někdo s kinematikou sětrače, aby mel větší úhel kmitu?
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá

bopol
Junior member
Příspěvky: 151
Registrován: pon úno 21, 2011 19:38

Re: Stěrače a ostřikovače

Příspěvek od bopol » pon črc 20, 2015 11:35

Odsrobovat a posunut o 2zeuby.Dostelujes si to ako chces ty.

Renaulťák
Senior member
Příspěvky: 1307
Registrován: pon čer 15, 2015 20:19
Bydliště: Nitra

Re: Stěrače a ostřikovače

Příspěvek od Renaulťák » pon črc 20, 2015 22:40

bopol píše:Odsrobovat a posunut o 2zeuby.Dostelujes si to ako chces ty.

Jestli je to na me, tak zvladnu i jine veci, jak posunout. Ctyri centaky smerem nahoru by vsak naspodu vypadaly smesne. Jedina vyhoda, ze by v zime opravdu neprimrzal.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá

Renaulťák
Senior member
Příspěvky: 1307
Registrován: pon čer 15, 2015 20:19
Bydliště: Nitra

Re: Stěrače a ostřikovače

Příspěvek od Renaulťák » pon srp 31, 2015 22:06

Tak jsem se nastval a soferuv sterac soupl vys. Ted jede vice k A sloupku. V dolni poloze vsak cumim na vycnivajici upinac iklip. Je to hnusnejsi, jak na stare Skodovce. Asi to mrsknu nazpet. Nejspis neni u kupatka vyhled nejdulezitejsi. Na dvojce mam na okne rysky na spravne osazeni sterace. Na trojce nic.
Kdyz jsem mel sundane sterace, tak jsem vysrouboval vsechny podokenni plasty a vycistil odtoky. Ty samotne se neucpavaj, jako u trojkoveho Meganu. Pruchodky jsou vsak zespod elegantne z vyroby zubate odriznute, aby sedly niz a odteklo co nejvice vody. Profesionalni uprava moc nepomohla, protoze to stejne sedlo na vytmeleny spoj. Tak jsem je nuzkama jeste zestrih a vody tam zustane zase o neco min. Vypada to, ze kdyz je tam vic vody, plavajici bordel se pak usadi nahore, ke stredu. Na prave strane jsem odtud vyskrabal skoto hrst naplaveného jehlici a jineho bordelu.
Mechanika steracu je tam nacpana, jako jezek v kleci. Na soferove strane nebyla na hridelce plastova krytla, jako na spolujezdcove. Takze jsem na ni navlekl manzetku z tycky stabilizatoru. Snad do ni tolik nepotece. Zacala jiz rezivet. Prozkoumani mechaniky jsem nedosel na to jak by se dal zvetsit uhel kmitu sterace. Takze sterace asi vzdavam s presvedcenim, ze Renault je asi nikdy nezvladne zkonstruovat poradne.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá

Uživatelský avatar
jack3r
Starting member
Příspěvky: 53
Registrován: čtv čer 23, 2011 23:23
Bydliště: vranov nad toplou

Re: Stěrače a ostřikovače

Příspěvek od jack3r » pát pro 25, 2015 11:08

Ahojte.Mam ten istý problém ako Suky88888.Moterčeky ostrekovačov svetiel bzučia ale neostrekuju ani nevyjdu z náraznika.Vodu som dolial do plna a nič.Mal ešte niekto tento problem?suky88888 vyriešil si to či?
Now:Laguna GrandTour III ph 2 2K11 127Kw Initiale Paris
Ex: Laguna GrandTour II ph 2 2K05 110Kw Initiale Paris

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Stěrače a ostřikovače

Příspěvek od amat » pon pro 28, 2015 15:00

Určitě vám to v takové situaci nepomůže, ale za zkoušku to stojí. Když se mi okruh zavzdušnil - došla mi kapalina - tak po doplnění hned neostřikovaly, musela se do okruhu natáhnout kapalina. To trvalo snad dvě - tři ostříknutí páčkou.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
jack3r
Starting member
Příspěvky: 53
Registrován: čtv čer 23, 2011 23:23
Bydliště: vranov nad toplou

Re: Stěrače a ostřikovače

Příspěvek od jack3r » úte pro 29, 2015 19:29

Dik za odpoveď,ale to nepomaha.skušam aj viackrat striekať a nič.iba počujem ako motorček bzuči ale ani ho nevysunie ani nestrieka.
Now:Laguna GrandTour III ph 2 2K11 127Kw Initiale Paris
Ex: Laguna GrandTour II ph 2 2K05 110Kw Initiale Paris

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Stěrače a ostřikovače

Příspěvek od amat » úte pro 29, 2015 22:10

Potom je poskozeny gumovy ventilek v motorku. Spolehlive pomuze jen vymena motorku. Sice se ten gumivy valecek (ventilek) da obrousit, ale to je naprd. Pricinou jsou agresivni ostrikovaci kapaliny, ktere postupem casu nabobtnaji prave tento gumovy valecek.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
jack3r
Starting member
Příspěvky: 53
Registrován: čtv čer 23, 2011 23:23
Bydliště: vranov nad toplou

Re: Stěrače a ostřikovače

Příspěvek od jack3r » stř pro 30, 2015 08:34

OK skusim niekde zohnať.vieš nejaky postup ako sa k nemu dostať?
Now:Laguna GrandTour III ph 2 2K11 127Kw Initiale Paris
Ex: Laguna GrandTour II ph 2 2K05 110Kw Initiale Paris

dusan182
Starting member
Příspěvky: 23
Registrován: stř říj 14, 2015 11:19

Re: Stěrače a ostřikovače

Příspěvek od dusan182 » sob led 02, 2016 13:15

Ahoj všem,
Pls je možné nějak přizpůsobit/změnit časování ostřiku xenonů na Lagune 3?

Voda do ostřikovačů mizí rychlosti světla, ideál by byl asi 5x ostřik skla = 1x ostřik světel
Laguna III, 2.0 dci, 110KW

suchojik
Experienced member
Příspěvky: 769
Registrován: pát dub 03, 2009 13:55

Re: Stěrače a ostřikovače

Příspěvek od suchojik » ned led 03, 2016 18:58

dusan182 píše:Ahoj všem,
Pls je možné nějak přizpůsobit/změnit časování ostřiku xenonů na Lagune 3?

Voda do ostřikovačů mizí rychlosti světla, ideál by byl asi 5x ostřik skla = 1x ostřik světel
Mizi rychlosti blesku ...

Ale - kdyz mam pusteny svetla denniho sviceni tak na mem aute to nestrika na svetla. Tedy kdyz si potrebuji ohodit predni sklo tak ma chvili /pokud je to rozumne/ vypnu xenony a je to ...

tedy POKUD JE TO ROZUMNE zamerne zapnu denni sviceni - otocim prepinacem do polohy 0 pak zpet na auto
Laguna III, dCi-110 kW, Grandtour
Megane II, dCi-96 kW, Grandtour
Pardubice

FilipIn
Junior member
Příspěvky: 132
Registrován: úte bře 01, 2016 22:14
Bydliště: Chomutov

Re: Stěrače a ostřikovače

Příspěvek od FilipIn » sob čer 18, 2016 17:28

Ahoj,mám dotaz ohledně ostřikovačů předních světel,zapínají se při nějaké určité rychlosti??Díky.
Renault Laguna III,2.0 16V (Hi-flex)103kW,2010,196000km

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Stěrače a ostřikovače

Příspěvek od amat » sob čer 18, 2016 17:36

Ne, aktivují se pouze pokud jsou zapnuty bixenony. Při denním svícení tedy zbytečně neplýtvají kapalinou. Na rychlosti nezáleží.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 6 hostů