Převodovka, poloosy, spojka
Moderátor: Moderators General
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Převodovka, poloosy, spojka
Divím se, že 110kW verze převodovku odvařila při tak nízkém náběhu. Skoro bych řekl, jestli to není stočenka. Ale ono může být cokoliv, třeba jen smůla na kus nebo s tím předchozí majitel jezdil jak prase. Tu čtyřku určitě reklamuj, nicméně u převodovek platí, že si tyhle věci můžou "sednout". Žádné řadící tyče zde pochopitelně nejsou . Jsou tam dva lanovody což je taky důvod, proč se páka při přidávání/ubírání ani nehne. Tyhle lanovody jsou nastaven z fabriky a nejdou nijak štelovat. Pokud je tedy s tou čtyřkou nějaký problém po stránce hardware, bude muset převodovka ven a znovu repas...
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Převodovka, poloosy, spojka
Jen taková poznámka, sice u LII. kterou jsem nedávno dovezl, ale nějaký "kutil domácí", co měnil spojku, nasadil lanovody tak, že jeden se mu podařilo narvat mimo drážky (vodítka plastové kostky) a lanovod byl tak trochu o 1cm mimo. Koukni se raději ještě na ty kostky lanovodu, zda jsou správně zasunuty v držáku na převodovce.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Převodovka, poloosy, spojka
Teda to muselo byt poradne prase, vzdyt je to tam tak jasne, ze se clovek nemuze splest.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Převodovka, poloosy, spojka
Máš pravdu je tam stočených 50tis. km ale podle karty má těch 220000km na tachecu 170000km, uchycení lanovodů je OK, ale myslím si že by něco mělo ten kvalt držet, respektive řadící vidličku. Po staru kvalt klapl ale nyní ta 4 jde bez odporu. A ještě se mě včera stalo že 3 nešla ven, až dost velkou silou jsem ji vyndal taže si myslím že bude chyba v řazení 3/4.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Převodovka, poloosy, spojka
Co nejde silou, jde silou ještě větší to nevíš?
To kolobeh, asi bych nejprve zkontroloval jestli ti tam vůbec nalili olej a toč to na video. Nedávno se u kamaráda Mirečka (Amat ho zná) objevil MS II., že prý jde zařadit jen za 2. a 4. a když vyndávali špajzku ven, tak chtěli vypustit olej a nevypadla ani kapka a to ten borec ji měl někde měněnou před 20 000km a vydržela tento nepředstavitelný extrém. Všechna kola modrá, ale synchrony OK. Jen co dali novou z vraku, tak tam se doslova pral s řadičkou a nepochopil, že když tu "novou" rozpůlil, tak vypadlo vodítko vidliček ohnutý jak luk, že když to chtěl dát zpět tak nebyla šance. Špajzka byla z bouračky a nějak to dostalo řachu, že to ohnulo ocelovou tyčku, ale ta stále držela tvar v uložení a byla napjatá. Nakonec Mireček poskládal ze dvou jednu kloudnou za 1*.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Převodovka, poloosy, spojka
Po 4 dnech bádání jde převodovka zpět do Francie a bude namontována nová (repas). Závada je uvnitř a jelikož je převodovka v záruce nechtěli ji rozebírat.
Re: Převodovka, poloosy, spojka
Mohu poprosit jaký olej do převodovky.Dle VIN mám TL04 017
Sound Quality & Bass
Renault Laguna III liftback 2.0 16V
Renault Laguna III liftback 2.0 16V
Re: Převodovka, poloosy, spojka
Tam patří Elf Tranself NFJ 75W-80
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Re: Převodovka, poloosy, spojka
Děkuji,ještě dotaz kolik ho tam tak je? Jako u PK4 2,4L
Edit:vyměnili sme 2L
Edit:vyměnili sme 2L
Sound Quality & Bass
Renault Laguna III liftback 2.0 16V
Renault Laguna III liftback 2.0 16V
Re: Převodovka, poloosy, spojka
Zdravim ,musim vymenit dvojhmotu tak samozrejme aj lamelu a lozisko pojde nove.Len neviem ci mam kupit dvojhmotu repas co mi ponuka renault alebo u mojho mechanika novu LUK.Mate niekto s tym repasom skusenosti? Cena je taka ista.Len sa neviem rozhodnut.
Re: Převodovka, poloosy, spojka
Začlo mi křupat v pedálu spojky, kamarád se mi na to koukal a je to nějaká pružina.Dnes jsem byl v Renaultu a tam moc s dialogysem neuměl, ale co sme našli tak jen celej spojkovej pedál za skoro 4tis.Neřešil už někdo něco takovýho? Mohli by jste se mi někdo podívat jestli třeba u vašeho VIN je možnost dílů do spojkovýho pedálu. Díky. Případně kdybych si ho zkusil vzít z rozebíračky jestli je pedál stejnej nafta/benzín
Sound Quality & Bass
Renault Laguna III liftback 2.0 16V
Renault Laguna III liftback 2.0 16V
Re: Převodovka, poloosy, spojka
Nikdo neví?
Sound Quality & Bass
Renault Laguna III liftback 2.0 16V
Renault Laguna III liftback 2.0 16V
Re: Převodovka, poloosy, spojka
Pánové, nemáte někdo tabulku nebo nějaký přehled typů převodovek PK4 na L3 2,0dCi skrze všechny výkonové verze? Nemohu nic najít
Re: Převodovka, poloosy, spojka
Tak jsem též hledal převodové poměry PK4 na L3. V servisním manuálu L2 se uvádí pro M9R typ PK4004 (krátká) a PK4006(dlouhá) i s poměry. Ovšem pro L3 už v manuálu ani zmínka. Věřím, že musí existovat nóta s jednotlivými typy PK4, jako to bylo u PK6, ale nedohledal jsem vůbec nic.
Jde mi o to, jestli převodovka PK4 004 v L2 z roku 2007 bude stejná jako PK4 004 v L3 z roku 2015. Poměry by díky stejnému trojčíslí sedět měly, objednací číslo je ale jiné (to přisuzuji faktu, že v průběhu let musely přijít nějaké úpravy/vylepšení vnitřku skříně, tudíž jiné číslo). Teď zbývá otázka, jestli je můj odhad správný, nebo mě čeká při výměně nějaké překvapení ala nepasující držák a podobné srandičky.
Jinak důvod výměny zatím vypadá na totálně vyběhlý diferenciál, měla by mít najeto 150tkm.
Jde mi o to, jestli převodovka PK4 004 v L2 z roku 2007 bude stejná jako PK4 004 v L3 z roku 2015. Poměry by díky stejnému trojčíslí sedět měly, objednací číslo je ale jiné (to přisuzuji faktu, že v průběhu let musely přijít nějaké úpravy/vylepšení vnitřku skříně, tudíž jiné číslo). Teď zbývá otázka, jestli je můj odhad správný, nebo mě čeká při výměně nějaké překvapení ala nepasující držák a podobné srandičky.
Jinak důvod výměny zatím vypadá na totálně vyběhlý diferenciál, měla by mít najeto 150tkm.
R 21 2.1D ->
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer
Re: Převodovka, poloosy, spojka
Odpovím si sám. Převodovky jsou stejné, už je namontovaná. Důvod výměny bylo její hučení za jízdy, při zvednutí na heveru a otáčení kolem se z ní linuly strašné zvuky, každé pootočení bylo oznámeno zřetelným cvaknutím, jak kdyby do sebe zapadaly vylágrované zuby.
Po výměně ticho. Skříň jsem rozebral a hledal problém. A teď to vtipné. Je uvnitř jako nová. Hřídele, ozubení, synchrony, vidličky nevykazují sebemenší opotřebení. Diferák vypadá, jak kdyby ho právě někdo vyrobil. Všechno chodí naprosto tiše, je bez vůlí. Takže co tam vydávalo ty šílené zvuky, nemám sebemenší ponětí.
Po výměně ticho. Skříň jsem rozebral a hledal problém. A teď to vtipné. Je uvnitř jako nová. Hřídele, ozubení, synchrony, vidličky nevykazují sebemenší opotřebení. Diferák vypadá, jak kdyby ho právě někdo vyrobil. Všechno chodí naprosto tiše, je bez vůlí. Takže co tam vydávalo ty šílené zvuky, nemám sebemenší ponětí.
R 21 2.1D ->
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer
Re: Převodovka, poloosy, spojka
Zdravim, mám na Lagune III 2,0 DCI manuál občas problém zaradiť jednotku, niekedy ide trochu tuhšie trojka a štvorka. Dočítal som sa v tomto vlákne o problémoch s ložiskami, moja prevodovka je ale úplne tichá. Ako často sa u 6- stupňového manuálu vyskytujú problémy s mechanizmom radenia? Je treba hľadať chybu v prevodovke, alebo aj v kulise páky alebo lanovodoch? Napríklad na Megane II som chcel meniť prevodovku pretože mi šli hrozne ťažko radiť prevody, napokon bola chyba v prasknutomo malinkom plastovom klobúčiku na lanovode. Diky moc
Renault Laguna III Grandtour 2,0 dci 96 kW 2013
Renault Megane II Grandtour 1,6 16v 83 kW 2004 LPG
Renault Megane II Grandtour 1,6 16v 83 kW 2004 LPG
Re: Převodovka, poloosy, spojka
Zdravím a měl bych podobný dotaz stran řazení jako předešlý přispěvatel (Robo91).
Laguna III 2014, 2.0 dCi, najeto asi 110 tisíc, při studeném motoru, zvláště v zimě, lze špatně řadit jednička a zpátečka. V čem může být problém? Převodovka jinak tichá, bez jakýchkoliv známek nestandardních projevů.
Také se chci zeptat, zda a popř. při jakém nájezdu se ění v převodovce olej.
Díky všem za odpovědi!
Laguna III 2014, 2.0 dCi, najeto asi 110 tisíc, při studeném motoru, zvláště v zimě, lze špatně řadit jednička a zpátečka. V čem může být problém? Převodovka jinak tichá, bez jakýchkoliv známek nestandardních projevů.
Také se chci zeptat, zda a popř. při jakém nájezdu se ění v převodovce olej.
Díky všem za odpovědi!
-
- Junior member
- Příspěvky: 222
- Registrován: pát lis 28, 2008 17:38
- Bydliště: Humpolec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Převodovka, poloosy, spojka
Vyměnil bych ten olej teď preventivně a uvidíš jestli se to zlepší. Převodovce to určitě jen prospěje
Renault Koleos 2.0 dCi 127 kW, AT, Privilége, 4x4, r. v. 2015, 30 000 km
Renault laguna I grandtour 1.8 16V 88 kW, r. v. 1999, 130 000 km
Ex:
Renault laguna III grandtour 2.0 dCi GT 131 kW, r. v. 2009, 245 000 km
Renault laguna II 1.9 dCi 79 kW, r. v. 2002, 232 000
Renault laguna I grandtour 1.8 16V 88 kW, r. v. 1999, 130 000 km
Ex:
Renault laguna III grandtour 2.0 dCi GT 131 kW, r. v. 2009, 245 000 km
Renault laguna II 1.9 dCi 79 kW, r. v. 2002, 232 000
Re: Převodovka, poloosy, spojka
Vymena oleje urcite neublizi, ale pokud ma prevodovka opravdu 110 tisíc a nikdo se v ni nevrtal, tak olej nepomuze.
Treba se alespon ve vypustenem oleji najde neco, co by mohlo na nejaky problem poukazat. Pokud nic, tak bych jej klidne nalil zpet.
Treba se alespon ve vypustenem oleji najde neco, co by mohlo na nejaky problem poukazat. Pokud nic, tak bych jej klidne nalil zpet.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Převodovka, poloosy, spojka
V manuálu je ideální měnit po 100-120tis. km.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Převodovka, poloosy, spojka
Děkuji všem za odpovědi! Olej tedy nechám preventivně vyměnit. Ono co se týče toho řazení – tím, že to jde těžko jsem se snažil popsat stav, kdy chci zařadit a jak kdybych se nemohl trefit do té kulisy (říkám to správně?), stačí párkrát se zmáčknutou spojkou (při běžícím motoru) nebo bez spojky s vypnutým motorem zařadit několik kvaltů a řazení jde zase lehce. Stejně tak při zpátečce – přitáhnu kolečko a ne ne se trefit do zařazení, dokud neprojedu několik kvaltů, pak to jde zase dobře. V létě jdu na technickou, tak uvidíme, jestli garážmistr nebo inspektor to budou nějak komentovat.
A měl bych možná ještš jednou otázku, nedávno jsem se přistěhoval z přerovska na orlickoústecko a trochu tápu, kde tady nebo u koho vůz servisovat. Měli byste nějaké tipy a doporučení?
A měl bych možná ještš jednou otázku, nedávno jsem se přistěhoval z přerovska na orlickoústecko a trochu tápu, kde tady nebo u koho vůz servisovat. Měli byste nějaké tipy a doporučení?
Re: Převodovka, poloosy, spojka
V servisnich podminkach mam, krome prevodového oleje, rozepsany vsechny kapaliny do 160k a 12 let. V servisnim manualu z roku 2009 u mechanicke prevodovky zadny kilometrovy, ani casovy interval neni.
Mozna je malo oleje. Nemel nekdo venku poloosu a nedoplnil, co mu "odkaplo" na zem? Nevim, jesli mohou vzniknout nejake vule v lanovodech nebo kloubech.
Mozna je malo oleje. Nemel nekdo venku poloosu a nedoplnil, co mu "odkaplo" na zem? Nevim, jesli mohou vzniknout nejake vule v lanovodech nebo kloubech.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Převodovka, poloosy, spojka
To že tam není zmínka znamená "doživotní", tj. životní cyklus auta 5 let cca 160tis. km a sešrotovat. Po každé výměně jde lépe řadit, protože nový olej lépe maže a plně fungují protizáděrové přísady. Já při výměně prvně naleju 250ml Militec a pak doplním množství oleje na celkovou náplň. U všech aut řadím obrazně 1 prstem.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Převodovka, poloosy, spojka
Ahoj
Na pátém a šestém převodovém stupni mi začne při sešlápnutí plynu a při kvaltu jakoby - bzučet od spodu motoru,jako když se zapne nějaký elektromotůrek. S přidáváním plynu se bzukot zvyšuje a opačně.
Jde to poznat jen při jízdě, jen při zařazeném 5, nebo 6 stupni a jen při sešlápnutém plynu, stačí plyn jen polochtat a hned se zvuk objevuje.
Olej v převodovce vyměněn, žádná změna.
Díky předem za rady.
EDIT:
Takže změna se neprojevila.
Přesně po týdnu bzukot je slyšet.
Už jsem sehnal jinou převodovku a jdu do výměny.
Na pátém a šestém převodovém stupni mi začne při sešlápnutí plynu a při kvaltu jakoby - bzučet od spodu motoru,jako když se zapne nějaký elektromotůrek. S přidáváním plynu se bzukot zvyšuje a opačně.
Jde to poznat jen při jízdě, jen při zařazeném 5, nebo 6 stupni a jen při sešlápnutém plynu, stačí plyn jen polochtat a hned se zvuk objevuje.
Olej v převodovce vyměněn, žádná změna.
Díky předem za rady.
EDIT:
Takže změna se neprojevila.
Přesně po týdnu bzukot je slyšet.
Už jsem sehnal jinou převodovku a jdu do výměny.
Laguna III GT Kombi 2.0dci 131kw
Re: Převodovka, poloosy, spojka
Zdravím,
chtl bych se zeptat, jestli se někdo nesetkal s vibracema z motorové části při silnější akceleraci. Pokud se rozjíždím opatrně a klidným tempem, problém nepozoruji. Už v minulosti se to projevovalo takovým chvěním ze strany na stranu, ale měnil jsem teď pružiny a od té doby porozuji ony vibrace. Při demontáži tlumiče na straně převodovky se mi trochu povysunula poloosa z převodovky a začal z ní unikat olej. Po zasunutí zpět problém s olejem přestal, ale přesto mě udivuje, že tam není žádné zajištění. Jak to vlastně těsní, nějakým tesnícím kroužkem? Jestli ano, je potřeba ho měnit? Nesetkal se někdo s těmi vibracemi? Převodovka zatím nehučí ani nepíská a olej jsem měnil nedávno. Díky za případné podměty.
chtl bych se zeptat, jestli se někdo nesetkal s vibracema z motorové části při silnější akceleraci. Pokud se rozjíždím opatrně a klidným tempem, problém nepozoruji. Už v minulosti se to projevovalo takovým chvěním ze strany na stranu, ale měnil jsem teď pružiny a od té doby porozuji ony vibrace. Při demontáži tlumiče na straně převodovky se mi trochu povysunula poloosa z převodovky a začal z ní unikat olej. Po zasunutí zpět problém s olejem přestal, ale přesto mě udivuje, že tam není žádné zajištění. Jak to vlastně těsní, nějakým tesnícím kroužkem? Jestli ano, je potřeba ho měnit? Nesetkal se někdo s těmi vibracemi? Převodovka zatím nehučí ani nepíská a olej jsem měnil nedávno. Díky za případné podměty.
Pište raděj SZ prosím
RED DWARF
RED DWARF
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 hostů