rychlodotazy a pokec o L III :)

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Renaulťák
Senior member
Příspěvky: 1318
Registrován: pon čer 15, 2015 20:19
Bydliště: Nitra

Re: rychlodotazy a pokec o L III :)

Příspěvek od Renaulťák » pon úno 08, 2016 07:07

Kdyz jsem vezl svagrovi zeli na krouhani, tak jsem to nahazel jako do pickupu a na miste stacilo otevrit dvere a vetsina se vylozila sama.
Pri nakupu na vikend jsem to take radeji cpal vrchem. Kdo je nizsiho vzrustu neoceni. Pak staci odpojit konektor a neresit.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá

Uživatelský avatar
Bambus_m5
Junior member
Příspěvky: 215
Registrován: pon čer 15, 2009 08:14

Re: rychlodotazy a pokec o L III :)

Příspěvek od Bambus_m5 » pon úno 08, 2016 09:32

Neví nějkdo jestli jde samostatné okno dodělat? Možná bude jednodušší koupit celé dveře i s oknem v Polsku.

Ve dvojkové jsem otevírací okno měl a ocenil jej třeba i pes jedoucí s námi na dovolenou v kufru při stání v koloně na trajekt.
Je to asi jediná položka z výbavy, která mi v nedávno koupené Initiale Paris chybí.
Laguna III GrandTour Initiale, 2.0T LPG, 2008, 235000 km

Uživatelský avatar
Jirke
Grafoman
Příspěvky: 2426
Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: rychlodotazy a pokec o L III :)

Příspěvek od Jirke » pon úno 08, 2016 21:25

Mozna koupit cely vrata ??? No jina cesta asi neni :D

To nechapu ze v Initiale tohle nebylo standard....
aktuálně: BMW F11+F20
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: rychlodotazy a pokec o L III :)

Příspěvek od amat » pon úno 08, 2016 22:58

Určitě to standard byl, ale spolu s facelifty sílil i vliv cifršpiónů a prakticky každý rok se z výbavy něco škrtlo nebo zjednodušilo. Šlo o detaily "kam oko nedohlédne" (textilie na vnitřku dveřních kapes zabraňující drnčení vložených předmětu, atd.). Výklopné sklo se od určitého roku taky vyřadilo z důvodu úspor z nabídky.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
Bambus_m5
Junior member
Příspěvky: 215
Registrován: pon čer 15, 2009 08:14

Re: rychlodotazy a pokec o L III :)

Příspěvek od Bambus_m5 » úte úno 09, 2016 07:31

Nevím jak u nás, ale v severním Turecku, tam co dřív bývalo Německo, nebylo výklopné okno v Initiale ve standardu asi ani z počátku produkce. Lagu je z konce roku 2008, takže do faceliftu bylo ještě daleko.
Laguna III GrandTour Initiale, 2.0T LPG, 2008, 235000 km

opa.key
Junior member
Příspěvky: 219
Registrován: úte pro 15, 2009 00:01
Bydliště: jablonec nad nisou / praha
Kontaktovat uživatele:

Re: rychlodotazy a pokec o L III :)

Příspěvek od opa.key » čtv úno 11, 2016 15:14

Pracovní vytíženost, nějak nestíhám odpovídat. Každopádně už mi je nějak jasný co s tím oknem vzadu :D

Další dotaz ohledně DPF. Kolik vydrží u 2.0dci? Četl jsem, že u 1.5 jen 150tis km. Je nějaká signalizace, že zrovna probíhá vypalování? Třeba u Mondea v základu nebyla, začala svítit kontrolka až updatem SW. U mě v Audi taky nic, poznám to jen sníženým výkonem, převodovka točí až do 3000ot a šíleně hnusným zvukem motoru, což je způsobeno tím, že vypalovaní probíha tak, že vstřík nafty do válcu probíhá až těsně před otevřením výfukových ventilů a tím se dostane nafta do potrubí a vypálí to. Když to někdo nezná, tak si myslí, že mi kleknul motor. Vybrace, rámus jak v traktoru...
Laguna II 1,9DCi 88kw, privilege, r.v. 2001. Prodáno 2013
Audi A3 2.0TDI 125kw DSG S-Line Sportback -> plánováno na jaro 2016 vyměnit za Laguna III 2.0dci 127kw

Uživatelský avatar
faldicek
Senior member
Příspěvky: 1844
Registrován: pon srp 23, 2010 22:29
Bydliště: Chomutov

Re: rychlodotazy a pokec o L III :)

Příspěvek od faldicek » čtv úno 11, 2016 19:56

U Laguny to prakticky ani nepoznáš, kontrolka tam není a ani se to nějak na chování motoru neprojevuje, teda alespoň jsem si toho nikdy nevšiml, jediným ukazatelem je zvýšení okamžité spotřeby. Jinak zatím jsem o problémech s FAPem neslyšel a pokud ano, byla to spuchřelá hadička k nějakému čidlu. Myslím, že i těch 150k u 1.5 bude kec...

Uživatelský avatar
Jirke
Grafoman
Příspěvky: 2426
Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: rychlodotazy a pokec o L III :)

Příspěvek od Jirke » čtv úno 11, 2016 19:57

To u Laguny bude princip vypalovani asi podobnej, no kontrolka tam neni a poznas to aktualne zvysenou spotrebou, mozna i zvukove...kdyz uprostred regenerace vystoupis z auta, budes citit zpod auta smrad..
Jinak zivotnost, jak uz se to tady milionkrat resilo a AMAT na to odpovida snad kazdej mesic, je uplne v pohode. Jen bacha na hadicky ktery jsou kolem FAPu... Ty kdyz jsou deravy, regenerace neprobiha a auto se o ni pokousi fakt casto, to sem mel ja...ale tenkrat jsem FAP radsi vyndal...
aktuálně: BMW F11+F20
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: rychlodotazy a pokec o L III :)

Příspěvek od amat » čtv úno 11, 2016 21:08

FAPy jednoduše nejsou problém. U všech motorů. 1.5dCi (stejně jako 3.0dCi) to má dokonce vylepšené o pátý vstřikovač - 2.0dCi jej nemá. Je to perfektní řešení, protože se nadbytečná nafta sloužící k vypálení nemusí vstřikovat rovnou do válců a nedochází tak k ředění oleje naftou. Nevidím tedy žádný logický důvod proč by u 1.5dCi měl vydržet FAP méně než u 2.0dCi. Bohužel osobní zkušenost s tím nemám, ale troufám si tvrdit, že je to jen další z výplodů pomatených novinářů, kteří už při uvedení nového auta na trh ví jak bude daný motor spolehlivý.

Jinak vypalování není skutečně žádnou kontrolkou indikováno, přesto se to pozná. Vstřikovač dává při běžném cyklu celkem tři vstřiky, když se vypaluje FAP tak ji dává pět. To se samozřejmě projeví na zvuku motoru, ale úplně opačně než u tebou popisovaného TDI. Zvuk motoru se velmi zjemní a jakoby se akusticky přehodil o oktávu výš, volnoběžné otáčky se zvýší a vibrace naprosto ustanou. Spotřeba chvilkově vyletí nahoru je klidně dvojnásobná proti běžnému stavu. Přesně jak píše Jirke, když během vypálení vystoupíš z auta, ucítíš smrad spálené gumy. Nijak intenzivní, ale zkrátka cítíš, že je něco jinak. Vypalování probíhá cca jednou za 1 000 - 2 000km.

Co jsem se díval na diagnostiku minulý týden, tak mám ve FAPu 6g nevypalitelného bordelu, což si myslím, že je při 270 000km více než luxusní.

Kdyby někdy FAP odešel, vždycky jsou tady vrakáče - tam je to o štěstí. Sázka na jistotu je autorizák a tam FAPy na 2.0dCi stojí už vcelku přijatelných 25 000Kč. Jsem za FAP nesmírně rád, protože se mi líbí, že mi auto nekouří - to mi u 1.9dCi vždy vadilo.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: rychlodotazy a pokec o L III :)

Příspěvek od Zefek » čtv úno 11, 2016 22:02

Když už něco kolem fapu hapruje, tak je to spíš ten snímač, než fap samotný. Každý nadává na fap, ale ruku na srdce. Svítí kontrolka vstřikování a emisí. Kolik z nás ten problém začne řešit a odstaví auto? Kolikrát se s tím jezdí až do kleknutí, když to prostě nejede. Pak se nadává na to, jaký je to křáp, jak to někdo na houby vymyslel, ... Přitom závada kolem fapu, byť přitom nemusí jít o fap samotný, ale jeho snímač, egr ventil, závada na dodávce vzduchu, vstřikovače, ..., vede k tomu, že nedochází k vypalování fapu. Fap se pak zanáší, až auto vlastně vůbec nejede. V tu chvíli se to dá do servisu. Fap je plný sazí. Diagnostika. Jo, to je tím, že máte plný fap. Do výskytu závady byl fap v pohodě. Regenerovat se to kvůli ostatním závadám nedá. Tak to vyřízneme. Pořád to nejede. No jo, je to renault ... Nebo se odstraní primární závada, ale fap je již zanesenen natolik, že regenerovat nejde.

Tohle jsou největší problémy s fapy. Filtr jako takový moc problémů nemá.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Renaulťák
Senior member
Příspěvky: 1318
Registrován: pon čer 15, 2015 20:19
Bydliště: Nitra

Re: rychlodotazy a pokec o L III :)

Příspěvek od Renaulťák » sob úno 13, 2016 10:55

Bylo by dobre, kdyby byla nejaka hlaska, ze filtr regeneruje. Zatim jsem ho nacapal asi kazde tri tisice km a to vzdy na dalnici. Naposledy jsem si vsiml hned na zacatku nahle zvyseni zpotreby a podarilo se mi odsledovat i vraceni zpet. Na tempomat 134, okolo 6 litru. Pak 25km oscilace okolo 9,5. Jestli mi to regeneruje tak malo, nebo si to na okrskach a ve meste nevsimnu, nevim. Motor ma kazdy den jiny zvuk, spise ramus a po vystoupeni zapach necitit, tak nevim.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá

opa.key
Junior member
Příspěvky: 219
Registrován: úte pro 15, 2009 00:01
Bydliště: jablonec nad nisou / praha
Kontaktovat uživatele:

Re: rychlodotazy a pokec o L III :)

Příspěvek od opa.key » sob úno 13, 2016 17:47

Díky díky za vysvětlení... Novináři toho napíšou hodně, s autem najedou 1000km a hned vědí co se kdy porouchá...
Jinak teda u Audi je hodně znát že se vypaluje. Výkon, zvuk, spotřeba, řazení ve vysokých otáčkách... Ale někdy to je ku prospěchu. Tuhle když bylo asi -10 tak hned po 100m jízdy si auto usmyslelo, že potřebuje vypalovat a během dalšího km jízdy byla teplota vody v motoru na 90 a krásně to topilo :D

Ještě dotaz k denním světlům. Přepínají se automaticky na potkávačky při poklesu světla? U mojí Audi, jelikož nemám světelnej sensor to nedělá a docela mě to štve, to pořád ručně přepínat třeba při vjezdu do tunelu
Laguna II 1,9DCi 88kw, privilege, r.v. 2001. Prodáno 2013
Audi A3 2.0TDI 125kw DSG S-Line Sportback -> plánováno na jaro 2016 vyměnit za Laguna III 2.0dci 127kw

Uživatelský avatar
Jirke
Grafoman
Příspěvky: 2426
Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: rychlodotazy a pokec o L III :)

Příspěvek od Jirke » sob úno 13, 2016 18:06

Ano, tohle u Laguny funguje a kamarad, nikdy by si renolda nekoupil, ale tohle mi zavidel...
aktuálně: BMW F11+F20
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...

jindra56
Starting member
Příspěvky: 85
Registrován: pát čer 05, 2015 19:23
Bydliště: Oslavany - Padochov

Re: rychlodotazy a pokec o L III :)

Příspěvek od jindra56 » sob úno 13, 2016 18:14

Jo funguje to dobře, sice s malým zpožděním ( pár sekund ), ale je to super

opa.key
Junior member
Příspěvky: 219
Registrován: úte pro 15, 2009 00:01
Bydliště: jablonec nad nisou / praha
Kontaktovat uživatele:

Re: rychlodotazy a pokec o L III :)

Příspěvek od opa.key » sob úno 13, 2016 18:24

Zpoždění nevadí, ba na opak. Když vidím korejce jak na dálnici podjedou most a hned se zapnout světla, asi to není moc dobré pro výbojky...

Ještě dotaz, takovýhle věci se špatně dohledávaj... Parkovací senzory, jsou častý? Základní výbava? Dají se vypnout? Co couvací kamera, dělala se?
Laguna II 1,9DCi 88kw, privilege, r.v. 2001. Prodáno 2013
Audi A3 2.0TDI 125kw DSG S-Line Sportback -> plánováno na jaro 2016 vyměnit za Laguna III 2.0dci 127kw

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: rychlodotazy a pokec o L III :)

Příspěvek od amat » sob úno 13, 2016 22:01

opa.key:

Tady sdilim muj archiv ceniku a brozur. Mrkni se na L3 co vsechno tam bylo ci nebylo:

Amatuv archiv ceniku a brozur: http://1drv.ms/1WH94tn
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

jindra56
Starting member
Příspěvky: 85
Registrován: pát čer 05, 2015 19:23
Bydliště: Oslavany - Padochov

Re: rychlodotazy a pokec o L III :)

Příspěvek od jindra56 » sob úno 13, 2016 22:11

To je dotaz na ty znalejší. Standardem určitě nebyly. Já mám třeba jen zadní. Ale někdo má i přední, někdo zase nic. Ale myslím že u kombíku jsou zadní automaticky ( netvrdím ). V palubním menu jde měnit intenzita zvuku, ale jestli jdou ztlumit úplně si po pravdě nepamatuju. To bude dotaz spíš na amata a spol

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: rychlodotazy a pokec o L III :)

Příspěvek od amat » sob úno 13, 2016 23:35

Parkovací kamera nebyla nikdy, bohužel. Parkovací senzory byly ve standardu jen u GT (jen vzadu) a Initiale (vzadu i v předu) u ostatních verzí za příplatek (12 000Kč za zadní, 22 000Kč za zadní i přední). Proto nejsou samozřejmostí, přesto se většinou objevují. Určitě má nadpoloviční většina L3 aspoň zadní senzory. V palubním menu jde nejen nastavit intenzita, ale lze je i vypnout.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

jindra56
Starting member
Příspěvky: 85
Registrován: pát čer 05, 2015 19:23
Bydliště: Oslavany - Padochov

Re: rychlodotazy a pokec o L III :)

Příspěvek od jindra56 » ned úno 14, 2016 09:59

Když už je tady řeč o parkovací kameře - docela by mě zajímalo, jestli by tam šla dodělat. V brožuře Tom-tomu se totiž uvádí, že zobrazení kamery umí. Teď asi půjde o to, jestli zrovna ten model, co do Lagy dávali ...

Uživatelský avatar
Jirke
Grafoman
Příspěvky: 2426
Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: rychlodotazy a pokec o L III :)

Příspěvek od Jirke » ned úno 14, 2016 11:11

Na jakykol barevny monitor co je dnes v autech k videni jde Rückfahrkamera zapojit
aktuálně: BMW F11+F20
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...

opa.key
Junior member
Příspěvky: 219
Registrován: úte pro 15, 2009 00:01
Bydliště: jablonec nad nisou / praha
Kontaktovat uživatele:

Re: rychlodotazy a pokec o L III :)

Příspěvek od opa.key » ned úno 14, 2016 12:02

Já právě koukal na nějaký Megane a ten měl na TomTomu couvací kameru.

Jinak jsem asi konečně našel vůz, teď začínám komunikaci s prodejcem. Sice nemá 4Control, ale má R-Link. Teď by se ještě hodilo aby koruna trochu posílila, což se bohužel kvůli národní bance ještě dlouho nestane
Laguna II 1,9DCi 88kw, privilege, r.v. 2001. Prodáno 2013
Audi A3 2.0TDI 125kw DSG S-Line Sportback -> plánováno na jaro 2016 vyměnit za Laguna III 2.0dci 127kw

Uživatelský avatar
Dehumanizer
Člen RCČR
Příspěvky: 1684
Registrován: sob úno 16, 2008 10:58
Bydliště: Praha - Bratislava - Závažná Poruba - Račkova dolina
Kontaktovat uživatele:

Re: rychlodotazy a pokec o L III :)

Příspěvek od Dehumanizer » stř úno 17, 2016 13:55

amat píše: Co jsem se díval na diagnostiku minulý týden, tak mám ve FAPu 6g nevypalitelného bordelu, což si myslím, že je při 270 000km více než luxusní.
vidiet to niekde cez clip? ak ano tak kde presne to najdem, vedel by si ma navigovat? celkom by ma zaujimalo co to ukazuje u mna :-)
Laguna III Grandtour GT 4control Energy 2.0 dCi (M9R 858) 127kW, r.v.2014

Uživatelský avatar
amat
Grafoman
Příspěvky: 3969
Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
Bydliště: Ostrava, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: rychlodotazy a pokec o L III :)

Příspěvek od amat » stř úno 17, 2016 13:59

No přiznám se, že u naší Energy jsem údaj o zaplnění FAPu prostě nenašel... Jednotka motoru je evidentně úplně jiná a poskytované údaje jsou naprosto odlišné od toho co vidím u své neenergy. Diagnostika energy mi dokonce neukázala ani korekce vstřikovačů. To se mi prostě nějak nezdá, takže až budu se Zefkem poprosím ho, aby na to mrknul, protože tyhle důležité informace tam prostě někde musí být.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km

Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km

Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3

Uživatelský avatar
Dehumanizer
Člen RCČR
Příspěvky: 1684
Registrován: sob úno 16, 2008 10:58
Bydliště: Praha - Bratislava - Závažná Poruba - Račkova dolina
Kontaktovat uživatele:

Re: rychlodotazy a pokec o L III :)

Příspěvek od Dehumanizer » stř úno 17, 2016 14:03

opa.key píše: Ještě dotaz, takovýhle věci se špatně dohledávaj... Parkovací senzory, jsou častý? Základní výbava? Dají se vypnout? Co couvací kamera, dělala se?
mne ked som kupoval auto ako nove v renaulte tvrdili ze na verziu GT4control sa v ziadnom pripade predne senzory dat nedaju (uz si nepamatam akym nezmyslom to zdovodnovali) a zrazu magicky, ked som si auto nakoniec objednaval v inom renaulte kde robil veduceho predaja jeden znamy to islo bez problemov :-) a ja som priplacal aj za predny aj za zadny, neviem kolko by to bolo zvlast ale dokopy 375 eur bez dph
senzory sa vypnut daju, ale tak celkom nepohodlne cez menu, to znamena preklikat sa na spravnu poziciu na displeji, chvilu drzat tlacitko a potom sa preklikat k vypinaniu senzorov a tam vypnut (da sa zvlast predny aj zadny)
Laguna III Grandtour GT 4control Energy 2.0 dCi (M9R 858) 127kW, r.v.2014

Uživatelský avatar
Dehumanizer
Člen RCČR
Příspěvky: 1684
Registrován: sob úno 16, 2008 10:58
Bydliště: Praha - Bratislava - Závažná Poruba - Račkova dolina
Kontaktovat uživatele:

Re: rychlodotazy a pokec o L III :)

Příspěvek od Dehumanizer » stř úno 17, 2016 14:03

amat píše:No přiznám se, že u naší Energy jsem údaj o zaplnění FAPu prostě nenašel... Jednotka motoru je evidentně úplně jiná a poskytované údaje jsou naprosto odlišné od toho co vidím u své neenergy. Diagnostika energy mi dokonce neukázala ani korekce vstřikovačů. To se mi prostě nějak nezdá, takže až budu se Zefkem poprosím ho, aby na to mrknul, protože tyhle důležité informace tam prostě někde musí být.
super, dik, tak potom daj vediet :-)
Laguna III Grandtour GT 4control Energy 2.0 dCi (M9R 858) 127kW, r.v.2014

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 hostů