Hučanie v prístrojovke a prach za sklom budíkov
Moderátor: Moderators General
Re: Hučanie v prístrojovke a prach za sklom budíkov
Mne palubovka vrzga len za studena pri volnobehu co je sprevadzane aj vibrovanim a dunenim. Ked sa zahreje interier vrzganie zmizne ale vibrovanie a dunenie zostava pri volnobehu. Vcera som behal po dialnici a tak som mal cas detailnejsie pocuvat ci sa neobjavuju nejake zvuky pri jazde a ono nic. Plast vrzga len ked ho stlacam. Pri prejazde nerovnosti mi vsak hrka nieco z kufra, asi plato sa tam hybe v tych kolajniciach alebo co.
Megane II sedan SportWay 1.5 dCi 74 kW - 100 koní, 5st. 2005 R16 205/55 cca do 5l/100km
Modus Initiale Paris 1.6 16V 82 kW - 110 koní, 4st. automat 2006 R16 185/55 cca do 8,5l/100km
Laguna II GrandTour Dynamique 1.9 dCi 88 kW - 120 koní, 6st. 2006 R18 225/40 cca do 7l/100km Predané
Espace IV Techrun 2.0 dCi 127 kW - 173 koní, 6st. automat 2009 R18 245/45 cca do 9l/100km
Renault Laguna III GrandTour GT 2.0 dCi 131 kW - 180 koní, 6st. 2008 R18 225/45 Predané
Spolu takové 683 konové stádo
Modus Initiale Paris 1.6 16V 82 kW - 110 koní, 4st. automat 2006 R16 185/55 cca do 8,5l/100km
Laguna II GrandTour Dynamique 1.9 dCi 88 kW - 120 koní, 6st. 2006 R18 225/40 cca do 7l/100km Predané
Espace IV Techrun 2.0 dCi 127 kW - 173 koní, 6st. automat 2009 R18 245/45 cca do 9l/100km
Renault Laguna III GrandTour GT 2.0 dCi 131 kW - 180 koní, 6st. 2008 R18 225/45 Predané
Spolu takové 683 konové stádo
Re: Hučanie v prístrojovke a prach za sklom budíkov
zdar, akurat sa rozhodujem ci kupit lagy - 2.0 dci black referent .. testoval som viac kusov, niektorej palubka nevrchala niektorej hej.. tak som v takom nerozhodnom stave ci zobrat, lebo to auto ktore akurat zostalo ma sice malo kilometrov ale palubka tomu vrzgala. Ako tazko sa riesia taketo problemy na zaruku?? Je to vobec odstranitelne? Riesil toto niekto cez servis a pripadne ako sa to riesilo? Maju ochotu toto riesit?
Som dost citlivy na taketo pazvuky, tak teraz neviem ci radsej zobrat nieco ine, inak je lagy super auto za tie peniaze ale tie pazvuky by mi aj vadili. Pozeral som aj ine fora a nic o praskani v interieri na LIII som nenasiel.
Som dost citlivy na taketo pazvuky, tak teraz neviem ci radsej zobrat nieco ine, inak je lagy super auto za tie peniaze ale tie pazvuky by mi aj vadili. Pozeral som aj ine fora a nic o praskani v interieri na LIII som nenasiel.
- Jirke
- Grafoman
- Příspěvky: 2426
- Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hučanie v prístrojovke a prach za sklom budíkov
To mozna proto, ze laguny pro zapadni trhy (pokud to byly zapadni fora), prochazeji mozna prisnejsi kontrolou, anebo jsou obecne lip zpracovany nez auta na vyhcodni trh. Uz jsem o tom mluvil i jinde, shodlo se na tom vic lidi, kteri delaji do aut a maji zkusenosti ci primy porovnani s auty z EU a z ČR.lukas-svk píše:Pozeral som aj ine fora a nic o praskani v interieri na LIII som nenasiel.
Casto se setkavam taky v servisu s tim, ze kdyz tam "reklamuju" nebo si stezuju na neco co neni urcite normalni, tak je mi odpovezeno, ze oni to neciti, neslysi...a ze heldam problemy kde nejsou. Ale reklamovat se to urcite da a i kdyby to servis mel vyresit taknejak podomacku, tak se ceni snaha !
aktuálně: BMW F11+F20
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
Re: Hučanie v prístrojovke a prach za sklom budíkov
no tak ano, reklamovat sa to urcite da, ine som necakal ked ma clovek zaruku.. ale islo mi o to ci je to na dlhe lakte. Takto to vyzera ze ano, je to na dlhe lakte a tym padom to mozno ani nikdy nevyriesim .. prave preto tak vaham.
Zatial som videl jedneho cloveka ktory sa vyjadril alebo to apson tak vyzeralo ze poriesil problemy s vrzganim, clovek co mal tu na klube LIII seda 1.5 dci 110ps, inak som o nejakych uspechoch zatial necital. Tak veru neviem ci do toho ist ...
Zatial som videl jedneho cloveka ktory sa vyjadril alebo to apson tak vyzeralo ze poriesil problemy s vrzganim, clovek co mal tu na klube LIII seda 1.5 dci 110ps, inak som o nejakych uspechoch zatial necital. Tak veru neviem ci do toho ist ...
- Jirke
- Grafoman
- Příspěvky: 2426
- Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hučanie v prístrojovke a prach za sklom budíkov
Tak von to hlavne nikdo neresi...ja treba vim, ze to obcas zarezonuje, ale neresim to, protoze vetsinou jezdim mimo mesto a mam pusteny radio, no.. Sorry
aktuálně: BMW F11+F20
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
Re: Hučanie v prístrojovke a prach za sklom budíkov
No řeknu ti popravdě, vědět, že to bude dělat takovej bordel, tak si Lagunu NEKOUPÍM. Dát love za auto střední třídy, tak čekám, že to bude jako střední třída fungovat. U Thalie bych to za ty love i čekal, u Laguny ne. Za život jsem vystřídal spoustu aut, i pro srovnání. Zatím byl horší jen Peugeot 309 300tKm a Citroen Xsara cca 70tKm. Oboje to byly 5-10 let starý vyhrkaný auta.
V Renaultu mi již několikrát řekli, že je to vlastnost! auta (co taky čekat od střední třídy žejo). Poprvé mi sice palubku rozdělali a asi se i snažili (bezprostředně po bylo sklo zasviněné něčím jako čirá silikonová vazelina nebo tak něco). Výsledek je ještě horší něž předtím. Problém je totiž, jako vždy u spotřebního zboží, v konstrukci a v použitých materiálech. Takže smůla, opravit to v servisu nejde na nepůjde. Rozhodně vám tam nikdo žádnou gumu cpát nebude a výměna dílů (vzhledem ke stavu "kvality" a přesnosti komponent by to možná občas pomohlo) nepřipadá v úvahu - Renault to stojí peníze...
Jak bude tepleji a budu mít trochu času, tak vezmu nářadí a podívám se sám, co se dá dělat. Počítám že u komplet středového panelu vše vyřeší samolepící pěnová pryž http://www.g3.cz/cs/catalog/samolepici- ... ozka-pr-08 Jak vyřeším rohy palubky, které mi posledního půl roku pijou krev asi nejvíc to ještě nevím. Vůbec je ot zajímavý fenomén, v mrazech to chvíli trvá, než to začne praskovrzat, po zahřátí je to prakticky pryč. Jenže v létě to při vysokých teplotách praskalo snad ještě víc. Takže fakt záhada
PS: V Automotive jsem dost dlouho pracoval a nedělám si iluze o tom, jak je co vyrobeno a jak moc se můžou lišit dvě "stejné komponenty" v průběhu jednoho roku její výroby "stejným člověkem na stejném stroji ze stejného materiálu". Bohužel.
V Renaultu mi již několikrát řekli, že je to vlastnost! auta (co taky čekat od střední třídy žejo). Poprvé mi sice palubku rozdělali a asi se i snažili (bezprostředně po bylo sklo zasviněné něčím jako čirá silikonová vazelina nebo tak něco). Výsledek je ještě horší něž předtím. Problém je totiž, jako vždy u spotřebního zboží, v konstrukci a v použitých materiálech. Takže smůla, opravit to v servisu nejde na nepůjde. Rozhodně vám tam nikdo žádnou gumu cpát nebude a výměna dílů (vzhledem ke stavu "kvality" a přesnosti komponent by to možná občas pomohlo) nepřipadá v úvahu - Renault to stojí peníze...
Jak bude tepleji a budu mít trochu času, tak vezmu nářadí a podívám se sám, co se dá dělat. Počítám že u komplet středového panelu vše vyřeší samolepící pěnová pryž http://www.g3.cz/cs/catalog/samolepici- ... ozka-pr-08 Jak vyřeším rohy palubky, které mi posledního půl roku pijou krev asi nejvíc to ještě nevím. Vůbec je ot zajímavý fenomén, v mrazech to chvíli trvá, než to začne praskovrzat, po zahřátí je to prakticky pryč. Jenže v létě to při vysokých teplotách praskalo snad ještě víc. Takže fakt záhada
PS: V Automotive jsem dost dlouho pracoval a nedělám si iluze o tom, jak je co vyrobeno a jak moc se můžou lišit dvě "stejné komponenty" v průběhu jednoho roku její výroby "stejným člověkem na stejném stroji ze stejného materiálu". Bohužel.
Re: Hučanie v prístrojovke a prach za sklom budíkov
Teda mě by to fakt zajímalo co je to za zvuk, protože já ve svém autě nic takového neslyším....
Re: Hučanie v prístrojovke a prach za sklom budíkov
no len u mna je to auto referent 23kkm v black edition za cenu ani nie nizsej strednej .. ale momentalne mam octu 2 a tam nahozaj nic take nepocut. Nie som proste na to navyknuty. Spoliehat sa na to ze to vyriesia tak to je tazke.. viem ze jakmile zaplatim uz nebudem mat take moznosti ako ked som este nedal nic
edit: jazdil som tam 3 taketo auto s roznymi kilometrami
1.) 25 500kkm, ziaden problem a ked tak velmi jemny pri velkych nerovnostiach
2.) 35 000km, tiez ziaden problem asi ako 1.)
3.) 23 000km, pukanie pri prechode cez bezne nerovnosti
edit: a jeden bonus 2.0 dci v 175ps, v automate grandtour v bose a 4 control a nic take som si nevsimol, tam som pocul zasa pukanie zo spolujazdcovych dveri, ale netusim ci tam nebol nejaky bordel v priehradke vo dverach .
Btw ten 4 control je hodne dobra zalezitost , auto s tym sa javilo o dost mrstnejsie. Inak bose edition malo aj lepsi volant, hrubsi.
edit: jazdil som tam 3 taketo auto s roznymi kilometrami
1.) 25 500kkm, ziaden problem a ked tak velmi jemny pri velkych nerovnostiach
2.) 35 000km, tiez ziaden problem asi ako 1.)
3.) 23 000km, pukanie pri prechode cez bezne nerovnosti
edit: a jeden bonus 2.0 dci v 175ps, v automate grandtour v bose a 4 control a nic take som si nevsimol, tam som pocul zasa pukanie zo spolujazdcovych dveri, ale netusim ci tam nebol nejaky bordel v priehradke vo dverach .
Btw ten 4 control je hodne dobra zalezitost , auto s tym sa javilo o dost mrstnejsie. Inak bose edition malo aj lepsi volant, hrubsi.
Re: Hučanie v prístrojovke a prach za sklom budíkov
Souhlasim s Jirke a sám vrzání v interiéru taky řeším rádiem...a nemusí být ani moc nahlas
Renault laguna III grandtour GT 2.0dci 131kw
Re: Hučanie v prístrojovke a prach za sklom budíkov
Vcera jsem si vyzvedl auto ze servisu. Lupani jakoby ve vydechach klimatizace melo pricinu ve sloupkach. Nevim co presne udelali, ale kazdopadne na strane ridice je problem zcela vyresen, a pravou cast jim tam jeste nekdy necham.
Renault Laguna III Grandtour, 1.5 dCi expression, + navigace, hliniky, metaliza, zadni parkovaci senzory
- Commercial
- Starting member
- Příspěvky: 18
- Registrován: úte úno 28, 2012 08:32
Re: Hučanie v prístrojovke a prach za sklom budíkov
To vrzání v LIII asi potká časem každého, protože mě to štve víc jak cokoli jiného dal jsem se do studie interiéru a vrzání vás může potkat zde: oblast zpětného zrcátka, palubní deska, plasty dveří, loketní opěrka a středový panel, zadní plato.
Oblast zrcátka rezonuje díky vnitřnímu motorku nasávání vzduchu pro vyhodnocení pro klimatizaci-vyčistit namazat pohrát si s tím -nebo odpojit. Já odpojil a žádná chybová hláška, žádná změna chování systému klimy prostě zatím jsem pouze odpojil konektor pod krytem zrcátka a bez problému.
Palubní deska-zákeřná věc, drnčení se umí stěhovat, mění svou hlasitost a také podobu zvuku a je to obecně silný nepřítel. To drnčení které je vzniklé rezonancí při stání v nízkých otáčkách, malých nerovnostech apod jsem odstranil zakoupením třech mazacích gum pro školáky v celkové hodnotě 7.50 vč DPH a sprostě jsem je narval v rozích a ve středu mezi palubovku a čelní sklo a to kam jsem až dosáhl. Guma nejde vidět a palubka poraženě mlčí. Nevyhnete se zavrzání na opravdových nerovnostech ale to je způsobeno tvrdými plasty kterých je tam také dost nicméně pokud si odstraníte to drnčení palubky tak ten zbytek vás už nebude tak štvát.
Opření se nohou do dveří se odmění také zavrzáním-tvrdý plast a zde neuděláte nic.
Nemalé vrzání středového panelu- utáhnout dva šrouby po bocích vzadu, ukážou se vám po odsunutí sedadla vpřed a hodně pomůže, když otevřete loketní opěrku a na místo kde opěrka dosedá na spodní plast dáte v místě toho zámku zase nějaké těsnění, klidně kousek okenního apod, to mě osobně ztlumilo to vrzání dost možná skoro odstranilo.
Zadní plato-dosud bojuju, vítězství včas oznámím...
Oblast zrcátka rezonuje díky vnitřnímu motorku nasávání vzduchu pro vyhodnocení pro klimatizaci-vyčistit namazat pohrát si s tím -nebo odpojit. Já odpojil a žádná chybová hláška, žádná změna chování systému klimy prostě zatím jsem pouze odpojil konektor pod krytem zrcátka a bez problému.
Palubní deska-zákeřná věc, drnčení se umí stěhovat, mění svou hlasitost a také podobu zvuku a je to obecně silný nepřítel. To drnčení které je vzniklé rezonancí při stání v nízkých otáčkách, malých nerovnostech apod jsem odstranil zakoupením třech mazacích gum pro školáky v celkové hodnotě 7.50 vč DPH a sprostě jsem je narval v rozích a ve středu mezi palubovku a čelní sklo a to kam jsem až dosáhl. Guma nejde vidět a palubka poraženě mlčí. Nevyhnete se zavrzání na opravdových nerovnostech ale to je způsobeno tvrdými plasty kterých je tam také dost nicméně pokud si odstraníte to drnčení palubky tak ten zbytek vás už nebude tak štvát.
Opření se nohou do dveří se odmění také zavrzáním-tvrdý plast a zde neuděláte nic.
Nemalé vrzání středového panelu- utáhnout dva šrouby po bocích vzadu, ukážou se vám po odsunutí sedadla vpřed a hodně pomůže, když otevřete loketní opěrku a na místo kde opěrka dosedá na spodní plast dáte v místě toho zámku zase nějaké těsnění, klidně kousek okenního apod, to mě osobně ztlumilo to vrzání dost možná skoro odstranilo.
Zadní plato-dosud bojuju, vítězství včas oznámím...
Re: Hučanie v prístrojovke a prach za sklom budíkov
no tak tu palubovku som z casti aj ja vyriesil natlacil som medzi okno a palubku material ktory sa pouziva na tlmenie dveri taky molitan palubka uz je celkom fajn len som si vsimol a to neviem vyriesit ze na vodicovej strane ako su vyduchy klimatizacie tak stale mi tam nieco vrzga tak este aj ja s tymto bojujem , a vsimol som si ze sa mi este ozyvaju pazvuky od spolujazdcoveho sedadla ked prejdem cez nerovnost tak v mieste operky hlavy alebo v mieste kde sa sa hybe operna cast sedadla ,vidiet pekne ako sa to trosku hybe
laguna coupe 3,0 V6 dci initiale
ex hyundai coupe GK 2,0i
ex hyundai coupe GK 2,0i
Re: Hučanie v prístrojovke a prach za sklom budíkov
laxo - ta opierka sa hybe aj mne... Najhorsie je to ked idem cestu Praha <-> Slovensko
Re: Hučanie v prístrojovke a prach za sklom budíkov
No tak na téhle cestě se hýbe i to co by se hýbat nemělo
- Commercial
- Starting member
- Příspěvky: 18
- Registrován: úte úno 28, 2012 08:32
Re: Hučanie v prístrojovke a prach za sklom budíkov
Na té řidičové straně jakoby od výdechů či kde to mám taky, je to ale vždy za jiných okolností a hodně to připomíná drnčení skla takže první bylo chytnutí na boční sklo, ale to to není, dále jsem to viděl na drnčení reproduktoru co je na palubce ale tam totaky není takže asik to neobjasníme. Jinak včera testováno na Brno-Vyškov a jsem spokojen, obstála a vyjma plata vcelku tichá. Taky by mě zajímalo komu všemu odpadal zadní kryt sedadla řidiče,taky dobrá sranda...
Re: Hučanie v prístrojovke a prach za sklom budíkov
Odpadal? Co tam může odpadat, já tam mám plast přes celý sedadlo...
- Commercial
- Starting member
- Příspěvky: 18
- Registrován: úte úno 28, 2012 08:32
Re: Hučanie v prístrojovke a prach za sklom budíkov
...a ten drží dole a nahoře kde se zacvakává do kulatinek co tvoří zadní rám sedadla, a zrovna ten můj dekl tam moc nedržífaldicek píše:Odpadal? Co tam může odpadat, já tam mám plast přes celý sedadlo...
Re: Hučanie v prístrojovke a prach za sklom budíkov
Aha, tak to nevím, u mě je to pevný jak židovská víra....
Re: zadní kryt sedadla řidiče
taky mi upadá do těch pacek asi kápnu lepidlo a snad se u té trubky udrží, prostě kvalita
Renault Laguna Grandtour III 2.0dCi 150k Dynamique
- Jirke
- Grafoman
- Příspěvky: 2426
- Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: zadní kryt sedadla řidiče
Kdyz sem se vic oprel o operadlo, popripade sem se nahnul dozadu pro neco, tak mi kryt taky vyskocil... No jeste ze sel vzdycky zacvaknout zpatky...
aktuálně: BMW F11+F20
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
Re: zadní kryt sedadla řidiče
No mě do toho občas zezadu kope neteř sedící v dětské sedačce a i když vykonávám v sedadle všelijaké pohyby, tak se mi to zatím ani nehlo. Sákryš, ta směna co montovala mojí lagunu by zasloužila dostat přidáno. Nic se netrhá, nešoupe, nevrže, nebouchá a nevypadává
- Commercial
- Starting member
- Příspěvky: 18
- Registrován: úte úno 28, 2012 08:32
Re: Hučanie v prístrojovke a prach za sklom budíkov
adagio píše:asi jsem jen nalitej (2 ráno a mám v sobě kolem 8 piv)... Ale stejně mám pocit, že tenhle výlev nemá patu ani hlavu ani nic dalšího. Sakra, co to je za slovosled??? Na co navazuješ, co to meleš? Co to je za souvětí ?Commercial píše:Na té řidičové straně jakoby od výdechů či kde to mám taky, je to ale vždy za jiných okolností a hodně to připomíná drnčení skla takže první bylo chytnutí na boční sklo, ale to to není, dále jsem to viděl na drnčení reproduktoru co je na palubce ale tam totaky není takže asik to neobjasníme. Jinak včera testováno na Brno-Vyškov a jsem spokojen, obstála a vyjma plata vcelku tichá. Taky by mě zajímalo komu všemu odpadal zadní kryt sedadla řidiče,taky dobrá sranda...
- Commercial
- Starting member
- Příspěvky: 18
- Registrován: úte úno 28, 2012 08:32
Re: zadní kryt sedadla řidiče
Tarwas píše:taky mi upadá do těch pacek asi kápnu lepidlo a snad se u té trubky udrží, prostě kvalita
lepidlo to neudrží, ty trubky nutno obtočit izolačkou at to tak neklouže a já navíc si přichystal provázek který jsem navázal na ten dekl, potom přehodil přes trubku a jak jsem to narazil tak jsem to jakože dotáhl na uzel, to funguje
je stranda že ten dekl u mě ani nemuže držet, je uplně ale uplně do vrtule...
Re: Hučanie v prístrojovke a prach za sklom budíkov
mne kryt zatial drzi... mozno to odpadava pod vacsou vahou...
Megane II sedan SportWay 1.5 dCi 74 kW - 100 koní, 5st. 2005 R16 205/55 cca do 5l/100km
Modus Initiale Paris 1.6 16V 82 kW - 110 koní, 4st. automat 2006 R16 185/55 cca do 8,5l/100km
Laguna II GrandTour Dynamique 1.9 dCi 88 kW - 120 koní, 6st. 2006 R18 225/40 cca do 7l/100km Predané
Espace IV Techrun 2.0 dCi 127 kW - 173 koní, 6st. automat 2009 R18 245/45 cca do 9l/100km
Renault Laguna III GrandTour GT 2.0 dCi 131 kW - 180 koní, 6st. 2008 R18 225/45 Predané
Spolu takové 683 konové stádo
Modus Initiale Paris 1.6 16V 82 kW - 110 koní, 4st. automat 2006 R16 185/55 cca do 8,5l/100km
Laguna II GrandTour Dynamique 1.9 dCi 88 kW - 120 koní, 6st. 2006 R18 225/40 cca do 7l/100km Predané
Espace IV Techrun 2.0 dCi 127 kW - 173 koní, 6st. automat 2009 R18 245/45 cca do 9l/100km
Renault Laguna III GrandTour GT 2.0 dCi 131 kW - 180 koní, 6st. 2008 R18 225/45 Predané
Spolu takové 683 konové stádo
Re: Hučanie v prístrojovke a prach za sklom budíkov
Pokukuji po LIII a byl jsem se i na jednu podívat - zadní kryt řidičovy sedačky vypadlý, v inzerátech, když je člověk pozorný, tak to tam také občas objeví... Takže koukám, že se jedná o téměř "standardní" záležitost
TALISMAN Grandtour 1.8 TCe 225 EDC Initiale Paris, r. v. 2019, 4C
LAGUNA III kupé, 2.0 dCi GT, 131kW, r. v. 2009, 4C
LAGUNA III, 2.0 dCi, r.v.2008 - nákladní automobil skříňový
LAGUNA II, 1.6 16V, r.v. 2002
LAGUNA III kupé, 2.0 dCi GT, 131kW, r. v. 2009, 4C
LAGUNA III, 2.0 dCi, r.v.2008 - nákladní automobil skříňový
LAGUNA II, 1.6 16V, r.v. 2002
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů