Nový 2,0 dCi 127 kW/175 k 6 st. automat FAP
Moderátor: Moderators General
-
- Junior member
- Příspěvky: 124
- Registrován: ned úno 28, 2010 09:07
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Nový 2,0 dCi 127 kW/175 k 6 st. automat FAP
Městský provoz (l/100 km) 8,2
Mimoměstský provoz (l/100 km) 5,2
Průměrná (l/100 km) 6,2
Nemám přesně staré hodnoty, ale mám dojem, že tam přidali 17kw a spadla spotřeba ve městě z 9,6 na 8.2.
Mimoměstský provoz (l/100 km) 5,2
Průměrná (l/100 km) 6,2
Nemám přesně staré hodnoty, ale mám dojem, že tam přidali 17kw a spadla spotřeba ve městě z 9,6 na 8.2.
Naposledy upravil(a) midar dne pon led 17, 2011 15:53, celkem upraveno 1 x.
Laguna III 2.0dCi automat Dynamique model 2010
Megane Grandtour TCe 130 EDC Intens 2016, Pack Safety Plus, Pack Techno Plus, Pack City, Pack Navigace
černá skříňka ADR-3000
Megane Grandtour TCe 130 EDC Intens 2016, Pack Safety Plus, Pack Techno Plus, Pack City, Pack Navigace
černá skříňka ADR-3000
Re: 2,0 dCi 127 kW/175 k 6 st. automat FAP
Kde Ti to chipovali?
R-21 - Laguna II 1.9 dci 88 kW - Laguna III GT 131kW - Trafic III - Espace V 1,6dci Initiale - Espace V 2,0dci Initiale
-
- Junior member
- Příspěvky: 124
- Registrován: ned úno 28, 2010 09:07
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2,0 dCi 127 kW/175 k 6 st. automat FAP
Nikde. To je nový origo Renault viz http://www.renault-local.cz/pdf/ceniky/ ... a_nova.pdfondro82 píše:Kde Ti to chipovali?
Laguna III 2.0dCi automat Dynamique model 2010
Megane Grandtour TCe 130 EDC Intens 2016, Pack Safety Plus, Pack Techno Plus, Pack City, Pack Navigace
černá skříňka ADR-3000
Megane Grandtour TCe 130 EDC Intens 2016, Pack Safety Plus, Pack Techno Plus, Pack City, Pack Navigace
černá skříňka ADR-3000
- Jirke
- Grafoman
- Příspěvky: 2426
- Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový 2,0 dCi 127 kW/175 k 6 st. automat FAP
Moc nechapu oc tady bezi...nemelo to byt spis v nasi diskuzi o spotrebe??
A co se jako stalo? V Renaultu ti udelali upravu SW nebo o jakych starych hodnotach se bavis ?
A co se jako stalo? V Renaultu ti udelali upravu SW nebo o jakych starych hodnotach se bavis ?
aktuálně: BMW F11+F20
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
Re: Nový 2,0 dCi 127 kW/175 k 6 st. automat FAP
Nevím jak je ten motor nový ale měl jsem tu možnost svézt se v Lagu II 2007 6st manuál kde to má v základu těch 127KW ale tohle už bylo čipnuté na cc 220 koní. No a opravdu to jelo ale co vím tak spotřebu provozovatel čekal menšímidar píše:Městský provoz (l/100 km) 8,2
Mimoměstský provoz (l/100 km) 5,2
Průměrná (l/100 km) 6,2
Nemám přesně staré hodnoty, ale mám dojem, že tam přidali 17kw a spadla spotřeba ve městě z 9,6 na 8.2.
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
- Jirke
- Grafoman
- Příspěvky: 2426
- Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový 2,0 dCi 127 kW/175 k 6 st. automat FAP
Davidak79 píše:Nevím jak je ten motor nový ale měl jsem tu možnost svézt se v Lagu II 2007 6st manuál kde to má v základu těch 127KW ale tohle už bylo čipnuté na cc 220 koní. No a opravdu to jelo ale co vím tak spotřebu provozovatel čekal menšímidar píše:Městský provoz (l/100 km) 8,2
Mimoměstský provoz (l/100 km) 5,2
Průměrná (l/100 km) 6,2
Nemám přesně staré hodnoty, ale mám dojem, že tam přidali 17kw a spadla spotřeba ve městě z 9,6 na 8.2.
Husty, ty vole 127kW v L II. bylo strasne malo...a jeste chip na 160kW... to si neumim predstavit
aktuálně: BMW F11+F20
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2219
- Registrován: pát črc 28, 2006 14:37
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový 2,0 dCi 127 kW/175 k 6 st. automat FAP
Ta Lagu o které je řeč je moje Začnu o spotřebě - tak 1) to neřeším a 2) s tím neumím jezdit - proto ta spotřeba.
Řešil jsem teď s mechanikem ESP - měl jsem pocit, že nefunguje. Tak jsme to byli vyzkoušet - jel s tím stylem Rallye Valašská zima. ESP a ASR funguje perfektně. Měl jsem sice spocené trenky po té jízdě , ale průměrnou spotřebu měl o 1,5L menší než když s tím jezdím já - a já žádné rallye nejezdím. Spotřebu mám stejnou jako před chipem. Jo a při tom testování jsme měřili zrychlení ze 70km/h na 140km/hod - bylo to za 3sec. což na nafťáka není špatné.
Jinak jsme chipovali Megana 1,9dci - spotřeba šla o 1L dolů - s tím jezdí manželka a dcery 1,5dci tam šla spotřeba o 0,4L.
Závěr: mám těžkou nohu, je to můj první diesel a mám ho od léta, když vidím loudu na silnici, tak stlačím pedál na doraz,
na moji spotřebu má i velký vliv, že jezdím trasy tak max. do 40km.
Jinak co se týká FAP, tak to není žádná výhra - při těch mojich couračkách mi kontrolka svítí co 500-600km - alespoň teď v zimě. A to krmím Lagu VIF do nafty. Ale mám domluveno, že se udělá zásah do ŘJ, aby se filtr vypaloval lépe a já nemusel jezdit na dálnici a tam to prohánět, než kontrolka zhasne.
Řešil jsem teď s mechanikem ESP - měl jsem pocit, že nefunguje. Tak jsme to byli vyzkoušet - jel s tím stylem Rallye Valašská zima. ESP a ASR funguje perfektně. Měl jsem sice spocené trenky po té jízdě , ale průměrnou spotřebu měl o 1,5L menší než když s tím jezdím já - a já žádné rallye nejezdím. Spotřebu mám stejnou jako před chipem. Jo a při tom testování jsme měřili zrychlení ze 70km/h na 140km/hod - bylo to za 3sec. což na nafťáka není špatné.
Jinak jsme chipovali Megana 1,9dci - spotřeba šla o 1L dolů - s tím jezdí manželka a dcery 1,5dci tam šla spotřeba o 0,4L.
Závěr: mám těžkou nohu, je to můj první diesel a mám ho od léta, když vidím loudu na silnici, tak stlačím pedál na doraz,
na moji spotřebu má i velký vliv, že jezdím trasy tak max. do 40km.
Jinak co se týká FAP, tak to není žádná výhra - při těch mojich couračkách mi kontrolka svítí co 500-600km - alespoň teď v zimě. A to krmím Lagu VIF do nafty. Ale mám domluveno, že se udělá zásah do ŘJ, aby se filtr vypaloval lépe a já nemusel jezdit na dálnici a tam to prohánět, než kontrolka zhasne.
Laguna II/ 2.0DCi/16V /175Hp - chip na 225 (2007)Dynamique
Megan II 1,9 DCi/88kW / 2005/chip na 150Hp , Megan II 1,5 DCi/ 63kW / 2004 - chip na 105Hp. Právní ochrana DAS.Autokamera TrueCam A5, Clip v.135
http://klondajk.brdy.org/
Hledají se spolubojovníci z Klondajku a Jinců.
Re: Nový 2,0 dCi 127 kW/175 k 6 st. automat FAP
niekde som cital, ze udajne Vif a FAP sa nemaju radi. Nieje to 100% info, ale co ak je to pravda ?
3s z 70 na 140 ? To je dost fofr.
3s z 70 na 140 ? To je dost fofr.
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
- Jirke
- Grafoman
- Příspěvky: 2426
- Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový 2,0 dCi 127 kW/175 k 6 st. automat FAP
Ja jsem prestal VIF pouzivat, kdyz jsem ho jednou chtel pouzit, vyndal sem ho z kufru a byly v nem tuhy hrudky !!! Od ty doby jezdim jen na benzinu a nemam zadny problemy..
Hele ty 3 sec to snad an inemuze pneumatika prenyst ten kroutak na silnici
Mluvis tady o spotrebe...ale nikdo nevi jaka je .. A jak to zvlada podvozek, je seriovy nebo uz jiny sportovni ?
Hele ty 3 sec to snad an inemuze pneumatika prenyst ten kroutak na silnici
Mluvis tady o spotrebe...ale nikdo nevi jaka je .. A jak to zvlada podvozek, je seriovy nebo uz jiny sportovni ?
aktuálně: BMW F11+F20
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2219
- Registrován: pát črc 28, 2006 14:37
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový 2,0 dCi 127 kW/175 k 6 st. automat FAP
VIF vs FAP = neshoda ? O tom nevím, nikdy jsem neslyšel. Zkusím se zeptat mechanika co on na to
Podvozek neupravovaný - vše seriovka. V létě jsem používal pneu Pirelli P7 Cinturato 225/45/17 na těch to při akceleraci sedělo lépe než teď na zimních 205/55/16. Zimní 16 jsou o 1/2 levnější než 17" proto jsem zvolil 16" . Ale není to ono - při pořádné akceleraci mám pocit, že trácím kontrolu nad řízením - nevím jak to přesně popsat, je to pro mne takový divný pocit. Plnou sílu motoru využívám až od trojky - nerad bych přišel o převodovku nebo spojku. Silně uvažuji o jiných kotoučích na předek - připadá mi, že brzdy nejsou tak ostré a účiné jak je znám z jiných aut. Kromě tedy Golfa III/ 1,8i co jsme měli, ten měl taky slabý brzdy.
Spotřeba : léto 7,8 a když jsem se moc a moc snažil tak 7,4 / když jsem jel dálky (200km) tak to bylo po dálnici rychlost 150-170km/h, takže jsem zase nesnížil průměr
zima 8,9 , když byly ty velké mrazy a hodně sněhu tak i 9,5
při vypalování FAP okamžitá spotřeba 17L při 100km/h na rovině Nejdelší cesta pro vypálení byla cca 60km a nejkratší 25km
K tomu VIFu , nevozím ho běžně v kufru. Koupil jsem 5L kanystr a když se chystám tankovat, tak si ho odleju do flaštičky.
A automatickou převodovku i kdyby byla třeba 8st. bych nechtěl ani zadarmo. Automatická převodovka + FAP = vysoká spotřeba a žádný požitek z jízdy. To je jako sedět na zadních sedačkách a za volantem blondýnka
Podvozek neupravovaný - vše seriovka. V létě jsem používal pneu Pirelli P7 Cinturato 225/45/17 na těch to při akceleraci sedělo lépe než teď na zimních 205/55/16. Zimní 16 jsou o 1/2 levnější než 17" proto jsem zvolil 16" . Ale není to ono - při pořádné akceleraci mám pocit, že trácím kontrolu nad řízením - nevím jak to přesně popsat, je to pro mne takový divný pocit. Plnou sílu motoru využívám až od trojky - nerad bych přišel o převodovku nebo spojku. Silně uvažuji o jiných kotoučích na předek - připadá mi, že brzdy nejsou tak ostré a účiné jak je znám z jiných aut. Kromě tedy Golfa III/ 1,8i co jsme měli, ten měl taky slabý brzdy.
Spotřeba : léto 7,8 a když jsem se moc a moc snažil tak 7,4 / když jsem jel dálky (200km) tak to bylo po dálnici rychlost 150-170km/h, takže jsem zase nesnížil průměr
zima 8,9 , když byly ty velké mrazy a hodně sněhu tak i 9,5
při vypalování FAP okamžitá spotřeba 17L při 100km/h na rovině Nejdelší cesta pro vypálení byla cca 60km a nejkratší 25km
K tomu VIFu , nevozím ho běžně v kufru. Koupil jsem 5L kanystr a když se chystám tankovat, tak si ho odleju do flaštičky.
A automatickou převodovku i kdyby byla třeba 8st. bych nechtěl ani zadarmo. Automatická převodovka + FAP = vysoká spotřeba a žádný požitek z jízdy. To je jako sedět na zadních sedačkách a za volantem blondýnka
Laguna II/ 2.0DCi/16V /175Hp - chip na 225 (2007)Dynamique
Megan II 1,9 DCi/88kW / 2005/chip na 150Hp , Megan II 1,5 DCi/ 63kW / 2004 - chip na 105Hp. Právní ochrana DAS.Autokamera TrueCam A5, Clip v.135
http://klondajk.brdy.org/
Hledají se spolubojovníci z Klondajku a Jinců.
Re: Nový 2,0 dCi 127 kW/175 k 6 st. automat FAP
chcem sa opýtat tebe pri vypalovaní svieti nejaká kontrolka? ja mam nabehaných už 67000km a ešte sa mi kontrolka nerozsietila . ale určite sa mi tiež vypaluje, lebo vidím raz za čas že sa zvýši aktualna spotreba.dj.pepino píše: Jinak co se týká FAP, tak to není žádná výhra - při těch mojich couračkách mi kontrolka svítí co 500-600km - alespoň teď v zimě. A to krmím Lagu VIF do nafty. Ale mám domluveno, že se udělá zásah do ŘJ, aby se filtr vypaloval lépe a já nemusel jezdit na dálnici a tam to prohánět, než kontrolka zhasne.
P.S. tých 225HP máš odmeraných na valcoch,alebo ti to len kamoš povedal,že ich tam máš?
Laguna III GT Grandtour dCi
-
- Junior member
- Příspěvky: 124
- Registrován: ned úno 28, 2010 09:07
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový 2,0 dCi 127 kW/175 k 6 st. automat FAP
Už jsem zažil vypalování mnohokrát, ale nikdy žádná kontrolka nesvítila => asi žádná není.miggell píše:chcem sa opýtat tebe pri vypalovaní svieti nejaká kontrolka? ja mam nabehaných už 67000km a ešte sa mi kontrolka nerozsietila . ale určite sa mi tiež vypaluje, lebo vidím raz za čas že sa zvýši aktualna spotreba.
P.S. tých 225HP máš odmeraných na valcoch,alebo ti to len kamoš povedal,že ich tam máš?
Velice bych ocenil funkci - možnost zamítnou vypalování. Pokud třeba jezdím chvíli po městě a pak jedu domů, tak se mi vypalování zapne cca 2km před dojezdem domů. Takže se nic nevypálí, shoří nafta a v garáži je smrad
Laguna III 2.0dCi automat Dynamique model 2010
Megane Grandtour TCe 130 EDC Intens 2016, Pack Safety Plus, Pack Techno Plus, Pack City, Pack Navigace
černá skříňka ADR-3000
Megane Grandtour TCe 130 EDC Intens 2016, Pack Safety Plus, Pack Techno Plus, Pack City, Pack Navigace
černá skříňka ADR-3000
- Jirke
- Grafoman
- Příspěvky: 2426
- Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový 2,0 dCi 127 kW/175 k 6 st. automat FAP
Muzes prosim tohle vysvetlit, jak jsi to myslel ?midar píše:Nemám přesně staré hodnoty, ale mám dojem, že tam přidali 17kw a spadla spotřeba ve městě z 9,6 na 8.2.
Kdo kam co pridal... Jake stera hodnoty...
Diky
aktuálně: BMW F11+F20
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
-
- Junior member
- Příspěvky: 124
- Registrován: ned úno 28, 2010 09:07
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový 2,0 dCi 127 kW/175 k 6 st. automat FAP
Šlo mi o srovnání "starého" a "nového" motoru s automatem a nemohl jsem nikde najít údaje toho starého. Už jsem je našel :Jirke píše:Muzes prosim tohle vysvetlit, jak jsi to myslel ? Kdo kam co pridal... Jake stera hodnoty...
Diky
Starý motor 2,0 dCi 110kW/150k automat FAP
Městský provoz (l/100 km) 9,6
Mimoměstský provoz (l/100 km) 5,6
Průměrná (l/100 km) 7,0
Nový motor 2,0 dCi 127 kW/175k automat FAP
Městský provoz (l/100 km) 8,2
Mimoměstský provoz (l/100 km) 5,2
Průměrná (l/100 km) 6,2
Pokud je to pravda, tak je to krok kupředu
Laguna III 2.0dCi automat Dynamique model 2010
Megane Grandtour TCe 130 EDC Intens 2016, Pack Safety Plus, Pack Techno Plus, Pack City, Pack Navigace
černá skříňka ADR-3000
Megane Grandtour TCe 130 EDC Intens 2016, Pack Safety Plus, Pack Techno Plus, Pack City, Pack Navigace
černá skříňka ADR-3000
Re: Nový 2,0 dCi 127 kW/175 k 6 st. automat FAP
ale to je na papiery a verim ze ten stary sa do hodnot zmestil, ale ten novy nemusi, lebo tie hodnoty su udajne vyratane podla vypusteneho bordelu z vyfuku No a tam automobilky na ukor spotreby caruju
Naposledy upravil(a) Miro_ba dne sob led 22, 2011 20:39, celkem upraveno 1 x.
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
-
- Junior member
- Příspěvky: 124
- Registrován: ned úno 28, 2010 09:07
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový 2,0 dCi 127 kW/175 k 6 st. automat FAP
O naftových motorech moc nevím, takže nemůžu soudit. Mám zkušenosti s O1 1.8T, kterou jsme přeladili ze 110kW na 150kW (přeprogramování ŘJ +37kW, sport. filtr +3kW - měřeno na na brzdě v Auto Jarov) a průměrná spotřeba mírně poklesla.
Laguna III 2.0dCi automat Dynamique model 2010
Megane Grandtour TCe 130 EDC Intens 2016, Pack Safety Plus, Pack Techno Plus, Pack City, Pack Navigace
černá skříňka ADR-3000
Megane Grandtour TCe 130 EDC Intens 2016, Pack Safety Plus, Pack Techno Plus, Pack City, Pack Navigace
černá skříňka ADR-3000
Re: Nový 2,0 dCi 127 kW/175 k 6 st. automat FAP
No pokial je to pravda, tak pekne...
Ale cim to dosiahli? Ak upravou RJ, tak aj ja chcem
Teraz mam v meste kratke trasy 10.5
Ale cim to dosiahli? Ak upravou RJ, tak aj ja chcem
Teraz mam v meste kratke trasy 10.5
ex. Renault 25 V6 Injection r.92
Renault Laguna II Grandtour 1.9dCi 74kW r.03
Renault Laguna III Grandtour 2.0dCi 110kW aut. r.08
Renault Talisman TCe 150 EDC, r.16
Renault Laguna II Grandtour 1.9dCi 74kW r.03
Renault Laguna III Grandtour 2.0dCi 110kW aut. r.08
Renault Talisman TCe 150 EDC, r.16
Re: Nový 2,0 dCi 127 kW/175 k 6 st. automat FAP
Tak mít v OI 150kW je už o život. Octavky obecně mají problémy nad 100kW. Zkuste si to někdy na okruhu a dát tomu čočku, bez velkých úprav jsou to nebezpečné vozy a ani dostupné úpravy některé nedostatky nevyřeší.midar píše:O naftových motorech moc nevím, takže nemůžu soudit. Mám zkušenosti s O1 1.8T, kterou jsme přeladili ze 110kW na 150kW (přeprogramování ŘJ +37kW, sport. filtr +3kW - měřeno na na brzdě v Auto Jarov) a průměrná spotřeba mírně poklesla.
Laguna III Grandtour 2.0 dCi Dynamique 10/2010
- Jirke
- Grafoman
- Příspěvky: 2426
- Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový 2,0 dCi 127 kW/175 k 6 st. automat FAP
Tak bud konkretni ne ? V cem by mel byt problem, v brzdach, v podvozku ? Proc by pak delali RS modely se 132kW a poustely je do vyroby, kdyz jsou to nebezpecny auta ?Rafton píše:Tak mít v OI 150kW je už o život. Octavky obecně mají problémy nad 100kW. Zkuste si to někdy na okruhu a dát tomu čočku, bez velkých úprav jsou to nebezpečné vozy a ani dostupné úpravy některé nedostatky nevyřeší.midar píše:O naftových motorech moc nevím, takže nemůžu soudit. Mám zkušenosti s O1 1.8T, kterou jsme přeladili ze 110kW na 150kW (přeprogramování ŘJ +37kW, sport. filtr +3kW - měřeno na na brzdě v Auto Jarov) a průměrná spotřeba mírně poklesla.
Zabit se muzu i v 1.6 55kW kdyz budu XXXXXXXX...
aktuálně: BMW F11+F20
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
Re: Nový 2,0 dCi 127 kW/175 k 6 st. automat FAP
Nejsem odborník ale odborníci okolo mě to sváděli na tuhost kastle, která se "rozvlní" a vy máte pocit, že tak zvláštně plavete. Zvlášť je to znatelné po jízdě v autě, které to nedělá, protože jinak to můžete považovat i za vlastnost danou extrémnímu zatížení.Jirke píše:Tak bud konkretni ne ? V cem by mel byt problem, v brzdach, v podvozku ? Proc by pak delali RS modely se 132kW a poustely je do vyroby, kdyz jsou to nebezpecny auta ?Rafton píše:Tak mít v OI 150kW je už o život. Octavky obecně mají problémy nad 100kW. Zkuste si to někdy na okruhu a dát tomu čočku, bez velkých úprav jsou to nebezpečné vozy a ani dostupné úpravy některé nedostatky nevyřeší.midar píše:O naftových motorech moc nevím, takže nemůžu soudit. Mám zkušenosti s O1 1.8T, kterou jsme přeladili ze 110kW na 150kW (přeprogramování ŘJ +37kW, sport. filtr +3kW - měřeno na na brzdě v Auto Jarov) a průměrná spotřeba mírně poklesla.
Zabit se muzu i v 1.6 55kW kdyz budu XXXXXX...
V normálním provoze, těžko můžete jet stylem jako na okruhu. Ale je dobré si tam auto vyzkoušet, protože to jsou ty extrémy které rozhodují o životě v krizových situacích a poté co vaše auto ztratí adhezi o pár setin sekundy dříve než jiné z vás může udělat jen číslo ve statistice.
Laguna III Grandtour 2.0 dCi Dynamique 10/2010
-
- Junior member
- Příspěvky: 124
- Registrován: ned úno 28, 2010 09:07
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový 2,0 dCi 127 kW/175 k 6 st. automat FAP
Několikrát jsem si s ní byl zajezdit v Brně na okruhu a nebyly žádné problémy (za sucha ani za deště). Vždycky byla krásně "čitelná" - za deště jsem si to víc užil.Rafton píše:V normálním provoze, těžko můžete jet stylem jako na okruhu. Ale je dobré si tam auto vyzkoušet, protože to jsou ty extrémy které rozhodují o životě v krizových situacích a poté co vaše auto ztratí adhezi o pár setin sekundy dříve než jiné z vás může udělat jen číslo ve statistice.
S Lagunou jsem tak ještě nebyl, ale s automatem to nemá asi ani cenu. Spíš se chystám na folii - prý už je i u nás v Ostravě.
Laguna III 2.0dCi automat Dynamique model 2010
Megane Grandtour TCe 130 EDC Intens 2016, Pack Safety Plus, Pack Techno Plus, Pack City, Pack Navigace
černá skříňka ADR-3000
Megane Grandtour TCe 130 EDC Intens 2016, Pack Safety Plus, Pack Techno Plus, Pack City, Pack Navigace
černá skříňka ADR-3000
Re: Nový 2,0 dCi 127 kW/175 k 6 st. automat FAP
Asi me Rafton ukamenuje, ale taky jsem toho nazoru ze mit par "nepotrebnych" desitek kW pod haubnou navic je veliky prispevek k aktivni bezpecnosti. Jednou se mi s mou Lagy stalo ze si takhle v klidu na dalnici predjizdim kamion a kdyz jsem byl v pulce jeho navesu tak zacal blbec bulharskej vybocovat do meho pruhu. Ubrzdit by to neslo ani s formuli bez toho aniz bych skoncil pod navesem, jedina sance byla dat plny kotel a doufat ze to stihnu nez se tam ten blbec nacpe uplne. Typek asi zachrapal nebo co, nicmene to ze vam ted pisu je dukazem ze jsem to stihl a mel jsem stesti Sedet v slabem aute, tak asi jezdim uz jen kriplkarou...
Re: Nový 2,0 dCi 127 kW/175 k 6 st. automat FAP
No, je asi potreba rozlisovat mezi seriovymi a pridanymi kW. Kazdy kW se urcite hodi, ale clovek nesmi zapomenout na to, ze auto neni jenom motor. Nejdulezitejsi z hlediska bezpecnosti je asi nepodcenit brzdy, coz byl asi u te precipovane oktavky nejvetsi problem (pokud se taky nemenily).
Re: Nový 2,0 dCi 127 kW/175 k 6 st. automat FAP
objevil se tu na fóru další uživatel s tímto motorem 2.0 Dci 127Kw v Lagu II
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
Re: Nový 2,0 dCi 127 kW/175 k 6 st. automat FAP
2 Forexman: kW navíc mě rozhodně nevadí a můj sen Aston Martin má tolik kW, že už nejdou ani přenést na asfalt .
Ale u seriove Škodovky jít ze 110 na 150 to už vyžaduje odvahu bez úprav (brzdy, spojka, podvozek a zmiňovaná malá tuhost kastle Škodovek - měla to OI i SuperbI) .
Ale u seriove Škodovky jít ze 110 na 150 to už vyžaduje odvahu bez úprav (brzdy, spojka, podvozek a zmiňovaná malá tuhost kastle Škodovek - měla to OI i SuperbI) .
Laguna III Grandtour 2.0 dCi Dynamique 10/2010
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 hostů