Automat je prave v poradku...Smx píše:Pěkné, jenže automat k tomu? Děkuji nechci..ToJa píše:Nejlepsi vychytavka je spravny motor a dany do kombajnu,zavidim tomu kdo na to ma
http://www.autoscout24.de/Details.aspx? ... qc&asrc=fa
Jaká vychytávka se vám nejvíc líbí x co nesnášíte.?
Moderátor: Moderators General
- ToJa
- Grafoman
- Příspěvky: 2232
- Registrován: čtv črc 19, 2007 18:48
- Bydliště: Lipov
- Kontaktovat uživatele:
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 1.9dci r.v.2000 Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodány,Renault Laguna Dynamique 2.0 16v r.v.2007 lpg Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.5 24v r.v.2002 Lpg Prodaný,Renault Laguna Privilege 2.0 16v automat r.v.2002 Prodaná,Renault Laguna Dynamique 1.9dci r.v.2005 facelift Prodaná,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v LPG r.v.2005 facelift...
Automat k tomu motoru celkem sedi Neni to tak zle jak to vypada na prvni pohledSmx píše:Pěkné, jenže automat k tomu? Děkuji nechci..ToJa píše:Nejlepsi vychytavka je spravny motor a dany do kombajnu,zavidim tomu kdo na to ma
http://www.autoscout24.de/Details.aspx? ... qc&asrc=fa
Naprosty souhlasToJa píše:Automat je prave v poradku...Smx píše:Pěkné, jenže automat k tomu? Děkuji nechci..ToJa píše:Nejlepsi vychytavka je spravny motor a dany do kombajnu,zavidim tomu kdo na to ma
http://www.autoscout24.de/Details.aspx? ... qc&asrc=fa
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Ono hodne zalezi z jakeho duvodu auto kupujes Ja stravim 90% jizdy na dalnicich a dlouhe trate takze pro mne je pozitek ze sednu do auta dam D a uz se o nic nestaram Kdyz si budu chtit uzit rizeni a razeni pujcim Kaipan a pujdu na okruh protoze popravde ubyva mist na silnici kde si muzes vychutnat projetou zatacku bokemSmx píše:Já řadím rád.. A nevidím důvod mít větší spotřebu, menší zrychlení a maximálku a auto co nedělá v každé sekundě přesně to co chci já..
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Co chces vysvetlovat Pokud chci vystrelit jak raketa zmacknu plyn naplno a auto si podradi samo o 2 stupne niz. Pokud chci jen jemne predjet prislapnu jen trochu a podradi se jen o jeden stupen Automaty uz nejsou to co byvalySmx píše:Když potřebuju pohodu, tak na dálnici zařadím šestku a ta zvládá všechno od 70 do 240km/h..
Když potřebuju zrychlit jak raketa, tak podřadím na čtverku, kdy se mi zachce, aniž bych to musel vysvětlovat automatu..
Klasicky pripad : 2 zavodici kamiony na dalnici dojedes je v mirnem kopci, a neverim ze se na 6ku dokazes o5 bez potizi a dostatecne rychle rozjet z5 na 150
Proc asi maji v F1 nebo rally sekvence a ne manual
Ale abych se priznal taky jsem byl dlouho proti automatu,ale je to stejne jako s V6 jak jednou zkusis nechces jinak
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Ja jsem mel taky nazor, ze automat nikdy nebudu chtit, ale musim se priznat, ze na nej cim dal casteji myslim. Takze se muze stat, ze uz dalsi auto s automatem bude. Na delsich cestach si myslim, ze to je celkem jedno. Tam moc radit nemusis, ale ve meste je to opruz. Porad se rozjidis a saltrujes...
Mně stačí tempomat, už tak se občas nudím, představa ještě neřadit, to by nebylo pro mě
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
- Pavel_LaIII
- Starting member
- Příspěvky: 34
- Registrován: stř bře 10, 2010 12:07
Predpokladam, ze automat v Lagune je normalni "klasika" s hydrodynamickym menicem, ktery sice zarucuje plynule zmeny stupnu, ale jinak zpusobuje ztraty vykonu a zvyseni spotreby.
Srovnavat to s robotizovanou prevodovkou v F1 je trochu ulet
Jinak to, ze clovek vyzkousi automat a nikdy uz nechce jinak je taky ... je dost individualni. Ja mam auto s automatem prakticky pokazde, kdyz jsem na sluzebce v US. Jednou to bylo pul roku, jinak vzdy jen 1 tyden. Plus obcas neco tady od kamosu. Takze uz jsem ridil nejakych 15-20 aut s automatem. Nijak mi nevadi, spec. u vetsich motoru s prebytkem vykonu. Ale ze bych ho chtel mit doma, to mne fakt nenapadlo.
Jak tady uz nekdo psal, na pohodovou jizdu mam sestku a v pripade potreby napr. predjizdeni podradim (pri rychlostech pod 90 km/h dokonce od 3 stupne, tj. ze sestky primo na trojku) a po manevru tam zase soupnu sestku. No problemo
Jinak, drobnost, kterou jsem autum s automatem trochu zavidel (nebo spis manzelka jim to zavidela), byly rozjezdy do kopce pri zvolenem D. Jenze to ted Laguna s automatickou parkovaci brzdou umi taky i s manualem
-----------------------
Jinak chapu lidi, kteri jezdi jen po meste a jezdi hodne, ze je pro ne manual vopruz. A taky "chapu" lidi, kteri maji auto s 200+ HP a neresi o nejaky ten litr vyssi spotrebu.
Srovnavat to s robotizovanou prevodovkou v F1 je trochu ulet
Jinak to, ze clovek vyzkousi automat a nikdy uz nechce jinak je taky ... je dost individualni. Ja mam auto s automatem prakticky pokazde, kdyz jsem na sluzebce v US. Jednou to bylo pul roku, jinak vzdy jen 1 tyden. Plus obcas neco tady od kamosu. Takze uz jsem ridil nejakych 15-20 aut s automatem. Nijak mi nevadi, spec. u vetsich motoru s prebytkem vykonu. Ale ze bych ho chtel mit doma, to mne fakt nenapadlo.
Jak tady uz nekdo psal, na pohodovou jizdu mam sestku a v pripade potreby napr. predjizdeni podradim (pri rychlostech pod 90 km/h dokonce od 3 stupne, tj. ze sestky primo na trojku) a po manevru tam zase soupnu sestku. No problemo
Jinak, drobnost, kterou jsem autum s automatem trochu zavidel (nebo spis manzelka jim to zavidela), byly rozjezdy do kopce pri zvolenem D. Jenze to ted Laguna s automatickou parkovaci brzdou umi taky i s manualem
-----------------------
Jinak chapu lidi, kteri jezdi jen po meste a jezdi hodne, ze je pro ne manual vopruz. A taky "chapu" lidi, kteri maji auto s 200+ HP a neresi o nejaky ten litr vyssi spotrebu.
<b> Renault Laguna III 2.0 16V </b>
http://forum.renaultclub.cz/album_pic.php?pic_id=1372
http://forum.renaultclub.cz/album_pic.php?pic_id=1372
Menic je u modernich automatu prakticky ihned po rozjezdu odpojen. Takze ztraty jsou minimalni a rozdil ve spotrebe taky Jediny co je limitujici je rychlost rozhodovaci logiky v prevodovce. Do sportaku bych taky hydrodyn.automat nechtel, naopak sekvence nebo dvouspojka je super. Do GT ke kteremu patri pohodli a schopnost rychle prekonavat velike vzdalenosti, a naopak je nedustojne poskakovani po meste diky DSG nebo manualu a ostre spojce je klasicky automat velmi rozumnou volbou
Měnič momentu nejde odpojit, zastává funkci podobnou spojce u manuálu.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
-
- Starting member
- Příspěvky: 71
- Registrován: pon úno 16, 2004 09:06
Automat
Ahoj, kdybych měl porovnat všechny automaty, které jsem vyzkoušel, rozhodně by vyhrál automat DSG od koncernu VW. Ono 2 převodvky, rychlé řazení a žádná ztráta výkonu se asi bude líbit každému.
V Kanadě jsem měl poprvé dlouhodobě auto s automatem a zvykl jsem si na něj za dvě křižovatky. Po návratu jsem dělal "chyby" u manuálního řazení cca týden.
Jelikož teď musím řídit několik osobáku s manuálem tak se automatu bojím při přesedání a volil jsem u Laguny manuál. Pokud bych jezdil jen jedním autem tak volím automat, je to vhodné do popojížděček.
Jinak tady někdo psal o dálnici, tak tam si myslím, že automat je úplně k ničemu, protože od 80km/h se jede na šestku.
Jelikož teď musím řídit několik osobáku s manuálem tak se automatu bojím při přesedání a volil jsem u Laguny manuál. Pokud bych jezdil jen jedním autem tak volím automat, je to vhodné do popojížděček.
Jinak tady někdo psal o dálnici, tak tam si myslím, že automat je úplně k ničemu, protože od 80km/h se jede na šestku.
Laguna III Grandtour 2.0 dCi Dynamique 10/2010
Re: Jaká vychytávka se vám nejvíc líbí x co nesnášíte.?
Zdravím,
po asi 2 měsících provozu a najetých necelých 3000 km mám takové postřehy:
+ Rádio, z toho mám velkou radost, hraje skvěle a konečně jsem přišel i na to, jak to funguje s Nokií E51 a E52 - musí se na telefonu spustit přehrávač hudby, pak už funguje ovládání přes rádio, takže už asi žádné CD
+ Design z boku a zezadu
+ Výbava za tu skoro neuvěřitelnou cenu. Za 370.000 bych měl Oktávku II Combi Prima 1.4 MPI 59 kW skoro bez ničeho, bez mlhovek, ESP, hlavových airbagů, automatické klimatizace, rádia, tempomatu, parkovacích senzorů, zadních oken v elektrice, aut. parkovací brzdy atd. (verze Prima nemá ani dálkové ovládání centrálu).
+ Dozadu se vejdou 2 autosedačky a doprostřed podsedák, takže naše 3 děti jsou v pohodě.
+ Aut. vypínání světel po vypnutí motoru a otevření dveří, i když jsou v poloze zapnuto (ne Auto). Nemusím se o světla starat.
+ Rychlosklápění zadních sedaček (zatím otestováno jen na vánočním stromku )
+ Jezdí skvěle, uvnitř je to tiché
- Krátký interval stírání zadního stěrače
- Žádné zpoždění stěračů po ostříknutí oken, vzadu to umeje jen vršek okna
- Zamrzání předních stěračů v zimě
- Nemůžu zavřít popelník na středovém panelu vzadu. Nejde to už od začátku, všiml jsem si toho, když jsem přijel z autosalonu domů. Prostě se tam nevejde. Zatím jsem to neřešil, popelník jsem vyndal a dal do kastlíku.
- Nemožnost dokoupit v této výbavě sluneční clony na zadních sedadlech
- Šířka zavazadlového prostoru vzadu, která byla podřízena hezkému designu.
- Z určitého úhlu špatný výhled vpravo . Na jedné konkrétní křižovatce, kde jsem v jiných autech neměl problém, tady nevidím doprava. Stíní tam zrovna sloupek a hned vedle hlavová opěrka spolujezdce.
Nevýhody jsou v porovnání s výhodami a s celkovým dojmem téměř nepodstatné.
Všiml jsem si také, že motorek ostřikovačů na přední sklo má více rychlostí. Když auto stojí, stříká to málo a když se rozjedu, stříká to víc. Nevím, jestli je to ještě více odstupňované podle rychlosti auta.
Také se chci zeptat, proč někdy (ale opravdu jen někdy), když zavřu kufr vzadu, slyším asi na půl vteřiny nějaký motůrek, zřejmě v zámku. Není to nějaký bug?
Do třetice se chci zeptat, jestli mám řešit to automatické zatažení parkovací brzdy. Zamrzne to nebo ne? Já to pořád odbržďuju, ale nevím, jestli je to zbytečné.
Zbysa
Bílá Laguna III Grandtour Expression 2.0 16V
po asi 2 měsících provozu a najetých necelých 3000 km mám takové postřehy:
+ Rádio, z toho mám velkou radost, hraje skvěle a konečně jsem přišel i na to, jak to funguje s Nokií E51 a E52 - musí se na telefonu spustit přehrávač hudby, pak už funguje ovládání přes rádio, takže už asi žádné CD
+ Design z boku a zezadu
+ Výbava za tu skoro neuvěřitelnou cenu. Za 370.000 bych měl Oktávku II Combi Prima 1.4 MPI 59 kW skoro bez ničeho, bez mlhovek, ESP, hlavových airbagů, automatické klimatizace, rádia, tempomatu, parkovacích senzorů, zadních oken v elektrice, aut. parkovací brzdy atd. (verze Prima nemá ani dálkové ovládání centrálu).
+ Dozadu se vejdou 2 autosedačky a doprostřed podsedák, takže naše 3 děti jsou v pohodě.
+ Aut. vypínání světel po vypnutí motoru a otevření dveří, i když jsou v poloze zapnuto (ne Auto). Nemusím se o světla starat.
+ Rychlosklápění zadních sedaček (zatím otestováno jen na vánočním stromku )
+ Jezdí skvěle, uvnitř je to tiché
- Krátký interval stírání zadního stěrače
- Žádné zpoždění stěračů po ostříknutí oken, vzadu to umeje jen vršek okna
- Zamrzání předních stěračů v zimě
- Nemůžu zavřít popelník na středovém panelu vzadu. Nejde to už od začátku, všiml jsem si toho, když jsem přijel z autosalonu domů. Prostě se tam nevejde. Zatím jsem to neřešil, popelník jsem vyndal a dal do kastlíku.
- Nemožnost dokoupit v této výbavě sluneční clony na zadních sedadlech
- Šířka zavazadlového prostoru vzadu, která byla podřízena hezkému designu.
- Z určitého úhlu špatný výhled vpravo . Na jedné konkrétní křižovatce, kde jsem v jiných autech neměl problém, tady nevidím doprava. Stíní tam zrovna sloupek a hned vedle hlavová opěrka spolujezdce.
Nevýhody jsou v porovnání s výhodami a s celkovým dojmem téměř nepodstatné.
Všiml jsem si také, že motorek ostřikovačů na přední sklo má více rychlostí. Když auto stojí, stříká to málo a když se rozjedu, stříká to víc. Nevím, jestli je to ještě více odstupňované podle rychlosti auta.
Také se chci zeptat, proč někdy (ale opravdu jen někdy), když zavřu kufr vzadu, slyším asi na půl vteřiny nějaký motůrek, zřejmě v zámku. Není to nějaký bug?
Do třetice se chci zeptat, jestli mám řešit to automatické zatažení parkovací brzdy. Zamrzne to nebo ne? Já to pořád odbržďuju, ale nevím, jestli je to zbytečné.
Zbysa
Bílá Laguna III Grandtour Expression 2.0 16V
Re: Jaká vychytávka se vám nejvíc líbí x co nesnášíte.?
Jestli to zamrzne nevím, ale já to nechávám zatazený a ještě se mi nestalo že by přimrzla...
Re: Jaká vychytávka se vám nejvíc líbí x co nesnášíte.?
Laguna II už 5 let a ještě se nestalo, že by brzda zamrzla. Klidně nechávej...
Laguna II 2,0T 125kW Dynamique F/L 2005, Eibach pružiny, nově obšitý volant- ex
- Jirke
- Grafoman
- Příspěvky: 2426
- Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaká vychytávka se vám nejvíc líbí x co nesnášíte.?
Muzu se zeptat na detailnejsi popis teto funkce ? Zkousel jsem to a nepovedlo se. Kdyz mam telefon pripojeny k autu, tak v nem spustim prehravani skladeb a telefon nehraje a radio si hraje dal po svym..zbysa píše: + Rádio, z toho mám velkou radost, hraje skvěle a konečně jsem přišel i na to, jak to funguje s Nokií E51 a E52 - musí se na telefonu spustit přehrávač hudby, pak už funguje ovládání přes rádio, takže už asi žádné CD
aktuálně: BMW F11+F20
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
Re: Jaká vychytávka se vám nejvíc líbí x co nesnášíte.?
Přepneš zdroj zvuku (vstup do zesilovače) na panelu ovládání rádia. Radio -> CD -> Aux (Line In) -> BT.
Mám Expression, budeš tam mít nejspíš navíc ještě USB a nebo USB místo Line In (2 x cinch/RCA)...
Mám Expression, budeš tam mít nejspíš navíc ještě USB a nebo USB místo Line In (2 x cinch/RCA)...
L I, 1.8, 16V, 88 kW, LPG, liftback
L III, 2.0 dCi, 96 kW, grandtour
L III, 2.0 dCi, 96 kW, grandtour
Re: Jaká vychytávka se vám nejvíc líbí x co nesnášíte.?
Tak moje tohle neumí, teď jsem to hledal a nenašel, mám tam cabasse tronic s navi CB CD...
-
- Junior member
- Příspěvky: 108
- Registrován: sob led 15, 2011 21:17
- Bydliště: Kynšperk nad Ohří
Re: Jaká vychytávka se vám nejvíc líbí x co nesnášíte.?
Taky se zapojím, mám Lagunu III Grandtour 2,0 dCi 14 dní a musím říct, že z Megana Grandtour 1,5 dCi je to pěkný rozdíl.
Líbí se mi:
+ pěkně udělanej interiér (mám teda kovovou řadičku a jsem s ní spokojenej i když je teď v zimě studená)
+ perfektně šitý sedačky
+ rádio Bose s Bluetooth je vynikající + vstup USB je super
+ integrovaná navigace TomTom super, všechno spolu maká takže nemusím z kapsy vytahovat ani kartu a ani telefon a jedu.....
+ Bi-xenony svítí dost dobře a natáčení do zatáček je taky dost dobrý
+ velikost kufru je delší proti Megane, ale zase o ty zadeklovaný boky mi připadá užší (soudím podle kočárku který tam dávám)
+ motor je tichý a těch 150k je tam znát
+ automatická brzda
+ super cena za takhle vybavený auto
Malinké zklamání:
- odkládací prostory - málo a malé
- nová rozteč u kol mě zklamala dost, protože jsem ještě musel koupit zimáky, tak jsem neměl moc na výběr z ráfků, abych se teda dostal na nějakou normální cenu
- mrzí mě, že pokud si na flash disk dám muziku ve složkách tak jde náhodný výběr (random) jenom na té jedné složce a ne na celé flashce
Celkově jsem z auta nadšenej a spokojenej.
Měl bych dotaz - nikde jsem se tady nedočetl jestli jde nějak vypnout navigace bez toho abych vypnul celé rádio, v manuálu jsem se dočetl, že mám vypnout rádio, ale to se vypne všechno
Líbí se mi:
+ pěkně udělanej interiér (mám teda kovovou řadičku a jsem s ní spokojenej i když je teď v zimě studená)
+ perfektně šitý sedačky
+ rádio Bose s Bluetooth je vynikající + vstup USB je super
+ integrovaná navigace TomTom super, všechno spolu maká takže nemusím z kapsy vytahovat ani kartu a ani telefon a jedu.....
+ Bi-xenony svítí dost dobře a natáčení do zatáček je taky dost dobrý
+ velikost kufru je delší proti Megane, ale zase o ty zadeklovaný boky mi připadá užší (soudím podle kočárku který tam dávám)
+ motor je tichý a těch 150k je tam znát
+ automatická brzda
+ super cena za takhle vybavený auto
Malinké zklamání:
- odkládací prostory - málo a malé
- nová rozteč u kol mě zklamala dost, protože jsem ještě musel koupit zimáky, tak jsem neměl moc na výběr z ráfků, abych se teda dostal na nějakou normální cenu
- mrzí mě, že pokud si na flash disk dám muziku ve složkách tak jde náhodný výběr (random) jenom na té jedné složce a ne na celé flashce
Celkově jsem z auta nadšenej a spokojenej.
Měl bych dotaz - nikde jsem se tady nedočetl jestli jde nějak vypnout navigace bez toho abych vypnul celé rádio, v manuálu jsem se dočetl, že mám vypnout rádio, ale to se vypne všechno
Re: Jaká vychytávka se vám nejvíc líbí x co nesnášíte.?
Navigaci nemam, ale mam pocit, ze to je presne tak jak pises - pokud chces radio, musi byt zapla navigace.
Jinak gratuluju k dobre volbe a preju hodne stastnych km!
Jinak gratuluju k dobre volbe a preju hodne stastnych km!
Re: Jaká vychytávka se vám nejvíc líbí x co nesnášíte.?
Navigacia samostatne vypnut nejde, ale je mozne vypnut display. Radio teda ide ale obrazovka je cierna.
Aj ked ja mam carminat DVD.
Aj ked ja mam carminat DVD.
ex. Renault 25 V6 Injection r.92
Renault Laguna II Grandtour 1.9dCi 74kW r.03
Renault Laguna III Grandtour 2.0dCi 110kW aut. r.08
Renault Talisman TCe 150 EDC, r.16
Renault Laguna II Grandtour 1.9dCi 74kW r.03
Renault Laguna III Grandtour 2.0dCi 110kW aut. r.08
Renault Talisman TCe 150 EDC, r.16
Re: Jaká vychytávka se vám nejvíc líbí x co nesnášíte.?
U mě jde vypnout displej jen do té formy, že je černá obrazovka s nápisem renault a dole přehrávaná hudba (stanice) a pozice. Jinak přidal bych do kategorie líbí se mi to, že pokud zamknu auto, tak se vše vypne, zapomněl jsem rozsvícenou lampičku uvnitř a dva dny nejel, takže baterka by byla asi vyšťavená, je dobré že udělali auto udělali více blbuvzdorné
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 hostů