Spotřeba LIII
Moderátor: Moderators General
Re: Spotřeba LIII
No ono je taky otázka, v jakých otáčkách jsi řadil. Když nenechám po přeřazení padnout otáčky pod 2000rpm, táhne hned. Pokud ale zařadím v cca 2000-2200rpm (typicky studený motor) a pak padnu na +/- 1500rpm, je tam znatelná prodleva než motor zase zabere. Pokud se s někým naháním a držím ji ve vyšších otáčkách, žádná prodleva se nekoná. Každopádně u L3 110kW jsem tohle chování nezaznamenal. A nebo si to nepamatuju, protože je už nějaký ten pátek čiplá na 134kW A 2.0 dCi 118kW FAP (Megane III) to taky nedělá.
R 21 2.1D ->
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer
- Jirke
- Grafoman
- Příspěvky: 2426
- Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba LIII
Mladenci, uvazuju po letech o navratu zpet k L III. Zaprve je mi proste renault strasne sympatickej, zadruhy mam vyborny vztahy se servisem renault a zatreti se mi libi mit doma auta stejny znacky A to nemluvim o pomeru cena/vybava/vykon/spolehlivost/vzhled, coz dela z L III.tak vyjimecny auto i po letech. Tak ted sem se vyblil a k dotazu:
Od kdy teda jsou 2.0dci Energy ? Uvazuju totiz vyhradne o FL 127kw, jinymi slovy GT s 4control a v automatu, napr. rocnik 2011. Je to uz Energy ?
Totiz spotreba uvedena u inzeratu na mobile.de na vyse uvedeny vuz je nizsi nez sem mel na L III. 110kw predFL v manualu.
Od kdy teda jsou 2.0dci Energy ? Uvazuju totiz vyhradne o FL 127kw, jinymi slovy GT s 4control a v automatu, napr. rocnik 2011. Je to uz Energy ?
Totiz spotreba uvedena u inzeratu na mobile.de na vyse uvedeny vuz je nizsi nez sem mel na L III. 110kw predFL v manualu.
aktuálně: BMW F11+F20
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba LIII
Na to pozor, ENERGY motory se dávaly krátce 100% v roce 2014 - 2015, nemám materiály z let 2012 - 2013, takže to nemohu potvrdit, nicméně 2011 bych na 99% tipnul, že ENERGY nebude.
Tohle je marketingové selhání renaultu, na autě totiž není nikde žádná plaketka, dokonce ani na krytu motoru. Jediné co je netypické pro 2.0dCi je nálepka eco2 na zadním skle. Aby to nebylo tak snadné, tak renault prodával současně neenergy i energy jednotky. A klidně o stejném výkonu - v r. 2014 byly v ceníku 2.0dCi 150 ve verzi ENERGY i obyč. A teď se v tom vyznej v inzerátech ojetin... Nedá se orientovat ani dle start stopu, protože ten se montoval od faceliftu do verze 2.0dCi S&S.
V r. 2014 šla dokonce koupit ENERGY 2.0dCi 175k a skutečně ve verzi 4Control. Nicméně ENERGY nebyl nikdy (!!) s automatem, na to pozor. Jestli tam je automat, pak to není ENERGY.
Jinak chválím návrat ke značce, ikdyž se divím, že utíkáš zrovna od BMW. Co se týče Laguny 3, tak opravdu se dnes nedá koupit lepší auto za dané peníze, napříč značkami. Je to žhavé bazarové zboží a lidi to vědí, protože jich vídám jezdit stále víc a víc.
Tohle je marketingové selhání renaultu, na autě totiž není nikde žádná plaketka, dokonce ani na krytu motoru. Jediné co je netypické pro 2.0dCi je nálepka eco2 na zadním skle. Aby to nebylo tak snadné, tak renault prodával současně neenergy i energy jednotky. A klidně o stejném výkonu - v r. 2014 byly v ceníku 2.0dCi 150 ve verzi ENERGY i obyč. A teď se v tom vyznej v inzerátech ojetin... Nedá se orientovat ani dle start stopu, protože ten se montoval od faceliftu do verze 2.0dCi S&S.
V r. 2014 šla dokonce koupit ENERGY 2.0dCi 175k a skutečně ve verzi 4Control. Nicméně ENERGY nebyl nikdy (!!) s automatem, na to pozor. Jestli tam je automat, pak to není ENERGY.
Jinak chválím návrat ke značce, ikdyž se divím, že utíkáš zrovna od BMW. Co se týče Laguny 3, tak opravdu se dnes nedá koupit lepší auto za dané peníze, napříč značkami. Je to žhavé bazarové zboží a lidi to vědí, protože jich vídám jezdit stále víc a víc.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Spotřeba LIII
Ahoj, vím že sem tento dotaz nepatří ale v sekci koleos je minimální aktivita. Chci se zeptat jak je na tom motor 2.0dci. Jaké má mouchy a podobne. Je tam par přidřených kousků. Motor v koleosu a lagune je ten samej ne? Jak jsou na tom ojnocni ložiska a jiné závady. Je to rok 2008. Píšu to sem jelikož většina z vás tento motor má.
Laguna Coupe 2.0dci 110kw
Renault megane II sedan 1.5dci 78kw- Prodáno
Renault megane II sedan 1.5dci 78kw- Prodáno
Re: Spotřeba LIII
To jsou velmi příznívá čísla. Předpokládám, že to je spotřeba plynuluccas píše:Jo 2.0T automat. Klidna jizda 7,5l, ale dlouhodoby mam kolem 9l. takze v klidu
Laguna III GrandTour Initiale, 2.0T LPG, 2008, 235000 km
Re: Spotřeba LIII
GT se 127kw nebude nikdy GT , naftové GT je 131kw
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba LIII
GT od faceliftu zaniklo. Od faceliftu byla tato verze nahrazena variantou 4Control a k ni se davalo vice motoru.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: Spotřeba LIII
vím že nakonec 4control nacpal do více motorizací , dalo se čekat že to nezůstane jen u 131 a 150 kw jak se zpočátku psalo ale už to není GT
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba LIII
Ono GT dost sázelo na specifické naladění podvozku, 4Control je sice taky naladěný odlišně vůči běžné verzi, ale GT to holt není, to je fakt.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
- Jirke
- Grafoman
- Příspěvky: 2426
- Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba LIII
1) BMW ma najeto 370.000km a to uz rocne vyžaduje nejaky investice... a mam ho uz dlouho, skoro 2 roky Ale to nic nemeni na tom, ze je to nejlepší auto který jsem kdy mel. Nicmene chtěl bych zase zazit tu chut zanovniho auta, jako když sem si na prelomu roku 10/11 privez ani ne triletou L III.
2) L III. jsou proste nedoceneny auta a navíc mi rve srdce, ze toto jmeno uz nebude pokracovat dal, takze bych si chtěl ještě mozna naposled poridit Lagunu, a to v ty co nejvic zajimavy verzi (z myho pohledu)
3) vim ze GT byly 131 a 150kW, ale zaroven jsem nekde cetl, ze ta verze 131kW ani s automatem skloubit prej nesla (nevim), takze vlastne 127kW v automatu ja osobne povazuju za automaticky GT (samozrejme musí mit 4control, GT sedacky a tlustej volant). A taky vim, ze ty sedacky uz nemely pak napis GT a podvozek mozna není tak tvrdej, ale ty atributy toho GTčka to ma.
BTW. Pozna někdo rozdil při jizde mezi 127 a 131kW ?
Ja vam klidne ukazu co mam v merku - ale myslim si ze se k tomu jen tak nedostanu - z pohledu kupujících bude totiž na mym BMW prekazka stav tacho...
https://home.mobile.de/SPREEBLICKGEBRAU ... _219863228
https://home.mobile.de/PRIESBANGERTAUTO ... _219228057 (moje vysnena barva, s panoramou, ale ta cena uz je taky dost vysoko)
Vsimnete si ze ty Laguny v odkazech maji o dost nizsi spotreby uvadeny vyrobcem, nez mnohe predface 110kw v manualu... To me vedlo k myslence ze je to energy.
2) L III. jsou proste nedoceneny auta a navíc mi rve srdce, ze toto jmeno uz nebude pokracovat dal, takze bych si chtěl ještě mozna naposled poridit Lagunu, a to v ty co nejvic zajimavy verzi (z myho pohledu)
3) vim ze GT byly 131 a 150kW, ale zaroven jsem nekde cetl, ze ta verze 131kW ani s automatem skloubit prej nesla (nevim), takze vlastne 127kW v automatu ja osobne povazuju za automaticky GT (samozrejme musí mit 4control, GT sedacky a tlustej volant). A taky vim, ze ty sedacky uz nemely pak napis GT a podvozek mozna není tak tvrdej, ale ty atributy toho GTčka to ma.
BTW. Pozna někdo rozdil při jizde mezi 127 a 131kW ?
Ja vam klidne ukazu co mam v merku - ale myslim si ze se k tomu jen tak nedostanu - z pohledu kupujících bude totiž na mym BMW prekazka stav tacho...
https://home.mobile.de/SPREEBLICKGEBRAU ... _219863228
https://home.mobile.de/PRIESBANGERTAUTO ... _219228057 (moje vysnena barva, s panoramou, ale ta cena uz je taky dost vysoko)
Vsimnete si ze ty Laguny v odkazech maji o dost nizsi spotreby uvadeny vyrobcem, nez mnohe predface 110kw v manualu... To me vedlo k myslence ze je to energy.
aktuálně: BMW F11+F20
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
Re: Spotřeba LIII
V GT jsem nikdy nejel. Mam 4control a na osumnactchach nic moc. Hnusne germansky tvrde. Nedovedu si predstavit devatenactky. Na nemeckych cestách by to bylo asi jine.
Modra je pekna. Pri tom najezdu a skoro peti roky poradne draha. Panorama je efektni, o prakticnosti vsak pochybuji. CC ma sklenenou strechu a je to v lete utrpeni. Interier je priserne prohraty. Ja bych mel radeji plechovou, zateplenou strechu.
Modra je pekna. Pri tom najezdu a skoro peti roky poradne draha. Panorama je efektni, o prakticnosti vsak pochybuji. CC ma sklenenou strechu a je to v lete utrpeni. Interier je priserne prohraty. Ja bych mel radeji plechovou, zateplenou strechu.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Re: Spotřeba LIII
Tak první 127kW agregáty v L2 měly 360Nm, v L3 380Nm a 131kW by mělo mít 400Nm, takže rozdíl mezi prvním a posledním zmiňovaným by měl být poznat už jen díky tomuto.
O BMW se neboj, to se prodává dobře i s velkým nájezdem, stejně jako koncern.
A co se týká energy motorů, tak od 2011 se montovaly leda 1.6 dCi, u dvoulitru nemůžu sloužit, jelikož prostě nevím
O BMW se neboj, to se prodává dobře i s velkým nájezdem, stejně jako koncern.
A co se týká energy motorů, tak od 2011 se montovaly leda 1.6 dCi, u dvoulitru nemůžu sloužit, jelikož prostě nevím
R 21 2.1D ->
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer
R 5 1.0 ->
Safrane 2.2 8v ->
Safrane 2.2 12v,děsně nenažraný auto ->
Laguna 1.9dTi RXE ->
Laguna II 1.9dCi Initiale Paris->
Laguna II 2.0 dCi 127kW, FZS1000 Fazer
Re: Spotřeba LIII
Ale ty 1.6 dCi se do Lagun vůbec nemontovali ne?
- Jirke
- Grafoman
- Příspěvky: 2426
- Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba LIII
Nastesti ne
aktuálně: BMW F11+F20
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
Re: Spotřeba LIII
zato nástupce laguny s ním dojeb... pokud dodají 2.0 změním názor
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm
EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019
- Jirke
- Grafoman
- Příspěvky: 2426
- Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba LIII
dnes jsem v Talismanovi sedel, tak jako interier je hodne luxusni (aby taky ne za tu cenu), ale bude me zajímat jak se s tim ta malorážka popere, hned jak se s tim svezu, napisu dojmy, ale to bude jina sekce uz..
aktuálně: BMW F11+F20
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
-
- Junior member
- Příspěvky: 219
- Registrován: úte pro 15, 2009 00:01
- Bydliště: jablonec nad nisou / praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba LIII
Zdravím zeptám se tady, ať nezakládám nové téma. Před 3 lety jsem prodal Lagunu II a pořídíl Audi A3. Letos na jaře mám v plánu koupit opět lagunu, ale tentokráte III z roku kolem 2010/11.
Mám pár dotazů. Chtěl bych naftu 127kw v automatu. Jak je ten motor spolehlivej? Nějaký častý závady? Co ten automat, jak to řadí? Dokáže to někdo porovnat s DSG od koncernu? 4Control měly všechny verze 127kw? Na co si dát celkově pozor na tomhle autě? a poslední dotaz... Co slabší motor 110kw?
Všem předem díky
Mám pár dotazů. Chtěl bych naftu 127kw v automatu. Jak je ten motor spolehlivej? Nějaký častý závady? Co ten automat, jak to řadí? Dokáže to někdo porovnat s DSG od koncernu? 4Control měly všechny verze 127kw? Na co si dát celkově pozor na tomhle autě? a poslední dotaz... Co slabší motor 110kw?
Všem předem díky
Laguna II 1,9DCi 88kw, privilege, r.v. 2001. Prodáno 2013
Audi A3 2.0TDI 125kw DSG S-Line Sportback -> plánováno na jaro 2016 vyměnit za Laguna III 2.0dci 127kw
Audi A3 2.0TDI 125kw DSG S-Line Sportback -> plánováno na jaro 2016 vyměnit za Laguna III 2.0dci 127kw
- Jirke
- Grafoman
- Příspěvky: 2426
- Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba LIII
DSG je hracka pro deti do anglicaku, automat s klasickym hydromenicem je daleko lepsi. Ridil jsem oboje, vim o cem mluvim. A ridil jsem i L III 2.0dci 110kw 2010 AT a to teda fungovalo absolutne necekane luxusne.
Ne vsechny 127kw jsou 4control. Pokud se povazujes za fajnsmekra, 110kw vynechej. Ale jinak ani 110kw nejede vubec spatne! Automat je spolehlivej jakomcely auto. Uvazuju o stejnym navratu, ale zatim teoretizuju jen...
Ne vsechny 127kw jsou 4control. Pokud se povazujes za fajnsmekra, 110kw vynechej. Ale jinak ani 110kw nejede vubec spatne! Automat je spolehlivej jakomcely auto. Uvazuju o stejnym navratu, ale zatim teoretizuju jen...
aktuálně: BMW F11+F20
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
-
- Starting member
- Příspěvky: 85
- Registrován: pát čer 05, 2015 19:23
- Bydliště: Oslavany - Padochov
Re: Spotřeba LIII
Mám AT a jsem s ním spokojený. Dřív jsem měl L2 2,2dCi taky v AT, ta měla sice jen 5 kvaltů, ale nebyla špatná. Teď se šestikvaltem nepozoruju až tak velký rozdíl. S DSG nemám zkušenost, ale podle mě je AT v kombinaci se silnějším motorem dobrá volba. Každopádně bych bral 127 nebo 131kW, protože po pravdě AT výkon trochu utlumí, aspoň pocitově. Sice na papírovou spotřebu můžu zapomenout, protože jezdím hlavně krátký trasy do práce a zpět ( cca 13 tam a 13 zpátky, sem tam Brno cca 60 ) a obzvlášť teď přes zimu se motor díky velký olejový náplni pořádně nezahřeje, takže teď jezdím za 8,8. Ale uvidím z jara, chci jet Německo tak uvidím, co dálnice a dlouhá štreka. A hlavně taky doufám, že převodovka vydrží hodně dlouho
Re: Spotřeba LIII
Automat, teda v kombinaci s 2.0 T, mohu doporučit. Sice motoru trochu výkonu sebere a se 170k je dynamika podobná atmosféře 140k s manuálem, ale k Laguně velmi pasuje. Zejména ve městě je automat velmi pohodlná záležitost. Aktuálně provozujeme Laguny dvě a manuál se líp řídí, s automatem se líp jezdí
Laguna III GrandTour Initiale, 2.0T LPG, 2008, 235000 km
Re: Spotřeba LIII
A výdrž automatu nebo spolehlivost je na tom jak? A náhodou nevíte jestli je v koleosu s 2.0dci automat z laguny
Laguna Coupe 2.0dci 110kw
Renault megane II sedan 1.5dci 78kw- Prodáno
Renault megane II sedan 1.5dci 78kw- Prodáno
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba LIII
Automaty jsou u Laguny 3 vždy značky Aisin. Což znamená jedno z nejlepších řešení. Zatím jsem neslyšel o nikom kdo by s tím měl problém. Kuriózní je, že se vždy používá automat AJ0, jak pro benzíny tak pro diesely. Pouze se mění jeho zpřevodování. U 2.0T se tedy tato skříň doslova nudí, je totiž dimenzována až na 3.0dCi 173kW (450NM).
O vysoké spolehlivosti svědčí i toto:
https://www.facebook.com/permalink.php? ... 0298315430
O vysoké spolehlivosti svědčí i toto:
https://www.facebook.com/permalink.php? ... 0298315430
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
-
- Junior member
- Příspěvky: 219
- Registrován: úte pro 15, 2009 00:01
- Bydliště: jablonec nad nisou / praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba LIII
Ten automat bych si chtěl nejdřív vyzkoušet. Ne nadarmo se říká, že DSG je to nejlepší co kdy kdo vyrobil a třeba oproti Mercedesu to je opravdu hodně luxusní řazení. Jinak rozvody jsou řetěz? Jde mi hlavně o 127kw. Nechci přecházet na něco většího a slabšího. Co ta spotřeba při dálniční jízdě? Nechá se s tím jet trošku sportovně?
EDIT: je hodně znát 4Control? Pomáhá to nebo je to zbytečnost? Co údržba a poruchovost?
Ještě dotaz ke kartě... U mojí bývalé Laguny jsem měl bezklíčkové otevírání (to jak jen chytnu za kliku a nemusím nic mačkat), mají tohle už všechny verze LIII? A co startování bez nutnosti vkládat kartu? Většinou u inzerátu nepíšou jestli to umí bez nutnosti vložit. Jde to nějak poznat jestli to umí z fotek? např. u LII byl vidět senzor pod klikou dveří.
Vím chrlím hodně otázek, ale neznám nikoho s LIII tak se ptám tady, abych mohl hledat to co chci a nebyl pak nějak překvapený.
Kdyby se třeba někdo nabídl z Prahy a okolí nebo okolí Jablonce a předvedl mi auto, budu vděčný
EDIT: je hodně znát 4Control? Pomáhá to nebo je to zbytečnost? Co údržba a poruchovost?
Ještě dotaz ke kartě... U mojí bývalé Laguny jsem měl bezklíčkové otevírání (to jak jen chytnu za kliku a nemusím nic mačkat), mají tohle už všechny verze LIII? A co startování bez nutnosti vkládat kartu? Většinou u inzerátu nepíšou jestli to umí bez nutnosti vložit. Jde to nějak poznat jestli to umí z fotek? např. u LII byl vidět senzor pod klikou dveří.
Vím chrlím hodně otázek, ale neznám nikoho s LIII tak se ptám tady, abych mohl hledat to co chci a nebyl pak nějak překvapený.
Kdyby se třeba někdo nabídl z Prahy a okolí nebo okolí Jablonce a předvedl mi auto, budu vděčný
Laguna II 1,9DCi 88kw, privilege, r.v. 2001. Prodáno 2013
Audi A3 2.0TDI 125kw DSG S-Line Sportback -> plánováno na jaro 2016 vyměnit za Laguna III 2.0dci 127kw
Audi A3 2.0TDI 125kw DSG S-Line Sportback -> plánováno na jaro 2016 vyměnit za Laguna III 2.0dci 127kw
-
- Starting member
- Příspěvky: 35
- Registrován: úte pro 05, 2006 16:26
- Bydliště: Praha, Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba LIII
Nevím, jestli se nepletu, ale přítomnost keyless entry & drive karty by měla jít poznat podle přítomnosti tlačítka na klice ridičových dveří. Na fotkách se ale taková drobnost těžko hledá. Rozvody jsou řetěz.
Pokud se domluvíme na rozumném čase, můžu se nabídnout se svým autem v Praze. Jen mu chybí ten 4Control...
Pokud se domluvíme na rozumném čase, můžu se nabídnout se svým autem v Praze. Jen mu chybí ten 4Control...
Renault Laguna III, 2.0 dci 127kW, automat, grandtour, GT, 2012
ex. Renault Laguna III, 2.0 16v, liftback, Dynamique, CNC navi - ukradeno
ex. Renault Laguna III, 2.0 16v, liftback, Dynamique, CNC navi - ukradeno
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba LIII
Uprimne, ja slysel na DSG spise kritiku nez chvalu. Vetsinou to neni problematicky system, ale rychlost razeni neni vse. Zalezi taky na komfortu razeni a zde proste zadne DSG nemuze souperit s hydromenicem.
Podle spotreby dle rychlosti se vubec nerid, to je docela nesmysl. Nikdy nevychytas dvakrat stejne povetrnostni podminky, ktere v techto rychlostech spotrebu zasadne ovlivnuji. Dulezita je spise informace o beznem prumeru, ktery se u 2.0dCi s AT takrka vzdy bude pohybovat mezi 7 - 8l. Zapomen na uspornost 2.0TDI, ktere pry umi jet i za pet. Jedina varianta, ktera uspornosti dokaze souperit ne-li predcit 2.0TDI je verze Energy, ktera se vsak delala jen kratce od 2013. Navic nebyla nikdy s automatem.
Kazdy 2.0dCi ma retez, ktery je dozivotni. Odbornici doporucuji jeho vymenu po 300tkm.
Karta je u L3 dvojiho typu plne manualni nebo plne automaticka (vstup i start). U plne manualni musis tlacitky na karte odemykat a pro start ji vkladat do ctecky (ovsem i tato verze ma okynka pod klikama - renault usetril raznicich plechu dveri a vyrabel jeden typ). U plne automaticke se vuz automaticky odemkne a startuje bez nutnosti vkladat kartu do ctecky, takove provedeni se pozna pouze podle toho, ze je na klice ridicovych dveri tlacitko (slouzici k zamknuti vozidla).
Poruchovost u L3 neni vubec zadne tema. Ty auta proste komplexne funguji, nic se nekazi hromadne. Neni treba se bat plne palby, protoze s vybavou nejsou zadne problemy.
4Control pai naprosto zasadnim zpusobem ovlivnuje manevrovatelnost i jizdni stabilitu. Nekde jsem videl video kdy obycejna laguna 3 s 4Controlem zvladla losi test daleko rychleji nez Porsche Boxter. To mluvi samo o sobe. Pokud mas moznost, tak vse podrid tomu, aby sis 4Control mohl doprat, nikdy nebudes litovat. Je to zazitek.
Btw. proc chces jit z Audi do Renaultu? Leckdo by se na tento postup dival skrz prsty. Osobne si vsak myslim, ze je to spravna cesta. Za dane penize proste nekoupis lepsi auto stredni tridy.
Podle spotreby dle rychlosti se vubec nerid, to je docela nesmysl. Nikdy nevychytas dvakrat stejne povetrnostni podminky, ktere v techto rychlostech spotrebu zasadne ovlivnuji. Dulezita je spise informace o beznem prumeru, ktery se u 2.0dCi s AT takrka vzdy bude pohybovat mezi 7 - 8l. Zapomen na uspornost 2.0TDI, ktere pry umi jet i za pet. Jedina varianta, ktera uspornosti dokaze souperit ne-li predcit 2.0TDI je verze Energy, ktera se vsak delala jen kratce od 2013. Navic nebyla nikdy s automatem.
Kazdy 2.0dCi ma retez, ktery je dozivotni. Odbornici doporucuji jeho vymenu po 300tkm.
Karta je u L3 dvojiho typu plne manualni nebo plne automaticka (vstup i start). U plne manualni musis tlacitky na karte odemykat a pro start ji vkladat do ctecky (ovsem i tato verze ma okynka pod klikama - renault usetril raznicich plechu dveri a vyrabel jeden typ). U plne automaticke se vuz automaticky odemkne a startuje bez nutnosti vkladat kartu do ctecky, takove provedeni se pozna pouze podle toho, ze je na klice ridicovych dveri tlacitko (slouzici k zamknuti vozidla).
Poruchovost u L3 neni vubec zadne tema. Ty auta proste komplexne funguji, nic se nekazi hromadne. Neni treba se bat plne palby, protoze s vybavou nejsou zadne problemy.
4Control pai naprosto zasadnim zpusobem ovlivnuje manevrovatelnost i jizdni stabilitu. Nekde jsem videl video kdy obycejna laguna 3 s 4Controlem zvladla losi test daleko rychleji nez Porsche Boxter. To mluvi samo o sobe. Pokud mas moznost, tak vse podrid tomu, aby sis 4Control mohl doprat, nikdy nebudes litovat. Je to zazitek.
Btw. proc chces jit z Audi do Renaultu? Leckdo by se na tento postup dival skrz prsty. Osobne si vsak myslim, ze je to spravna cesta. Za dane penize proste nekoupis lepsi auto stredni tridy.
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů