laguna III - 2,0 16V 103kW
Moderátor: Moderators General
Re: laguna III - 2,0 16V 103kW
Chci protoze nebudu muset premyslet jak dat tri sedacky s kocarkama do lagy
- Marek_Prievidza
- Starting member
- Příspěvky: 36
- Registrován: čtv zář 02, 2010 23:04
- Bydliště: Slovakia
Re: laguna III - 2,0 16V 103kW
že by Ford bol o tolik menej vrzavý? Ja myslím, že to bude o tom istom, aj to je výborné auto s malými nedostatkami... Je to jedna kategória. Teraz som si uvedomil - Ford Galaxy? Ja som myslel S-Max
RENAULT LAGUNA GRANDTOUR, Dynamique, 2.0i + LPG, 103kW, 10/2008
spotreba LPG na 100km: 9-10l (ako cca 4,8 - 5l benzínu na 100km aj s nákladmi na primazávanie ventilov)
------------------------------------------------------------------------------
predtým - FIAT MAREA WEEKEND, nikdy na teba nezabudneme
spotreba LPG na 100km: 9-10l (ako cca 4,8 - 5l benzínu na 100km aj s nákladmi na primazávanie ventilov)
------------------------------------------------------------------------------
predtým - FIAT MAREA WEEKEND, nikdy na teba nezabudneme
Re: laguna III - 2,0 16V 103kW
než se naděješ, skončej kočárky ve sklepě a dítě bude sedět leda tak na podsedáku. Pokud teda nemáš čerstvý trojčata.
Lagy III 2011, 2.0 benzín, liftback, Cendre + Navi, PA brzda, P senzory, R17 MiM+225/50 GoodYear, R17 WSP+215/50 Nokian
Re: laguna III - 2,0 16V 103kW
Tobě se to kecá, vozíš si v tom zadek sám a ještě jednou za uherskej rok Zkus tam dát tři děti, manželku, kočár a věci. Ale poslední dny se Lagoša snaží, nechce se jí do bazaru Vůbec jsem ji nešetřil do Novýho Boru a zpět a průměr 7.3l. To snad ani není možný Občas vložky kolem 170, dálnice 130 a okrsky kolem 110...
Re: laguna III - 2,0 16V 103kW
nieco podobne som tiez zazil, zrazu spotreba ako z katalogu , asi som ho predal tesne po zabehu
preslo odvtedy 6 mesiacov a ziadna reklamacia, len spokojnost
skus noveho s-maxa. u nas bol v akcii za cca 24t eur s 1.6 EB. Ziadna raketa, +- ak LIII s 2l motorom, vzhladom na vahu. Ale moznost doladit tam este je na cca 200k
pripadne Scenik III, nemuselo by to byt spatne
preslo odvtedy 6 mesiacov a ziadna reklamacia, len spokojnost
skus noveho s-maxa. u nas bol v akcii za cca 24t eur s 1.6 EB. Ziadna raketa, +- ak LIII s 2l motorom, vzhladom na vahu. Ale moznost doladit tam este je na cca 200k
pripadne Scenik III, nemuselo by to byt spatne
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
Re: laguna III - 2,0 16V 103kW
Zdravím všetkých. Keďže nemôžem nikde zistiť informáciu o otáčkach motora na voľnobeh u mojej laguny pýtam sa tu na fóre. Jedná sa o motor M4R C7 v Renault Laguna 2,0 16V 103kW. Bol som na emisnej kontrole a neprešiel som údajne preto lebo motor na voľnobeh má vyššie otáčky ako povoluje mašina na meranie emisií. Podľa chlapíka na STK kontrole by mali byť v rozmedzí od 550 - 750 ot/min. Moja Laguna dávala stále okolo 850 ot/min. Podľa neho kvôli slabej batérií keďže palubný počítač to vyhodnocuje ako chybu tak si sám zvyšuje otáčky. Je to tak ako hovoril chlap na STK? Ak áno, tak výmenou batérie za novú si palubný počítač zníži otáčky na požadovanú úroveň sám alebo to musia spraviť v servise Renault?
Za odpovede ďakujem.
Za odpovede ďakujem.
- amat
- Grafoman
- Příspěvky: 3969
- Registrován: úte dub 01, 2008 23:36
- Bydliště: Ostrava, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: laguna III - 2,0 16V 103kW
Já bych řekl, že 850ot/min. je v pořádku. Kdyby měl být volnoběh 550ot. tak to bude chcípat nebo vibrovat, to se mi zdá strašně málo. Doporučil bych zajet jinam nebo doporučit borcům aktualizaci software .
Laguna III Coupe Initiale, 3.0dCi 177kW 6AT, 2012, 120 000km
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Laguna III GrandTour BOSE, 2.0dCi 127kW 6AT, 2011, 310 000km
Dále doma:
Laguna II liftback IP, 3.0V6 152kW, 2005, 160 000km
Megane III Grandtour Bose, 1.6dCi 96kW, 2014, 135 000km
Megane IV GrandCoupe Intens, 1.5dCi 81kW, 6EDC, 2017, 40 000km
Wind Edition, 1.2TCe 74kW, 2011, 25 000km
Zoe II, Intens, 100kW, 2021, 15 000km
Album oprav/úprav L2,L3: Album oprav/úprav L2,L3
Re: laguna III - 2,0 16V 103kW
Díky za odpoveď. No ono mne sa to tiež zdalo málo lebo predtým som mal alfu romeo dvojliter benzín a tam bolo aj v manuáli predpísané otáčky 900ot/min. Švagor má Renult Megane naftový a otáčky má okolo 800 ot/min a prešiel cez STK v pohode. Myslím že keď má na naftovom motore okolo 800 ot/min tak ja tých 850 na benzínovom by malo byť v pohode. Uvidím či sa niekto ešte ozve aj ohľadne výmeny batérie či to náhodou nie je tým.
Re: laguna III - 2,0 16V 103kW
Laguna si napětí baterie hlídá, takže kdyby byla špatná, tak by ti to palubák ohlásil. Páni jsou zřejmě odborníci, jeď jinam...
Re: laguna III - 2,0 16V 103kW
Alebo mohli tam nastavit naschvál také malé nesplnitelné hodnoty aby som im dal niečo navyše "na kávu" Clapík na STK mi naznačoval niečo také že by to išlo spraviť nejak cez spojku ale nebude to zadarmo. V dnešnej dobe aby človek pomaly nikomu neveril.faldicek píše:Páni jsou zřejmě odborníci, jeď jinam...
Re: laguna III - 2,0 16V 103kW
Vzal bych protokol s uvedenou závadou a šel podat stížnost k jejich vedoucímu. On jim sice asi nic neudělá, ale když se tohle "žádání" o úplatek bude přehlížet, začne to být častější...
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: laguna III - 2,0 16V 103kW
To, co povídal technik, je pravda. Není to tak jednoduché. Napětí může i za chodu motoru klesnout pod určité napětí, kdy už jednotka motoru, aby udržela napětí v palubní síti, o něco zvýší otáčky. Nejde o závadu, jde o jen o zatížení elektrosoustavy v otáčkách, kdy alternátor nedává dostatečný proud a klesá tak napětí. Takže to nebude ani signalizováno nijak na palubce. Pokud by byl problém s buzením alternátoru, tak už to závadu hlásit bude.
Další věcí je, že řj nebude nikdy držet nižší otáčky, než má. Benzínový motor 2.0 16V by měl držet mezi 725 a 775 ot. Otázkou je, co mu to ukazuje na stk a co ukazuje diagnostika. Potřeboval bych údaje ze štítku na sloupku spolujezdce, nebo přímo výpis hodnot z diagnostiky. Může se to lišit model od modelu a roku výroby.
Další věcí je, že řj nebude nikdy držet nižší otáčky, než má. Benzínový motor 2.0 16V by měl držet mezi 725 a 775 ot. Otázkou je, co mu to ukazuje na stk a co ukazuje diagnostika. Potřeboval bych údaje ze štítku na sloupku spolujezdce, nebo přímo výpis hodnot z diagnostiky. Může se to lišit model od modelu a roku výroby.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: laguna III - 2,0 16V 103kW
Otáčky boli ako som už písal okolo 850 ot/min (to bol len odhad pracovníka STK a možno boli aj 900 ot/min) a na prístroji ktorý robil emisnú kontrolu bola tolerancia od 550 do 750 ot/min Takže to bolo stále nad tou hranicou 750 ot/min. Ďalej nad tým to už nebolo očíslované. Tri dni predtým som bol na ročnej prehliadke v autorizovanom servise a tam som bol upozornený na to že batéria je asi v ťahu a že by bolo dobré ju vymeniť, ale o tých otáčkach mi nikto nič nehovoril. Inak batéria štartuje veľmi dobre. Len ako som už písal neviem či si to po výmene batérie za novú, riadiaca jednotka upraví tak aby to vyhovovalo požiadavke na emisnej kontrole alebo bude to musieť vyriešiť zásah v servise. Z môjho laického pohľadu aj podľa toho čo píšeš Zefek keď si riadiaca jednotka upraví otáčky smerom na hor tak by si mala upraviť otáčky aj smerom na dol, ale to ber ako len naozaj môj laický názor. Do najbližšieho servisu to mám asi 50 km tak preto sa to všetko pýtam takto cez web. No ale keď bude nutné tak tam budem musieť ísť. Na ten stĺpik spolujazdca sa pozriem a dám vedieť čo najskôr.Zefek píše:To, co povídal technik, je pravda. Není to tak jednoduché. Napětí může i za chodu motoru klesnout pod určité napětí, kdy už jednotka motoru, aby udržela napětí v palubní síti, o něco zvýší otáčky. Nejde o závadu, jde o jen o zatížení elektrosoustavy v otáčkách, kdy alternátor nedává dostatečný proud a klesá tak napětí. Takže to nebude ani signalizováno nijak na palubce. Pokud by byl problém s buzením alternátoru, tak už to závadu hlásit bude.
Další věcí je, že řj nebude nikdy držet nižší otáčky, než má. Benzínový motor 2.0 16V by měl držet mezi 725 a 775 ot. Otázkou je, co mu to ukazuje na stk a co ukazuje diagnostika. Potřeboval bych údaje ze štítku na sloupku spolujezdce, nebo přímo výpis hodnot z diagnostiky. Může se to lišit model od modelu a roku výroby.
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: laguna III - 2,0 16V 103kW
Funguje to tak, že jsou dané otáčky při určité teplotě chladící kapaliny. Pokud je všechno ok, tak to jede podle určité tabulky - teplota => otáčky. Pokud je tam nějaká porucha (třeba to nízké napětí), tak to zvýší otáčky. Nicméně, změřit nabíjení je asi to nejmenší. Pak diagnostika s tím, jaké otáčky to má držet a jaké to drží. Mimo to, měřit emise na volnoběh je blbost, protože údaj z lambda sondy se bere jen jako kontrolní a motor jede podle otáček. Jakákoliv vada na emisním systému se projeví v režimu zvýšených otáček Ale s tím stejně nic neuděláme, když je taková metodika, ...
Zkusil bych s tím zajet do renaultu, žes byl na prohlídce a auto neprošlo na stk, jak je to možné ...
Zkusil bych s tím zajet do renaultu, žes byl na prohlídce a auto neprošlo na stk, jak je to možné ...
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: laguna III - 2,0 16V 103kW
Ještě mě tak napadlo, máš tam automatickou klimu? Ta by taky mohla zvýšit otáčky.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: laguna III - 2,0 16V 103kW
Automaticku klimu mam, ale počas testu bola vypnutá teda aspoň sa mi zdá lebo maník z STK tam šibrinkoval zo všetkým možným aj nemožným. Asi by bolo najlepšie ísť do toho servisu.Zefek píše:Ještě mě tak napadlo, máš tam automatickou klimu? Ta by taky mohla zvýšit otáčky.
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: laguna III - 2,0 16V 103kW
Ona ta klima, i když je celý panel vypnutý, se ráda zapne sama od sebe
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: laguna III - 2,0 16V 103kW
No ak by to bolo tak to by znamenalo že by som nemusel prejsť emisnou kontrolou ani po výmene batérie.Zefek píše:Ona ta klima, i když je celý panel vypnutý, se ráda zapne sama od sebe
Re: laguna III - 2,0 16V 103kW
Tu je ten štítok na spolujazdcovom stľpiku.http://1drv.ms/1BFLkG0Zefek píše: bych údaje ze štítku na sloupku spolujezdce, nebo přímo výpis hodnot z diagnostiky. Může se to lišit model od modelu a roku výroby.
Re: laguna III - 2,0 16V 103kW
Ahojte. Môže mi niekto potvrdiť ktoré číslo na štítku stľpiku spolujazdca mojej laguny je číslo farby auta.
Tu je ešte raz obrázok toho štítku http://1drv.ms/1BFLkG0
Tu je ešte raz obrázok toho štítku http://1drv.ms/1BFLkG0
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: laguna III - 2,0 16V 103kW
TE866.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: laguna III - 2,0 16V 103kW
Tak to bola rýchlosť z odpoveďou ZEFEK díky moc.
Re: laguna III - 2,0 16V 103kW
Zdravím. K mojej Lagune pri kupe bolo v kufri to čo je na obrázkoch. Je to z plastu a vyzerá to byť ako nejaké nasávanie alebo čo. Doteraz som nezistil čo to je. Poradíte niekto. Ďakujem.
http://1drv.ms/1BX4Oww a ešte tu http://1drv.ms/1CB4IW4
http://1drv.ms/1BX4Oww a ešte tu http://1drv.ms/1CB4IW4
Re: laguna III - 2,0 16V 103kW
nebude to z rozvodu kurenia interieru ?
Mazda 6 GJ, WGN, 2l -107kW
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
ex. Megane II grandtour 1.6 83kW, 57000km 6.5l/100km
ex. Megane III 1.5dci 78kW, 73000km 5l/100km
Re: laguna III - 2,0 16V 103kW
hmm. Tak to teda neviem, ale myslíš niekde pod palubnou doskou? S kúrením nemám problém. Všetko funguje ako má.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů