laguna III - 2,0 16V 103kW

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Davados
Junior member
Příspěvky: 226
Registrován: ned říj 04, 2009 16:30
Bydliště: Praha

Re: laguna III - 2,0 16V 103kW

Příspěvek od Davados » pon čer 11, 2018 08:26

No mně to řekl kámoš taky, ale hydroštely tam nemáme, jen kalibrovaný misky a cena za jednu psal Amat 750,-x16(ventilů). Dej vědět kolik Tě to stálo
Sound Quality & Bass
Renault Laguna III liftback 2.0 16V

mara92
Starting member
Příspěvky: 16
Registrován: čtv bře 08, 2018 18:23
Bydliště: Novojičínsko

Re: laguna III - 2,0 16V 103kW

Příspěvek od mara92 » pon čer 11, 2018 17:32

A chtěl jsem zeptat jak rozvody? Mam najeto 158 000km je čas to řešit? Nebo to má čas? Díky
Renault Laguna III 2.0 103kw M4R r.v.08
Ex Renault Laguna II 1.8 88kw r.v.03

mara92
Starting member
Příspěvky: 16
Registrován: čtv bře 08, 2018 18:23
Bydliště: Novojičínsko

Re: laguna III - 2,0 16V 103kW

Příspěvek od mara92 » pon čer 11, 2018 18:03

V autorizaku mi říkali, že to jsou hydrostely tak by tam asi být měli ne? No teď nechávám sundat a opravit hlavu jelikož se mi ztrácí voda a dostává se do oleje.. Tak doufám, že ty problémy zmiznou a nebudu dál nic řešit.. Ukazoval jsem jim v autorizaku toto video https://youtu.be/YEhzRSguktYl hned říká hydrostely a ukazoval mi to v pc co kde, kolik cena atd.. Tak nevím, nedělá mi to každý start..já doufám, že je to tou vodou v oleji
Renault Laguna III 2.0 103kw M4R r.v.08
Ex Renault Laguna II 1.8 88kw r.v.03

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 3113
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: laguna III - 2,0 16V 103kW

Příspěvek od EfineSS » pon čer 11, 2018 18:47

To je Nissan motor a ten nemá hydroštely.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 3113
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: laguna III - 2,0 16V 103kW

Příspěvek od EfineSS » pon čer 11, 2018 18:51

Tipoval bych problem bud v napinaku retezu nebo prestavovac vacky.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

mara92
Starting member
Příspěvky: 16
Registrován: čtv bře 08, 2018 18:23
Bydliště: Novojičínsko

Re: laguna III - 2,0 16V 103kW

Příspěvek od mara92 » pon čer 11, 2018 18:54

A nemůže to mít souvislost s tím, že se ztrácí voda? A hůř to maže při startu? Jinak běží motor krásně.. 29 odjíždím do Chorvatska tak abych dojel
Renault Laguna III 2.0 103kw M4R r.v.08
Ex Renault Laguna II 1.8 88kw r.v.03

Single
Experienced member
Příspěvky: 700
Registrován: ned zář 06, 2009 22:28

Re: laguna III - 2,0 16V 103kW

Příspěvek od Single » ned črc 07, 2019 18:33

mara92 píše:
úte kvě 29, 2018 11:59
Nemám verzi,která může jezdit na ethanol..není to cukání,které znám z bývalé laguny po studenem startu..Při tomto cukání se třepe motor,výkon je o 30% nižší. Dělá to při zahratem motoru přikládám video jaký má motor zvuk, když se ukáže tento problém. https://youtu.be/HCkcx-sibbY když se ukáže tento problém tak motor netahne a neukazuje aktuální spotřebu na pal. PC největší prdel je že to udělá jen jednou za pár týdnů a jak motor vypnu a hned nastartuji jedu dál jako by se nic nestalo :!: :x Tad video jak neukazuje aktual a je nižší výkon https://youtu.be/iuJJA8GAjHw
Vím že píšu ke starému příspěvku, ale třeba ještě problém přetrvává..., nebo ho bude řešit co nevidět někdo jiný...

jde o jízdu na tři válce, máš buď v háji svíčky, nebo si je už vyměnil ale bohužel pozdě a tak odešla/y cívka/y... CO NEJDŘÍVE vyměň nejlíp oboje, protože jakmile přestane pálit nějaký válec, tak ti jde benzín rovnou do katu, takže ho můžeš taky odrovnat. Bohužel jsem měl to samé, a bohužel jen občas se něco objeví na diagnostice, jízda na tři válce musí být delší, čímž ale poženete daleko víc benzínu do katu :-( .
Tím jak má motor 103kW (což sice není tolik) tak v otáčkách nad cca 3000 to vůbec není znát, jestli motor jede na 3 nebo 4 válce (fakt... prostě to znát nejde, ještě do těch 2000 jo, ale výš prostě ne! auto se netřepe, výkon je "docela" OK, auto prostě jede "jakoby nic" neznalý si toho prostě nevšimne, na dálnici třeba vůbec).

Řešil jsem to po koupi. Teď mi každou chvílí vyskakuje chyba katalizátoru, takže buď odešla lambda nebo mi to odpálilo kat.

Jinak ještě k cívkám, pokud se zanedbá výměna svíček, dochází k tomu, že jiskra musí překonávat větší vzdálenost, tím se víc namáhá cívka a proto dřív odchází. Co se týče výměny cívek, nejlépe je vyměnit je všechny na jednou, cena jedné je cca 1000 Kč (a je jedna na válec). Vzhledem k tomu, jak je tady pitomě řešené sání, které vede právě přes svíčky/cívky Vás to nakonec vyjde i levněji.
A poslední věc k cívkám, ŘJ motoru je schopná poznat pouze maximální úroveň pístu, ale už ne jestli je to horní úvrať nebo spodní, takže cívka v podstatě pálí dvakrát, jednou do prázdna a podruhé do směsi benzínu a vzduchu. Proto cívky odcházejí v párech.

Tady ještě přikládám odkaz na téma kde řeším (ok... jsem řešil, ale vyřešené to ještě není) ty lambdy/kat atp...

Kód: Vybrat vše

https://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=82&t=117877&hilit=lambda
Nakonec máš ještě jeden dotaz. V servise mi automechanik říkal, ať hlavně neměním obě lambdy naráz, že pokud vyměním tu první, takže motor si bude muset načíst nová data... můžete mi k tomu někdo něco kloudného napsat? Měnil někdo na tomhle motoru obě lambdy? Jinak teda asi právě budu postupovat tak jak mi říkal, tedy nejdřív výměna druhé a uvidí se. S autem je to teď tak, že jakmile jedu nějakou delší cestu, tak mi vyhodí chybu katalizátoru, kterou jsem popisoval v tom tématu na které jsem dával odkaz.

PS: pokud budete kupovat nové cívky, tak berte Bosch, které tam jsou už z výroby, já je měl původní, takže si troufám říct, že životnost je cca 160 kkm.

PS2: ještě jsem se kdesi (tuším na FB v laguna klubu) dočetl, že lambdy jsou na tomto motoru vyhřívané. Máte někdo ponětí jak se pozná/jak se chová lambda pokud má v háji to vyhřívání?

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů