laguna III - 2,0 16V 103kW
Moderátor: Moderators General
Re: laguna III - 2,0 16V 103kW
No mně to řekl kámoš taky, ale hydroštely tam nemáme, jen kalibrovaný misky a cena za jednu psal Amat 750,-x16(ventilů). Dej vědět kolik Tě to stálo
Sound Quality & Bass
Renault Laguna III liftback 2.0 16V
Renault Laguna III liftback 2.0 16V
Re: laguna III - 2,0 16V 103kW
A chtěl jsem zeptat jak rozvody? Mam najeto 158 000km je čas to řešit? Nebo to má čas? Díky
Renault Laguna III 2.0 103kw M4R r.v.08
Ex Renault Laguna II 1.8 88kw r.v.03
Ex Renault Laguna II 1.8 88kw r.v.03
Re: laguna III - 2,0 16V 103kW
V autorizaku mi říkali, že to jsou hydrostely tak by tam asi být měli ne? No teď nechávám sundat a opravit hlavu jelikož se mi ztrácí voda a dostává se do oleje.. Tak doufám, že ty problémy zmiznou a nebudu dál nic řešit.. Ukazoval jsem jim v autorizaku toto video https://youtu.be/YEhzRSguktYl hned říká hydrostely a ukazoval mi to v pc co kde, kolik cena atd.. Tak nevím, nedělá mi to každý start..já doufám, že je to tou vodou v oleji
Renault Laguna III 2.0 103kw M4R r.v.08
Ex Renault Laguna II 1.8 88kw r.v.03
Ex Renault Laguna II 1.8 88kw r.v.03
Re: laguna III - 2,0 16V 103kW
To je Nissan motor a ten nemá hydroštely.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Re: laguna III - 2,0 16V 103kW
Tipoval bych problem bud v napinaku retezu nebo prestavovac vacky.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Re: laguna III - 2,0 16V 103kW
A nemůže to mít souvislost s tím, že se ztrácí voda? A hůř to maže při startu? Jinak běží motor krásně.. 29 odjíždím do Chorvatska tak abych dojel
Renault Laguna III 2.0 103kw M4R r.v.08
Ex Renault Laguna II 1.8 88kw r.v.03
Ex Renault Laguna II 1.8 88kw r.v.03
Re: laguna III - 2,0 16V 103kW
Vím že píšu ke starému příspěvku, ale třeba ještě problém přetrvává..., nebo ho bude řešit co nevidět někdo jiný...mara92 píše: ↑úte kvě 29, 2018 11:59Nemám verzi,která může jezdit na ethanol..není to cukání,které znám z bývalé laguny po studenem startu..Při tomto cukání se třepe motor,výkon je o 30% nižší. Dělá to při zahratem motoru přikládám video jaký má motor zvuk, když se ukáže tento problém. https://youtu.be/HCkcx-sibbY když se ukáže tento problém tak motor netahne a neukazuje aktuální spotřebu na pal. PC největší prdel je že to udělá jen jednou za pár týdnů a jak motor vypnu a hned nastartuji jedu dál jako by se nic nestalo Tad video jak neukazuje aktual a je nižší výkon https://youtu.be/iuJJA8GAjHw
jde o jízdu na tři válce, máš buď v háji svíčky, nebo si je už vyměnil ale bohužel pozdě a tak odešla/y cívka/y... CO NEJDŘÍVE vyměň nejlíp oboje, protože jakmile přestane pálit nějaký válec, tak ti jde benzín rovnou do katu, takže ho můžeš taky odrovnat. Bohužel jsem měl to samé, a bohužel jen občas se něco objeví na diagnostice, jízda na tři válce musí být delší, čímž ale poženete daleko víc benzínu do katu .
Tím jak má motor 103kW (což sice není tolik) tak v otáčkách nad cca 3000 to vůbec není znát, jestli motor jede na 3 nebo 4 válce (fakt... prostě to znát nejde, ještě do těch 2000 jo, ale výš prostě ne! auto se netřepe, výkon je "docela" OK, auto prostě jede "jakoby nic" neznalý si toho prostě nevšimne, na dálnici třeba vůbec).
Řešil jsem to po koupi. Teď mi každou chvílí vyskakuje chyba katalizátoru, takže buď odešla lambda nebo mi to odpálilo kat.
Jinak ještě k cívkám, pokud se zanedbá výměna svíček, dochází k tomu, že jiskra musí překonávat větší vzdálenost, tím se víc namáhá cívka a proto dřív odchází. Co se týče výměny cívek, nejlépe je vyměnit je všechny na jednou, cena jedné je cca 1000 Kč (a je jedna na válec). Vzhledem k tomu, jak je tady pitomě řešené sání, které vede právě přes svíčky/cívky Vás to nakonec vyjde i levněji.
A poslední věc k cívkám, ŘJ motoru je schopná poznat pouze maximální úroveň pístu, ale už ne jestli je to horní úvrať nebo spodní, takže cívka v podstatě pálí dvakrát, jednou do prázdna a podruhé do směsi benzínu a vzduchu. Proto cívky odcházejí v párech.
Tady ještě přikládám odkaz na téma kde řeším (ok... jsem řešil, ale vyřešené to ještě není) ty lambdy/kat atp...
Kód: Vybrat vše
https://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=82&t=117877&hilit=lambda
PS: pokud budete kupovat nové cívky, tak berte Bosch, které tam jsou už z výroby, já je měl původní, takže si troufám říct, že životnost je cca 160 kkm.
PS2: ještě jsem se kdesi (tuším na FB v laguna klubu) dočetl, že lambdy jsou na tomto motoru vyhřívané. Máte někdo ponětí jak se pozná/jak se chová lambda pokud má v háji to vyhřívání?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 hostů