Hláška baterry charging fault

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
fandaism
Starting member
Příspěvky: 48
Registrován: ned led 01, 2017 18:38

Hláška baterry charging fault

Příspěvek od fandaism » sob říj 21, 2023 21:06

Ahoj,
2.0 dci 110kw
dneska jsem dával nové silentbloky převodovky. Musel jsem kvůli tomu odpojit baterii. Po opětovném připojení mi od té doby svítí ta hláska. Předtím jsem žádné problémy neměl. Zkusil jsem cvičně změřit napětí. V klidu má baterka 12.9V. Na volnoběh dobíjí altik 15V. Přijde mi to už docela dost. Zkoušel jsem projít diagnostiku, ale nic s baterii to neukazuje. Při demontáži jsem pouze odpojil kabeláž od baterie, nic jiného. Tak já už fakt nevím… S tou hláškou se jezdit nedá. Chci to vyřešit. Nevíte někdo po čem jít?

Uživatelský avatar
ZDENECEKCZ
Grafoman
Příspěvky: 3295
Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
Bydliště: Krnov sev. mor.
Kontaktovat uživatele:

Re: Hláška baterry charging fault

Příspěvek od ZDENECEKCZ » ned říj 22, 2023 11:06

prošel bych to znova. Třeba jsi někde něco nezapojil, popřípade cvaknul nějaky dratek
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km

fandaism
Starting member
Příspěvky: 48
Registrován: ned led 01, 2017 18:38

Re: Hláška baterry charging fault

Příspěvek od fandaism » ned říj 22, 2023 13:06

Dneska ráno jsem to ještě jednou celé prošel, rozpojil kontakty, nastříkal kontaktolem..Znovu zapojil konektor (malý šedý) na altíku. Beze změny...Plus kabel je taky dotažený bez vůle. Není možný, že těch 15V už je moc a že regulátor nefunguje správně a přebíjí baterku? Ale nechápu, že to začlo hned, jak jsem baterku odpojil/zapojil. Kostra z baterky je taky OK, nezoxidovaná, dotažená.

Uživatelský avatar
ZDENECEKCZ
Grafoman
Příspěvky: 3295
Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
Bydliště: Krnov sev. mor.
Kontaktovat uživatele:

Re: Hláška baterry charging fault

Příspěvek od ZDENECEKCZ » pon říj 23, 2023 07:09

mno.... 15 je uz moc. Ale nevím co máš za ročník. Jestli to má to tzv inteligentní dobíjení, anebo ne.
Mé auto davá kolem 14,5 v maximu.
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km

fandaism
Starting member
Příspěvky: 48
Registrován: ned led 01, 2017 18:38

Re: Hláška baterry charging fault

Příspěvek od fandaism » pon říj 23, 2023 07:43

Mám 2008. Co vím, tak všeobecně by měl altík dávat 13,8-14-4V dle typu motoru. Mě to právě přijde už moc... Nemyslím si, že bych měl studeňák na přístrojové desce, jak jsem se již dočetl zde na foru. No asi musím najít autoelektrikáře, ať to proměří. Akorát ten přístup...horší jak penězům :D

Uživatelský avatar
ZDENECEKCZ
Grafoman
Příspěvky: 3295
Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
Bydliště: Krnov sev. mor.
Kontaktovat uživatele:

Re: Hláška baterry charging fault

Příspěvek od ZDENECEKCZ » pon říj 23, 2023 07:48

Jako jak jsi daval zpet drzak baterky a baterku, tak se hejbalo s kabelazi.
I diag ti pise takove dobijeni, jake jsi nameril?
Nwjak se mi nezda, ze by odpojeni a zapoheni baterky odkraglivalo altik. Nezajiskril jsi pri montazi zteba nahodou o kostru?
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km

Uživatelský avatar
bazartechnik
Junior member
Příspěvky: 205
Registrován: čtv dub 27, 2006 10:39

Re: Hláška baterry charging fault

Příspěvek od bazartechnik » pon pro 25, 2023 09:41

Podařilo se ti vyřešit problém, mám to samé. Také po výměně baterie.
Laguna GrandTour Initial III. 2.0dCi 150k 2008

Ex.: Laguna Grandtour II. Privileg 2002 120k

Uživatelský avatar
Jirke
Grafoman
Příspěvky: 2426
Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Hláška baterry charging fault

Příspěvek od Jirke » stř pro 27, 2023 19:21

Hosi, diagnostika a smazani chyby nepomuze ?
aktuálně: BMW F11+F20
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...

fandaism
Starting member
Příspěvky: 48
Registrován: ned led 01, 2017 18:38

Re: Hláška baterry charging fault

Příspěvek od fandaism » čtv led 11, 2024 12:43

Dneska jsem to odvezl do Brna do servisu. Po prvním napíchnutí to hlásilo, že je špatná jednotka u baterky (ta co je hned vedle + polu). A spousta dalších chyb...No skoro se mi chtělo brečet. Nechal jsem mu to tam a budu dávat průběžné hlášení. Při zpětné montáži baterky jsem si dával pozor, aby se mi nepropojili kontakty. Nicméně když jsem připojoval - pol, tak se na něm jiskřilo více, než normálně a při připojení se tam něco roztočilo a dělalo to zvuk jak malá hasičská siréna (Asi 20 vteřin). Vůbec nevím, co to bylo a odkud to šlo. Tak jsem - pol odpojil, počkat minutku, připojil znovu a už se nejiskřilo... Vůbec nechápu, co to mělo celé bejt... Baterek už jsem za život měnil docela dost, ale tohle jsem nikdy neviděl. Čili podle mě tam bylo nějaké přepětí a odpálilo mi to ABS a kdoví co ještě.... Plus jedna mimo téma. 3 tis. km zpět jsem měnil komplet silentbloky no a hlavní motorej už je KO...Takže pěkně znova za origo..

zdeno255
Senior member
Příspěvky: 1140
Registrován: úte črc 21, 2015 13:37

Re: Hláška baterry charging fault

Příspěvek od zdeno255 » sob led 13, 2024 08:58

Riadiaca jednotka UPC nemá informáciu z alternatora. Skontrolovať konektor na alternátore, poprípade skúsiť spraviť bypass k UPC. V diagnostike CLIP je aj možnosť testu alternátora. Pri odpojenej batérií sa spojenie kontaktov plus mínus odporúča

fandaism
Starting member
Příspěvky: 48
Registrován: ned led 01, 2017 18:38

Re: Hláška baterry charging fault

Příspěvek od fandaism » stř bře 20, 2024 10:45

Tak technik z Brna v nic nenašel, co by mělo být špatně s dobíjením. Z řídící jednotky to ukazuje stálé napětí 14,8V na volnoběh. Ale nic s baterkou v diagnostice něnašel. Konektor od altíku jsem měl odpojený. Kontaky vypadaly čístě. Stříknul jsem to kontaktolem a stejně furt nic.. Hláška furt svítí...Tak teď babo raď. Osobně si myslím, že to bude vadný regulátor napětí. Jinak u ABS je chyba DTC5163 - Aktivní program snížení spotřeby (deaktivován/přítomen). Nevíte někdo co by to mohlo způsobovat? Díky

magadafagada
Experienced member
Příspěvky: 855
Registrován: pon led 29, 2007 07:22
Bydliště: staňkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Hláška baterry charging fault

Příspěvek od magadafagada » stř bře 20, 2024 14:02

a co zkusit u řídící jednotky pořádně zkouknout kontakty konektorů? při výměně silentu, předpokládám, žes to odpojoval nebo aspoň tam veksloval s dráty.....
Megane 4, 1.5dCi, 85kW. člověka to aspoň nenutí jezdit rychle :wink:
Laguna GT III 2.0dCi 110 kW, 4control, střešní okno-už je fuč, měla 316000km

fandaism
Starting member
Příspěvky: 48
Registrován: ned led 01, 2017 18:38

Re: Hláška baterry charging fault

Příspěvek od fandaism » čtv bře 21, 2024 20:36

To jsem teď dělal asi milionkrát, protože jsem zkoušel i jiné řídící jednotky motoru. To znám už z paměti. Žádné zoxidované jsem tam neviděl. Vše jsem prostříkal kontaktolem a několikrát pozapojoval. Ale prostě nic. Ale i tak mi 14,8V přijde prostě hodně. Mělo by se to pohybovat okolo 14V.

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google Adsense [Bot] a 29 hostů