Regulátor tlaku turba
Moderátor: Moderators General
Regulátor tlaku turba
Vážení,
potřeboval bych poradit, který regulátor tlaku patří do Laguny 3, 2.0 DCI 110kw r.v. 2008. Typ motoru M9R 742.
Dle všech vyhledávačů podle výkonu motoru by tam měl být 8200575400: https://www.autodilyparts.cz/cs/hledani ... UqFrjGQwKg
Jenže já tam mám aktuálně 8200270451 - cože je dle vyhledávání na Lagunu 2: https://eurofrance24.com/solenoid-82002 ... UqFrjGQwKg
Takže to vypadá, že už to někdo měnil a dal tam špatný.
Byl by tu někdo ochotný a vyfotil, jak vypadá ten jeho, případně potvrdil mojí myšlenku, že aktuálně tam mám špatný regulátor tlaku?
Děkuji
potřeboval bych poradit, který regulátor tlaku patří do Laguny 3, 2.0 DCI 110kw r.v. 2008. Typ motoru M9R 742.
Dle všech vyhledávačů podle výkonu motoru by tam měl být 8200575400: https://www.autodilyparts.cz/cs/hledani ... UqFrjGQwKg
Jenže já tam mám aktuálně 8200270451 - cože je dle vyhledávání na Lagunu 2: https://eurofrance24.com/solenoid-82002 ... UqFrjGQwKg
Takže to vypadá, že už to někdo měnil a dal tam špatný.
Byl by tu někdo ochotný a vyfotil, jak vypadá ten jeho, případně potvrdil mojí myšlenku, že aktuálně tam mám špatný regulátor tlaku?
Děkuji
Re: Regulátor tlaku turba
Měl jsem na Laguně ten se šedivou čepicí, stejný mám i teď na espikovi.
Renault Laguna III Grandtour 2.0 dCi 96 kW, 2008 - prodáno
Renault Grand Espace IV 2.0 dCi 127 kW, automat, 2010
Renault Clio III Grandtour 1.2 55 kW, 2009
Renault Grand Espace IV 2.0 dCi 127 kW, automat, 2010
Renault Clio III Grandtour 1.2 55 kW, 2009
Re: Regulátor tlaku turba
Ještě jsem dohledal rozpis modelů platných pro 8200270451 (s tou šedou hlavičkou).
Čili mi přijde logické, že je opravdu špatný.
Jde mi o to, že když jedu do mírného kopce třeba na 4ku točím 1800-2000 a dáme 3/4 plynu, tak auto se brutálně rozdrnčí, jak kdyby turbo tlačilo úplnej nesmysl a auto to nedokázalo zpracovat. Když mechanik vyresetuje korekce tlaku turba, tak to auto jede 40km normálně, bez vibrací okolo 1800-2000ot.
Ale pak se to zase vrátí do předešlého stavu. To i mě i přivedlo na to si zkontrolovat ten regulátor a dle výpisu to jasně není pro tento motor.
Čiže by to mohlo způsobovat tento problém, toť alespon moje logická úvaha.
RENAULT Master II Van ( 08.2006 - ... , 146 HP)
RENAULT Master II Valník/Podvozek ( 08.2006 - ... , 146 HP)
RENAULT Master II Mikrobus ( 08.2006 - ... , 146 HP)
RENAULT Laguna II Hatchback (BG) ( 03.2001 - 09.2007 , 116 - 150 HP)
RENAULT Laguna II Grandtour (KG) ( 03.2001 - 12.2007 , 92 - 150 HP)
RENAULT Trafic II Mikrobus (JL) ( 08.2006 - ... , 146 HP)
RENAULT Trafic II Van (FL) ( 08.2006 - ... , 146 HP)
RENAULT Avantime ( 11.2001 - 05.2003 , 150 - 163 HP)
RENAULT Vel Satis ( 06.2002 - ... , 116 - 150 HP)
RENAULT Espace IV (JK) ( 11.2002 - ... , 116 - 150 HP)
RENAULT Megane II Hatchback (BM, CM) ( 11.2002 - 12.2009 , 90 - 131 HP)
RENAULT Scénic II (JM) ( 06.2003 - 11.2008 , 110 - 131 HP)
RENAULT Megane II Coupé-Cabriolet (EM) ( 09.2003 - 03.2009 , 110 - 131 HP)
RENAULT Megane II Sedan (LM) ( 09.2003 - ... , 90 - 131 HP)
RENAULT Megane II Combi (KM) ( 08.2003 - 07.2009 , 90 - 131 HP)
RENAULT Grand Scénic II (JM) ( 04.2004 - 02.2008 , 120 - 131 HP)
RENAULT Trafic II Valník/Podvozek (EL) ( 08.2006 - ... , 114 - 146 HP)
Čili mi přijde logické, že je opravdu špatný.
Jde mi o to, že když jedu do mírného kopce třeba na 4ku točím 1800-2000 a dáme 3/4 plynu, tak auto se brutálně rozdrnčí, jak kdyby turbo tlačilo úplnej nesmysl a auto to nedokázalo zpracovat. Když mechanik vyresetuje korekce tlaku turba, tak to auto jede 40km normálně, bez vibrací okolo 1800-2000ot.
Ale pak se to zase vrátí do předešlého stavu. To i mě i přivedlo na to si zkontrolovat ten regulátor a dle výpisu to jasně není pro tento motor.
Čiže by to mohlo způsobovat tento problém, toť alespon moje logická úvaha.
RENAULT Master II Van ( 08.2006 - ... , 146 HP)
RENAULT Master II Valník/Podvozek ( 08.2006 - ... , 146 HP)
RENAULT Master II Mikrobus ( 08.2006 - ... , 146 HP)
RENAULT Laguna II Hatchback (BG) ( 03.2001 - 09.2007 , 116 - 150 HP)
RENAULT Laguna II Grandtour (KG) ( 03.2001 - 12.2007 , 92 - 150 HP)
RENAULT Trafic II Mikrobus (JL) ( 08.2006 - ... , 146 HP)
RENAULT Trafic II Van (FL) ( 08.2006 - ... , 146 HP)
RENAULT Avantime ( 11.2001 - 05.2003 , 150 - 163 HP)
RENAULT Vel Satis ( 06.2002 - ... , 116 - 150 HP)
RENAULT Espace IV (JK) ( 11.2002 - ... , 116 - 150 HP)
RENAULT Megane II Hatchback (BM, CM) ( 11.2002 - 12.2009 , 90 - 131 HP)
RENAULT Scénic II (JM) ( 06.2003 - 11.2008 , 110 - 131 HP)
RENAULT Megane II Coupé-Cabriolet (EM) ( 09.2003 - 03.2009 , 110 - 131 HP)
RENAULT Megane II Sedan (LM) ( 09.2003 - ... , 90 - 131 HP)
RENAULT Megane II Combi (KM) ( 08.2003 - 07.2009 , 90 - 131 HP)
RENAULT Grand Scénic II (JM) ( 04.2004 - 02.2008 , 120 - 131 HP)
RENAULT Trafic II Valník/Podvozek (EL) ( 08.2006 - ... , 114 - 146 HP)
- ZDENECEKCZ
- Grafoman
- Příspěvky: 3295
- Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
- Bydliště: Krnov sev. mor.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Regulátor tlaku turba
Mam L3 2.0dci 96kw s motorem typu 802 a.mam sedivou cepicku.
Ale pokud mas FAP, tak napred zkontroluj trubicku, co vede od turba k cidlu tlaku za turbem. Je jakoby pred spolujezdcem prichycena k oku na uaveseni motoru. Z pohledu zepredu je to vlevo nahore..je to od turba hlinikova zakroucena trubicka, co prechazi v cca 5cm opletenou hadicku a ta vede do cidla tlaku.
Ona ta trubicka.se ucpe sazema a pak to dela neplechu, bo jednotka nevi, jaky jentlak za turbem.
Ale pokud mas FAP, tak napred zkontroluj trubicku, co vede od turba k cidlu tlaku za turbem. Je jakoby pred spolujezdcem prichycena k oku na uaveseni motoru. Z pohledu zepredu je to vlevo nahore..je to od turba hlinikova zakroucena trubicka, co prechazi v cca 5cm opletenou hadicku a ta vede do cidla tlaku.
Ona ta trubicka.se ucpe sazema a pak to dela neplechu, bo jednotka nevi, jaky jentlak za turbem.
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
- ZDENECEKCZ
- Grafoman
- Příspěvky: 3295
- Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
- Bydliště: Krnov sev. mor.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Regulátor tlaku turba
Jinak jdi na www.aci.cz a v sekci origo dilech zadej tvuj VIN, najdi si pripravu smesi anebo ted nevim, kde to je a tam si najdes presne OEM cislo, co ti tam patri.
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
- ZDENECEKCZ
- Grafoman
- Příspěvky: 3295
- Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
- Bydliště: Krnov sev. mor.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Regulátor tlaku turba
Mam tam tento regulator turba
8200661049
A ohledne te trubicky je to to cislo 1
https://oem-img.yqservice.eu/YQSA2/sour ... 5273d07ec7
8200661049
A ohledne te trubicky je to to cislo 1
https://oem-img.yqservice.eu/YQSA2/sour ... 5273d07ec7
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Re: Regulátor tlaku turba
Tou šedivou čepickou myslíš na té straně, kde nejsou vstupy pro hadičky, abychom si rozumněli správně?
Podle čísla 8200661049, které jsi poslal mě utvrzuješ v tom, že tam mám opravdu špatný regulátor (ten s tím ocelovým zalisováním)
Jinak mám verzi bez FAPU.
Teď jsem tam okolo turba lezl a žádné trubičky tam z levé strany nemám.
https://www.aci.cz/default.asp?cls=cata ... AAKAWsv8=$
Díky za ten odkaz na ACI.
Tam jsem našel https://www.aci.cz/default.asp?cls=cata ... AAMUdEO4=$
A dle prospektu tam má být 8200661049
Takže asi koupím ten jiný typ regulátoru a zkusím to vyměnit. Doufám, že to odstraní ten problém, ale přijde mi to logické, že by to tím mohlo být, když to co tam teď je je na jiný motor. Huráá konečně..
Jinak to bude asi chtít vyresetovat opět ty korekce turba.
Koupil jsem si OBD 327, mám pyclip a carscanner apku, ale ani v jednom jsem tuto možnost nenašel. To bude asi chtít už nějakou normální diagnostiku předpokládám.
Podle čísla 8200661049, které jsi poslal mě utvrzuješ v tom, že tam mám opravdu špatný regulátor (ten s tím ocelovým zalisováním)
Jinak mám verzi bez FAPU.
Teď jsem tam okolo turba lezl a žádné trubičky tam z levé strany nemám.
https://www.aci.cz/default.asp?cls=cata ... AAKAWsv8=$
Díky za ten odkaz na ACI.
Tam jsem našel https://www.aci.cz/default.asp?cls=cata ... AAMUdEO4=$
A dle prospektu tam má být 8200661049
Takže asi koupím ten jiný typ regulátoru a zkusím to vyměnit. Doufám, že to odstraní ten problém, ale přijde mi to logické, že by to tím mohlo být, když to co tam teď je je na jiný motor. Huráá konečně..
Jinak to bude asi chtít vyresetovat opět ty korekce turba.
Koupil jsem si OBD 327, mám pyclip a carscanner apku, ale ani v jednom jsem tuto možnost nenašel. To bude asi chtít už nějakou normální diagnostiku předpokládám.
- ZDENECEKCZ
- Grafoman
- Příspěvky: 3295
- Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
- Bydliště: Krnov sev. mor.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Regulátor tlaku turba
Ano, cerna kostticka s sedym vrskem.
Nemas FAP, nemas cidlo tlaku, to uz mam overene, ze motory bez fapu to nemaji.
Mam taky.pyclip, carscaner a do ntbku jeste PyRen. Zkus ten pyren, pokid mas ntb s windousama a blututem, at se spojis s tim obd327.
Sam jsem si resetoval uhel natoceni volantu a v pyclipu mi to neslo. Napichl jsem pyren a nasel tam polozku offset uhlu volantu, potvrdil a ejhle, uz to bylo. Mozna to pujde i toto.
Nemas FAP, nemas cidlo tlaku, to uz mam overene, ze motory bez fapu to nemaji.
Mam taky.pyclip, carscaner a do ntbku jeste PyRen. Zkus ten pyren, pokid mas ntb s windousama a blututem, at se spojis s tim obd327.
Sam jsem si resetoval uhel natoceni volantu a v pyclipu mi to neslo. Napichl jsem pyren a nasel tam polozku offset uhlu volantu, potvrdil a ejhle, uz to bylo. Mozna to pujde i toto.
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů