Sepnutí klimatizace - pád nabíjení na 12.6v
Moderátor: Moderators General
- JNCZ
- Starting member
- Příspěvky: 54
- Registrován: stř led 09, 2019 17:02
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Sepnutí klimatizace - pád nabíjení na 12.6v
Zdravím přátelé,
dostala se mi do rukou Laguna 3 2.0dci 127kw r.2006
Vyměněn altík - nový, testován na profi mašince.
Teď klasicky nabíjí kolem 14.2v, při nabité baterce drží udržovacích 13.8v (zapnuté vyhřívání sedaček, stěrače, xenony, větrák max (bez klimatizace), radio max) naprosto bez kolísání. Přístrojovka již nehlásí chybu nabíjení.
Problém nastává, když zapnu klimatizaci. poté, co sepne el.mag spojka, padne nabíjení na 12.6v a pak pomalu šplhá zpět na těch 13.8 kde se následně drží.
Když přidám na 3-4t otáček, a pustím do volnoběhu, zakolísají otáčky motoru a zase, nabíjení spadne na 12.6v a pak pomalu šplhá na 13.8v
Proměřen kabel vedoucí od altíku do UPC, bez odporu, naprosto průchozí. Otestována nová baterie - bez změny. Diagnostika ok.
Odhaduji to na nějaký problém související s kompresorem klimatizace a UCH jednotkou. Jen upřímně nevím, od čeho se odpíchnout. Vypadá, že ta zátěž je na něj moc a nestihne regulovat?. Na mé laguně po fl. nabíjí po počáteční fázi 14.2v a drží, klima může spínat jak chce a s ním to nehne.
nějaký nápad?
dostala se mi do rukou Laguna 3 2.0dci 127kw r.2006
Vyměněn altík - nový, testován na profi mašince.
Teď klasicky nabíjí kolem 14.2v, při nabité baterce drží udržovacích 13.8v (zapnuté vyhřívání sedaček, stěrače, xenony, větrák max (bez klimatizace), radio max) naprosto bez kolísání. Přístrojovka již nehlásí chybu nabíjení.
Problém nastává, když zapnu klimatizaci. poté, co sepne el.mag spojka, padne nabíjení na 12.6v a pak pomalu šplhá zpět na těch 13.8 kde se následně drží.
Když přidám na 3-4t otáček, a pustím do volnoběhu, zakolísají otáčky motoru a zase, nabíjení spadne na 12.6v a pak pomalu šplhá na 13.8v
Proměřen kabel vedoucí od altíku do UPC, bez odporu, naprosto průchozí. Otestována nová baterie - bez změny. Diagnostika ok.
Odhaduji to na nějaký problém související s kompresorem klimatizace a UCH jednotkou. Jen upřímně nevím, od čeho se odpíchnout. Vypadá, že ta zátěž je na něj moc a nestihne regulovat?. Na mé laguně po fl. nabíjí po počáteční fázi 14.2v a drží, klima může spínat jak chce a s ním to nehne.
nějaký nápad?
Renault Laguna III 2.0dCi GT M9R820 2012 4control 131kW EGR OFF
Renault Can Clip, Kess, KTAG, Renolink
Programování a úpravy jednotek (ABS, Dash, ECU...)
Servis v Bílině(okr. Teplice) - v případě zájmu o služby kontakt email v profilu
Renault Can Clip, Kess, KTAG, Renolink
Programování a úpravy jednotek (ABS, Dash, ECU...)
Servis v Bílině(okr. Teplice) - v případě zájmu o služby kontakt email v profilu
- JNCZ
- Starting member
- Příspěvky: 54
- Registrován: stř led 09, 2019 17:02
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sepnutí klimatizace - pád nabíjení na 12.6v
.
Renault Laguna III 2.0dCi GT M9R820 2012 4control 131kW EGR OFF
Renault Can Clip, Kess, KTAG, Renolink
Programování a úpravy jednotek (ABS, Dash, ECU...)
Servis v Bílině(okr. Teplice) - v případě zájmu o služby kontakt email v profilu
Renault Can Clip, Kess, KTAG, Renolink
Programování a úpravy jednotek (ABS, Dash, ECU...)
Servis v Bílině(okr. Teplice) - v případě zájmu o služby kontakt email v profilu
-
- Experienced member
- Příspěvky: 855
- Registrován: pon led 29, 2007 07:22
- Bydliště: staňkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sepnutí klimatizace - pád nabíjení na 12.6v
co kostřící body (oxidace, koroze)?
Megane 4, 1.5dCi, 85kW. člověka to aspoň nenutí jezdit rychle
Laguna GT III 2.0dCi 110 kW, 4control, střešní okno-už je fuč, měla 316000km
Laguna GT III 2.0dCi 110 kW, 4control, střešní okno-už je fuč, měla 316000km
- JNCZ
- Starting member
- Příspěvky: 54
- Registrován: stř led 09, 2019 17:02
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sepnutí klimatizace - pád nabíjení na 12.6v
Tudy cesta nevede, kostry jsou v pohodě
Renault Laguna III 2.0dCi GT M9R820 2012 4control 131kW EGR OFF
Renault Can Clip, Kess, KTAG, Renolink
Programování a úpravy jednotek (ABS, Dash, ECU...)
Servis v Bílině(okr. Teplice) - v případě zájmu o služby kontakt email v profilu
Renault Can Clip, Kess, KTAG, Renolink
Programování a úpravy jednotek (ABS, Dash, ECU...)
Servis v Bílině(okr. Teplice) - v případě zájmu o služby kontakt email v profilu
-
- Junior member
- Příspěvky: 140
- Registrován: čtv dub 16, 2015 11:39
Re: Sepnutí klimatizace - pád nabíjení na 12.6v
No to funkce u novych aut ESM, kdy se meni zatizeni motoru alternatorem klimatizaci, predpokladam ze to je laguna rocnik 2012 nahoru.
Je to zcela logicke jak to pracuje, zatizeni alternatorem se ridi dle spotreby, pokud priskoci klima tak aby se nebral vykon tak se stahne alternator, pripadne se kdyz je klima nachlazena preklopi se v ni desky aly nebyl takovy odpor a jen si solicha chladivo. V celku dobra funkce a zcela bezna i v jinych znackach. Nic v tom nehledejte, V lepsi diagnostice nez clip se to da vypnout.
Je to zcela logicke jak to pracuje, zatizeni alternatorem se ridi dle spotreby, pokud priskoci klima tak aby se nebral vykon tak se stahne alternator, pripadne se kdyz je klima nachlazena preklopi se v ni desky aly nebyl takovy odpor a jen si solicha chladivo. V celku dobra funkce a zcela bezna i v jinych znackach. Nic v tom nehledejte, V lepsi diagnostice nez clip se to da vypnout.
L III GT 4C 2.0 134kW na brzde, L III 1.5 - holcici auto na pohodu
- JNCZ
- Starting member
- Příspěvky: 54
- Registrován: stř led 09, 2019 17:02
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sepnutí klimatizace - pád nabíjení na 12.6v
Čau Františku,
Pád nabíjení z 14.2v na 12.6v probíhá na L3 2.0dci ROČNÍK 2006 (před fl.), nikdy jsem lagunu s tímto problémem neměl a to mi jich prošlo už dost pod rukou. Tj. auto bez ESM
Vypozoroval jsem, že není ani potřeba zásadně vytáčet, ale stačí 1300ot a pustit do volnoběhu. S vypnutou klimatizací se tak neděje.
Na dvou pofaceliftových (2011-2012) klasicky drží napájení 14.3-14.4 při vybité baterce (a můžu zapínat úplně co chci, včetně klimošky, houpat s otáčkama) a z těchto hodnot se nehne. Při nabité drží 13.8 a nehne se. Jsou to také auta bez ESM
Nějaký jiný nápad?
Pád nabíjení z 14.2v na 12.6v probíhá na L3 2.0dci ROČNÍK 2006 (před fl.), nikdy jsem lagunu s tímto problémem neměl a to mi jich prošlo už dost pod rukou. Tj. auto bez ESM
Vypozoroval jsem, že není ani potřeba zásadně vytáčet, ale stačí 1300ot a pustit do volnoběhu. S vypnutou klimatizací se tak neděje.
Na dvou pofaceliftových (2011-2012) klasicky drží napájení 14.3-14.4 při vybité baterce (a můžu zapínat úplně co chci, včetně klimošky, houpat s otáčkama) a z těchto hodnot se nehne. Při nabité drží 13.8 a nehne se. Jsou to také auta bez ESM
Nějaký jiný nápad?
Renault Laguna III 2.0dCi GT M9R820 2012 4control 131kW EGR OFF
Renault Can Clip, Kess, KTAG, Renolink
Programování a úpravy jednotek (ABS, Dash, ECU...)
Servis v Bílině(okr. Teplice) - v případě zájmu o služby kontakt email v profilu
Renault Can Clip, Kess, KTAG, Renolink
Programování a úpravy jednotek (ABS, Dash, ECU...)
Servis v Bílině(okr. Teplice) - v případě zájmu o služby kontakt email v profilu
Re: Sepnutí klimatizace - pád nabíjení na 12.6v
František ten rok 2006 bral asi jako překlep, stejně jako já, v tom roce se snad L3 ještě nedělali. Jinak podle toho co píšeš, bych se zaměřil na ten kompresor klimatizace. Klíma jinak funguje dobře?
Renault Laguna III Grandtour 2.0 dCi 96 kW, 2008 - prodáno
Renault Grand Espace IV 2.0 dCi 127 kW, automat, 2010
Renault Clio III Grandtour 1.2 55 kW, 2009
Renault Grand Espace IV 2.0 dCi 127 kW, automat, 2010
Renault Clio III Grandtour 1.2 55 kW, 2009
Re: Sepnutí klimatizace - pád nabíjení na 12.6v
Ja by som dal zmerať dobijanie cez Clip. Je tam na to test a povel Pri určitých otáčkach musíš namerať požadované napätie. Pri zapnutí kompresora môže byť pokles z dôvodu krátkeho odpojenia dobijania aby kvôli náhlemu zaťaženiu motora nepoklesli príliš otáčky.
- JNCZ
- Starting member
- Příspěvky: 54
- Registrován: stř led 09, 2019 17:02
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sepnutí klimatizace - pád nabíjení na 12.6v
Pokud to ostatní laguny nedělají, není to funkce, ale problém. U litrové zážehové Fobie bych se nad tím nepozastavoval. Něco někde musí být špatně. Není to problém zásadní, ale to neznamená, že by se měl ignorovat. Ve většině případů u jiných aut byl tento problém vyřešen nalezením špatného ukostření, ale ty jsem fakt důkladně prošel a nenašel žádné špatné.
Jednotky nastaveny do továrního nastavení, bez změny.
Kompresor byl údajně měněn, vypadá to že za použitý, typ je správný, chladí v pohodě, tlak chladiva OK, stetoskopem jsem jí poslouchal a ani známka problému.
Jednotky nastaveny do továrního nastavení, bez změny.
Kompresor byl údajně měněn, vypadá to že za použitý, typ je správný, chladí v pohodě, tlak chladiva OK, stetoskopem jsem jí poslouchal a ani známka problému.
Renault Laguna III 2.0dCi GT M9R820 2012 4control 131kW EGR OFF
Renault Can Clip, Kess, KTAG, Renolink
Programování a úpravy jednotek (ABS, Dash, ECU...)
Servis v Bílině(okr. Teplice) - v případě zájmu o služby kontakt email v profilu
Renault Can Clip, Kess, KTAG, Renolink
Programování a úpravy jednotek (ABS, Dash, ECU...)
Servis v Bílině(okr. Teplice) - v případě zájmu o služby kontakt email v profilu
Re: Sepnutí klimatizace - pád nabíjení na 12.6v
Treba zmerat dobijanie cez diagnostiku. Ako si nastavil jednotky do základného nastavenia? Dá sa jedine automatická konfigurácia.
- JNCZ
- Starting member
- Příspěvky: 54
- Registrován: stř led 09, 2019 17:02
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sepnutí klimatizace - pád nabíjení na 12.6v
Nezlob se na mě, ale ty mi pravděpodobně neporadíš, to jde za hranice diagnostiky clipem. Nevím, co bys tam pořád v něm chtěl měřit. Věc je jasně daná a diagnostikou jako takovou na ten problém prostě nepřijdeš.
Jdou dohledat defaultní parametry jednotky a pak je nastavit. Reprogem to neuděláš.
Pokud mi chceš pomoct, nastartuj, zapni klima (třeba na max) počkej 3 minuty, připoj clip, koukni do jednotky kolik ti to nabíjí, přidej otáčky na 2000, nech spadnout na volnoběh a sděl, zda ti drží voltáž, nebo ne. Můj předpoklad je, že ti to držet bude, ať jsem to zkoušel na jakémkoliv autě s funkčním dobíjením, nikdy nepadlo pod 13.5v a nikdy to úplně neutlo dobíjení. Tím pádem to není žádná funkce ale někde je problém v elektrice.
Jdou dohledat defaultní parametry jednotky a pak je nastavit. Reprogem to neuděláš.
Pokud mi chceš pomoct, nastartuj, zapni klima (třeba na max) počkej 3 minuty, připoj clip, koukni do jednotky kolik ti to nabíjí, přidej otáčky na 2000, nech spadnout na volnoběh a sděl, zda ti drží voltáž, nebo ne. Můj předpoklad je, že ti to držet bude, ať jsem to zkoušel na jakémkoliv autě s funkčním dobíjením, nikdy nepadlo pod 13.5v a nikdy to úplně neutlo dobíjení. Tím pádem to není žádná funkce ale někde je problém v elektrice.
Renault Laguna III 2.0dCi GT M9R820 2012 4control 131kW EGR OFF
Renault Can Clip, Kess, KTAG, Renolink
Programování a úpravy jednotek (ABS, Dash, ECU...)
Servis v Bílině(okr. Teplice) - v případě zájmu o služby kontakt email v profilu
Renault Can Clip, Kess, KTAG, Renolink
Programování a úpravy jednotek (ABS, Dash, ECU...)
Servis v Bílině(okr. Teplice) - v případě zájmu o služby kontakt email v profilu
Re: Sepnutí klimatizace - pád nabíjení na 12.6v
Očividne sa tomu rozumieš a vieš ako je riadené dobijanie. A s Clipom vieš robiť asi ako ja som gynekológ
-
- Experienced member
- Příspěvky: 855
- Registrován: pon led 29, 2007 07:22
- Bydliště: staňkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sepnutí klimatizace - pád nabíjení na 12.6v
řemen příslušenství je napnutý?
při těch pokusech se zkus podívat, jestli se třeba nějak nezakomíhá nebo neproklouzne při zátěži...
při těch pokusech se zkus podívat, jestli se třeba nějak nezakomíhá nebo neproklouzne při zátěži...
Megane 4, 1.5dCi, 85kW. člověka to aspoň nenutí jezdit rychle
Laguna GT III 2.0dCi 110 kW, 4control, střešní okno-už je fuč, měla 316000km
Laguna GT III 2.0dCi 110 kW, 4control, střešní okno-už je fuč, měla 316000km
- JNCZ
- Starting member
- Příspěvky: 54
- Registrován: stř led 09, 2019 17:02
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sepnutí klimatizace - pád nabíjení na 12.6v
Zdeno255, děkuji ti za kvalitní příspěvky a poučení ohledně diagnostiky. Řekni mi, myslíš, že mi nějaký automatický test řekne, proč vypíná dobíjení při sepnutí kompresoru? Asi těžko, řekne mi jen to, co už vím. Znova ti opakuji, že vypnutí dobíjení není normální stav a nemělo by se to stávat, a už vůbec ne pravidelně. Pokud ses s tímto problémem nesetkal, nebo to nepovažuješ za problém, zdrž se dále, prosím, komentářů.
magadafagada: Taky mě to napadlo, napínací kladka nefunguje úplně krásně, ovšem řemen vypadá, že neprokluzuje (natáčel jsem zpomalený záběr a sepnutí klimy). Její výměnu vč. řemenu však i s ohledem na hučení ložiska doporučím a uvidíme, jestli se něco změní. Máš možnost napojit na diagnostiku a vyzkoušet, jestli ti to dělá, nebo ne?
Pořád mám nutkání projít ještě jednou pořádně všechny ukostření. Asi to udělám...
magadafagada: Taky mě to napadlo, napínací kladka nefunguje úplně krásně, ovšem řemen vypadá, že neprokluzuje (natáčel jsem zpomalený záběr a sepnutí klimy). Její výměnu vč. řemenu však i s ohledem na hučení ložiska doporučím a uvidíme, jestli se něco změní. Máš možnost napojit na diagnostiku a vyzkoušet, jestli ti to dělá, nebo ne?
Pořád mám nutkání projít ještě jednou pořádně všechny ukostření. Asi to udělám...
Renault Laguna III 2.0dCi GT M9R820 2012 4control 131kW EGR OFF
Renault Can Clip, Kess, KTAG, Renolink
Programování a úpravy jednotek (ABS, Dash, ECU...)
Servis v Bílině(okr. Teplice) - v případě zájmu o služby kontakt email v profilu
Renault Can Clip, Kess, KTAG, Renolink
Programování a úpravy jednotek (ABS, Dash, ECU...)
Servis v Bílině(okr. Teplice) - v případě zájmu o služby kontakt email v profilu
-
- Junior member
- Příspěvky: 140
- Registrován: čtv dub 16, 2015 11:39
Re: Sepnutí klimatizace - pád nabíjení na 12.6v
Hezky den, tak mi to nedalo a sel jsem to zmerit (tedy jsem si vzal clip v200)
klidove napeti 12.94V
start pokles na 12.2V
volnobeh 14.31V - klima vypnuta zatizeni alternatoru 25.8%
volnobeh 14.25V - klima aktivni zatizeni alternatoru 32.0%
to same je i pri otackach 1800ot/min
Tak bude asi chyba nekde jinde nez v elektronice, hledal bych asi tu kostru nebo alternator
FK
klidove napeti 12.94V
start pokles na 12.2V
volnobeh 14.31V - klima vypnuta zatizeni alternatoru 25.8%
volnobeh 14.25V - klima aktivni zatizeni alternatoru 32.0%
to same je i pri otackach 1800ot/min
Tak bude asi chyba nekde jinde nez v elektronice, hledal bych asi tu kostru nebo alternator
FK
L III GT 4C 2.0 134kW na brzde, L III 1.5 - holcici auto na pohodu
-
- Experienced member
- Příspěvky: 855
- Registrován: pon led 29, 2007 07:22
- Bydliště: staňkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sepnutí klimatizace - pád nabíjení na 12.6v
předem upozorňuju mám starou baterku. a měřeno digi měřákem. jo a je to 2013 z německa, takže předpokládám, že to má už to má nějaký to chytrý dobíjení...
12,2V, start a pád na 11,4V cca 10 vteřin, než to začalo dobíjet. ustáleno na 14,4V po vypnutí klimy na 14,5V, bude to pravděpodobně dáno tím, že ihned s klimou se zapnou větráky sahary. při přidání plynu a puštění tam vždy vlítlo až 15V. jinak při zapnutí klimy tam na mžik bylo 13,6V a okamžitě ustáleno na 14,4V. ani nebylo poznat zapnutí na čemkoliv.
12,2V, start a pád na 11,4V cca 10 vteřin, než to začalo dobíjet. ustáleno na 14,4V po vypnutí klimy na 14,5V, bude to pravděpodobně dáno tím, že ihned s klimou se zapnou větráky sahary. při přidání plynu a puštění tam vždy vlítlo až 15V. jinak při zapnutí klimy tam na mžik bylo 13,6V a okamžitě ustáleno na 14,4V. ani nebylo poznat zapnutí na čemkoliv.
Megane 4, 1.5dCi, 85kW. člověka to aspoň nenutí jezdit rychle
Laguna GT III 2.0dCi 110 kW, 4control, střešní okno-už je fuč, měla 316000km
Laguna GT III 2.0dCi 110 kW, 4control, střešní okno-už je fuč, měla 316000km
- JNCZ
- Starting member
- Příspěvky: 54
- Registrován: stř led 09, 2019 17:02
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sepnutí klimatizace - pád nabíjení na 12.6v
No nezbude, než hledat. Je otázkou, jestli to nedělá UPC(1337) jednotka nějakým způsobem...
Ono původní alternátor byl v hajzlu, nedobíjel více, než 13.5v a to ještě hodně kolísavě a tenhle problém (tj. vypnutí nabíjení při spadnutí do volnoběhu) dělal taky.
Ono původní alternátor byl v hajzlu, nedobíjel více, než 13.5v a to ještě hodně kolísavě a tenhle problém (tj. vypnutí nabíjení při spadnutí do volnoběhu) dělal taky.
Renault Laguna III 2.0dCi GT M9R820 2012 4control 131kW EGR OFF
Renault Can Clip, Kess, KTAG, Renolink
Programování a úpravy jednotek (ABS, Dash, ECU...)
Servis v Bílině(okr. Teplice) - v případě zájmu o služby kontakt email v profilu
Renault Can Clip, Kess, KTAG, Renolink
Programování a úpravy jednotek (ABS, Dash, ECU...)
Servis v Bílině(okr. Teplice) - v případě zájmu o služby kontakt email v profilu
Re: Sepnutí klimatizace - pád nabíjení na 12.6v
A klimaspojka se také dávala jiná nebe se nechávala z původního kompresoru? Jestli není divná třeba jen ona.
Renault Laguna III Grandtour 2.0 dCi 96 kW, 2008 - prodáno
Renault Grand Espace IV 2.0 dCi 127 kW, automat, 2010
Renault Clio III Grandtour 1.2 55 kW, 2009
Renault Grand Espace IV 2.0 dCi 127 kW, automat, 2010
Renault Clio III Grandtour 1.2 55 kW, 2009
- JNCZ
- Starting member
- Příspěvky: 54
- Registrován: stř led 09, 2019 17:02
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sepnutí klimatizace - pád nabíjení na 12.6v
K tomu bohužel nemám informace - výměna klimakompresoru proběhla ještě před koupí vozu. Pohledově bych řekl, že se dal použitý kompresor vč. spojky.
Myslíš, že by to mohlo mít tak zásadní vliv?
Myslíš, že by to mohlo mít tak zásadní vliv?
Renault Laguna III 2.0dCi GT M9R820 2012 4control 131kW EGR OFF
Renault Can Clip, Kess, KTAG, Renolink
Programování a úpravy jednotek (ABS, Dash, ECU...)
Servis v Bílině(okr. Teplice) - v případě zájmu o služby kontakt email v profilu
Renault Can Clip, Kess, KTAG, Renolink
Programování a úpravy jednotek (ABS, Dash, ECU...)
Servis v Bílině(okr. Teplice) - v případě zájmu o služby kontakt email v profilu
Re: Sepnutí klimatizace - pád nabíjení na 12.6v
Tak elektrospotřebič to je, třeba bude někde proražená. Osobně mi to přijde pravděpodobnější než jak píšeš jednotka UPC. Ale jsem v elektrice laik a samouk, to jen tak pro upřesnění.
Renault Laguna III Grandtour 2.0 dCi 96 kW, 2008 - prodáno
Renault Grand Espace IV 2.0 dCi 127 kW, automat, 2010
Renault Clio III Grandtour 1.2 55 kW, 2009
Renault Grand Espace IV 2.0 dCi 127 kW, automat, 2010
Renault Clio III Grandtour 1.2 55 kW, 2009
-
- Experienced member
- Příspěvky: 855
- Registrován: pon led 29, 2007 07:22
- Bydliště: staňkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sepnutí klimatizace - pád nabíjení na 12.6v
tak v podstatě, pokud bys našel drát ke klima spojce a měl možnost porovnat, tak změřit proud, který tam jde po sepnutí. nebo celkově zkusit klešťákem změřit proud z baterky při stejně nastartovaných autech, jestli bude znatelný rozdíl v odběrech a pak jít dál po spotřebičích...
Megane 4, 1.5dCi, 85kW. člověka to aspoň nenutí jezdit rychle
Laguna GT III 2.0dCi 110 kW, 4control, střešní okno-už je fuč, měla 316000km
Laguna GT III 2.0dCi 110 kW, 4control, střešní okno-už je fuč, měla 316000km
Re: Sepnutí klimatizace - pád nabíjení na 12.6v
To by bylo asi nejlepsi. Klestovym ampermetrem to premerit a porovnat se “zdravym” autem.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů