Zdravím. Už asi měsíc dva řeším "náladovej" vykon. Jedná se o díry ve výkonu které se projevují na 3-4-5 stupeň tím že když jde plyn na podlahu při razantním zrychlení, tak při cca 2000-2200 otáčkách je půl až vteřinová díra kdy jde cítit jak auto ztratí úplně výkon, ale pote cca vteřině začnu znovu zrychlovat, jen o něco pomaleji. Nevím jestli to popsat jako houpání. Je to pocit jako kdyby na 4 stupeň při optimálních otáčkách kolem 2000 automat zařadil 6 stupeň kterej to neutahne. Občas to dělá, občas ne.
Po přečtení různých témat jsem dnes zkusil odpojit konektor váhy vzduchu. Auto mělo odpich, a nezaznamenal jsem žádnou díru, jen se mi zdálo lehoulince linejsi. Ale byl to rozdíl. Otázka zní: co teď? Nějakej nápad na co třeba kouknout na pyclipu?
EDIT: omlouvám se za 3 násobně zalozeni
Díry ve výkonu 2.0. dCi, 110kw
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 19
- Registrován: stř úno 05, 2020 22:30
Re: Díry ve výkonu 2.0. dCi, 110kw
Sice ti nepomůžu, ale mám to podobný a spíš jsem se smířil s tím, že je to vlastnost mé varianty motoru z toho, co jsem se dočetl..po fl prý ten výkonový průběh je lepší..
Nejvíce to pozoruji na dálnici, když jedu na tempomat, musím zpomalil a chci obnovit rychlost bez podřazení. Kolem 1900 ot. to ještě táhne, ale právě kolem těch 2000-2200 ot. to skoro nezrychluje a nad 2200 ot. se to zas probere a začne to zrychlovat znatelněji. Pokud mám někoho za zadkem, tak raději podřadím, abych nezdržoval.
Třeba když to porovnám se Superbem se "stejným" motorem, tak tam není problém při stovce obnovit tempomatem rychlost a nechat tam přitom šestku.
Pokud to teda nějak vyřešíš, určitě se poděl o zkušenosti.
Nejvíce to pozoruji na dálnici, když jedu na tempomat, musím zpomalil a chci obnovit rychlost bez podřazení. Kolem 1900 ot. to ještě táhne, ale právě kolem těch 2000-2200 ot. to skoro nezrychluje a nad 2200 ot. se to zas probere a začne to zrychlovat znatelněji. Pokud mám někoho za zadkem, tak raději podřadím, abych nezdržoval.
Třeba když to porovnám se Superbem se "stejným" motorem, tak tam není problém při stovce obnovit tempomatem rychlost a nechat tam přitom šestku.
Pokud to teda nějak vyřešíš, určitě se poděl o zkušenosti.
Latitude, 2.0 dCi 127 kW AT Initiale, 2011, 310 000 km
Dříve: Laguna III Grandtour, 2.0 dCi 110 kW, 2009, při 454 000 km šla v super stavu k dalšímu majiteli
Laguna II Grandtour, 3.0 V6 152 kW, LPG, 2001, umřela při 335 000 km
Dříve: Laguna III Grandtour, 2.0 dCi 110 kW, 2009, při 454 000 km šla v super stavu k dalšímu majiteli
Laguna II Grandtour, 3.0 V6 152 kW, LPG, 2001, umřela při 335 000 km
-
- Starting member
- Příspěvky: 19
- Registrován: stř úno 05, 2020 22:30
Re: Díry ve výkonu 2.0. dCi, 110kw
Chápu. Já bych to ani tak neřešil, ale velmi nepříjemný to je když predjizdim, a když sem vedle kamionů tak se najednou zrychlování zastaví a já se pomalu hrabu před něj.
Teď mi jde o to, co jsem vlastne zjistil tím když sem odpojil váhu vzduchu a problém zmizel, i výkon se pocitově zvedl.
Předpokládám že teď se můžu zabývat jen tím triem váha vzduchu/snímač plnícího tlaku/ventil tlaku turba
Teď mi jde o to, co jsem vlastne zjistil tím když sem odpojil váhu vzduchu a problém zmizel, i výkon se pocitově zvedl.
Předpokládám že teď se můžu zabývat jen tím triem váha vzduchu/snímač plnícího tlaku/ventil tlaku turba
Re: Díry ve výkonu 2.0. dCi, 110kw
Mrkni sem, zkus objednat, vyměnit a uvidíš, když tak vrátíš.
viewtopic.php?f=82&t=116088&p=1452067#p1452067
viewtopic.php?f=82&t=116088&p=1452067#p1452067
Laguna III GT Kombi 2.0dci 131kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 hostů