L3 1.5dci Vynucená regenerace FAP/DPF

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
JNCZ
Starting member
Příspěvky: 54
Registrován: stř led 09, 2019 17:02
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

L3 1.5dci Vynucená regenerace FAP/DPF

Příspěvek od JNCZ » sob črc 20, 2019 18:09

Zdravím,
je tu někdo, komu se stalo, že se diagnostika (clip) seknul 2x na 81% při vynucené regeneraci, teplota odlučovače okolo 430°C
Vypadá to, že prakticky už finishovala a měla přejít do fáze postupného chlazení a vypsání reportu o úspěchu/neúspěchu regenerace. Počet sazí klesl z 38g na 17g a poté na 10,5g

Chvilku po lagu(seknutí) clipu vypíše chybu "Komunikace s řídící jednotkou není možná"
Renault Laguna III 2.0dCi GT M9R820 2012 4control 131kW EGR OFF

Renault Can Clip, Kess, KTAG, Renolink
Programování a úpravy jednotek (ABS, Dash, ECU...)

Servis v Bílině(okr. Teplice) - v případě zájmu o služby kontakt email v profilu

vitas2
Experienced member
Příspěvky: 774
Registrován: sob črc 31, 2004 11:44

Re: L3 1.5dci Vynucená regenerace FAP/DPF

Příspěvek od vitas2 » sob črc 20, 2019 21:49

Problém by mohl být i v can sondě, máš čínskou nebo origo ?

Uživatelský avatar
JNCZ
Starting member
Příspěvky: 54
Registrován: stř led 09, 2019 17:02
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: L3 1.5dci Vynucená regenerace FAP/DPF

Příspěvek od JNCZ » ned črc 21, 2019 08:07

Ťamanskou, jednu z nejdražších (zlatou), je velmi pravděpodobné že to je sondou no. Ale rád bych věděl od někoho kdo ji dělal na 1.5 v jakou fázi kolem těch 80% přechází, na jakou teplotu odlučovače se tak plus mínus dostává. Přijde mi to málo, rád bych viděl hodnoty nad 550.

Taky je zvláštní že to auto nehlásí chybu, alespoň podle diagnostiky něco okolo 160 neúspěšných, 3 úspěšné a naposledy úspěšné před 30t km.
To je ta hranice chyby docela dost vysoko, nebo si tam zas nějaký dojčpřekupník mazal dtc z jednotky.
Renault Laguna III 2.0dCi GT M9R820 2012 4control 131kW EGR OFF

Renault Can Clip, Kess, KTAG, Renolink
Programování a úpravy jednotek (ABS, Dash, ECU...)

Servis v Bílině(okr. Teplice) - v případě zájmu o služby kontakt email v profilu

maxfli
Junior member
Příspěvky: 206
Registrován: ned dub 02, 2017 18:26

Re: L3 1.5dci Vynucená regenerace FAP/DPF

Příspěvek od maxfli » čtv srp 01, 2019 09:43

Maximální teplota by měla být při výpalu cca kolem 610°C, tak jsem to měl vždy já.
Regenerace prováděna přes Dephi.
Laguna III GT Kombi 2.0dci 131kw

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: L3 1.5dci Vynucená regenerace FAP/DPF

Příspěvek od Šamša » ned srp 18, 2019 12:32

Problém těch číňanskejch sond, je právě v nespolehlivosti připojení, někdy pomůže držet napětí baterie nad 13,5V, např. silnou nabíječkou. Ideální je proudový zdroj, ale od 50A už leze cena dost nahoru.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 hostů