Zdravím,
je tu někdo, komu se stalo, že se diagnostika (clip) seknul 2x na 81% při vynucené regeneraci, teplota odlučovače okolo 430°C
Vypadá to, že prakticky už finishovala a měla přejít do fáze postupného chlazení a vypsání reportu o úspěchu/neúspěchu regenerace. Počet sazí klesl z 38g na 17g a poté na 10,5g
Chvilku po lagu(seknutí) clipu vypíše chybu "Komunikace s řídící jednotkou není možná"
L3 1.5dci Vynucená regenerace FAP/DPF
Moderátor: Moderators General
- JNCZ
- Starting member
- Příspěvky: 54
- Registrován: stř led 09, 2019 17:02
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
L3 1.5dci Vynucená regenerace FAP/DPF
Renault Laguna III 2.0dCi GT M9R820 2012 4control 131kW EGR OFF
Renault Can Clip, Kess, KTAG, Renolink
Programování a úpravy jednotek (ABS, Dash, ECU...)
Servis v Bílině(okr. Teplice) - v případě zájmu o služby kontakt email v profilu
Renault Can Clip, Kess, KTAG, Renolink
Programování a úpravy jednotek (ABS, Dash, ECU...)
Servis v Bílině(okr. Teplice) - v případě zájmu o služby kontakt email v profilu
Re: L3 1.5dci Vynucená regenerace FAP/DPF
Problém by mohl být i v can sondě, máš čínskou nebo origo ?
- JNCZ
- Starting member
- Příspěvky: 54
- Registrován: stř led 09, 2019 17:02
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: L3 1.5dci Vynucená regenerace FAP/DPF
Ťamanskou, jednu z nejdražších (zlatou), je velmi pravděpodobné že to je sondou no. Ale rád bych věděl od někoho kdo ji dělal na 1.5 v jakou fázi kolem těch 80% přechází, na jakou teplotu odlučovače se tak plus mínus dostává. Přijde mi to málo, rád bych viděl hodnoty nad 550.
Taky je zvláštní že to auto nehlásí chybu, alespoň podle diagnostiky něco okolo 160 neúspěšných, 3 úspěšné a naposledy úspěšné před 30t km.
To je ta hranice chyby docela dost vysoko, nebo si tam zas nějaký dojčpřekupník mazal dtc z jednotky.
Taky je zvláštní že to auto nehlásí chybu, alespoň podle diagnostiky něco okolo 160 neúspěšných, 3 úspěšné a naposledy úspěšné před 30t km.
To je ta hranice chyby docela dost vysoko, nebo si tam zas nějaký dojčpřekupník mazal dtc z jednotky.
Renault Laguna III 2.0dCi GT M9R820 2012 4control 131kW EGR OFF
Renault Can Clip, Kess, KTAG, Renolink
Programování a úpravy jednotek (ABS, Dash, ECU...)
Servis v Bílině(okr. Teplice) - v případě zájmu o služby kontakt email v profilu
Renault Can Clip, Kess, KTAG, Renolink
Programování a úpravy jednotek (ABS, Dash, ECU...)
Servis v Bílině(okr. Teplice) - v případě zájmu o služby kontakt email v profilu
Re: L3 1.5dci Vynucená regenerace FAP/DPF
Maximální teplota by měla být při výpalu cca kolem 610°C, tak jsem to měl vždy já.
Regenerace prováděna přes Dephi.
Regenerace prováděna přes Dephi.
Laguna III GT Kombi 2.0dci 131kw
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: L3 1.5dci Vynucená regenerace FAP/DPF
Problém těch číňanskejch sond, je právě v nespolehlivosti připojení, někdy pomůže držet napětí baterie nad 13,5V, např. silnou nabíječkou. Ideální je proudový zdroj, ale od 50A už leze cena dost nahoru.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 hostů