
v skratke: auto jedneho dna zle nastartovalo, chvilu kolisali otacky na volnobehu, po ustaleni som sa teda vydal na normalnu jazdu.
Pocas jazdy nemalo vykon, po pridani cez 2500 otaciek malo tendenciu akokeby zdochnut (aj po drzani plynoveho pedalu na podlahe otacky samovolne klesli az niekam ku 600, potom vybehli na volnobezne). Po par minutach jazdy som zacal citit zapach nafty v interieri auta. Tak som zhodil kryt a zistil som, ze v okoli vstrekovacov bolo dost nafty a prepadova hadicka bola derava (vid foto c. 1) - objednal som novu a vymenil. Myslel som, ze nafta sa tam dostala prave cez tu deravu hadicu.
Vykon auta vyzera byt po vymene prepadovej hadice v poriadku - je ho mozne vytocit aj do maximalnych otaciek, nepada do nudzoveho rezimu a pod. aspon teda pocas kratkej testovacej jazdy.
Problem s vytekajucou naftou spod vstrekovacov vsak ostal i nadalej - staci par krat zosliapnut plyn (aj na volnobehu) a nafta sa tam zacne objavovat.
Pred dvoma rokmi mi menili dva vstreky, zvysne dva boli podla testu ok. Teraz nafta vyteka prave pod tymito dvoma vstrekmi, ktore boli ok.
Kde by mohol byt problem? Ak by boli zle vstreky, prejavilo by sa to predsa aj na vykone auta, zle startovanie a pod.
Renault Laguna III GT, motor 2.0dci 131kW, rocnik 2009. Najazd cca 260tisic km.