Vyšší spotřeba a slabý tah motoru v nižších otáčkách
Moderátor: Moderators General
Re: Vyšší spotřeba a slabý tah motoru v nižších otáčkách
Máte pravdu chlapi, už mě poslali k šípku:
děkujeme za Váš dotaz.
Souhlas se zápisem kol do technického průkazu můžeme vydat pouze k těm rozměrům, které výrobce pro daný vůz homologoval.
Nemají souvislost s motorizací, ale s modelem a verzí vozu.
V případě Vaší Laguny s VIN VF1KT1K0639300153 jsou výrobcem povolené 2 rozměry kol:
205/60 R16 (92)H, 7 J 16 - 47
215/50 R17 (95)W, 7 J 17 - 47
Druhý rozměr je zapsaný ve spodní části průkazu. Z výše vedených důvodu tedy nemůžeme vystavit potvrzení pro zápis požadovaného rozměru 225/45 R18.
No a nakonec to byl prasklej chladič. Zkusil jsem to natlakovat vzduchem a div mě to nesundalo vlasy z hlavy. Akorát jsem ulomil packu při vyndavání, pač kterej vocas tohle vymyslel... Větrák za boha nešel dostat ven, no prostě voser... Takže zavaření se nekoná. Nu což, zkušenost za 3K...
děkujeme za Váš dotaz.
Souhlas se zápisem kol do technického průkazu můžeme vydat pouze k těm rozměrům, které výrobce pro daný vůz homologoval.
Nemají souvislost s motorizací, ale s modelem a verzí vozu.
V případě Vaší Laguny s VIN VF1KT1K0639300153 jsou výrobcem povolené 2 rozměry kol:
205/60 R16 (92)H, 7 J 16 - 47
215/50 R17 (95)W, 7 J 17 - 47
Druhý rozměr je zapsaný ve spodní části průkazu. Z výše vedených důvodu tedy nemůžeme vystavit potvrzení pro zápis požadovaného rozměru 225/45 R18.
No a nakonec to byl prasklej chladič. Zkusil jsem to natlakovat vzduchem a div mě to nesundalo vlasy z hlavy. Akorát jsem ulomil packu při vyndavání, pač kterej vocas tohle vymyslel... Větrák za boha nešel dostat ven, no prostě voser... Takže zavaření se nekoná. Nu což, zkušenost za 3K...
Re: Vyšší spotřeba a slabý tah motoru v nižších otáčkách
Noo tak jsem to konečně smontoval. Jednou to projel a cajk. Další den ráno jsem nastartoval a z výfuku šel modrý kouř a doclela hodně. No a dole ze spoje tělesa motoru a spojky se valí olej proudem a divný pisklavý zvuk. Takže mě stejně čeká servis... Achjo
Napadá mě, jestli třeba nemohla prasknout olejová trubička k turbu, že by to chcalo přímo na blok a proteklo to skrze dolů. Protože výkon to mělo furst stejnej. Ujel jsem s tím takto asi 3km, než jsem si všimnul, že teče olej, který spíše připomínal mazut, než olej.
Napadá mě, jestli třeba nemohla prasknout olejová trubička k turbu, že by to chcalo přímo na blok a proteklo to skrze dolů. Protože výkon to mělo furst stejnej. Ujel jsem s tím takto asi 3km, než jsem si všimnul, že teče olej, který spíše připomínal mazut, než olej.
- Václav Sedlář
- Experienced member
- Příspěvky: 938
- Registrován: pát črc 06, 2007 09:14
- Bydliště: Liberec
Re: Vyšší spotřeba a slabý tah motoru v nižších otáčkách
No já byl teď v servisu a ještě že jsem seděl když mi říkal cenu za ty dvě trubky co vedou k a od intercooleru - celkem za cca 17 000 Kč - to se asi pos...
Buď seženu někde levnější, nebo nechám vyměnit intercooler bez těch trubek. Chtěl jsem ty trubky vyměnit preventivně, ale nebudu dávat 17 000 jen tak bez záruky že to pomůže.
Buď seženu někde levnější, nebo nechám vyměnit intercooler bez těch trubek. Chtěl jsem ty trubky vyměnit preventivně, ale nebudu dávat 17 000 jen tak bez záruky že to pomůže.
Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm,65kw.
Renault Laguna Grandtour (Concorde), r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna III Grandtour, r.v. 2010,1995ccm/110kw.
Renault Laguna Grandtour (Concorde), r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna III Grandtour, r.v. 2010,1995ccm/110kw.
Re: Vyšší spotřeba a slabý tah motoru v nižších otáčkách
Co na tom stojí 17? ta vlevo s čidlem tlaku se dá nová koupit za 3500. To je mazec.
I s čidlem here: https://eurofrance.de/catalog/product/v ... 200551942/
A ta druhá, která vede teplej vzduch here: https://www.der-ersatzteile-profi.de/re ... auch-g1674
Ale 8500 bych za to nedal ani omylem. Kup si akorát to těsnění dolů nové. Mají ho v kellyně za 200,-
A druhé těsnění nahoru k motoru taky za 200,-
Číslo 20 a 19.
http://catcar.info/renault/?lang=en&l=c ... PT0xM0Q%3D
Na této trubce se jinak nemá co posrat.
I s čidlem here: https://eurofrance.de/catalog/product/v ... 200551942/
A ta druhá, která vede teplej vzduch here: https://www.der-ersatzteile-profi.de/re ... auch-g1674
Ale 8500 bych za to nedal ani omylem. Kup si akorát to těsnění dolů nové. Mají ho v kellyně za 200,-
A druhé těsnění nahoru k motoru taky za 200,-
Číslo 20 a 19.
http://catcar.info/renault/?lang=en&l=c ... PT0xM0Q%3D
Na této trubce se jinak nemá co posrat.
- Václav Sedlář
- Experienced member
- Příspěvky: 938
- Registrován: pát črc 06, 2007 09:14
- Bydliště: Liberec
Re: Vyšší spotřeba a slabý tah motoru v nižších otáčkách
posílám screen nabídky včetně objednacích čísel, pokud někdo sežene levněji, budu rád: https://ctrlv.cz/t4go
Edit: fandaism: ta jedna trubka cos posílal není skladem...
Objednací čísla:
8200551942
144607906R
Edit: fandaism: ta jedna trubka cos posílal není skladem...
Objednací čísla:
8200551942
144607906R
Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm,65kw.
Renault Laguna Grandtour (Concorde), r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna III Grandtour, r.v. 2010,1995ccm/110kw.
Renault Laguna Grandtour (Concorde), r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna III Grandtour, r.v. 2010,1995ccm/110kw.
-
- Experienced member
- Příspěvky: 664
- Registrován: úte črc 31, 2007 10:27
- Bydliště: Banská Bystrica
Re: Vyšší spotřeba a slabý tah motoru v nižších otáčkách
Tie tesnenia 19 a 20 mám v pláne tiež meniť, spodné tesnenie prepúšťa občas olej, to hore asi tiež, nevidím dozadu pod turbo. Je to skôr bežne u L3 2.0dci
Mám pocit že auto má mierne slabší ťah, môže to byť touto malou netesnostou neviem
Mám pocit že auto má mierne slabší ťah, môže to byť touto malou netesnostou neviem
Renault Laguna III 2.0dCi 110kw r2008
Re: Vyšší spotřeba a slabý tah motoru v nižších otáčkách
No tak auto jsme prolezli horem dolem. 2 nezávislý technici to měřili. Všechny hodnoty v normálu. Tlak na railu, korekce vstřiků, tak turba, pozice EGR,atd....při stání i za jízdy. Přesně v ten moment 1850ot za jízdy na 4/5 když se auto rozvibruje, tak hodnoty tlaku turba v normě. Já už fakt nevím, čím to může být. Teď kolega v práci ještě podotknul, jestli by to nemohla být vůle na homokinetickém kloubu (vnitřním)? Nevím, jestli to není uplně z cesty.
Re: Vyšší spotřeba a slabý tah motoru v nižších otáčkách
Vnitrni homokinetak se projevuje vibracemi predku v tahu, ale vetsinou se omezuje na konkretni rychlost, ne otacky.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
- Václav Sedlář
- Experienced member
- Příspěvky: 938
- Registrován: pát črc 06, 2007 09:14
- Bydliště: Liberec
Re: Vyšší spotřeba a slabý tah motoru v nižších otáčkách
tak jsem zatím nechal vyměnit intercooler, ve kterém byla dirka a celé to plastové sání s membránou (8200673395, zdroj allegro, snad je mebrána ok) a zmizel problém s výkonem a spotřeba klesla na 7,2 - 7,3 (městský provoz). Je už ta spotřeba v normě? Kolik máte spotřebu v zimě na verzi 110kw? Trochu jsem čekal že to půjde pod 7, ale furt lepší, než 7,6 (resp v létě jsem měl 8,4)
Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm,65kw.
Renault Laguna Grandtour (Concorde), r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna III Grandtour, r.v. 2010,1995ccm/110kw.
Renault Laguna Grandtour (Concorde), r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna III Grandtour, r.v. 2010,1995ccm/110kw.
Re: Vyšší spotřeba a slabý tah motoru v nižších otáčkách
Taky jsem měnil intercooler, taky měl dírku v sobě, ale u mě beze změny. Ten separátor oleje jsem nakonec taky měnil za orig. novej, pač mi chcal olej se všech koutů v motoru. Něco se v tom podělalo a klikovka přestala odvětrávat. hele teď v zimě na R18 mám reálnou 7l a v létě na R17 6,8. A to jezdím denně 80km. Čili za mě tvoje je OK. Ve měste to auto prostě žere. Není to 1.9tdi.
- ZDENECEKCZ
- Grafoman
- Příspěvky: 3294
- Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
- Bydliště: Krnov sev. mor.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyšší spotřeba a slabý tah motoru v nižších otáčkách
Ja dnes ve dvou dospelich jel cca 45 km trasu. Venku -1 az -4. Zpet dalsich 45km jsem jel s 525kg nakladem v kufru.
Doma prumerka 8,4 a to se mi cestou tam vypaloval filtr.
Doma prumerka 8,4 a to se mi cestou tam vypaloval filtr.
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů