Vyšší spotřeba a slabý tah motoru v nižších otáčkách

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

fandaism
Starting member
Příspěvky: 48
Registrován: ned led 01, 2017 18:38

Vyšší spotřeba a slabý tah motoru v nižších otáčkách

Příspěvek od fandaism » stř črc 27, 2022 14:21

Ahoj, pročítal jsme témata s nízkou spotřebou, ale nenašel jsem nikde potencionální řešení problému.

Laguna 2.0 Dci bez FAPU. 110kw najeto 180K. Kola R18 235/45. Okruh turbo/intercooler bez úniků. EGR vyčištěn a funkční. Vzduchový filtr nový. Standartní nafta + aditiva VIF.
Nevím proč, ale auto má zvýšenou spotřebu (průměr 8l) a musím říci, že jezdím na lechtačku. Okresky, sem tam dálka. Do 1800 ot se mi zdá motor hrozně udušený, absolutně žádný zátah a potom to vystřelí jak z praku. I když jedu po rovince třeba na 4ku a držím konstantní otáčky (2000, tak to ukazuje aktuální spotřebu 8,5, což je prostě nonsense....)

Neví někdo čím, by to mohlo být, že je dole motor tak udušený a má větší spotřebu? Někteří kolegové píší, že mají průměrku 6l, ale to z mého hlediska prostě není možný...

Diagnostika ukazuje pouze problém s denním svícením, nic motorvého.
Auto nekouří, nežere olej.
Co může mít takový vliv na výkon v nízkých otáčkách? Váha vzduchu, čidlo tlaku vzduchu?

Už nevím....a jsem z toho poměrně zklamaný.

Uživatelský avatar
Václav Sedlář
Experienced member
Příspěvky: 938
Registrován: pát črc 06, 2007 09:14
Bydliště: Liberec

Re: Vyšší spotřeba a slabý tah motoru v nižších otáčkách

Příspěvek od Václav Sedlář » stř črc 27, 2022 22:37

Ahoj, mám do puntíku to samé a taky nevím čím to je. Mám stejný motor bez fap. Prosím taky o radu. Díky moc!!!
Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm,65kw.
Renault Laguna Grandtour (Concorde), r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna III Grandtour, r.v. 2010,1995ccm/110kw.

Uživatelský avatar
ZDENECEKCZ
Grafoman
Příspěvky: 3289
Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
Bydliště: Krnov sev. mor.
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyšší spotřeba a slabý tah motoru v nižších otáčkách

Příspěvek od ZDENECEKCZ » stř črc 27, 2022 23:38

Nevim, jestli poradim, ale v zime jsem mel prumerku kolem tech 6,8-,75. Na jare, kdy nemrzlo mi to krasne spadlo pod sedm. Ted jsem zas u osmi, bo klima hodne bere. Mam ju vicemene furt na automat a teplotu stridam 19-22stupnu, dle.potreby.
Nedavno, jak zacly ty hyce a stoupla mi spotreba, tak jsem v jeden den zkusil jet cca 12km dlouhy stejny usek 2x tam a zpatky na tempomat 76km/h se zaplou klimou a vyplou. Ta vypla mi to udelala o litr mene.

Jinak ohledne lenosti pri 1700-1900ot je vicemene 2.0dci znamy.

Ale na fb ve skupine hodne lidem pomohlo vycistit trubicku vedouci od turba k cidlu tlaku. Mam sice FAP verzi, ale myslim ji tam mate taky. To cidlo je po otevreni kapoty pred spolujezdcem u silentu zachytu reakce, takova hlinikova osmicka. Vede k nemu kablik. A to cidlo je na trubicku napojene cca 4cm zlutobilou opletenou hadickou. Hodne lidi ji melo ucpanou sazema. Sundejte hadicku a fouknete do trubicky. Pokid ji neprofuknete, musi to jit ven a lankem k brzde od cyklo kola ji prosprtejte. Hodne lidem auto v nizkych otackach ozilo a nepocitovali jakoby houpani pri plnem plynu.
https://1884403144.rsc.cdn77.org/foto/r ... 812000&e=0
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km

fandaism
Starting member
Příspěvky: 48
Registrován: ned led 01, 2017 18:38

Re: Vyšší spotřeba a slabý tah motoru v nižších otáčkách

Příspěvek od fandaism » pát črc 29, 2022 14:03

Díky moc za postřeh s tím snímačem tlaku. Je pravda, že s klimou na automat jezdím celoročně. A taky mě kecá počítač asi o půl litru. Na omak je ta gumová trubička tvrdá a nejde zmáčknout, tak uvidíme, až to rozeberu.
Foto motoru a snímače: https://photos.app.goo.gl/gwGpAziBgu94Mfks7

Uživatelský avatar
Václav Sedlář
Experienced member
Příspěvky: 938
Registrován: pát črc 06, 2007 09:14
Bydliště: Liberec

Re: Vyšší spotřeba a slabý tah motoru v nižších otáčkách

Příspěvek od Václav Sedlář » pát črc 29, 2022 14:07

no u mě se zjistilo že za motorem nic nemám, ale mám přesně to co je na uvedené fotce, ale nevím jak tu hadičku sundat, jsou na ní nějaké spešl svorky
Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm,65kw.
Renault Laguna Grandtour (Concorde), r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna III Grandtour, r.v. 2010,1995ccm/110kw.

Uživatelský avatar
ZDENECEKCZ
Grafoman
Příspěvky: 3289
Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
Bydliště: Krnov sev. mor.
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyšší spotřeba a slabý tah motoru v nižších otáčkách

Příspěvek od ZDENECEKCZ » pát črc 29, 2022 14:25

No tak to je cidlo plniciho tlaku.
Ja.myslel jine cidlo. Je cca 25cm od turba. Ale.mezitim jsme s Vaskem prisli na to, ze auta bez filtru pevnych castic ho nemaji.
Ani na tve fotce neni a je tam prazdne misto
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km

Uživatelský avatar
Václav Sedlář
Experienced member
Příspěvky: 938
Registrován: pát črc 06, 2007 09:14
Bydliště: Liberec

Re: Vyšší spotřeba a slabý tah motoru v nižších otáčkách

Příspěvek od Václav Sedlář » pát črc 29, 2022 18:39

A nemůže to dělat tohle čidlo?
Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm,65kw.
Renault Laguna Grandtour (Concorde), r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna III Grandtour, r.v. 2010,1995ccm/110kw.

Uživatelský avatar
ZDENECEKCZ
Grafoman
Příspěvky: 3289
Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
Bydliště: Krnov sev. mor.
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyšší spotřeba a slabý tah motoru v nižších otáčkách

Příspěvek od ZDENECEKCZ » pát črc 29, 2022 19:10

Tak samozrejmne, ze muze, netusim. Chce to diag a koukat, porovnavat, zkouset atd atd.
Ale.stale plati i to, co jsem ti psal soukromne. Ze to chce skocit do aaa, auto esa, jineho bazaru, kde maji vase L3. A jet se projet, dat jim treba 100-200kc na naftu a domluvit si delsi projizdku, treba 20km, at se prohreje motor a.muzete tomu slapnout. A pak porovnat s vasim autem.
Nevim, uvazuju, ze bych natocil video s mou 96kw verzi a hodil nekam na uloziste, at si muzete treba udelat obrazek, jak jede moje. A treba se budete divit, ze ji mam jeste zdechlejsi. Nevim. Ja se ji naucil drzet kolem tech 2tis, tam vim, ze slapnu a vykon mam na predjeti a akceleraci. Kolem tech 1800 mam jen kdyz jedu pohodu, treba 95 mimo mesto na 6. To i spotreba jde hezky k 5litrum
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km

jaspa666
Experienced member
Příspěvky: 664
Registrován: úte črc 31, 2007 10:27
Bydliště: Banská Bystrica

Re: Vyšší spotřeba a slabý tah motoru v nižších otáčkách

Příspěvek od jaspa666 » úte srp 09, 2022 17:17

Ja mám ph1 110kw 2.0dci s fap, priemerka je bežne niekde 7.5-8.0 a v zime aj 9. Chorvátsko 2500km dokopy som otočil za 7.2, klíma bezala prakticky vkuse naplno keďže bolo +37 cestou tam a naspäť okolo +30. Väčšina diaľnice a rýchlosť 140-150. Do tých 2.000otacok je motor mŕtvy, nad 2.000 ožije a ide. Ale po okreskach viem štýlom dôchodcu urobiť aj 5.0...vstrekovace máš v poriadku?
Renault Laguna III 2.0dCi 110kw r2008

fandaism
Starting member
Příspěvky: 48
Registrován: ned led 01, 2017 18:38

Re: Vyšší spotřeba a slabý tah motoru v nižších otáčkách

Příspěvek od fandaism » úte srp 09, 2022 20:13

Noo tak jsem prošel ten snímač tlaku a trubička naprosto čistá. Žádné saze ani v trubkách od turba, všecko čisté.. To by se z toho jeden posr...Holt se asi budu muset smířit s tím, že papká. Koupím benzín a bude!

magadafagada
Experienced member
Příspěvky: 843
Registrován: pon led 29, 2007 07:22
Bydliště: staňkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyšší spotřeba a slabý tah motoru v nižších otáčkách

Příspěvek od magadafagada » stř srp 10, 2022 07:19

a co třeba rozhozená regulace turba?
Laguna GT III 2.0dCi 110 kW, 4control, střešní okno
Megane 4, 1.5dCi, 85kW. člověka to aspoň nenutí jezdit rychle :wink:

fandaism
Starting member
Příspěvky: 48
Registrován: ned led 01, 2017 18:38

Re: Vyšší spotřeba a slabý tah motoru v nižších otáčkách

Příspěvek od fandaism » stř srp 10, 2022 17:50

Tak turbo zabírá od 2 tis, to s tím podle mého nemá co dělat, když je to mrtvé do těch dvou. V Pátek jsem domluvený s kolegou na vyzkoušení on už má sice s fapem, ale je to stejná motorizace.

Uživatelský avatar
ZDENECEKCZ
Grafoman
Příspěvky: 3289
Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
Bydliště: Krnov sev. mor.
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyšší spotřeba a slabý tah motoru v nižších otáčkách

Příspěvek od ZDENECEKCZ » stř srp 10, 2022 17:56

fandaism píše:
stř srp 10, 2022 17:50
Tak turbo zabírá od 2 tis, to s tím podle mého nemá co dělat, když je to mrtvé do těch dvou. V Pátek jsem domluvený s kolegou na vyzkoušení on už má sice s fapem, ale je to stejná motorizace.
Hlavne mejte u sebe diagnostiku a porovnavejte tlak paliva v railu, plnici tlak a prutok vzduchu vahou , at se.mas od ceho odrazit.
Jinak kdyz ma fap, tak ma vodni turbo, je tusim o neco vezsi, takze muze mozna davat vyssi tlak o neco malinko.
No a to, ze to je stejna motorizace, to jako i KW??? Bo tady muze byt taky rozdil v tlacich atd.

Mam 96kw, fap, vodni turbo a me.se.to probouzi kolem tech 1900-1950. Nejvice to poznam na 5-6, ze mam treba udrzovaci jizdu na treba 1800ot a pak tomu dupnu, chvilku vlazne zrychlovani a jak to je u tech 1950, tak dostane silu a uz to frci
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km

Uživatelský avatar
Václav Sedlář
Experienced member
Příspěvky: 938
Registrován: pát črc 06, 2007 09:14
Bydliště: Liberec

Re: Vyšší spotřeba a slabý tah motoru v nižších otáčkách

Příspěvek od Václav Sedlář » čtv srp 11, 2022 08:31

no tak jsem byl na diagnostice a turbo dává tlak pozdě případně tlak dává a někdy padne... Bylo mi doporučeno sice prostříknout váhu, ale spíš to vypadá na díru v intercooleru - je to v rohu i poblitý od oleje a taky nějaká membrána u turba je asi špatná...
Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm,65kw.
Renault Laguna Grandtour (Concorde), r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna III Grandtour, r.v. 2010,1995ccm/110kw.

magadafagada
Experienced member
Příspěvky: 843
Registrován: pon led 29, 2007 07:22
Bydliště: staňkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyšší spotřeba a slabý tah motoru v nižších otáčkách

Příspěvek od magadafagada » čtv srp 11, 2022 11:18

fandaism píše:
stř srp 10, 2022 17:50
Tak turbo zabírá od 2 tis, to s tím podle mého nemá co dělat, když je to mrtvé do těch dvou. V Pátek jsem domluvený s kolegou na vyzkoušení on už má sice s fapem, ale je to stejná motorizace.
no nevím, že by to s tím nemělo co dělat mi úplně nepřijde, vzhledem k tomu, že regulace turba má přímo vliv na plnění vzduchem....
a sám jsi psal, že ti zabírá až od 2000...
takže celkově to všechno zas tak v cajku nebude, jak jsi psal v prvním příspěvku....
Laguna GT III 2.0dCi 110 kW, 4control, střešní okno
Megane 4, 1.5dCi, 85kW. člověka to aspoň nenutí jezdit rychle :wink:

fandaism
Starting member
Příspěvky: 48
Registrován: ned led 01, 2017 18:38

Re: Vyšší spotřeba a slabý tah motoru v nižších otáčkách

Příspěvek od fandaism » pát srp 12, 2022 14:19

No já vycházím z toho, že všechny laguny budou mít začátek turba někdě nad 1900 ot.
Dále vůbec netuším, při jakých otáčkách a jak v % do toho zasahuje regulace EGR.
Ale tohle já doma asi stejně nerozluštím. Autům tolika nerozumím, pač dělám jen do motorek :D Ale prostě mě to nedá a když něco nefunguje, tak mám tendenci se v tom hrabat.

Asi bude nejlepší to dám nějakému mechošovi, ať to prozkoumá.

No co se týče okruhu intercooler, turbo, egr. Tak opravdu nikde ani kapka oleje (by naznačovalo únik). Nikde nic nesyčí.

Uživatelský avatar
ZDENECEKCZ
Grafoman
Příspěvky: 3289
Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
Bydliště: Krnov sev. mor.
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyšší spotřeba a slabý tah motoru v nižších otáčkách

Příspěvek od ZDENECEKCZ » pát srp 12, 2022 14:36

Jjj ten zacatek je kolem 1900 otacek. I si to muzes vyzkouset podle aktualni spotreby. Jed treba tempomatovych 52km/h a sleduj aktualku. Vypni klimu, vypni foukani, mej zahraty motor a jed nejakou trasu. Pak dupni na plyn a sleduj, jak rychke zrychlis treba na 70km/h a sleduj i , kam vyskoci aktualka, ​budes nekde u 20litru. Jak pojedes na trojku, tak spotteba ti bude litat krasne nekde kolem 4,5litru a auto vyrazi velice zive.
Pak to vyzkousej tu samou trasu se 4. Otacky budou nekde kolem 1500-1550. Aktualka bude nekde kolem 5,5litru a jak tomu dupnes, tak auto pomalu bude zrychlovat a aktualka pujde k 25litru..
Proste pro dyzl motor je nejidealnejsi jizda kolem 2000otacek. A je jedno, jestli to je 3.0dci anebo 1.5dci. Samozrejmne ten trilitr se bude lepe probouzet, ale jezdit s jakymkoliv motorem na 1500 je kravina a neni to dlouhodobe dobre pro motor.
Ano, i ja kolikrat jedu na 1750-1800otacek, ale to jedine kdyz jedu po rovine, nebo z kopca a mam tempomat. Je to taknejak rychlost 88-90km/h a na 6.
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km

Uživatelský avatar
Václav Sedlář
Experienced member
Příspěvky: 938
Registrován: pát črc 06, 2007 09:14
Bydliště: Liberec

Re: Vyšší spotřeba a slabý tah motoru v nižších otáčkách

Příspěvek od Václav Sedlář » stř srp 17, 2022 14:55

tak ještě se tu objevila varianta že je to přímo turbo, ale pokud se to potvrdí, tka na 20 klacků za nové teď fakt nemám, myslíte že by byl problém vzít repasované garrett turbo s protokolem o zkoušce?
Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm,65kw.
Renault Laguna Grandtour (Concorde), r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna III Grandtour, r.v. 2010,1995ccm/110kw.

Uživatelský avatar
ZDENECEKCZ
Grafoman
Příspěvky: 3289
Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
Bydliště: Krnov sev. mor.
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyšší spotřeba a slabý tah motoru v nižších otáčkách

Příspěvek od ZDENECEKCZ » stř srp 17, 2022 14:57

Tak to by melo byt videt v diag, jak narusta tlak a jak turbo tlaci. A pak porovnat s nekym.
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km

Uživatelský avatar
Václav Sedlář
Experienced member
Příspěvky: 938
Registrován: pát črc 06, 2007 09:14
Bydliště: Liberec

Re: Vyšší spotřeba a slabý tah motoru v nižších otáčkách

Příspěvek od Václav Sedlář » stř srp 17, 2022 14:59

no tlak narůstá ale s 3-4 zpožděním, nebo v průběhu na chvilku tlak padne
Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm,65kw.
Renault Laguna Grandtour (Concorde), r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna III Grandtour, r.v. 2010,1995ccm/110kw.

fandaism
Starting member
Příspěvky: 48
Registrován: ned led 01, 2017 18:38

Re: Vyšší spotřeba a slabý tah motoru v nižších otáčkách

Příspěvek od fandaism » čtv srp 18, 2022 22:22

No tak dnes mi naskočila hláška Check anti-pollution system a oranžová kontrolka. Nicméně auto jede furt stejně. A furt žere hodně.
Čekal bych, že to bude nějaká lambda sonda dle průzkumu místních fór, ale prdlajs.

Pichnul jsem to kabelem a vyskočili tyto hlášky:
https://photos.app.goo.gl/3A6NxwxfgPRy4P6T6

Pak jsem to vymazal a okamžitě naskočila tato hláška:
https://photos.app.goo.gl/2D6BE7dfibU8nR1RA

Tak teď jsem zmatenej už úplně...

Uživatelský avatar
ZDENECEKCZ
Grafoman
Příspěvky: 3289
Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
Bydliště: Krnov sev. mor.
Kontaktovat uživatele:

Re: Vyšší spotřeba a slabý tah motoru v nižších otáčkách

Příspěvek od ZDENECEKCZ » čtv srp 18, 2022 22:33

Tak v prvni foto vidim chyby tlaku turba.
V druhe neco s egrem
prolez vsecky hadice sani hadice za turbem k intercooleru a mezi intercoolerem k sani.

No a ze to je delfina prehlidnu.
Ale.doporucim obd2 adapter a bud do android telefona PyClip anebo do ntbku s blututem PyRen.
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km

fandaism
Starting member
Příspěvky: 48
Registrován: ned led 01, 2017 18:38

Re: Vyšší spotřeba a slabý tah motoru v nižších otáčkách

Příspěvek od fandaism » pát srp 19, 2022 11:39

To druhý (EGR) je mi právě divný. Měl jsem to celý rozebraný. Motorky fungovaly (zkoušeno přes baterku). EGR jako takové bylo čisté, tak nevím co tomu jebe. Zkusím všechny konektory prostříknout kontaktním sprejem a uvidíme. Včera jsem najel 60 km a žádná hláška. Zkousil jsem tomu dupat co šlo, ale vše v normálu. Asi koupím ten nový senzor tlaku vzduchu, co je před EGR na hadici z intercooleru. Jestli ten nějak blbne, netuším.

Právě hadice jsem už prolízal, dával jsem i nová těsnění a je to prostě bez úniku. Leda bych byl úplně slepej.

BTW. nevíte kde sehnat ty REAL-TIME DATA? abych to měl s čím porovnávat? Pač v jednotce sice čtu, ale vím prd, jaký hodnoty mají být správné.

FrantisekK
Junior member
Příspěvky: 140
Registrován: čtv dub 16, 2015 11:39

Re: Vyšší spotřeba a slabý tah motoru v nižších otáčkách

Příspěvek od FrantisekK » úte srp 30, 2022 09:52

Bude praskla trubka pred EGR , ted jsem ji menil delalo to same zacalo to mit vetsi spotrebu atd, je tam trhlina co normale nejde najit jne v zatezi se to projevuje.
L III GT 4C 2.0 134kW na brzde, L III 1.5 - holcici auto na pohodu

Uživatelský avatar
Václav Sedlář
Experienced member
Příspěvky: 938
Registrován: pát črc 06, 2007 09:14
Bydliště: Liberec

Re: Vyšší spotřeba a slabý tah motoru v nižších otáčkách

Příspěvek od Václav Sedlář » úte srp 30, 2022 10:24

Mohl by ten samý problém být i u mě? Mění v Renaultu jen tu trubku a jaké je číslo dílu? Díky
Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm,65kw.
Renault Laguna Grandtour (Concorde), r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna III Grandtour, r.v. 2010,1995ccm/110kw.

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů