Koupe LIII, vas nazor

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Vasbobi
Starting member
Příspěvky: 25
Registrován: pon črc 06, 2015 16:25

Re: Koupe LIII, vas nazor

Příspěvek od Vasbobi » sob zář 07, 2019 10:50

:? Ph3 je od roku 2013? Oficiálně jsem to nenašel.
Renault Laguna II Gt 1.8 16V 2003
RIP Fiat Brava 1.6 16V 1998

Uživatelský avatar
JiřinBob
Starting member
Příspěvky: 28
Registrován: pát čer 22, 2018 04:16
Bydliště: Olomoucký kraj

Re: Koupe LIII, vas nazor

Příspěvek od JiřinBob » pon zář 09, 2019 08:51

Tak třeba https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Renault_Laguna

Nebo: https://www.rnews.cz/nova-laguna-2013/

Nicméně není pravdou, že ph3 měla vždy led pásek. Ph3 může mít i mlhovky, led pásek byl za příplatek 0 korun.
Laguna III phase 3 Initiale Paris, 110kw, 2014, BOSE, 4control, Rlink
Mégane Grandtour GT, 151kw, 2016, BOSE
Mégane Grandtour GT220, 162kw, 2016, BOSE

Analyse
Junior member
Příspěvky: 103
Registrován: stř dub 25, 2018 20:12

Re: Koupe LIII, vas nazor

Příspěvek od Analyse » úte zář 10, 2019 21:44

JiřinBob ten podvozek je na rodinné kombi strašně tvrdý. Jestli někoho v Renault Sportu napadlo udělat ještě tvrdší pryčnu v Meganu, tak nemají soudnost = představu o stavu silnic ve východní evropě (ok, jsme banánistán a nikomu to tu nevadí). Pokud se zájemce rád sveze svižně, jezdí hlavně sám, tak ok. Ale pokud chce hlavně vozit rodinu, tak budou překvapení tím, že z předchozích aut nevěděli, že je na té silnici tolik děr..

O parkování jsem psal, určitě souhlas, se zatáčkama nesouhlas, tam je výhoda zanedbatelná a je to spíš schopnost řidiče jet střelbu + gumy.

FrantisekK
Junior member
Příspěvky: 104
Registrován: čtv dub 16, 2015 11:39

Re: Koupe LIII, vas nazor

Příspěvek od FrantisekK » stř zář 11, 2019 08:02

No nevim zda kolega vubec jel s 4C, ale na parkovani to tedy moc neni, propletani na parkovisti a mestem to je paradni, protoze kola to nataci jen pri rychlosti nad 8km/h, pri couvani to umi natcet ted nove talisman a espace, L3 ne, a jizda rychla ostra s L3 a 4C se s normalni neda vubec porovnat a verte ze vim o cem pisu. Ja bych uz auto bez 4C nechtel. A gumy no pokud nekdo jezdi na slupkach z ciny, tak mu ani 4C nepomuze, L3 mam mit preci Dunlop Sport na to je stavena :D .
L III GT 4C 2.0 134kW na brzde, L III 1.5 - holcici auto na pohodu

Vasbobi
Starting member
Příspěvky: 25
Registrován: pon črc 06, 2015 16:25

Re: Koupe LIII, vas nazor

Příspěvek od Vasbobi » stř zář 11, 2019 08:29

Takže navi je prý příplatková a origo.
Renault Laguna II Gt 1.8 16V 2003
RIP Fiat Brava 1.6 16V 1998

Analyse
Junior member
Příspěvky: 103
Registrován: stř dub 25, 2018 20:12

Re: Koupe LIII, vas nazor

Příspěvek od Analyse » stř zář 11, 2019 22:01

Kolega si limitu 8km/h (na rozdíl od couvání, to se francouzští inženýři zamysleli) nikdy nevšim, takže asi zajíždím k domu a na parkoviště rychleji. Nevím jak jezdí L3 bez 4C, ale vím jak jezdí jiný auta s neošizenou nápravou (nic proti tuhé nápravě na L3 4C až na tu přehnanou tuhost) a tam to srovnání je bohužel takový, že L3 4C při střelbě ničím nepřekonává konkurencí bez 4C. Asi jsme se nepochopili s gumama, píšu vlastně to stejný, gumy smažou rozdíl v podvozku (pokud není ošizený).

FrantisekK
Junior member
Příspěvky: 104
Registrován: čtv dub 16, 2015 11:39

Re: Koupe LIII, vas nazor

Příspěvek od FrantisekK » čtv zář 12, 2019 08:52

No trochu techniky, pokud by melo servo pohnout kolama pri nulove rychlosti, tak by to asi dobre nebylo, proto je dulezite mit auto v pohybu aby, 4C fungoval, nekdy se uvadi 4 nekdy 8 kmh, to jen pro toto, doporucuji do RLink nahrat aplikaci 4C a tam to i uvidite, nebo pripojit clip a tam je to taky. Nebudu tady z toho delat koutek 4C. A k te strelbe, ano zadni naprava u Lagun, ale i celeho renaultu je "trosku" horsi, proto vycnivaji kusy z 4C. Pokud si vzpomenu na napravu u me V6 turbo nebo safrana, tak to bylo uplne jinak. No a pokud mate ambice jezdit s Lagunou at 5D nebo Combi strelbu, tak tedy nevim nevim, myslim si ze primarni urceni je uplne jine. Na strelbu si kupte STI, TypeR, Audi RS,protoze vsechno ostatni je jen hrani se smrti. Jiz pred lety me jeden kamarad, ktery mel moc krasna rychla auta rikal, objem nicim nenahradis a mel a ma velkou pravdu, tak o cem je diskuze s 2.0dci, to je na pohodlne jezdeni do 180kmh a pripadne rychle predjeti, ale vic nic. Pokud ovsem mate l3 s V6 235, tak je to jina to se muzete drzet i rychlejsich :D .
podivete se sem
https://www.youtube.com/watch?v=-uRl9dH5ztY
ono to neni jen o zataceni ale i funkce s esp
https://www.youtube.com/watch?v=wWVDAispQDE
L III GT 4C 2.0 134kW na brzde, L III 1.5 - holcici auto na pohodu

Renaulťák
Experienced member
Příspěvky: 658
Registrován: pon čer 15, 2015 20:19
Bydliště: Nitra

Re: Koupe LIII, vas nazor

Příspěvek od Renaulťák » čtv zář 12, 2019 09:20

Kupatko ma o neco kratsi rozvor, tak se asi oproti petidveraku chova jinak. Musel bych mit moznost jezdit i s jinym kupe bez 4C, tak muj nazor je pouze o pocitu.
Pri jake rychlosti zacina natacet, nevim. Kdyz jsem ji kupivali, tak se zadek hybal i na miste. Od te doby jsem se tim nezabyval. Neprijemny pocit pri preskakovani z minusu na plus trval pouze na zacatku. Kdyz jsem s tim poprve sekl kruhovy, ze mi 4C pri vyjezdu preplo, myslel jsem, ze jedu v lete na ledu.
Ja muzu porovnavat pouze s MIII CC, ktery je priblizne stejne dlouhy a tezky a oprati Lagune je hravejsi. Na kvalitni cesty ma kvalitni podvozek. Pri couvani a vyjizdeni ze stejneho mista se s Lagúnou sotva vejdu, s kabriem je mista spoustu.
Laguna ma tak dobry podvozek a asi na to ma velky vliv i 4C a jinak nastavene ESP, ze je i pri plne palbe jizda nezazivna, az sterilni.
Mozna ma 4C vliv na zivotnost pneumatik. Zadni jsou jeste puvodni letni Continentaly dvojky a v predu jsem pri 75 000 daval ctverky. Po triceti tisícich maji sjete stredy. Foukal jsem ma 2,8 a vsiml si ojeti, az bylo viditelne okem. Dva roky jezdim mezi 2,4 az 2,6 a stredy mizi stale vice, jako okraje, takze pristi sezona bude chtit nove gumy a to pujdou i na zadek, i kdyz by jeste vzorek mely.
Ta V6 musi byt na predek jiz hodne tezka. Ja si na svojich 180 koniku nemuzu stezovat a kroutak je na toto auto nad jeho jizdni moznosti, problikavajici ESP je stale v cinnosti.
Frantisek ma pravdu, ze rodinny automobil ma byt o necem jinem. Take se nam nejak rychleji vyparuji useky, kde se da vyuzit vykon a podvozek.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza

Uživatelský avatar
JiřinBob
Starting member
Příspěvky: 28
Registrován: pát čer 22, 2018 04:16
Bydliště: Olomoucký kraj

Re: Koupe LIII, vas nazor

Příspěvek od JiřinBob » pát zář 13, 2019 11:28

Týden zpět jsem měl možnost jezdit s facelift superbem II. generace. V porovnání s mojí lagunou to byla katastrofa.
Podvozek nejistý, uskakoval, v zatáčce se auto hrnulo, houpalo se jak na vodě a absolutní necitelnsot řízení byla šílená. Ale to jen srovnávám auta ve stejné kategorii.

Hlavně bych netvrdil, ze podvozek u L3 s 4C je tvrdý a k ničemu. Ten podvozek funguje bravurně, drží přesně tam, kde potřebuji, nehoupe se, neskáče. A to i ja 18" kolech.

Samozřejmě s autem pilu nejezdím, na to nestačí ani dvoulitr, ani nafta a ani 150 koní, ale rád se svezu svižně, do zatáček si to díky 4C užívám a vsadím se, ze bez něj bude jízda pomalejší a nejistejsi.
Laguna III phase 3 Initiale Paris, 110kw, 2014, BOSE, 4control, Rlink
Mégane Grandtour GT, 151kw, 2016, BOSE
Mégane Grandtour GT220, 162kw, 2016, BOSE

Odpovědět

Zpět na „Renault Laguna III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host