Stránka 1 z 1

130kW vs 133kW

Napsal: stř úno 10, 2016 13:13
od suflonr
Napise mi niekto hlavne rozdiely v motoroch 3.0dci 130kW a 133kW. Popripade aj kody motorov? Ich oznacenie a vyzualne rozlisenie.
Kazdy radi, ze ruky prec od tejto motorizacii ale ja prave ze chcem ist do toho. Bol uz ten 133kW nejako modernizovany a boli odstranene vyrobne vady spojene s teplotou motora?

Re: 130kW vs 133kW

Napsal: čtv úno 11, 2016 11:01
od S3m8a
130 davali do roku cca 2006, P9X 701 - ten se prehrival
133 je vyhradne ve faceliftovem modelu a podle vseho problem s prehrivanim byl vyresen, P9X 715, pokud vim, zustal ale problem s ventilky na cerpadle tak jako bylo u predfaceliftu, detaily jak rozeznat by rekli kluci co to maji nebo servisuji

Re: 130kW vs 133kW

Napsal: čtv úno 11, 2016 19:44
od suflonr
Dakujem za info...ide mi hlavne o ten problem s tym prehrievanim ale rozumne by bolo zostat u benzinovom motore

Re: 130kW vs 133kW

Napsal: pát úno 12, 2016 12:58
od Jony5
mal som tento motor vo vectre C a ja som mal novší a rozdiel bol v tom , ze mal uz dpf filter mozno aj u Renaultu je rozdiel v tomto . Co sa týka ventilkov na cerpadle tie su haklive aj pri starej a novej motorizacii , mne osobne sa drolilo cerpadlo a tie piliny zapchávali ventilky , vraj kvôli nekvalitnej nafte s biozlozkami , co som pocul manici do japonských diesel motorov pridavaju po kazdom tankovani nafty do nadrze olej na lepsie mazanie ale v akom pomere to neviem , asi vedia preco a su bez problemov

Re: 130kW vs 133kW

Napsal: sob úno 13, 2016 21:16
od lenkat49
P9X 701 130 kw splnuje euro 3,P9X 715 133kw euro 4 to je jedina zmena,problem z prehrivanim urcite odstraneny neni pouze zmeny ve vetsim vodnim chladici a jejich usporadani,2L nafty papa navic oproti 130kw a jsou navic problemy ze vstrikovacema,fap filtr nebo dpf nema,ma pouze klapky v sani ktere uz vecinou schroustal motor,z regulatory na cerpadlech je problem porad ale to diky nasi kvalitni nafte da se tomu castecne predchazet prilivanim oleje do nafty cca 1L do plne nadrze at se promaznou,hlavne nikdo nepremyslejte o prehazovani motoru 130kw za 133kw a opacne je stejny pouze blok motoru nic vic,elektro instalace,turbo,vstriky,vyfukovy trakt,hlavy motoru,automat,jednotka motoru,proveditelne to je ale z financnich duvodu do toho zakaznik nepujde,

Re: 130kW vs 133kW

Napsal: stř úno 17, 2016 13:58
od pivi
lenkat49 píše:P9X 701 130 kw splnuje euro 3,P9X 715 133kw euro 4 to je jedina zmena,problem z prehrivanim urcite odstraneny neni pouze zmeny ve vetsim vodnim chladici a jejich usporadani,2L nafty papa navic oproti 130kw a jsou navic problemy ze vstrikovacema,fap filtr nebo dpf nema,ma pouze klapky v sani ktere uz vecinou schroustal motor,z regulatory na cerpadlech je problem porad ale to diky nasi kvalitni nafte da se tomu castecne predchazet prilivanim oleje do nafty cca 1L do plne nadrze at se promaznou,hlavne nikdo nepremyslejte o prehazovani motoru 130kw za 133kw a opacne je stejny pouze blok motoru nic vic,elektro instalace,turbo,vstriky,vyfukovy trakt,hlavy motoru,automat,jednotka motoru,proveditelne to je ale z financnich duvodu do toho zakaznik nepujde,
I blok motoru je jinej.

Re: 130kW vs 133kW

Napsal: čtv úno 18, 2016 20:35
od suflonr
Vie mi niekto zistit info o tomto aute? VF1BJRJ0B33611581
Mal by to byt model po FL ale neviem naisto ci 130 alebo 133kW

Re: 130kW vs 133kW

Napsal: pát úno 19, 2016 02:37
od lenkat49
Je to lift initiale 130kw

Re: 130kW vs 133kW

Napsal: pát úno 19, 2016 08:16
od pivi
JJ 130Kw

Re: 130kW vs 133kW

Napsal: sob úno 20, 2016 23:38
od lenkat49
Pivi,dnes jsem se dival na ten blok ze 715 a 701 ale rozdil jsem nevidel v tom bloku :smile16: