130kW vs 133kW

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
suflonr
Starting member
Příspěvky: 61
Registrován: pon zář 17, 2007 23:22
Bydliště: Nitra

130kW vs 133kW

Příspěvek od suflonr » stř úno 10, 2016 13:13

Napise mi niekto hlavne rozdiely v motoroch 3.0dci 130kW a 133kW. Popripade aj kody motorov? Ich oznacenie a vyzualne rozlisenie.
Kazdy radi, ze ruky prec od tejto motorizacii ale ja prave ze chcem ist do toho. Bol uz ten 133kW nejako modernizovany a boli odstranene vyrobne vady spojene s teplotou motora?
Fiat Bravo 1.4 Tjet
Renault Kangoo 1.4 Automat

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: 130kW vs 133kW

Příspěvek od S3m8a » čtv úno 11, 2016 11:01

130 davali do roku cca 2006, P9X 701 - ten se prehrival
133 je vyhradne ve faceliftovem modelu a podle vseho problem s prehrivanim byl vyresen, P9X 715, pokud vim, zustal ale problem s ventilky na cerpadle tak jako bylo u predfaceliftu, detaily jak rozeznat by rekli kluci co to maji nebo servisuji
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne

Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade

Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga

Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris

Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris

Safrane V6 BiTurbo

bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw

Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"

Uživatelský avatar
suflonr
Starting member
Příspěvky: 61
Registrován: pon zář 17, 2007 23:22
Bydliště: Nitra

Re: 130kW vs 133kW

Příspěvek od suflonr » čtv úno 11, 2016 19:44

Dakujem za info...ide mi hlavne o ten problem s tym prehrievanim ale rozumne by bolo zostat u benzinovom motore
Fiat Bravo 1.4 Tjet
Renault Kangoo 1.4 Automat

Jony5
Junior member
Příspěvky: 132
Registrován: sob led 07, 2012 13:04
Bydliště: Zohor - SVK

Re: 130kW vs 133kW

Příspěvek od Jony5 » pát úno 12, 2016 12:58

mal som tento motor vo vectre C a ja som mal novší a rozdiel bol v tom , ze mal uz dpf filter mozno aj u Renaultu je rozdiel v tomto . Co sa týka ventilkov na cerpadle tie su haklive aj pri starej a novej motorizacii , mne osobne sa drolilo cerpadlo a tie piliny zapchávali ventilky , vraj kvôli nekvalitnej nafte s biozlozkami , co som pocul manici do japonských diesel motorov pridavaju po kazdom tankovani nafty do nadrze olej na lepsie mazanie ale v akom pomere to neviem , asi vedia preco a su bez problemov
Vel Satis 2.0 dci

lenkat49
Junior member
Příspěvky: 218
Registrován: sob srp 07, 2010 21:53

Re: 130kW vs 133kW

Příspěvek od lenkat49 » sob úno 13, 2016 21:16

P9X 701 130 kw splnuje euro 3,P9X 715 133kw euro 4 to je jedina zmena,problem z prehrivanim urcite odstraneny neni pouze zmeny ve vetsim vodnim chladici a jejich usporadani,2L nafty papa navic oproti 130kw a jsou navic problemy ze vstrikovacema,fap filtr nebo dpf nema,ma pouze klapky v sani ktere uz vecinou schroustal motor,z regulatory na cerpadlech je problem porad ale to diky nasi kvalitni nafte da se tomu castecne predchazet prilivanim oleje do nafty cca 1L do plne nadrze at se promaznou,hlavne nikdo nepremyslejte o prehazovani motoru 130kw za 133kw a opacne je stejny pouze blok motoru nic vic,elektro instalace,turbo,vstriky,vyfukovy trakt,hlavy motoru,automat,jednotka motoru,proveditelne to je ale z financnich duvodu do toho zakaznik nepujde,

Uživatelský avatar
pivi
Člen RCČR
Příspěvky: 1888
Registrován: stř led 25, 2006 17:43
Bydliště: Znojmo

Re: 130kW vs 133kW

Příspěvek od pivi » stř úno 17, 2016 13:58

lenkat49 píše:P9X 701 130 kw splnuje euro 3,P9X 715 133kw euro 4 to je jedina zmena,problem z prehrivanim urcite odstraneny neni pouze zmeny ve vetsim vodnim chladici a jejich usporadani,2L nafty papa navic oproti 130kw a jsou navic problemy ze vstrikovacema,fap filtr nebo dpf nema,ma pouze klapky v sani ktere uz vecinou schroustal motor,z regulatory na cerpadlech je problem porad ale to diky nasi kvalitni nafte da se tomu castecne predchazet prilivanim oleje do nafty cca 1L do plne nadrze at se promaznou,hlavne nikdo nepremyslejte o prehazovani motoru 130kw za 133kw a opacne je stejny pouze blok motoru nic vic,elektro instalace,turbo,vstriky,vyfukovy trakt,hlavy motoru,automat,jednotka motoru,proveditelne to je ale z financnich duvodu do toho zakaznik nepujde,
I blok motoru je jinej.
Martin

Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale

Uživatelský avatar
suflonr
Starting member
Příspěvky: 61
Registrován: pon zář 17, 2007 23:22
Bydliště: Nitra

Re: 130kW vs 133kW

Příspěvek od suflonr » čtv úno 18, 2016 20:35

Vie mi niekto zistit info o tomto aute? VF1BJRJ0B33611581
Mal by to byt model po FL ale neviem naisto ci 130 alebo 133kW
Fiat Bravo 1.4 Tjet
Renault Kangoo 1.4 Automat

lenkat49
Junior member
Příspěvky: 218
Registrován: sob srp 07, 2010 21:53

Re: 130kW vs 133kW

Příspěvek od lenkat49 » pát úno 19, 2016 02:37

Je to lift initiale 130kw

Uživatelský avatar
pivi
Člen RCČR
Příspěvky: 1888
Registrován: stř led 25, 2006 17:43
Bydliště: Znojmo

Re: 130kW vs 133kW

Příspěvek od pivi » pát úno 19, 2016 08:16

JJ 130Kw
Martin

Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale

lenkat49
Junior member
Příspěvky: 218
Registrován: sob srp 07, 2010 21:53

Re: 130kW vs 133kW

Příspěvek od lenkat49 » sob úno 20, 2016 23:38

Pivi,dnes jsem se dival na ten blok ze 715 a 701 ale rozdil jsem nevidel v tom bloku :smile16:

Odpovědět

Zpět na „Renault Vel Satis“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host