Zdravím
potřeboval bych pomoci z diagnostikou chování turba na 3.0 dCi. Prvotní problém je, že auto cca před rokem začalo postupně víc a víc kouřit a ztrácet výkon (spíš než o nominální výkon v kW se jedná o subjektivní pocit na reakci motoru na sešlápnutí plynového pedálu). Dnes je situace taková, že auto hůře brzdí a hůře akceleruje za doprovodu značné dýmové clony. Problémy také při rozjezdu na zpátečku - mnohdy do kopce či přes obrubník téměř nemožné vyjet (plyn skoro na podlaze/kouření). Avšak! Pouze pokud s autem jezdím dlouhodobě po městě. Jakmile odjezdím x set km v tahu mimo město problémy ustávají. Vyměnil jsem podtlaková čidla, vyměnil jsem vývěvu, regulaci turba, při opravě chladiče klimatizace zjištěn nafouklý intercooler - vyměněn. Nic nepomohlo. Táhlo wastegate jde relativně hladce, po nastartování se hladce zatáhne. Mám podezření na zanesené turbo karbonem. Může mi prosím někdo poradit, zda-li jde vyndat turbo z auta bez toho, aniž by se (jak je napsáno v servisním návodu) musel vyndat motor z auta?
Za případnou odpověď děkuji.
J.M.
turbo 3.0 dCi
Moderátor: Moderators General
turbo 3.0 dCi
Renault VelSatis 3.0dCi Initiale 08/2002 - 215 000 km
Re: turbo 3.0 dCi
Zavolej mi o vykendu....
Martin
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů