Kolisajuca spotreba kde je problem ...

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Jony5
Junior member
Příspěvky: 123
Registrován: sob led 07, 2012 13:04
Bydliště: Zohor - SVK

Kolisajuca spotreba kde je problem ...

Příspěvek od Jony5 » ned lis 03, 2013 20:05

Ahojte , stretol som sa u mojoho auta s tymto problemom(mozno problem) siel som v utorok ustalenou rychlostou okolo 120-130 po dialnici a tu spotreba zrazu stupla z cca 7litrov na cca 9-10litrov potom znico ho nic po par km to prestalo a zase spotreba klesla , tak som si povedal asi dpf ale bolo mi to cudne lebo sa mi zdalo , ze pred par km sa regeneroval a spotreba ukazuje aj 12-14 litrov vtedy . tak som jazdil par dni do prace cca som spravil 150km a vcera sme isli zase tu isru trasu na dialnici na tempomat ako som uz vyssie popisoval a zase sa mi zdvihla ta spotreba ale ta sa drzala okolo tych 10l a ku koncu stupla na tych 14 a potom sa to vratilo zase do normalu a dost vela kilometrov to trvalo , citim v kostiach nejaky problem , nemyslim , ze tak casto sa ma regenerovat dpfko . ked som mal opel v6 cdti sa mi nejako podobne spotrebovo spravalo auto ked som mal prasknutu hadicu od intercoolera ale to mi stale ukazovalo vacsiu spotrebu nie len tak hoci kedy jak si auto zmysli a po vymene hadice som nemal uz ten problem a regeneraciu dpfka som mal stale cca po 600km a tu to mam kazdach 200km co sa mi zda dost casto . stretol sa s tymto preblemom niekto uz ? neviem ci je to len moj pocit ale zda sa mi auto trosku lenivejsie ako ked som sa zo zaciatku na nom vozil . chcelo by to nejakeho frajera specialistu co by mi to kukol , ked pojdem do renaultu zrejme nepochodim ale mozem sa aj mylit . dik za rady
Vel Satis 2.0 dci

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11505
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Kolisajuca spotreba kde je problem ...

Příspěvek od Šamša » sob lis 23, 2013 23:32

Jde o to zda regenerace proběhla až do konce, jestli to nejsou jen další pokusy. Při té rychlosti se regenerace neprovádí, musí se jet tak na 1/4 plynu a okolo 80-100km/h. To kvůli potřebnému přebytku kyslíku ve výfuku a menšímu ochlazování filtru DPF průvanem pod vozem. Diagnostika by měla napovědět, případně provést nucenou regeneraci.
Laguna II. 2001 1.9dCi Carminat 79kW, čip bmwpower.cz cca 110kW(boost 2bary),
pružiny Eibach (sníženo -5cm), podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 430000km

Obrázek
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
Obrázek

BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
Obrázek

Jony5
Junior member
Příspěvky: 123
Registrován: sob led 07, 2012 13:04
Bydliště: Zohor - SVK

Re: Kolisajuca spotreba kde je problem ...

Příspěvek od Jony5 » sob led 11, 2014 18:41

mam take zistenie , ze pri zastaveni mi ide z vyfuku presne ten smrad ako pri normalnej regeneracii ale spotreba je nizsia to mi nejde do hlavy , ze co to je za regeneraciu ked som mal pred par km tu ozajstnu aj som pojazdil az kym neskoncila . niekde bude zrada . ci mam dat odpojit to dpfko a budem mat pokoj a aj nizsiu spotrebu .
Vel Satis 2.0 dci

Jony5
Junior member
Příspěvky: 123
Registrován: sob led 07, 2012 13:04
Bydliště: Zohor - SVK

Re: Kolisajuca spotreba kde je problem ...

Příspěvek od Jony5 » čtv kvě 24, 2018 21:27

ahojte , trosku to oživím , nikde na fore som nenasiel nic o hadiciach k dpf , jednu z nych mam deravu a chcel som kupit nove hadice ale cuduj sa svete samozrejme , ze Renault ich nepredava len so senzorom a to za 325 eur co sa mi zda trosku moc . Viete poradit nejaku nahradu ? mal niekto tento problem ?

dakujem
Vel Satis 2.0 dci

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11505
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Kolisajuca spotreba kde je problem ...

Příspěvek od Šamša » čtv kvě 24, 2018 22:08

Silikonové (tuning)
Laguna II. 2001 1.9dCi Carminat 79kW, čip bmwpower.cz cca 110kW(boost 2bary),
pružiny Eibach (sníženo -5cm), podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 430000km

Obrázek
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
Obrázek

BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
Obrázek

Jony5
Junior member
Příspěvky: 123
Registrován: sob led 07, 2012 13:04
Bydliště: Zohor - SVK

Re: Kolisajuca spotreba kde je problem ...

Příspěvek od Jony5 » čtv kvě 24, 2018 22:39

tie hadice musia vydrzat teplotu do 700 stupnov ci tak nejako , videl som ich predavat na fordy ale na nic ine
Vel Satis 2.0 dci

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11505
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Kolisajuca spotreba kde je problem ...

Příspěvek od Šamša » ned kvě 27, 2018 13:53

Laguna II. 2001 1.9dCi Carminat 79kW, čip bmwpower.cz cca 110kW(boost 2bary),
pružiny Eibach (sníženo -5cm), podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 430000km

Obrázek
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
Obrázek

BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
Obrázek

Jony5
Junior member
Příspěvky: 123
Registrován: sob led 07, 2012 13:04
Bydliště: Zohor - SVK

Re: Kolisajuca spotreba kde je problem ...

Příspěvek od Jony5 » ned kvě 27, 2018 18:53

dik , je to nieco podobne akurát mam ten snimac na 2 hadice , uz to robia tak ako pozeram , ze ta hadicka uz je dalej od dpfka a nejde az taka teplota k hadicke.
Vel Satis 2.0 dci

Odpovědět

Zpět na „Renault Vel Satis“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host