Ztráta vody a následně oleje 2.2dCi

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
MiBi
Starting member
Příspěvky: 38
Registrován: úte pro 06, 2011 16:16
Bydliště: Praha 5

Ztráta vody a následně oleje 2.2dCi

Příspěvek od MiBi » úte kvě 22, 2012 11:59

Ahoj všem,

pouze bych se chtěl podělit o zkušenosti.
V listopadu 2011 jsem přivezl Satise, raději jsem nechal udělat servisku, kde se měnily rozvody, náplně a i vodní pumpa.
V lednu jsem se do servisu vrátil, protože se mi ztratila skoro všechna voda. Dolejval jsem cca 3-4l. Když jsem tam přijel, tak mi udělali prý kontrolu všeho, a projeli asi 100km a dalo by se říct, že se voda neztrácela.
Jezdil jsem až doteď a dolejval cca 0,5l - 1l tak nějak různě, někdy po 500km, někdy po víc i míň. Zdálo se mi jakoby to spíš šlo přepadem nebo špatné víčko od nádržky nebo to teklo z nádržky. Soudil jsem podle toho, protože vždy jsem doplňoval jen to, co chybělo v nádržce.
Vzhledem k tomu, že jsem před týdnem nechávál vyměnit klimatizační náplň, tak jsem nechal zkontrolovat i toto. Mechanik tvrdil, že nádržka je v pohodě, a že to vypadá na těsnění pod hlavou.
Objednal jsem se k : Autoservis Stříhavka - Zahradní 69, Pavlov - tel 603 450 484 (kousek od Prahy) - specialista na Renaulty a můžu vřele doporučit.
Ráno než jsem jel do servisu jsem koukal a trochu oleje u praveho předního kola. Dojel jsem k němu a už to teklo docela pěkně.
Jak se na to podíval hned byla diagnostika. Špatné těsnění u deklu vodní pumpy, prasklý nějaký kondenzační tubus - tomu sem moc nerozuměl, prasklá hlava nebo válce. Válce byly vyloučeny, protože se zvedala hladina oleje přidanou vodou a tudíž to teklo.
Nechal jsem odvézt Satise do servisu, kde mi dělali listopadový servis a uplatnil reklamaci.
Naštěstí reklamaci uznali, protože je to opravdu tím těsněním deklu vodní pumpy a zítra bych měl auto obdržet.

Tak to sem raději píšu, aby jste věděli, kdyby se Vám to nějak projevovalo. Protože první únik vody byl vcelku zanedbatelný, něž jsem dojel do servisu ... cca 17km tak sem měl 1,5 litru vody v háji.
VEL SATIS 3.0dV6 130 kW - 2003
VEL SATIS 2.2dCi 110 kW - 2004
Honda CB600F Hornet - 2003

safy
Experienced member
Příspěvky: 534
Registrován: čtv kvě 15, 2008 18:45

Re: Ztráta vody a následně oleje 2.2dCi

Příspěvek od safy » úte kvě 22, 2012 23:21

Hurá.Konečně jeden rozumný člověk,který za své peníze chce kvalitní službu. :t18:
Renault Safrane 2.5 20V Renault Megane 1.6e Renault 9 TC Renault 8 1130 Renault 8 1132 Renault 16 TL,TS,TX Peugeot 205 GRD Peugeot 504 TI Barkas B 1000 Opel Astra 1.4 Fiat Uno 55 Fiat Regata 1.9ds Ford Sierra 2.0 Ford Taunus Coupé 1.6 Alfa Romeo 1750 Berlina Wartburg 311 Wartburg 353 Škoda Favorit

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Ztráta vody a následně oleje 2.2dCi

Příspěvek od Šamša » sob črc 07, 2012 12:24

Vodní pumpa u tohoto motoru je poháněna ozubeným soukolím a jsou tam 2 těsnění, tobě poškodili při montáži těsnění mezi vodou a vnitřkem motoru a voda ti jak píšeš tekla do olejové náplně. Problém je že by se pak měl motor propláchnout vyplachovacím olejem, kvůli zbytkům vody.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Odpovědět

Zpět na „Renault Vel Satis“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů