Filtr vyměněn, původní byl jen mírně špinavý a zacpaný zřejmně tam nebyl dlouho, ale efekt žádný, mám podezření na čidlo otáček kl. hřídele, doufám že diagnostika toto prokáže a není to nic horšího.EfineSS píše:Zkuste vyměnit palivový filtr, může být zalepený.
2.2DCi nestartuje
Moderátor: Moderators General
Re: 2.2DCi nestartuje
Renaul Vel Satis Initiale 2.2 Dci r.v.2004
Re: 2.2DCi nestartuje
U mě diagnostika nenašla vůbec nic. A pořád nejedu, zkusím v pondělí, pokud bude tepleji a uvidím. Nevíte někdo, když odpojím hadičky co vedou do vstřikovacího čerpadla a nepoteče nafta při startu, kde je problém. Mám pravdu, že z nádrže až po vstřikovací čerpadlo je jen palivové čerpadlo a filtr a není tam žádný elektro ventil ten je až na vstřikovacím čerpadle?
Re: 2.2DCi nestartuje
Tak zase jezdím, celý problém byl zavšněný palivový systém, stačilo řádně odvzdušnit pomocí balónku a odvzdušňováku na filtru.vavi píše:Tak ani teplá garáž nepomohla, auto si ani neškrtlo, uvítám jakoukoliv radu.vavi píše:vavi píše:Tak se připojuji, i já jsem dnes neodjel motor normálně chytil běžel cca 5 vteřin dvakrát škobrtnul a zhasl, už jsem ho nenatočil, nejdříve jsem skusil rozehřát teplým vzduchem okolí filtru, poté ho odkalit, mezi tím při všech těch pokusech zdechla baterka, dobil jsem a zkoušel znovu, motor jen točí ani si neškrtne, všiml jsem si ale že při odkalování se v přívodní trubičce objevily bublinky (to je asi v pořádku, předpokládám že odkalováním pustím do hadičky vzduch), ale tyto bublinky jsou tam stále, nenašel jsem nikde nějakou pumpičku kterou naplnit filtr.
Chci se zeptat nevíte někdo zda u 2.2DCi je pumpička? a kde? popř. jak dostat palivo do filtru? (domníval jsem se že by toto mělo zajistit el. palivové čerpadlo, ale zřejmně se tak nestalo a teď nevím zda v tom nemůže být problém)
může se systém zavzdušbit? a pokud ano lze někde odvzdušnit nebo mám jen déle auto nechat točit (nechtěl jsem to moc trápit)
Naftu mám s aditivem VIF a teploměr ukazuje cca -10°C což si myslím že nafta by při této teplotě zamrznou neměla.
budu rád za jakoukoliv odpověď než to povezu do servisu.
Tak dnes jsem pokročil dále ale bez výsledku, zjistil jsem že pumpička na plnění čerpadla by se měla vyskytovat na přívodní hadičce, bohužel u mého auta není, vypadá to že jí někdo nahradil jen kusem jiné hadičky, dle doporučení známého mechanika jsem instaloval na výstup z filtru vývěvu s průhlednou hadičkou a po chvilce odsávání se objevila nafta a v tekutém stavu, myslel jsem že mám vyhráno ale bohužel, auto točí a nenaskočí, zbývá mi ještě dát auto někam do teplé garáže a zkusit co to udělá, ale nedávám tomu moc naděje , dám info zda se zadařilo.
Celá prvotní příčina byla zamrzlá nafta už při -14°C !!!. Na různá doporučení proběhla výměna palivového filtru, tím se systém zavzdušnil a proto nepomohla ani teplá garáž, originál balónek tam chyběl a to byl ten celý problém.
Renaul Vel Satis Initiale 2.2 Dci r.v.2004
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.2DCi nestartuje
nektere 2,2dCi nemaji balonekvavi píše: Tak zase jezdím, celý problém byl zavšněný palivový systém, stačilo řádně odvzdušnit pomocí balónku a odvzdušňováku na filtru.
Celá prvotní příčina byla zamrzlá nafta už při -14°C !!!. Na různá doporučení proběhla výměna palivového filtru, tím se systém zavzdušnil a proto nepomohla ani teplá garáž, originál balónek tam chyběl a to byl ten celý problém.
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Re: 2.2DCi nestartuje
Jaks to tedy odvzdušnils dík za radu
Re: 2.2DCi nestartuje
No musel jsem sehnat ten balónek, známej co dělá v servisu mi ho půjčil, stačilo načerpat na filtru povolit odvzdušňovák , vyběhl vzduch, motor chytl, nechal jsem chvilku běžet, chcípnul, odpojil balónek, připojil filtr a znovu nastartoval a od té doby žádnej problém.Tony.Dac píše:Jaks to tedy odvzdušnils dík za radu
Renaul Vel Satis Initiale 2.2 Dci r.v.2004
Re: 2.2DCi nestartuje
zítra to jdu zkusit už je teplo 4 stupně mám vepředu u kola el. čerpadlo tak uvidím v nejhorším ten balonek koupím na pondělí mam domluvené nové lanovody na ruční brzdu tak to musím rozchodit
Re: 2.2DCi nestartuje
Tak já mám vypadán to a doufám závadu vyřešenou.
V jednom servisu mi řekli, že je malý tlak nafty při startu. Bohužel prý nemají možnost změřit a mám si nechat zkontrolovat čerpadlo a vstřiky.
To mě málem omylo.
Mno takže jsem dojel do servisu http://obchodnirejstrik.cz/milan-bohuslavek-61478245/ a můžu vřele doporučit.
Ochota a vstřícnost. Čas s ohledem na dodání výhodnějších dílů a zjištění příčiny a ne postupné vyměňování fungujících dílů.
Tlak paliva byl OK, vstřik jeden vykazoval jiné hodnoty, ale po jeho výměně i vyměněný vykazoval stejný a auto nestartovalo.
Příčinou bylo čidlo otáček hřídele. Při zimě (cca od 3°C níže) se mu prostě nechtělo a neukázalo, že se hřídel točí a proto řídící jednotka nedala pokyn ke vstřiku paliva. Z toho právě byl špatný odhad na závadu vstřiků nebo čerpadla.
Teď jsem si auto přivezl. Při odjezdu byla 0°C a motor chytil hned. Doufám, že je tedy vše vyřešeno a to za krásných 3000,-
Takže mohu ještě jednou doporučit pro Prahu a okolí.
http://obchodnirejstrik.cz/milan-bohuslavek-61478245/
V jednom servisu mi řekli, že je malý tlak nafty při startu. Bohužel prý nemají možnost změřit a mám si nechat zkontrolovat čerpadlo a vstřiky.
To mě málem omylo.
Mno takže jsem dojel do servisu http://obchodnirejstrik.cz/milan-bohuslavek-61478245/ a můžu vřele doporučit.
Ochota a vstřícnost. Čas s ohledem na dodání výhodnějších dílů a zjištění příčiny a ne postupné vyměňování fungujících dílů.
Tlak paliva byl OK, vstřik jeden vykazoval jiné hodnoty, ale po jeho výměně i vyměněný vykazoval stejný a auto nestartovalo.
Příčinou bylo čidlo otáček hřídele. Při zimě (cca od 3°C níže) se mu prostě nechtělo a neukázalo, že se hřídel točí a proto řídící jednotka nedala pokyn ke vstřiku paliva. Z toho právě byl špatný odhad na závadu vstřiků nebo čerpadla.
Teď jsem si auto přivezl. Při odjezdu byla 0°C a motor chytil hned. Doufám, že je tedy vše vyřešeno a to za krásných 3000,-
Takže mohu ještě jednou doporučit pro Prahu a okolí.
http://obchodnirejstrik.cz/milan-bohuslavek-61478245/
VEL SATIS 3.0dV6 130 kW - 2003
VEL SATIS 2.2dCi 110 kW - 2004
Honda CB600F Hornet - 2003
VEL SATIS 2.2dCi 110 kW - 2004
Honda CB600F Hornet - 2003
Re: 2.2DCi nestartuje
a to vadné čidlo ukázala diagnostika?MiBi píše:Tak já mám vypadán to a doufám závadu vyřešenou.
V jednom servisu mi řekli, že je malý tlak nafty při startu. Bohužel prý nemají možnost změřit a mám si nechat zkontrolovat čerpadlo a vstřiky.
To mě málem omylo.
Mno takže jsem dojel do servisu http://obchodnirejstrik.cz/milan-bohuslavek-61478245/ a můžu vřele doporučit.
Ochota a vstřícnost. Čas s ohledem na dodání výhodnějších dílů a zjištění příčiny a ne postupné vyměňování fungujících dílů.
Tlak paliva byl OK, vstřik jeden vykazoval jiné hodnoty, ale po jeho výměně i vyměněný vykazoval stejný a auto nestartovalo.
Příčinou bylo čidlo otáček hřídele. Při zimě (cca od 3°C níže) se mu prostě nechtělo a neukázalo, že se hřídel točí a proto řídící jednotka nedala pokyn ke vstřiku paliva. Z toho právě byl špatný odhad na závadu vstřiků nebo čerpadla.
Teď jsem si auto přivezl. Při odjezdu byla 0°C a motor chytil hned. Doufám, že je tedy vše vyřešeno a to za krásných 3000,-
Takže mohu ještě jednou doporučit pro Prahu a okolí.
http://obchodnirejstrik.cz/milan-bohuslavek-61478245/
Renaul Vel Satis Initiale 2.2 Dci r.v.2004
Re: 2.2DCi nestartuje
Tak umě vadné čerpadlo tak zase 4000,- v tahu a snad to zítra pojede
Re: 2.2DCi nestartuje
Právě , že neukázala, první servis se na to spoleh a rozběhl to ethanolem do sání. V druhým to taky neukázala, ale nevím jakou měli. No a ve třetím se prý podívali na otáčky, který to ukazovalo a bylo to málo. Po výměně vše OK. Tak snad dobrý.vavi píše:a to vadné čidlo ukázala diagnostika?MiBi píše:Tak já mám vypadán to a doufám závadu vyřešenou.
V jednom servisu mi řekli, že je malý tlak nafty při startu. Bohužel prý nemají možnost změřit a mám si nechat zkontrolovat čerpadlo a vstřiky.
To mě málem omylo.
Mno takže jsem dojel do servisu http://obchodnirejstrik.cz/milan-bohuslavek-61478245/ a můžu vřele doporučit.
Ochota a vstřícnost. Čas s ohledem na dodání výhodnějších dílů a zjištění příčiny a ne postupné vyměňování fungujících dílů.
Tlak paliva byl OK, vstřik jeden vykazoval jiné hodnoty, ale po jeho výměně i vyměněný vykazoval stejný a auto nestartovalo.
Příčinou bylo čidlo otáček hřídele. Při zimě (cca od 3°C níže) se mu prostě nechtělo a neukázalo, že se hřídel točí a proto řídící jednotka nedala pokyn ke vstřiku paliva. Z toho právě byl špatný odhad na závadu vstřiků nebo čerpadla.
Teď jsem si auto přivezl. Při odjezdu byla 0°C a motor chytil hned. Doufám, že je tedy vše vyřešeno a to za krásných 3000,-
Takže mohu ještě jednou doporučit pro Prahu a okolí.
http://obchodnirejstrik.cz/milan-bohuslavek-61478245/
VEL SATIS 3.0dV6 130 kW - 2003
VEL SATIS 2.2dCi 110 kW - 2004
Honda CB600F Hornet - 2003
VEL SATIS 2.2dCi 110 kW - 2004
Honda CB600F Hornet - 2003
Re: 2.2DCi nestartuje
Tak to je jeste dobry, ja se dival na cenu commonrailoveho cerpadla a omylo meTony.Dac píše:Tak umě vadné čerpadlo tak zase 4000,- v tahu a snad to zítra pojede
VEL SATIS 3.0dV6 130 kW - 2003
VEL SATIS 2.2dCi 110 kW - 2004
Honda CB600F Hornet - 2003
VEL SATIS 2.2dCi 110 kW - 2004
Honda CB600F Hornet - 2003
Re: 2.2DCi nestartuje
tak do cerpadla vstrikovaciho bich nesel
Re: 2.2DCi nestartuje
Někde jsem zde četl že toto čidlo bývá častou příčinou podobných problémů, to jedině vždy preventivně vyměnit, když to diagnostika nezjistí.MiBi píše:Právě , že neukázala, první servis se na to spoleh a rozběhl to ethanolem do sání. V druhým to taky neukázala, ale nevím jakou měli. No a ve třetím se prý podívali na otáčky, který to ukazovalo a bylo to málo. Po výměně vše OK. Tak snad dobrý.vavi píše:a to vadné čidlo ukázala diagnostika?MiBi píše:Tak já mám vypadán to a doufám závadu vyřešenou.
V jednom servisu mi řekli, že je malý tlak nafty při startu. Bohužel prý nemají možnost změřit a mám si nechat zkontrolovat čerpadlo a vstřiky.
To mě málem omylo.
Mno takže jsem dojel do servisu http://obchodnirejstrik.cz/milan-bohuslavek-61478245/ a můžu vřele doporučit.
Ochota a vstřícnost. Čas s ohledem na dodání výhodnějších dílů a zjištění příčiny a ne postupné vyměňování fungujících dílů.
Tlak paliva byl OK, vstřik jeden vykazoval jiné hodnoty, ale po jeho výměně i vyměněný vykazoval stejný a auto nestartovalo.
Příčinou bylo čidlo otáček hřídele. Při zimě (cca od 3°C níže) se mu prostě nechtělo a neukázalo, že se hřídel točí a proto řídící jednotka nedala pokyn ke vstřiku paliva. Z toho právě byl špatný odhad na závadu vstřiků nebo čerpadla.
Teď jsem si auto přivezl. Při odjezdu byla 0°C a motor chytil hned. Doufám, že je tedy vše vyřešeno a to za krásných 3000,-
Takže mohu ještě jednou doporučit pro Prahu a okolí.
http://obchodnirejstrik.cz/milan-bohuslavek-61478245/
Renaul Vel Satis Initiale 2.2 Dci r.v.2004
Re: 2.2DCi nestartuje
Zdravím , mám asi stejný problém. Zajímalo by mě jak se choval motor při startu? U mě nastartuji hned na otočení a po 2-3 vteřinách chcípne , někdy až po 20 min , a někdy jezdím dokonce 2 dny-týden ,při každém startu chytne hned , diagnostika kromě chyby P2149 nebo P2146 nic jiného nenapíše.MiBi píše: ↑pon úno 20, 2012 13:43Tak já mám vypadán to a doufám závadu vyřešenou.
V jednom servisu mi řekli, že je malý tlak nafty při startu. Bohužel prý nemají možnost změřit a mám si nechat zkontrolovat čerpadlo a vstřiky.
To mě málem omylo.
Mno takže jsem dojel do servisu http://obchodnirejstrik.cz/milan-bohuslavek-61478245/ a můžu vřele doporučit.
Ochota a vstřícnost. Čas s ohledem na dodání výhodnějších dílů a zjištění příčiny a ne postupné vyměňování fungujících dílů.
Tlak paliva byl OK, vstřik jeden vykazoval jiné hodnoty, ale po jeho výměně i vyměněný vykazoval stejný a auto nestartovalo.
Příčinou bylo čidlo otáček hřídele. Při zimě (cca od 3°C níže) se mu prostě nechtělo a neukázalo, že se hřídel točí a proto řídící jednotka nedala pokyn ke vstřiku paliva. Z toho právě byl špatný odhad na závadu vstřiků nebo čerpadla.
Teď jsem si auto přivezl. Při odjezdu byla 0°C a motor chytil hned. Doufám, že je tedy vše vyřešeno a to za krásných 3000,-
Takže mohu ještě jednou doporučit pro Prahu a okolí.
http://obchodnirejstrik.cz/milan-bohuslavek-61478245/
Jde mi o to jestli jsi vůbec nenastartovel , nebo ti to dalo aspoň naději ?
Díky za odpovědi
RENAULT TRAFIC 2.0 dCI , 84 KW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů