2.2DCi nestartuje
Moderátor: Moderators General
2.2DCi nestartuje
Ahoj, mám problém závislý na teplotě. Mám Vel Satis 2.2Dci od podzima, do ledna vše OK. první mrazík a nenastartoval jsem. Jen startér točí naprázdno. V jednom servisu to rozeběhli vstřikem ethanolu do sání a OK, od té doby 3 týdny OK. Prověřili diagnostiku a prý něco přetěsnili.
No a teď při těch mrazech zase nic.
Odvezl jsem to jinam a teď mi volali, že je malý tlak paliva. Chytne to, když to stojí hodinu v garáži v teple. Chytne, ale asi na 2 válce, až za chvilku se to rozeběhne na všechny.
Při jízdě jsem žádný problém nezaznamenal. Jakmile je motor teplý chytne hned.
Odkázali mě na kontrolu vstřiků, případně jejich repas. Nebo to může být common railový čerpadlo, což bych vskutku nerad.
Auto si zítra vyzvednu, mno a pak nějak odvezu na kontrolu vstřiků.
Tak dám pak vědět, co a jak, kdyby to někomu pomohlo.
Kdyby měl někdo radu, kam zajet a tak, určitě budu rád.
Díky
No a teď při těch mrazech zase nic.
Odvezl jsem to jinam a teď mi volali, že je malý tlak paliva. Chytne to, když to stojí hodinu v garáži v teple. Chytne, ale asi na 2 válce, až za chvilku se to rozeběhne na všechny.
Při jízdě jsem žádný problém nezaznamenal. Jakmile je motor teplý chytne hned.
Odkázali mě na kontrolu vstřiků, případně jejich repas. Nebo to může být common railový čerpadlo, což bych vskutku nerad.
Auto si zítra vyzvednu, mno a pak nějak odvezu na kontrolu vstřiků.
Tak dám pak vědět, co a jak, kdyby to někomu pomohlo.
Kdyby měl někdo radu, kam zajet a tak, určitě budu rád.
Díky
VEL SATIS 3.0dV6 130 kW - 2003
VEL SATIS 2.2dCi 110 kW - 2004
Honda CB600F Hornet - 2003
VEL SATIS 2.2dCi 110 kW - 2004
Honda CB600F Hornet - 2003
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: 2.2DCi nestartuje
Co nějaké aditiva do nafty? Malý tlak nemusí nutně znamenat poruchu čerpadla a vstřiků, ale jen zamrzlou naftu a přicpaný naftový filtr.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: 2.2DCi nestartuje
Ja bych to videl taky na naftu a co zhavicky
megane grand scenic 1.5dci 78kw 5,2l/100km
megane 1.5dci grandtour 4.4l/100km social verze(prodano)
grand espace 3,0dci 9,2l/100km initial (prodano)
velsatis 3.0dci 8,8l/100km initial (prodano)
espace 3,0dci 7,6l/100km initial (prodano)
espace 3,0dci 7,8l/100km privilege proactive (prodáno)
master 2,8dti 9l/100km s podvalem10-11l/100km (prodano)
Yamaha YZF 1000R Thunderace
když vim rád poradím, když nevim potupně se zeptám.
megane 1.5dci grandtour 4.4l/100km social verze(prodano)
grand espace 3,0dci 9,2l/100km initial (prodano)
velsatis 3.0dci 8,8l/100km initial (prodano)
espace 3,0dci 7,6l/100km initial (prodano)
espace 3,0dci 7,8l/100km privilege proactive (prodáno)
master 2,8dti 9l/100km s podvalem10-11l/100km (prodano)
Yamaha YZF 1000R Thunderace
když vim rád poradím, když nevim potupně se zeptám.
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.2DCi nestartuje
spis bych to videl na zhavicky, pripadne i baterii
vstriky bych videl jako posledni variantu s cerpadlem ...
nebo pak kvalitu nafty...
vstriky bych videl jako posledni variantu s cerpadlem ...
nebo pak kvalitu nafty...
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Re: 2.2DCi nestartuje
Kangoo 1.5dCi obdobný problém, MEŘO se usazuje v čerpadle a railu. Vyřešeno v servisu přidáním PRO-TEC čistič na Common-rail. Ale nevím jakou koncentraci použili v pro vyčištění. Asi byla daleko vyšší než je klasické dávkování napsané v návodu. Případně použít návod z tohoto příspěvku tady http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.p ... 28#p393128
Re: 2.2DCi nestartuje
Co nějaké čidlo v sání - tlak vzduchu ,nebo teplota nasávaného vzduchu,nebo váha... To všechno také má vliv na okolní teplotu
Before:R4CV;R5TSphI,phII;R5AlpineTurbo;R16TL,TS,TX;R8;R11TX;R20TS,TXaut.;R21TX;R25TXphII;Safrane2.2.Si/LPG;Safrane2.5/20V/LPG, Vel Satis 2.0T
Now: Espace V 1.6dci 160ps Initiale + Clio 1.2 LPG + Dauphine
Now: Espace V 1.6dci 160ps Initiale + Clio 1.2 LPG + Dauphine
Re: 2.2DCi nestartuje
Zefek píše:Co nějaké aditiva do nafty? Malý tlak nemusí nutně znamenat poruchu čerpadla a vstřiků, ale jen zamrzlou naftu a přicpaný naftový filtr.
Aditiva mám, teď neřeknu jaký, příště si kouím VIF. Bohužel problém se startem se projevil už kolem 0 až -2°C ... naftový filtr. Mnodoufam jsem, že tohle by snad v servisu zkontrolovali.
VEL SATIS 3.0dV6 130 kW - 2003
VEL SATIS 2.2dCi 110 kW - 2004
Honda CB600F Hornet - 2003
VEL SATIS 2.2dCi 110 kW - 2004
Honda CB600F Hornet - 2003
Re: 2.2DCi nestartuje
radata píše:Ja bych to videl taky na naftu a co zhavicky
Zhavicky .... no upozorňoval jsem na to, bylo řečeno, že diagnostika nic neukazuje, a že to tím asi nebude...
VEL SATIS 3.0dV6 130 kW - 2003
VEL SATIS 2.2dCi 110 kW - 2004
Honda CB600F Hornet - 2003
VEL SATIS 2.2dCi 110 kW - 2004
Honda CB600F Hornet - 2003
Re: 2.2DCi nestartuje
LiborS píše:Kangoo 1.5dCi obdobný problém, MEŘO se usazuje v čerpadle a railu. Vyřešeno v servisu přidáním PRO-TEC čistič na Common-rail. Ale nevím jakou koncentraci použili v pro vyčištění. Asi byla daleko vyšší než je klasické dávkování napsané v návodu. Případně použít návod z tohoto příspěvku tady http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.p ... 28#p393128
Jo tohle jsem četl a přemýšlel o tom, jen se obávám, že nejsem takový kutil, že bych si na to troufl Doma udělám všechno, ale auto ... fakt nevím
Kolik tě stál ten PRO-TEC čistič?
VEL SATIS 3.0dV6 130 kW - 2003
VEL SATIS 2.2dCi 110 kW - 2004
Honda CB600F Hornet - 2003
VEL SATIS 2.2dCi 110 kW - 2004
Honda CB600F Hornet - 2003
Re: 2.2DCi nestartuje
No bylo by to fajn, kdyby to bylo jen něco takového. Nevím včera jsem to tam odvezl na doporučení. A oni, že to po hodine v hale nastartovalo na 2 válce, po několika sekundách to běží dobře. Bohužel prej nezkontrolují tlak paliva. Musím jinam, sem objednanej na středu.Plzeňák píše:Co nějaké čidlo v sání - tlak vzduchu ,nebo teplota nasávaného vzduchu,nebo váha... To všechno také má vliv na okolní teplotu
VEL SATIS 3.0dV6 130 kW - 2003
VEL SATIS 2.2dCi 110 kW - 2004
Honda CB600F Hornet - 2003
VEL SATIS 2.2dCi 110 kW - 2004
Honda CB600F Hornet - 2003
Re: 2.2DCi nestartuje
Na dokladu k servisnímu zásahu je lahvička za 260Kč. Na čištění použily 2 lahvičky, takže dali do nádrže asi pořádnou dávku, nebo použili to proplachování jen na samotný přípravek.
Re: 2.2DCi nestartuje
Díky, tak uvidíme, co udělají v servisu. Říkal jsem, že chci spíš odstranit závadu než postupně vyměňovat součástky.LiborS píše:Na dokladu k servisnímu zásahu je lahvička za 260Kč. Na čištění použily 2 lahvičky, takže dali do nádrže asi pořádnou dávku, nebo použili to proplachování jen na samotný přípravek.
VEL SATIS 3.0dV6 130 kW - 2003
VEL SATIS 2.2dCi 110 kW - 2004
Honda CB600F Hornet - 2003
VEL SATIS 2.2dCi 110 kW - 2004
Honda CB600F Hornet - 2003
Re: 2.2DCi nestartuje
S3m8a píše:spis bych to videl na zhavicky, pripadne i baterii
vstriky bych videl jako posledni variantu s cerpadlem ...
nebo pak kvalitu nafty...
Naftu no nevím, při prvním problému, kdy to "vyřešili" v servusi jsem vyjel nádrž a natankoval 70l někde jinde. Projevilo se to zas lehkým mrazem. Baterie je nová z listopadu, oko zelený, ale kkdo by mu věřil. Zhavicky sem myslel taky, nynější servis to vyloučil Mám domluvený změření tlaku paliva. Tak se uvidí.
VEL SATIS 3.0dV6 130 kW - 2003
VEL SATIS 2.2dCi 110 kW - 2004
Honda CB600F Hornet - 2003
VEL SATIS 2.2dCi 110 kW - 2004
Honda CB600F Hornet - 2003
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.2DCi nestartuje
nerikam, ze to byt nemuze, ale spis bych hledal touto cestou, nevim, jak servis prisel na zhavicky, mozna ukazuje chyba zhaveni na diag, to by potvrdil Zefek, ja vcera chtel odjet z prace a ztroskotal jsem na baterce, nabili jsme baterku a ztroskotal jsem na nafte ...
moje auto ma najeto +/-296tkm, co vim, tak tryska je menena jen jedna a myslim, ze ostatni veci palivoveho okruhu nikdo nemenil (resp. mam pocit, ze nebyly v zapise historie podle VIN
moje auto ma najeto +/-296tkm, co vim, tak tryska je menena jen jedna a myslim, ze ostatni veci palivoveho okruhu nikdo nemenil (resp. mam pocit, ze nebyly v zapise historie podle VIN
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Re: 2.2DCi nestartuje
S3m8a píše:nerikam, ze to byt nemuze, ale spis bych hledal touto cestou, nevim, jak servis prisel na zhavicky, mozna ukazuje chyba zhaveni na diag, to by potvrdil Zefek, ja vcera chtel odjet z prace a ztroskotal jsem na baterce, nabili jsme baterku a ztroskotal jsem na nafte ...
moje auto ma najeto +/-296tkm, co vim, tak tryska je menena jen jedna a myslim, ze ostatni veci palivoveho okruhu nikdo nemenil (resp. mam pocit, ze nebyly v zapise historie podle VIN
No já mám teď 96tis najeto, tak mě to trochu štve. právě, že u mě prý diagnostika chybu nevidí ani na žhavení ani na tlaku nafty.
Naftu mám s přidaným aditivem. Je totiž divný, že jsem od prvnéího problému vyjel půlku nádrže a kus nové - 3 týdny a mezitím nic. Jenže do 21.1. v podstatě nemrzlo a bylo nad nulou. Starty v pohodě, jen asi 3x na druhý pokus.
VEL SATIS 3.0dV6 130 kW - 2003
VEL SATIS 2.2dCi 110 kW - 2004
Honda CB600F Hornet - 2003
VEL SATIS 2.2dCi 110 kW - 2004
Honda CB600F Hornet - 2003
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.2DCi nestartuje
ono totiz zalezi, jak koukaji na tu diagnostiku - jesli kontroluji ten tlak a nebo jesli cekaji jakou chybu to napise...
no ja bohuzel mel v nadrzi jeste nejaky zbytek obyc nafty bez aditiva, takze odpoledne musim koupit aditivum, nalit do nafty a doufat, ze pres den na auto bude svitit a povoli nafta, abych mohl dojet natankovat normalni zimni naftu ...
ja do vcera startoval taky v pohode, ale vcera rano baterka rekla, ze nema naladu nekam jezdit...
pockej az si to tu precte zefek, on bude podle me vedet, jesli by zhavicka hlasila chybu nebo ne
ale zkus jednu vec - zhavit 2-3x co to udela (vyndat kartu jak ti displej ukaze "start" a znova zastrcit kartu) on teda natlaci myslim i cerpadlem, ale myslim si, ze aby bylo cerpadlo ve 100000 KO, to bys musel jezdit na poradnou s*acku a ne naftu
no ja bohuzel mel v nadrzi jeste nejaky zbytek obyc nafty bez aditiva, takze odpoledne musim koupit aditivum, nalit do nafty a doufat, ze pres den na auto bude svitit a povoli nafta, abych mohl dojet natankovat normalni zimni naftu ...
ja do vcera startoval taky v pohode, ale vcera rano baterka rekla, ze nema naladu nekam jezdit...
pockej az si to tu precte zefek, on bude podle me vedet, jesli by zhavicka hlasila chybu nebo ne
ale zkus jednu vec - zhavit 2-3x co to udela (vyndat kartu jak ti displej ukaze "start" a znova zastrcit kartu) on teda natlaci myslim i cerpadlem, ale myslim si, ze aby bylo cerpadlo ve 100000 KO, to bys musel jezdit na poradnou s*acku a ne naftu
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Re: 2.2DCi nestartuje
To s tou kartou jsem zkousel nekolikrat, i tak ze sem ji zandal a pockal 20s aby to pak zhavolo podruhe. Ale nic no. V servisu si mysli, když sem volal, že to čerpadlem nebude. Nevím jak to delali s diagnostikou. Myslím, že tam kde to mám teď toho moc nemají, takže zkusím jinde jak sem říkal. do te doby zkusím ještě koupit VIF aditivum a dolít zimní naftu.
VEL SATIS 3.0dV6 130 kW - 2003
VEL SATIS 2.2dCi 110 kW - 2004
Honda CB600F Hornet - 2003
VEL SATIS 2.2dCi 110 kW - 2004
Honda CB600F Hornet - 2003
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.2DCi nestartuje
no zkus, ale rozhodne zajed na diag nekam, kde maji aspon predstavu co to ma ukazovat a ne nekam, kde jen vymazou chyyby a reknou ti, ze je vse v pohode
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Re: 2.2DCi nestartuje
no zkusil sem dva co jsou tady na renault clubu v doporuceniS3m8a píše:no zkus, ale rozhodne zajed na diag nekam, kde maji aspon predstavu co to ma ukazovat a ne nekam, kde jen vymazou chyyby a reknou ti, ze je vse v pohode
Jo ted to mam jinde. Vypada to, ze vi co mluvi snad. Sam ma Espace, takže stejny pohon, mohl by vedet. tak uvidim snad bude stacit jen neco procistit
VEL SATIS 3.0dV6 130 kW - 2003
VEL SATIS 2.2dCi 110 kW - 2004
Honda CB600F Hornet - 2003
VEL SATIS 2.2dCi 110 kW - 2004
Honda CB600F Hornet - 2003
Re: 2.2DCi nestartuje
Tak se připojuji, i já jsem dnes neodjel motor normálně chytil běžel cca 5 vteřin dvakrát škobrtnul a zhasl, už jsem ho nenatočil, nejdříve jsem skusil rozehřát teplým vzduchem okolí filtru, poté ho odkalit, mezi tím při všech těch pokusech zdechla baterka, dobil jsem a zkoušel znovu, motor jen točí ani si neškrtne, všiml jsem si ale že při odkalování se v přívodní trubičce objevily bublinky (to je asi v pořádku, předpokládám že odkalováním pustím do hadičky vzduch), ale tyto bublinky jsou tam stále, nenašel jsem nikde nějakou pumpičku kterou naplnit filtr.
Chci se zeptat nevíte někdo zda u 2.2DCi je pumpička? a kde? popř. jak dostat palivo do filtru? (domníval jsem se že by toto mělo zajistit el. palivové čerpadlo, ale zřejmně se tak nestalo a teď nevím zda v tom nemůže být problém)
může se systém zavzdušbit? a pokud ano lze někde odvzdušnit nebo mám jen déle auto nechat točit (nechtěl jsem to moc trápit)
Naftu mám s aditivem VIF a teploměr ukazuje cca -10°C což si myslím že nafta by při této teplotě zamrznou neměla.
budu rád za jakoukoliv odpověď než to povezu do servisu.
Chci se zeptat nevíte někdo zda u 2.2DCi je pumpička? a kde? popř. jak dostat palivo do filtru? (domníval jsem se že by toto mělo zajistit el. palivové čerpadlo, ale zřejmně se tak nestalo a teď nevím zda v tom nemůže být problém)
může se systém zavzdušbit? a pokud ano lze někde odvzdušnit nebo mám jen déle auto nechat točit (nechtěl jsem to moc trápit)
Naftu mám s aditivem VIF a teploměr ukazuje cca -10°C což si myslím že nafta by při této teplotě zamrznou neměla.
budu rád za jakoukoliv odpověď než to povezu do servisu.
Renaul Vel Satis Initiale 2.2 Dci r.v.2004
Re: 2.2DCi nestartuje
stejná skušenost s 1,9dci už týden nic dám auto dotepla ujedu asi 3lm a zase stojím
Re: 2.2DCi nestartuje
Tak dnes jsem pokročil dále ale bez výsledku, zjistil jsem že pumpička na plnění čerpadla by se měla vyskytovat na přívodní hadičce, bohužel u mého auta není, vypadá to že jí někdo nahradil jen kusem jiné hadičky, dle doporučení známého mechanika jsem instaloval na výstup z filtru vývěvu s průhlednou hadičkou a po chvilce odsávání se objevila nafta a v tekutém stavu, myslel jsem že mám vyhráno ale bohužel, auto točí a nenaskočí, zbývá mi ještě dát auto někam do teplé garáže a zkusit co to udělá, ale nedávám tomu moc naděje , dám info zda se zadařilo.vavi píše:Tak se připojuji, i já jsem dnes neodjel motor normálně chytil běžel cca 5 vteřin dvakrát škobrtnul a zhasl, už jsem ho nenatočil, nejdříve jsem skusil rozehřát teplým vzduchem okolí filtru, poté ho odkalit, mezi tím při všech těch pokusech zdechla baterka, dobil jsem a zkoušel znovu, motor jen točí ani si neškrtne, všiml jsem si ale že při odkalování se v přívodní trubičce objevily bublinky (to je asi v pořádku, předpokládám že odkalováním pustím do hadičky vzduch), ale tyto bublinky jsou tam stále, nenašel jsem nikde nějakou pumpičku kterou naplnit filtr.
Chci se zeptat nevíte někdo zda u 2.2DCi je pumpička? a kde? popř. jak dostat palivo do filtru? (domníval jsem se že by toto mělo zajistit el. palivové čerpadlo, ale zřejmně se tak nestalo a teď nevím zda v tom nemůže být problém)
může se systém zavzdušbit? a pokud ano lze někde odvzdušnit nebo mám jen déle auto nechat točit (nechtěl jsem to moc trápit)
Naftu mám s aditivem VIF a teploměr ukazuje cca -10°C což si myslím že nafta by při této teplotě zamrznou neměla.
budu rád za jakoukoliv odpověď než to povezu do servisu.
Renaul Vel Satis Initiale 2.2 Dci r.v.2004
Re: 2.2DCi nestartuje
tak já jsem auto dal do garáže, druhý den jsem auto nemohl natočit tak jsem odpojil hadici od čerpadla ke vstřikům a nic žádná nafta. Tak jsem to zkoušel dál a po vytažení konektorů z relé žhavení a znovu nasazení to začlo dávat naftu a auto chytlo. Dojel jsem sním asi 20km dom. Druhý den ráno déle startovalo, dojel jsem do města asi 15km kde zastavilo a konec. Dotáhl jsem ho do garáže ke známému, ráno normálně nastartoval, vyměnil žhavící svíčky, naftoví filtr, vzduchoví filtr a jel domů ujel jsem asi 3km kde auto zastavilo a konec. Dnes jsem to zkoušel a nic, nafta vypadala tekutě, auto točilo (né jak vždycky moc se mu nechtělo) ale nic. Odpojil jsem Baterii, kterou nabiju a zítra zkusím štěstí znovu. Relé žhavení mě asi necvaká tak nevím, jestli není po něm.
Re: 2.2DCi nestartuje
Tak ani teplá garáž nepomohla, auto si ani neškrtlo, uvítám jakoukoliv radu.vavi píše:Tak dnes jsem pokročil dále ale bez výsledku, zjistil jsem že pumpička na plnění čerpadla by se měla vyskytovat na přívodní hadičce, bohužel u mého auta není, vypadá to že jí někdo nahradil jen kusem jiné hadičky, dle doporučení známého mechanika jsem instaloval na výstup z filtru vývěvu s průhlednou hadičkou a po chvilce odsávání se objevila nafta a v tekutém stavu, myslel jsem že mám vyhráno ale bohužel, auto točí a nenaskočí, zbývá mi ještě dát auto někam do teplé garáže a zkusit co to udělá, ale nedávám tomu moc naděje , dám info zda se zadařilo.vavi píše:Tak se připojuji, i já jsem dnes neodjel motor normálně chytil běžel cca 5 vteřin dvakrát škobrtnul a zhasl, už jsem ho nenatočil, nejdříve jsem skusil rozehřát teplým vzduchem okolí filtru, poté ho odkalit, mezi tím při všech těch pokusech zdechla baterka, dobil jsem a zkoušel znovu, motor jen točí ani si neškrtne, všiml jsem si ale že při odkalování se v přívodní trubičce objevily bublinky (to je asi v pořádku, předpokládám že odkalováním pustím do hadičky vzduch), ale tyto bublinky jsou tam stále, nenašel jsem nikde nějakou pumpičku kterou naplnit filtr.
Chci se zeptat nevíte někdo zda u 2.2DCi je pumpička? a kde? popř. jak dostat palivo do filtru? (domníval jsem se že by toto mělo zajistit el. palivové čerpadlo, ale zřejmně se tak nestalo a teď nevím zda v tom nemůže být problém)
může se systém zavzdušbit? a pokud ano lze někde odvzdušnit nebo mám jen déle auto nechat točit (nechtěl jsem to moc trápit)
Naftu mám s aditivem VIF a teploměr ukazuje cca -10°C což si myslím že nafta by při této teplotě zamrznou neměla.
budu rád za jakoukoliv odpověď než to povezu do servisu.
Renaul Vel Satis Initiale 2.2 Dci r.v.2004
Re: 2.2DCi nestartuje
Zkuste vyměnit palivový filtr, může být zalepený.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 hostů