Pár technických dotazů

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Uživatelský avatar
ToJa
Grafoman
Příspěvky: 2232
Registrován: čtv črc 19, 2007 18:48
Bydliště: Lipov
Kontaktovat uživatele:

Re: Pár technických dotazů

Příspěvek od ToJa » stř úno 01, 2012 21:13

Zeptam se tady,to ze se diesel dyl zahriva je jasne,ale kdyz uz se zahreje na normalni teplotu to jeste kousek pod pulku,tak pokud neni pod zatezi to znamena jizda do kopce nebo nejake predjizdeni,padne mi teplota asz skoto k cvrtine budiku zpatky,dela vam to taky nebo mam neco spatne,nebo je to tou hroznou zimou?
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 1.9dci r.v.2000 Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodány,Renault Laguna Dynamique 2.0 16v r.v.2007 lpg Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.5 24v r.v.2002 Lpg Prodaný,Renault Laguna Privilege 2.0 16v automat r.v.2002 Prodaná,Renault Laguna Dynamique 1.9dci r.v.2005 facelift Prodaná,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v LPG r.v.2005 facelift...

MiBi
Starting member
Příspěvky: 38
Registrován: úte pro 06, 2011 16:16
Bydliště: Praha 5

Re: Pár technických dotazů

Příspěvek od MiBi » čtv úno 02, 2012 15:54

ToJa píše:Zeptam se tady,to ze se diesel dyl zahriva je jasne,ale kdyz uz se zahreje na normalni teplotu to jeste kousek pod pulku,tak pokud neni pod zatezi to znamena jizda do kopce nebo nejake predjizdeni,padne mi teplota asz skoto k cvrtine budiku zpatky,dela vam to taky nebo mam neco spatne,nebo je to tou hroznou zimou?
Mně se jen teď při -12°C stalo, že když jsem stál tak klesla teplota zase na čtvrtinovou čárku. Při jízdě se drží v půlce mezi ryskama.
VEL SATIS 3.0dV6 130 kW - 2003
VEL SATIS 2.2dCi 110 kW - 2004
Honda CB600F Hornet - 2003

Uživatelský avatar
Plzeňák
Advanced member
Příspěvky: 374
Registrován: sob dub 05, 2008 10:12
Bydliště: Plzeň

Re: Pár technických dotazů

Příspěvek od Plzeňák » čtv úno 02, 2012 19:57

Taky jsem pochyboval o teploměru v přístrojovce,ale nechal jsem to zahřát a připojit na diagn. a teplota byla O.K.,takže si myslím,že teplota na přistrojovce je jen informativní a pokud vám to nevaří (v létě) je to v pořádku.Jediná mechanická kontrola je vyndat termostat a dát do hrnku doma na sporák nechat ho vařit ....
Before:R4CV;R5TSphI,phII;R5AlpineTurbo;R16TL,TS,TX;R8;R11TX;R20TS,TXaut.;R21TX;R25TXphII;Safrane2.2.Si/LPG;Safrane2.5/20V/LPG, Vel Satis 2.0T
Now: Espace V 1.6dci 160ps Initiale + Clio 1.2 LPG + Dauphine

Uživatelský avatar
ToJa
Grafoman
Příspěvky: 2232
Registrován: čtv črc 19, 2007 18:48
Bydliště: Lipov
Kontaktovat uživatele:

Re: Pár technických dotazů

Příspěvek od ToJa » čtv úno 02, 2012 20:21

Jeste k te teplote,ted v tech minusech se mi stava ze auto jede jakokdyby na sytic i kdyz uz je teplomer na ctvrtine,to jeste po startu a dale pri jezdeni toci neco pod 1000otacek,nejakych asi zhruba 900 bych rekl odhadem
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 1.9dci r.v.2000 Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodány,Renault Laguna Dynamique 2.0 16v r.v.2007 lpg Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.5 24v r.v.2002 Lpg Prodaný,Renault Laguna Privilege 2.0 16v automat r.v.2002 Prodaná,Renault Laguna Dynamique 1.9dci r.v.2005 facelift Prodaná,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v LPG r.v.2005 facelift...

mišoun
Junior member
Příspěvky: 180
Registrován: ned zář 23, 2007 18:34

Re: Pár technických dotazů

Příspěvek od mišoun » pát úno 03, 2012 00:25

ToJa píše:Jeste k te teplote,ted v tech minusech se mi stava ze auto jede jakokdyby na sytic i kdyz uz je teplomer na ctvrtine,to jeste po startu a dale pri jezdeni toci neco pod 1000otacek,nejakych asi zhruba 900 bych rekl odhadem

Taky mi to teď dělá... Zima no.
Renault VelSatis 3.0dCi Initiale 08/2002 - 215 000 km

Uživatelský avatar
ToJa
Grafoman
Příspěvky: 2232
Registrován: čtv črc 19, 2007 18:48
Bydliště: Lipov
Kontaktovat uživatele:

Re: Pár technických dotazů

Příspěvek od ToJa » pát úno 03, 2012 17:19

Tak aspon ze je to normalni snad diky
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 1.9dci r.v.2000 Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodány,Renault Laguna Dynamique 2.0 16v r.v.2007 lpg Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.5 24v r.v.2002 Lpg Prodaný,Renault Laguna Privilege 2.0 16v automat r.v.2002 Prodaná,Renault Laguna Dynamique 1.9dci r.v.2005 facelift Prodaná,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v LPG r.v.2005 facelift...

Storcik
Starting member
Příspěvky: 77
Registrován: pát pro 11, 2009 16:45

Re: Pár technických dotazů

Příspěvek od Storcik » pát úno 03, 2012 21:41

I když je teplota hluboku pod bodem mrazu tak mi nikdy teplota neklesla ani kousek dílek pod optimální teplotu. Furt ukazuje těsně před půlkou i když je zima nebo vedro. I při zatížení motoru se ručička neustále drží na svém místě. Že se otáčky drží na 900 i když je ručička ve čtvrtině by mohlo dělat topení, respektive teplovodní příhřívač, kterým jsou satisi vybaveny. Mě například ty otáčky zrovna když je teplota ve čtvrtině tak kolísají chvíli na 750 až 900 připadá mi to zrovna v době, kdy začne obíhat voda v chladícím systému.
Renault vel satis 2.2dci Initiale r.v. 2004 zlikvidováno
Renault safrane 2.1dt r.v. 1993 Otec
Renault safrane 2.2dt r.v. 1998 Bratr
Renault R21 2.1dt poté 2.1d Zlikvidováno :-(

Uživatelský avatar
Mira Brabec
Junior member
Příspěvky: 138
Registrován: pon led 16, 2006 12:31
Bydliště: NERATOVICE

Re: Pár technických dotazů

Příspěvek od Mira Brabec » pát úno 03, 2012 22:03

Storcik píše:Jen se chci zeptat na pár takových prkotin.
Mám Vel satis 2.2dci initiale Paris a chtěl jsem se zeptat
za1. na Rádio. Mám cabasse 6cd přímo v rádiu, proč při přepínání mezi cd, rádio atd.. se oběví připojení AUX, když nikde po autě není možnost připojení, je to jen Příprava v rádiu a musí se vyndat rádio a připojit nebo je tam nějáká finta?

za 2. zkoušel jste si nikdo nastavit funkci Follow me home? jedná se o funkci, která umí zpozdit zhasnutí světel až na dvě minuty. Mám přesný návod jak funkci aktivovat, nicméně po zastavení vyndání karty nastavení funkce mi světla svítí 30s a potom zhasnou jak mají, ale při dalším opuštění vozidla se už nerosvítí a musím celou aktivaci provádět opětovně, nemáte nikdo zkušenost s tím jak to nastvit jestli třeba nepostupuji chybně. Postup: Vypnout zapalování, dvakrát bliknout dálkovými světly přístrojovka vydá tón a aktivace je provedena při každém dalším stlačení dálkových světel se dá funce prodloužit o 30s až na dvě minuty.

a za 3. Při koupi vozu my ruční brzda fungovala tak, že když jsem na automatu zvolil funkci N auto samo zastavilo a zatáhla se ruční brzda, opravdu to tak bylo fungovala i za chodu motoru né jen po jeho zhasnutí, ovšem jsem XXX a hrál jsem si s tou ruční brzdou až jsem tuto funkci vyrušil a teď to funguje jen manuálně nebo automaticky po zhasnutí motoru, v manuálu, který mám ovšem ve francoužštině píšou, když držím tlačítko brzdy déle jak 30s dostanu se do nastavení ruční brzdy a kontrolka ruční brzdy bliká to se mi daří, ovšem už se mi nepovede opět tuto funkci nastavit aby funovala i při aktivovaném motoru.
děkuji za reakce. :)


Za 2 - po každém zasunutí karty se funkce anuluje,tedy pokaždé musíš aktivovat :-)
Vel Satis 2.0 T(Matýsek) R.I.P. 9.11.2014
Návrat ke klasice : Espace III 2.0 F3R

Storcik
Starting member
Příspěvky: 77
Registrován: pát pro 11, 2009 16:45

Re: Pár technických dotazů

Příspěvek od Storcik » sob úno 04, 2012 18:59

Přesně, funkce nejde uložit.
Renault vel satis 2.2dci Initiale r.v. 2004 zlikvidováno
Renault safrane 2.1dt r.v. 1993 Otec
Renault safrane 2.2dt r.v. 1998 Bratr
Renault R21 2.1dt poté 2.1d Zlikvidováno :-(

Uživatelský avatar
ToJa
Grafoman
Příspěvky: 2232
Registrován: čtv črc 19, 2007 18:48
Bydliště: Lipov
Kontaktovat uživatele:

Re: Pár technických dotazů

Příspěvek od ToJa » sob úno 04, 2012 20:13

Dneska mi ani po ujeti zhruba 50km v kuse teplota nevylezla vyse nez na prvni dilek,je to tou zimou nebo termostat?
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 1.9dci r.v.2000 Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodány,Renault Laguna Dynamique 2.0 16v r.v.2007 lpg Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.5 24v r.v.2002 Lpg Prodaný,Renault Laguna Privilege 2.0 16v automat r.v.2002 Prodaná,Renault Laguna Dynamique 1.9dci r.v.2005 facelift Prodaná,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v LPG r.v.2005 facelift...

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: Pár technických dotazů

Příspěvek od S3m8a » sob úno 04, 2012 20:20

je to tou zimou, nesmis mit topeni na plne kule, uber na topeni (zrus auto funkci) a uvidis jak bude motor ohraty, ale vychladne rychle
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne

Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade

Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga

Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris

Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris

Safrane V6 BiTurbo

bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw

Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"

radata
Advanced member
Příspěvky: 373
Registrován: pon srp 17, 2009 02:10
Bydliště: tábor

Re: Pár technických dotazů

Příspěvek od radata » sob úno 04, 2012 21:04

Ja mel topeni na pul a teplomer motoru ukazoval jako v lete mirne pod pulku ujeto cca 30km na dalnici v rychlosti cca 180-200 pak okreska a vesnicka cesta vracecka po samy obe cesty cca v -10stupnich zahradi motoru asi po 10km
megane grand scenic 1.5dci 78kw 5,2l/100km
megane 1.5dci grandtour 4.4l/100km social verze(prodano)
grand espace 3,0dci 9,2l/100km initial (prodano)
velsatis 3.0dci 8,8l/100km initial (prodano)
espace 3,0dci 7,6l/100km initial (prodano)
espace 3,0dci 7,8l/100km privilege proactive (prodáno)
master 2,8dti 9l/100km s podvalem10-11l/100km (prodano)
Yamaha YZF 1000R Thunderace
když vim rád poradím, když nevim potupně se zeptám.

Uživatelský avatar
ToJa
Grafoman
Příspěvky: 2232
Registrován: čtv črc 19, 2007 18:48
Bydliště: Lipov
Kontaktovat uživatele:

Re: Pár technických dotazů

Příspěvek od ToJa » sob úno 04, 2012 21:19

V topeni to neni ono i automatika si to casem stahne na pulku ze v aute je teplo,ale nechce se mu moc nahoru tomu zahrati....
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 1.9dci r.v.2000 Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodány,Renault Laguna Dynamique 2.0 16v r.v.2007 lpg Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.5 24v r.v.2002 Lpg Prodaný,Renault Laguna Privilege 2.0 16v automat r.v.2002 Prodaná,Renault Laguna Dynamique 1.9dci r.v.2005 facelift Prodaná,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v LPG r.v.2005 facelift...

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: Pár technických dotazů

Příspěvek od S3m8a » ned úno 05, 2012 09:23

v topeni to je- teplo do radiatoru topeni jde z obehove vody chladiciho okruhu, pokud to mas na plne kule v interieru a pak intenzitu stahnes ale nechas vysokou teplotu, tak se ti motor poradne neohreje, zkus dat teplotu na 20°C a intenziru nechej na 3-4carky a zkus jet delsi trasu pak uvidis...
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne

Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade

Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga

Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris

Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris

Safrane V6 BiTurbo

bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw

Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"

Uživatelský avatar
ToJa
Grafoman
Příspěvky: 2232
Registrován: čtv črc 19, 2007 18:48
Bydliště: Lipov
Kontaktovat uživatele:

Re: Pár technických dotazů

Příspěvek od ToJa » ned úno 05, 2012 10:40

Dobre vyzkousim,ale to snad u auta noveho za jeden a pul milionu aby v nem nekdo mrznul :D ted mam nastaveno na 22
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 1.9dci r.v.2000 Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodány,Renault Laguna Dynamique 2.0 16v r.v.2007 lpg Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.5 24v r.v.2002 Lpg Prodaný,Renault Laguna Privilege 2.0 16v automat r.v.2002 Prodaná,Renault Laguna Dynamique 1.9dci r.v.2005 facelift Prodaná,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v LPG r.v.2005 facelift...

MiBi
Starting member
Příspěvky: 38
Registrován: úte pro 06, 2011 16:16
Bydliště: Praha 5

Re: Pár technických dotazů

Příspěvek od MiBi » ned úno 05, 2012 12:34

Jen z vlastni zkusenosti doporucuju zkontrolovat vodu v chladici, pokud tam mas mene, tak se to sice nakonec dostane na spravnou teplotu, ale skoro to netopi! Navic trva fakt dyl nez se to ohreje.
VEL SATIS 3.0dV6 130 kW - 2003
VEL SATIS 2.2dCi 110 kW - 2004
Honda CB600F Hornet - 2003

Uživatelský avatar
ToJa
Grafoman
Příspěvky: 2232
Registrován: čtv črc 19, 2007 18:48
Bydliště: Lipov
Kontaktovat uživatele:

Re: Pár technických dotazů

Příspěvek od ToJa » ned úno 05, 2012 12:51

Me nejde ani tak o topeni,topi to dobre me to staci,ale ze se to proste uplne nezahriva
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 1.9dci r.v.2000 Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodány,Renault Laguna Dynamique 2.0 16v r.v.2007 lpg Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.5 24v r.v.2002 Lpg Prodaný,Renault Laguna Privilege 2.0 16v automat r.v.2002 Prodaná,Renault Laguna Dynamique 1.9dci r.v.2005 facelift Prodaná,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v LPG r.v.2005 facelift...

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: Pár technických dotazů

Příspěvek od S3m8a » ned úno 05, 2012 12:59

tak si vezmi, ze je v motoru tepla obehova voda, ty ji velkou cast vezmes do radiatoru topeni interieru a zbytek je jeste ochlazovan naporovym vzduchem, ktery pri teplote -10°C a tve rychlosti +/-100 bude dooost pod nulou ;) v motoru je myslim neco kolem 7l vody, tak nez se to ohreje tak to trva, protoze vic ochlazujes nez zahrivas, uber na topeni, jak jsem ti rikal a uvidis, ze rychleji bude ohraty motor

ale jakmile po ohrati topeni zapnes tak se zas rychle motor ochladi + kdyz nebde motor pod zaberem (jizda z kopce bez plnyu apod) tak se motor zas rycgle ohcladi, takze to vypada ze je nejaky problem s kolisanim teplot
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne

Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade

Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga

Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris

Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris

Safrane V6 BiTurbo

bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw

Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"

Uživatelský avatar
ToJa
Grafoman
Příspěvky: 2232
Registrován: čtv črc 19, 2007 18:48
Bydliště: Lipov
Kontaktovat uživatele:

Re: Pár technických dotazů

Příspěvek od ToJa » ned úno 05, 2012 13:05

Ja tomu rozumim,protoze to auto stalo 89000kc,ale tezko bych tomu rozumel kdybych mel nove za puldruheho milionu :D mel jsem pri te ceste 22 stupnu nastaveno a 4 carky vetraku zkusim dat schvalne min nekdy,mozna termostat je trosku v haji,ale dela to jen pri extremnim mraze a topit to topi tak to nebudu resit zatim....
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 1.9dci r.v.2000 Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodány,Renault Laguna Dynamique 2.0 16v r.v.2007 lpg Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.5 24v r.v.2002 Lpg Prodaný,Renault Laguna Privilege 2.0 16v automat r.v.2002 Prodaná,Renault Laguna Dynamique 1.9dci r.v.2005 facelift Prodaná,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v LPG r.v.2005 facelift...

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Pár technických dotazů

Příspěvek od DDT » pát úno 10, 2012 10:12

Kluci, nereste az zas tak moc budik teploty. Je to jen orientacni nekalibrovany ukazatel. Jestli chcete vedet, jestli je motoru zima, prepnete si palubku do servisniho modu, nastavte si digitalni ukazatel teploty a projedte se.
U modelu pred face je vzdy rucicka kousek pod prostredni carkou v rozsahu teplot od 79-106 st. celsia :-) (priblizne) Teprve pri prekroceni se zase pohne o kousek dal.
Jinymi slovy ta rucicka rika jen tohle:
Je to studene
je to trochu zahrate
je to v pohode
je mi moc horko...
... a to je vsechno :-)
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

martins
Člen RCČR
Příspěvky: 572
Registrován: pon led 05, 2004 08:41
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Pár technických dotazů

Příspěvek od martins » pát úno 10, 2012 18:12

DDT píše:Kluci, nereste az zas tak moc budik teploty. Je to jen orientacni nekalibrovany ukazatel. Jestli chcete vedet, jestli je motoru zima, prepnete si palubku do servisniho modu, nastavte si digitalni ukazatel teploty a projedte se.
to mne zajima, jak si prepnu palubku do servisniho modu?
mam poface
Vel Satis 3.0 dCi Initiale Paris 2005
Obrázek

Uživatelský avatar
Mira Brabec
Junior member
Příspěvky: 138
Registrován: pon led 16, 2006 12:31
Bydliště: NERATOVICE

Re: Pár technických dotazů

Příspěvek od Mira Brabec » čtv úno 16, 2012 15:59

martins píše:
DDT píše:Kluci, nereste az zas tak moc budik teploty. Je to jen orientacni nekalibrovany ukazatel. Jestli chcete vedet, jestli je motoru zima, prepnete si palubku do servisniho modu, nastavte si digitalni ukazatel teploty a projedte se.
to mne zajima, jak si prepnu palubku do servisniho modu?
mam poface
Zmáčkneš a držíš tlačítko přepinání PC (na páčka stěračů) a současně zasuneš kartu do čtečky,naskočí servisní mod .....(Teda aspoň mě to tak chodí)
Vel Satis 2.0 T(Matýsek) R.I.P. 9.11.2014
Návrat ke klasice : Espace III 2.0 F3R

martins
Člen RCČR
Příspěvky: 572
Registrován: pon led 05, 2004 08:41
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Pár technických dotazů

Příspěvek od martins » čtv úno 16, 2012 22:06

a to se pak da nastartovat? ja mel za to, ze tohle je diagnostika palubovky, ale musi se delat pri vypnutym motoru...
Vel Satis 3.0 dCi Initiale Paris 2005
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Renault Vel Satis“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů