kouřivost 3,0dci

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
lerakuskus
Starting member
Příspěvky: 24
Registrován: pát led 14, 2011 19:22

kouřivost 3,0dci

Příspěvek od lerakuskus » stř čer 29, 2011 23:14

Omlouvám se,že otvírám pro staré mazáky známé téma,ale mám nový vzd.filtr,váhu vzduchu po repasi,motor v optimálním stavu,ale při každé prudší akceleraci je za mnou černo.Ani v servisech mi nikdo nedal rozumnou odpověď a konstatování,že každá 3,0dci kouří mne neuklidňuje,poraďte prosím!!!

Uživatelský avatar
Plzeňák
Advanced member
Příspěvky: 374
Registrován: sob dub 05, 2008 10:12
Bydliště: Plzeň

Re: kouřivost 3,0dci

Příspěvek od Plzeňák » čtv čer 30, 2011 06:44

Váhu vzduchu po repasi.... :shock: ????
Before:R4CV;R5TSphI,phII;R5AlpineTurbo;R16TL,TS,TX;R8;R11TX;R20TS,TXaut.;R21TX;R25TXphII;Safrane2.2.Si/LPG;Safrane2.5/20V/LPG, Vel Satis 2.0T
Now: Espace V 1.6dci 160ps Initiale + Clio 1.2 LPG + Dauphine

Uživatelský avatar
ToJa
Grafoman
Příspěvky: 2232
Registrován: čtv črc 19, 2007 18:48
Bydliště: Lipov
Kontaktovat uživatele:

Re: kouřivost 3,0dci

Příspěvek od ToJa » čtv čer 30, 2011 18:00

Taky mi to dymi pri akceleraci,nejak to neresim je to diesel proste....
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 1.9dci r.v.2000 Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodány,Renault Laguna Dynamique 2.0 16v r.v.2007 lpg Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.5 24v r.v.2002 Lpg Prodaný,Renault Laguna Privilege 2.0 16v automat r.v.2002 Prodaná,Renault Laguna Dynamique 1.9dci r.v.2005 facelift Prodaná,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v LPG r.v.2005 facelift...

Uživatelský avatar
EfineSS
Grafoman
Příspěvky: 3113
Registrován: úte led 10, 2006 12:05
Bydliště: Jihomoravský kraj

Re: kouřivost 3,0dci

Příspěvek od EfineSS » čtv čer 30, 2011 21:50

Můžou to být špatné vstřiky (propouštějí moc paliva) nebo známka toho, že turbo není v optimální kondici. Výkon to má?
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW

Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)

ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW

martins
Člen RCČR
Příspěvky: 572
Registrován: pon led 05, 2004 08:41
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: kouřivost 3,0dci

Příspěvek od martins » pát črc 01, 2011 07:33

no nejrpve bych zkusil EGR. Pri akceleraci se ma zavrit at jde do motoru cisty vzduch, ale kdyz je zatuhlej, tak se tam vraci spaliny a vzduchu neni dost...
Vel Satis 3.0 dCi Initiale Paris 2005
Obrázek

Uživatelský avatar
ToJa
Grafoman
Příspěvky: 2232
Registrován: čtv črc 19, 2007 18:48
Bydliště: Lipov
Kontaktovat uživatele:

Re: kouřivost 3,0dci

Příspěvek od ToJa » pát črc 01, 2011 17:22

No jo,ale kdo ho ma tahat ven hruza :shock: :D
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 1.9dci r.v.2000 Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodány,Renault Laguna Dynamique 2.0 16v r.v.2007 lpg Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.5 24v r.v.2002 Lpg Prodaný,Renault Laguna Privilege 2.0 16v automat r.v.2002 Prodaná,Renault Laguna Dynamique 1.9dci r.v.2005 facelift Prodaná,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v LPG r.v.2005 facelift...

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: kouřivost 3,0dci

Příspěvek od Zefek » pát črc 01, 2011 21:02

Řeším taky kouřivost na dCi, ale není to VelSatis a je to obyčejná 1.9dCi. EGR jsem měl venku, očistil jsem ho, zkoušel jsem ho na baterce a nevidím v něm problém. Pro jistotu jsem ho zaslepil, ale výsledek je stejný - stále kouří. Když mám na dvojku kolem tisíce otáček a šlápnu na plný plyn, tak nic, ale jak se motor roztočí k dvěma tisícům, z výfuku se vyvalí dým a tlačí to pořád, dokud držím plyn. Díval jsem se diagnostikou a zdá se mi, že to začne dělat pokaždé, když tlak v railu překročí cca 600-650 barů. Turbo už taky není v nejlepší kondici, v sání je už nějaká olejová vrstva. Tak nevím, jestli trysky, nebo to turbo?
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

lerakuskus
Starting member
Příspěvky: 24
Registrován: pát led 14, 2011 19:22

Re: kouřivost 3,0dci

Příspěvek od lerakuskus » úte črc 05, 2011 15:50

Kdo ví jak vyčistit EGR,v manuálu je to popsané jen povrchně,je někdo kdo už to absolvoval?Pro Plzeňáka:Já repasuji(čistím)váhu vzduchu tak,že z ní vyjmu snímač průtoku vzduchu nastříkám na něj spec.spray a jemným kartáčkem uvolním mikronečistoty a poté opět sprayem očistím.

Storcik
Starting member
Příspěvky: 77
Registrován: pát pro 11, 2009 16:45

Re: kouřivost 3,0dci

Příspěvek od Storcik » úte črc 05, 2011 18:59

Jednou z možností může být špatně těsnění pod ventilovým víkem, já mám 2.2dci nevím jestli to je stejný jako ten 3.0 dci. Ale vím že pod ventilový víkem vedou jak sací tak výfukový kanály, který jsou přetěsněný a přes špatné těsnění může unikat olej. Zkuste se podívat jestli se Vám ztrácí olej.
Renault vel satis 2.2dci Initiale r.v. 2004 zlikvidováno
Renault safrane 2.1dt r.v. 1993 Otec
Renault safrane 2.2dt r.v. 1998 Bratr
Renault R21 2.1dt poté 2.1d Zlikvidováno :-(

Uživatelský avatar
Plzeňák
Advanced member
Příspěvky: 374
Registrován: sob dub 05, 2008 10:12
Bydliště: Plzeň

Re: kouřivost 3,0dci

Příspěvek od Plzeňák » stř črc 06, 2011 12:53

lerakuskus píše:Kdo ví jak vyčistit EGR,v manuálu je to popsané jen povrchně,je někdo kdo už to absolvoval?Pro Plzeňáka:Já repasuji(čistím)váhu vzduchu tak,že z ní vyjmu snímač průtoku vzduchu nastříkám na něj spec.spray a jemným kartáčkem uvolním mikronečistoty a poté opět sprayem očistím.
Dík za vysvětlení :wink: .
Before:R4CV;R5TSphI,phII;R5AlpineTurbo;R16TL,TS,TX;R8;R11TX;R20TS,TXaut.;R21TX;R25TXphII;Safrane2.2.Si/LPG;Safrane2.5/20V/LPG, Vel Satis 2.0T
Now: Espace V 1.6dci 160ps Initiale + Clio 1.2 LPG + Dauphine

radata
Advanced member
Příspěvky: 373
Registrován: pon srp 17, 2009 02:10
Bydliště: tábor

Re: kouřivost 3,0dci

Příspěvek od radata » pon zář 26, 2011 18:30

No taky sem pekne pokladal kabel kdyz sem nato slapal ale nedavno sem zacal tankovat dieseltech od agipu a musim rict ze koure je mnohem min ted to kouri jako kazda nafta predtim zanou pri forsazi nebylo videt a egr man zaslepenej od zacatku takze tim to nebylo
megane grand scenic 1.5dci 78kw 5,2l/100km
megane 1.5dci grandtour 4.4l/100km social verze(prodano)
grand espace 3,0dci 9,2l/100km initial (prodano)
velsatis 3.0dci 8,8l/100km initial (prodano)
espace 3,0dci 7,6l/100km initial (prodano)
espace 3,0dci 7,8l/100km privilege proactive (prodáno)
master 2,8dti 9l/100km s podvalem10-11l/100km (prodano)
Yamaha YZF 1000R Thunderace
když vim rád poradím, když nevim potupně se zeptám.

manasek
Starting member
Příspěvky: 33
Registrován: pát led 07, 2011 13:53
Bydliště: Liberec

Re: kouřivost 3,0dci

Příspěvek od manasek » pát pro 16, 2011 11:59

Měl jsem venku EGR, vyčistil, zkontroloval zavírání, zdvih = kontrolu polohy,... vyčistil sání od nánosů sazí. Prohnal jsem palivovým systémem 3 lahve LIQIMOLY, jak tu je někde psáno - nijak moc to nebylo špinavé. NEPOMOHLO (volnoběh 50 min, a 2dcl jsem vylil)

Zkusil jsem čistou řepku v létě - 3 x plnou nádrž, rychle vyjeto, žádný kouř, od té doby normal nafta a kouří stále jako divý.
Nyní pozuoruji že při studeném nikoli, pouze u teplého motoru. Zátah má jak za mlada. 3DCi 2002.
Naposledy upravil(a) manasek dne ned kvě 06, 2012 18:23, celkem upraveno 1 x.
Vel Satis 3 DCi 2002 kaput
Satis 3,5 2008

radata
Advanced member
Příspěvky: 373
Registrován: pon srp 17, 2009 02:10
Bydliště: tábor

Re: kouřivost 3,0dci

Příspěvek od radata » pát pro 16, 2011 12:30

No me to hrozne kourilo kdyz sem tankoval u teska odty doby co jen agip tak vse ok a 3 flasky je malo nekdo psal ze tak 5 aby to bezelo aspon 3/4hodinky
megane grand scenic 1.5dci 78kw 5,2l/100km
megane 1.5dci grandtour 4.4l/100km social verze(prodano)
grand espace 3,0dci 9,2l/100km initial (prodano)
velsatis 3.0dci 8,8l/100km initial (prodano)
espace 3,0dci 7,6l/100km initial (prodano)
espace 3,0dci 7,8l/100km privilege proactive (prodáno)
master 2,8dti 9l/100km s podvalem10-11l/100km (prodano)
Yamaha YZF 1000R Thunderace
když vim rád poradím, když nevim potupně se zeptám.

mišoun
Junior member
Příspěvky: 180
Registrován: ned zář 23, 2007 18:34

Re: kouřivost 3,0dci

Příspěvek od mišoun » pát pro 16, 2011 14:29

a jak auto reaguje na plyn při pozvolném zrychlování (ne z nuly ale cca mezi 50 - 80km/h)? plynule, nebo má prodlevu a pak zabere a hodně zakouří?
Renault VelSatis 3.0dCi Initiale 08/2002 - 215 000 km

pepeso
Starting member
Příspěvky: 9
Registrován: sob kvě 22, 2010 15:26

Re: kouřivost 3,0dci

Příspěvek od pepeso » ned dub 29, 2012 20:54

Ahoj tak mě to taky hulý a mám tam prodlevu v akceleraci co to znamená.

mišoun
Junior member
Příspěvky: 180
Registrován: ned zář 23, 2007 18:34

Re: kouřivost 3,0dci

Příspěvek od mišoun » ned dub 29, 2012 21:25

obvod regulace turba, regulátor tlaku
Renault VelSatis 3.0dCi Initiale 08/2002 - 215 000 km

Uživatelský avatar
Plzeňák
Advanced member
Příspěvky: 374
Registrován: sob dub 05, 2008 10:12
Bydliště: Plzeň

Re: kouřivost 3,0dci

Příspěvek od Plzeňák » pon dub 30, 2012 23:27

Na můj motor stál snímč v Renaultu orig 3600kč....(mám tam dva - před klapkou a za klapkou - oba jsou stejné)
Before:R4CV;R5TSphI,phII;R5AlpineTurbo;R16TL,TS,TX;R8;R11TX;R20TS,TXaut.;R21TX;R25TXphII;Safrane2.2.Si/LPG;Safrane2.5/20V/LPG, Vel Satis 2.0T
Now: Espace V 1.6dci 160ps Initiale + Clio 1.2 LPG + Dauphine

pepeso
Starting member
Příspěvky: 9
Registrován: sob kvě 22, 2010 15:26

Re: kouřivost 3,0dci

Příspěvek od pepeso » čtv kvě 03, 2012 07:57

A najdu ho kde?Mám na dvoře Espace mohl bych to zkusit přendat.A ještě jedna otázka přišel jsem na netěsnost před váhou u toho rezervoáru vzduchu ,tak to asi také není dobře.

Uživatelský avatar
Plzeňák
Advanced member
Příspěvky: 374
Registrován: sob dub 05, 2008 10:12
Bydliště: Plzeň

Re: kouřivost 3,0dci

Příspěvek od Plzeňák » pát kvě 04, 2012 21:17

Nevím co je rezervoár vzduchu.... :?:
Before:R4CV;R5TSphI,phII;R5AlpineTurbo;R16TL,TS,TX;R8;R11TX;R20TS,TXaut.;R21TX;R25TXphII;Safrane2.2.Si/LPG;Safrane2.5/20V/LPG, Vel Satis 2.0T
Now: Espace V 1.6dci 160ps Initiale + Clio 1.2 LPG + Dauphine

pepeso
Starting member
Příspěvky: 9
Registrován: sob kvě 22, 2010 15:26

Re: kouřivost 3,0dci

Příspěvek od pepeso » sob kvě 05, 2012 20:13

Taková nádobka na pravo za chladičem jde z ní vzduch do sání za váhou vzduchu.

radata
Advanced member
Příspěvky: 373
Registrován: pon srp 17, 2009 02:10
Bydliště: tábor

Re: kouřivost 3,0dci

Příspěvek od radata » sob kvě 05, 2012 21:40

Jo je tam a da sehnat ten vlnovec mezi tou nadobkou a trubkou mam ho prasklej a opravit nejde a je my jasny ze to tam saje falesnej vzduch
megane grand scenic 1.5dci 78kw 5,2l/100km
megane 1.5dci grandtour 4.4l/100km social verze(prodano)
grand espace 3,0dci 9,2l/100km initial (prodano)
velsatis 3.0dci 8,8l/100km initial (prodano)
espace 3,0dci 7,6l/100km initial (prodano)
espace 3,0dci 7,8l/100km privilege proactive (prodáno)
master 2,8dti 9l/100km s podvalem10-11l/100km (prodano)
Yamaha YZF 1000R Thunderace
když vim rád poradím, když nevim potupně se zeptám.

mišoun
Junior member
Příspěvky: 180
Registrován: ned zář 23, 2007 18:34

Re: kouřivost 3,0dci

Příspěvek od mišoun » ned kvě 06, 2012 10:32

normálně nedá.. jen v Renaultu za pěkný prachy. Taky jsem ho měnil.
Renault VelSatis 3.0dCi Initiale 08/2002 - 215 000 km

mišoun
Junior member
Příspěvky: 180
Registrován: ned zář 23, 2007 18:34

Re: kouřivost 3,0dci

Příspěvek od mišoun » ned kvě 06, 2012 10:39

pepeso píše:A najdu ho kde?Mám na dvoře Espace mohl bych to zkusit přendat.A ještě jedna otázka přišel jsem na netěsnost před váhou u toho rezervoáru vzduchu ,tak to asi také není dobře.
jdi po podtlakových hadičkách od vývěvy, přes regulátory (takový válečky s konektorem) až k turbu. Na turbu je pak snímač (trojúhelníkový vzhled), ten bývá přidřenej, tak pročistit, případně vyměnit. Ten první regulátor (v pravým rohu motoru) taky vyměnit a bude klid. Pokud ne, je chyba ve vývěvě.
Renault VelSatis 3.0dCi Initiale 08/2002 - 215 000 km

Uživatelský avatar
Plzeňák
Advanced member
Příspěvky: 374
Registrován: sob dub 05, 2008 10:12
Bydliště: Plzeň

Re: kouřivost 3,0dci

Příspěvek od Plzeňák » úte kvě 08, 2012 20:22

pepeso píše:Taková nádobka na pravo za chladičem jde z ní vzduch do sání za váhou vzduchu.
Tak to jóó,díky kouknu,jestli ho tam má i 2.0T....
Before:R4CV;R5TSphI,phII;R5AlpineTurbo;R16TL,TS,TX;R8;R11TX;R20TS,TXaut.;R21TX;R25TXphII;Safrane2.2.Si/LPG;Safrane2.5/20V/LPG, Vel Satis 2.0T
Now: Espace V 1.6dci 160ps Initiale + Clio 1.2 LPG + Dauphine

Odpovědět

Zpět na „Renault Vel Satis“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů