Tak už ho mám taky........konečně !!!

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Uživatelský avatar
ToJa
Grafoman
Příspěvky: 2232
Registrován: čtv črc 19, 2007 18:48
Bydliště: Lipov
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak už ho mám taky........konečně !!!

Příspěvek od ToJa » ned lis 30, 2014 11:00

Jats píše:Od uh k hranicím:-) tak už není třeba. Děkuji:-)
Tak dej aspoň ten inzerát ať se pokochám :lol:
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 1.9dci r.v.2000 Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodány,Renault Laguna Dynamique 2.0 16v r.v.2007 lpg Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.5 24v r.v.2002 Lpg Prodaný,Renault Laguna Privilege 2.0 16v automat r.v.2002 Prodaná,Renault Laguna Dynamique 1.9dci r.v.2005 facelift Prodaná,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v LPG r.v.2005 facelift...

Uživatelský avatar
Plzeňák
Advanced member
Příspěvky: 374
Registrován: sob dub 05, 2008 10:12
Bydliště: Plzeň

Re: Tak už ho mám taky........konečně !!!

Příspěvek od Plzeňák » ned lis 30, 2014 18:43

Ptacovsky píše:
Plzeňák píše:Tak jak to dopadlo na heveru.... :?

Hází zadní pravý kotouč, na jaře mne čeká výměna zadních kotoučů, koukal jsem na díly a koupit jedině s ložiskem dohromady, přitom ložisko je dělaný v dubnu.
Myslím,že se dájí sehnat i bez ložisek.Já je alespoň před 5lety někde na internetu sehnal.Myslím,že to byli Brembo.
Before:R4CV;R5TSphI,phII;R5AlpineTurbo;R16TL,TS,TX;R8;R11TX;R20TS,TXaut.;R21TX;R25TXphII;Safrane2.2.Si/LPG;Safrane2.5/20V/LPG, Vel Satis 2.0T
Now: Espace V 1.6dci 160ps Initiale + Clio 1.2 LPG + Dauphine

Ptacovsky
Starting member
Příspěvky: 28
Registrován: stř říj 01, 2014 00:00
Bydliště: Kostelec nad Orlicí

Re: Tak už ho mám taky........konečně !!!

Příspěvek od Ptacovsky » úte pro 02, 2014 18:45

Plzeňák píše:
Ptacovsky píše:
Plzeňák píše:Tak jak to dopadlo na heveru.... :?

Hází zadní pravý kotouč, na jaře mne čeká výměna zadních kotoučů, koukal jsem na díly a koupit jedině s ložiskem dohromady, přitom ložisko je dělaný v dubnu.
Myslím,že se dájí sehnat i bez ložisek.Já je alespoň před 5lety někde na internetu sehnal.Myslím,že to byli Brembo.
to jsem taky koukal, pohybují se kolem 2 000,- za jeden, ale myslím že to ložisko je tam nalisovaný a při demontáži kotouče by se mohlo drbnout do ložiska a vyměnilo by se stejně
Vel Satis 2,2 dCi 83 kW, chip na cca 140 koní, 2004

Uživatelský avatar
Plzeňák
Advanced member
Příspěvky: 374
Registrován: sob dub 05, 2008 10:12
Bydliště: Plzeň

Re: Tak už ho mám taky........konečně !!!

Příspěvek od Plzeňák » úte pro 02, 2014 19:17

Ložisko je samozřejmně nalisovaný... :wink:
Before:R4CV;R5TSphI,phII;R5AlpineTurbo;R16TL,TS,TX;R8;R11TX;R20TS,TXaut.;R21TX;R25TXphII;Safrane2.2.Si/LPG;Safrane2.5/20V/LPG, Vel Satis 2.0T
Now: Espace V 1.6dci 160ps Initiale + Clio 1.2 LPG + Dauphine

Uživatelský avatar
Davidak79
Moderátor
Příspěvky: 9464
Registrován: čtv črc 26, 2007 19:03
Bydliště: Litoměřicko

Re: Tak už ho mám taky........konečně !!!

Příspěvek od Davidak79 » úte pro 02, 2014 19:31

jedině starej kotouč naříznout
Peugeot 508 GT SW 2,2HDI 2014 FULL
204PS@450Nm >>>odbrzděných 230PS@524Nm



EX:Škoda 105 ,120,125,Felicia , Peugeot 205, Laguna I 1.8 8v RT , Laguna II 2,0T Initiale 120kw 270nm >>> 143kw 340nm , VW Caddy 2.0TDI 2019

Uživatelský avatar
Plzeňák
Advanced member
Příspěvky: 374
Registrován: sob dub 05, 2008 10:12
Bydliště: Plzeň

Re: Tak už ho mám taky........konečně !!!

Příspěvek od Plzeňák » úte pro 02, 2014 19:40

Starý kotouč jde i s ložiskem z náboje dobře dolu.Na lisu pak ložisko vytlačíš..... A přelisuješ do nového. Není to žádná věda.Nic v tom nehledej.
Before:R4CV;R5TSphI,phII;R5AlpineTurbo;R16TL,TS,TX;R8;R11TX;R20TS,TXaut.;R21TX;R25TXphII;Safrane2.2.Si/LPG;Safrane2.5/20V/LPG, Vel Satis 2.0T
Now: Espace V 1.6dci 160ps Initiale + Clio 1.2 LPG + Dauphine

Ptacovsky
Starting member
Příspěvky: 28
Registrován: stř říj 01, 2014 00:00
Bydliště: Kostelec nad Orlicí

Re: Tak už ho mám taky........konečně !!!

Příspěvek od Ptacovsky » čtv pro 04, 2014 19:56

Plzeňák píše:Starý kotouč jde i s ložiskem z náboje dobře dolu.Na lisu pak ložisko vytlačíš..... A přelisuješ do nového. Není to žádná věda.Nic v tom nehledej.

děkuju, jen nevím jestli automechanik má ten lis, zkusím mu napsat
Vel Satis 2,2 dCi 83 kW, chip na cca 140 koní, 2004

camillo_cz
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: čtv pro 25, 2014 14:54
Bydliště: Brno

Hurá, tak ho mám taky!

Příspěvek od camillo_cz » čtv pro 25, 2014 15:32

Tak jsem taky zkusil koupit Satise. Mám 3.0 dCi 2002 a jede super, to auto je dost těžký a nečekal jsem závoďák, ale jede dobře.
Mám nějaké dotazy:
1/je upadlej zadní stěrač, nevíte, kde sehnat?
2/něco klepe v zadní nápravě, nevím, jestli to mám řešit, ale asi bych rád, není to moc obtěžující
3/nejdou stahovat zadní okna (majitel říkal, že je to zaklínkovaný (?)) nechápu, ale motorky poslechově točí
4/dá se nějak dodělat navigace? Slyšel jsem, že je to dost těžký, nenabídl by se někdo z fora?
5/co si myslíte o chipu? Ze 130 kW dostat víc?
Chápu, že je to stará hujda, ale neskutečně pohodlná, navíc jen 42 tisíc to stálo, najeto asi 218000 (snad) v automatu-řadí hladce. Jako druhé auto do rodiny, chci s tím najet max. 6-10 tisíc ročně, v podstatě to auto nepotřebuju, takže snad ani na servisu nevykrvácím
Díky
Kamil
Vel Satis 3.0 dCi 130 kW Privilege 2002

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: Hurá, tak ho mám taky!

Příspěvek od S3m8a » pát pro 26, 2014 13:38

tak gratuluju :)
postupne:
1) upadly raminko nebo upadly u okna nebo jak presne? - podle toho budes muset budto cely mechanismus nebo cele raminko na venek, atd. doporucuju zkusit uzivatele "tof" tady na foru - satise rozprodavala
2) v zadni naprave bude neco klepeat porad, pravdepodobne jde ale o ulozeni stabilizacni tyce, pokud slysis takove jakoby "brambory kutalejici se po kufru" - na jedne dire to zaklepe vickrat (tezko se to popisuje) :D ale resit se to da "na prase" nebo orifinal ulozeinm od renaultu za asi 600,-
3) pokud jsou zaklinovana v horni poloze a motor je slyset, bude pravdepodobne problem s plastovymi unaseci skel, ktere rady praskaji - resitelne stahovackou z vrakace nebo opravnou sadou z ebay
4)) navi se dodelat da, mam ji tam dopachanou, neni teda zpaojen signal na abs ale i tak to auto dostane jiny rozmer :) delal to zdejsi uzivatel, ale je az z ostravy, tak nevim jak se ti tam bude neo nebude chtit a jak se s nim domluvis :)
5) na 3,0 dci chip nedoporucuju, obecne je u toho motoru problem s prehrivanim, jde o konstrukcni chybu, doporucoval bych asi zjistit nejkaou servisni historii a pripadne zkusit pribrzdit v renaultu at zkontroluji verzi software v ridici jednotce, delaji se i dalsi upravy, ale tam bys musel na nekoho zkusenejsiho s 3,0
ja mam jen 2,2dci :)

kdyby jsi mel dalsi dotazy klidne pis do sz nebo tady, jak chces
Jirka
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne

Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade

Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga

Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris

Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris

Safrane V6 BiTurbo

bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw

Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"

camillo_cz
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: čtv pro 25, 2014 14:54
Bydliště: Brno

Re: Tak už ho mám taky........konečně !!!

Příspěvek od camillo_cz » pát pro 26, 2014 18:06

Díky, Jirko, za odpověď.
Budu psát sem, ať si počtou i ostatní.
1/ten stěrač je prasklý v ramínku, motorek a hřídelka je v pořádku, ale ten plast je prasklý, moc mě to netrápí, ale byl bych rád, kdybych to dal do kupy, ať to vypadá dobře
2/podvozek prohlídnu na montážní jámě doma
3/ty okna asi řešit nebudu
4/můžu se zeptat, jaká je asi fin. náročnost dobudování navi? Musí jít ven i budíky, že? Do Ostravy se klidně podívám, mám to z Brna do 150-ti km
5/chip tedy ruším, hlavně, ať motůrek funguje
Když se všude píše o špatném chlazení motoru, nemá smysl nezávislé spouštění chlazení motoru?
Díky
Vel Satis 3.0 dCi 130 kW Privilege 2002

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak už ho mám taky........konečně !!!

Příspěvek od S3m8a » pát pro 26, 2014 18:57

ahoj ahoj,
ad 1) myslim, ze to bude otazka par stovek - vyloupnout krytku na raminku na hridelce, prehodit cele raminko a zasadit krytku zpatky :) otazka za kolik sezenes raminko - ber pouzite z vraku
ad 2) koukni prvne na pricnou tyc o prumeru asi 22mm, ktera jde napric pod podlahou a je ulozena dvema gumama s objimkou, pokud je tam vule, bud musis koupit nove ulozeni nebo to tam "na prase" vyplnit - nekdo to resi treba starou zahradni hadici, kterou na ten stabilisator navlekne a pak to ulozeni nema vuli a nemusi se menit, ale osobne nejsem priznivcem tohohle reseni
ad 3) kdyz nebudes brat stahovacku, je to resitelne cca za 600/okno, ted jsem tu sadu videl i na bazosi od njeakeho prekupnika (ebay by byl asi levnejsi o par set)
http://auto.bazos.cz/inzerat/42595289/E ... ovacka.php

ad 4) navi - musis koupit kabelaz, jednotku navi do kastliku pred spolujezdcem, vnitrek kastliku pro navi, drzak budiku pro displej navi, ovladaci panel navi do stredoveho tunelu, displej + propojovaci kael displeje, antena se da obejit - zalezi jeslti ji mas na strese a chces to uplne original, pokud ne, da se koupit uni, kterou nalepis pod pristrojovkou, ted je otazka co tam mas dal za vybavu - pokud mas changer na 6cd je tam trochu jine zapojeni nez pro verzi s tunerem bez changeru, stejne tak pokud mas jednotku pro kecafon - ta by mylsim mela byt nezbytna
me to pred 3 roky cca vyslo komplet na nejakych 5-6tis, dnes se ta navi da sehnat za pulku, takze verim, ze to vyresis bratru do 4tis.

ad 5) tam ti musi poradit znalejsi, bohuzel ... myslim ale ze by bylo vhodne zkontrolovat software u renaultu a pripadne odplastovat motor (treba me trilitrari neukamenuji :) je to fakt jen tip) :D
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne

Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade

Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga

Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris

Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris

Safrane V6 BiTurbo

bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw

Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"

camillo_cz
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: čtv pro 25, 2014 14:54
Bydliště: Brno

Re: Tak už ho mám taky........konečně !!!

Příspěvek od camillo_cz » pát pro 26, 2014 21:13

Takže jinými slovy-budíky jako takové se měnit nemusí, je to tak? To by bylo fajn, i cenově to není tak hrozné. Čekal jsem horší. Vidím, že jsi aktualizoval podpis, to máš už na Satisovi tolik km najeto? To je paráda, to slouží asi dobře, kolik jsi udělal sám? Nějaké fatální závady Tě potkaly? Náhodou, mně se to auto líbí, někteří haní jeho design, ale mně se líbí... :) a to pohodlíčko
Vel Satis 3.0 dCi 130 kW Privilege 2002

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak už ho mám taky........konečně !!!

Příspěvek od S3m8a » sob pro 27, 2014 12:20

Presne tak, musis vymenit "jen" ramecek budiku

Jinak ty km jsou ted aktualni a mych je cca 130-140000
Co se fatalnich zavad tyka, tak krom vadneho konektoru na sahare( vypaleny po nejakem bastliri) a naslednem uvareni motoru se jednalo ve vsech pripadech o chybu mechanika a bohuzel nemalou:
Chybne nastavene rozvody (na poslech a na chodu nebylo nic znat) se projevily ve francii 1800km od domova tim ze se vyrvala osa vahadel z hlavy a zlomila se a tim padem nemelo co otevirat ventily, auto neslo nastartovat... Nasledne opakovane pretesnovani hlavy a jeji vymena protize mechanik ani jednou nezmeril blok, pak uz jen turbo ktere od mechanika bylo nasazene bez tesneni a utazene na dvou sroubech misto na trech...
Jinak me ted nenapada nic za co by mohlo auto jako takove ;)
(Omlouvam se za stylistiku ale pisu na rychlo z mobilu ;))

Jirka
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne

Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade

Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga

Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris

Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris

Safrane V6 BiTurbo

bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw

Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Tak už ho mám taky........konečně !!!

Příspěvek od Zefek » sob pro 27, 2014 21:14

Navigaci dopojím za 1000,-kč pokud k tomu bude kompletní kabeláž, za 1500, když bude kabeláž, ale bude nutné stříhat a nastavovat dráty a za 2500,- když kabeláž nebude. Je to ale práce tak na jeden den. Dá se to zbastlit i rychleji, ale jak píšu - zblastlit a to já nedělám.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak už ho mám taky........konečně !!!

Příspěvek od S3m8a » sob pro 27, 2014 21:21

promin zefku, musel jsem te prasknout :D
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne

Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade

Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga

Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris

Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris

Safrane V6 BiTurbo

bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw

Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Tak už ho mám taky........konečně !!!

Příspěvek od Zefek » sob pro 27, 2014 21:22

V pohodě :) Kdy se zastavíš? Minule to nevyšlo, už jsem měl nějakou decku vína v sobě, tak jsem se bál, že bych cvakal nesprávné dráty :D
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak už ho mám taky........konečně !!!

Příspěvek od S3m8a » sob pro 27, 2014 21:30

:D v pohode, videl bych to druhy tyden v lednu asi :) on mel sekyru i ales, takze to stejne bylo na levobok, nez byhom to rozebrali, bylo by rano :D
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne

Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade

Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga

Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris

Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris

Safrane V6 BiTurbo

bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw

Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"

camillo_cz
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: čtv pro 25, 2014 14:54
Bydliště: Brno

Re: Tak už ho mám taky........konečně !!!

Příspěvek od camillo_cz » ned pro 28, 2014 15:55

Díky moc, hoši, Zefku, určitě se domluvíme, udělal bych to na jaře, nechám teď vyčistit interiér, a doladím věci, co mě víc trápí a pak bych napsal, asi bych to chtěl udělat celé, než abych nosil na to nějaké díly, nevyznám se a chtěl bych to komplet.
Díky.
Vel Satis 3.0 dCi 130 kW Privilege 2002

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak už ho mám taky........konečně !!!

Příspěvek od S3m8a » ned pro 28, 2014 17:16

Musis mit prave komplet, jinAk to neudelas :)
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne

Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade

Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga

Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris

Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris

Safrane V6 BiTurbo

bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw

Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Tak už ho mám taky........konečně !!!

Příspěvek od Zefek » pon pro 29, 2014 11:17

Tak sehnat komplet navigaci není problém, zdroje, kde vzít díly na Satise, jsou.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak už ho mám taky........konečně !!!

Příspěvek od S3m8a » pon pro 29, 2014 11:22

Jojo myslel jsem to tak ze to nepujde ze by se zapojilo prvne neco a pak neco, ale ze potrebuje komplet najednou :)
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne

Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade

Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga

Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris

Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris

Safrane V6 BiTurbo

bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw

Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"

hlavy
Starting member
Příspěvky: 20
Registrován: ned lis 11, 2012 12:17
Bydliště: Sulislav
Kontaktovat uživatele:

Re: Tak už ho mám taky........konečně !!!

Příspěvek od hlavy » sob říj 22, 2016 18:03

koupil jsem do sve Renault rodiny dalsi kus. VS 3,5 V6. Rozhodne nejlepsi R, kterym jsem kdy jel. Naprosta spokojenost.

Vasek - Sulislav (Plzen)
Hlavy

Odpovědět

Zpět na „Renault Vel Satis“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host