Problém s topením

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Caky
Starting member
Příspěvky: 37
Registrován: čtv srp 28, 2008 16:18
Kontaktovat uživatele:

Problém s topením

Příspěvek od Caky » pon lis 30, 2009 17:47

Ahoj, prosím Vás nemáte někdo zkušenost: Po zasunutí kartu naběhnou displeje, na displeji je ofuk nastavený na max, ale ventilátory nefoukají, měl jsem to v servisu, vyndali ventilátor pročistili , odzkoušeli na baterce, zapojeli a 3 dny to fungovalo a teď už nic.Prý je tam nějaký odpor nebo co, nemáte někdo zkušenosti? Nebo je možnost něco s těma uhlíkama ,dají se vyměnit samostatně , ventilátor je prý dobrý...Díky moc...Na zimu celkem nepříjemná záležitost.

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od S3m8a » pon lis 30, 2009 23:24

no pravdepodobne to bude stejnej mechanismus ...
podobnej problem jsem resil na stary tempre - tam bylo klasicky manualni topeni na 4 polohy kdyz se to topeni rozdela tak na kazdou rychlost krom 4ky je zvlastni odpor a podle toho jakou ma hodnotu tak pak propousti proud k ventilatoru (na fiatu zapojeny do serie) tak pak staci aby odesel jeden a vetrak vali jen na 4ku

tady nevim jak je to presne delany ale predpokladam ze ten princip bude totoznej --- no a otec to kdysi zazil na lagune pokud jsou v haji tak to chce zkusit splasit odpory od renaultu (ja to na fiatu zkousel nekolikrat udelat doma a se stejnyma hodnotama a vydrzelo to par dnu)

safy
Experienced member
Příspěvky: 534
Registrován: čtv kvě 15, 2008 18:45

Příspěvek od safy » úte pro 01, 2009 16:07

Tohle je bolest asi každého výrobce,zlobilo mě to u Peugeota 205,teď mi to měnil záruční servis u služebního Ducata po roce provozu.U Meganů je to zcela chronická závada a myslím,že to opravují za pár korun,podívej se na meganeclub,tam se to řeší stále,určitě tam najdeš odpověď,princip rychlostí ventilátoru je jen změna předřadného odporu,ale odběr je zřejmě tak velký,že ty odpory hoří.

Odpovědět

Zpět na „Renault Vel Satis“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů