pomoc s vsemoznymi ukony na VS :)

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

pomoc s vsemoznymi ukony na VS :)

Příspěvek od S3m8a » pát zář 18, 2009 15:13

tak dalsi dotaz - podle prodejce v mem budoucim satisu zlobi radio presne nevim co to dela tak jsem se chtel zeptat jesli se pohybuje nekdo - idealne v okoli trebice kdo by byl schopnej zjistit kde je problem

momentalne je to zapojeny na radiu pioneer protoze tam neni navi tak je schovany v tom tajnym kastliku pod original cabasse pultem

hledam nekoho kdo je ochotnej mi to pomoct poresit ja jsem z trebice ale pokud to nebude pres pul republiky klidne i nekam dojedu


dal me pak zajima jesli je treba desticky nutny menit v servise nebo jsem schopnej si to vymenit v domacich podminkach - na stary tempre jsem to menil no problem

takze predem dik za info ja si zas na neco vzpomenu a budu to psat sem do toho vlakna at to tu nezaspamuju :D :)

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » sob zář 19, 2009 23:22

S radiem ti neporadim, to neumim :-)

Nicmene predni i zadni desticky si muzes vymenit sam.
U zadnich si dej pozor, je treba zasroubovat brzdovy pistek do trmenu, abys tam mohl dat nove desky. Je na to bud zvlastni naradi, nebo si budes muset trosku pomoct fistronem :-)
V zadnem pripade nepouzivej takove nastroje, ktere by mohly pist poskodit.
Co pouzit poznas, az budes mit trmen venku. Da se to udelat i vhodnou hranatou tyckou nebo pevnym plochym sroubovakem. Pokud jsi aspon trochu zrucny, prijdes na to.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od S3m8a » ned zář 20, 2009 10:34

ok uvidim az to budu mit pred sebou :)

treba se nekdo ozve na to radio sam jeste nevim jakym zpusobem je to tam zapojeny a hlavne nevim jakym zpusobem je vedeny presne ten original takze se uvidi ...

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od S3m8a » úte zář 29, 2009 10:30

tak vel satis je od patku doma a vcera se mi stala zajimava vec - vse funguje jak ma az na kartu - ze zacatku pohoda a ted to pres katrtu nejde zamknout ( zadny zvuk, blinkry nebliknou) ale odemcit i nastartovat bez problemu - potkal to uz nekdo? nemuze to byt jen slabou baterkou? doufam ze nejde do kytek cela karta - bohuzel mam jen jednu

jinak kdyby mel nekdo zrusenyho satise hodilo by se mi par ks do interieru :) - mam ulomenej jeden vydech klimy ve stredovym tunelu ( dozadu ) a plato taky neni echt stav (jedna pacicka je ulomena, takze pri prudsim otevreni kufru se na me plato "vysype" jeste bych potreboval nejaky repro (jedno mi obcas chrchla ale jeste jsem nemel cas zjistovat ktery to je)

Uživatelský avatar
zet3
Advanced member
Příspěvky: 285
Registrován: pon črc 30, 2007 21:23
Bydliště: HB

Příspěvek od zet3 » úte zář 29, 2009 17:42

S3m8a píše:tak vel satis je od patku doma a vcera se mi stala zajimava vec - vse funguje jak ma az na kartu - ze zacatku pohoda a ted to pres katrtu nejde zamknout ( zadny zvuk, blinkry nebliknou) ale odemcit i nastartovat bez problemu - potkal to uz nekdo? nemuze to byt jen slabou baterkou? doufam ze nejde do kytek cela karta - bohuzel mam jen jednu

jinak kdyby mel nekdo zrusenyho satise hodilo by se mi par ks do interieru :) - mam ulomenej jeden vydech klimy ve stredovym tunelu ( dozadu ) a plato taky neni echt stav (jedna pacicka je ulomena, takze pri prudsim otevreni kufru se na me plato "vysype" jeste bych potreboval nejaky repro (jedno mi obcas chrchla ale jeste jsem nemel cas zjistovat ktery to je)
Ahoj, procti to tady viewtopic.php?t=7056
Laguna Grandtour II 1.9dCi 88kW INITIALE Paris, plná palba

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od S3m8a » úte zář 29, 2009 18:37

ahoj no jak jsem to tak cetl tak si stejne prvne radsi koupim jeste jednu kartu protoze jsem satana koupil jen s jednou a rozdrbat tu jedinou a v pripade ze se neco XXXXXXX a nepovede se bych chodil pesky :D

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od S3m8a » stř říj 21, 2009 12:50

Ahoj,
takze me ceka vymena desticek a chci se zeptat jesli sahnout po znace Ferodo (asi premier jak dopredu tak dozadu) nebo Bosch

diky :)

Uživatelský avatar
Mira Brabec
Junior member
Příspěvky: 138
Registrován: pon led 16, 2006 12:31
Bydliště: NERATOVICE

Příspěvek od Mira Brabec » stř říj 21, 2009 18:10

S3m8a píše:Ahoj,
takze me ceka vymena desticek a chci se zeptat jesli sahnout po znace Ferodo (asi premier jak dopredu tak dozadu) nebo Bosch

diky :)
Feroda jsou dobrý ale pískaj -často a rádi :-))
Velice dobrý jsou Ate (ostatně jako vše o nich) :?: :) ve finále bych se řídil tvrdostí segmentů -čím tvrdší tím mín prášej :-)))
Vel Satis 2.0 T(Matýsek) R.I.P. 9.11.2014
Návrat ke klasice : Espace III 2.0 F3R

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od S3m8a » pát říj 23, 2009 15:07

no co jsem koukal tak ate jsou jednou tak drahy - nejde mi o to ze chci setrit ale chci se drzet takove svoji nepsane zasady zlatej stred :)

uz jsem se s nejdrazsim vybavenim parkrat spalil zatimco stred me jeste nezklamal :D


jinak jeste je tu jedna vec ktera mi neda spat - jak slozity by bylo narvat do expressiona helmuta? predpokladam ze frantici nezapomneli natahat kabelaz, protoze kdyz jsem lovil telefon co mi zapad pod sedadlo tak jsem si nemohl nevsimnout ze tam trci kabelaz ktera podle me je pro pripadne el. sedacky a vyhrivani ....

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od S3m8a » sob říj 24, 2009 14:14

tak konecne jsem se odhodlal prepojit audio na originalni cabbase...
jeste jsem se s tim neszil uplne, ale za tu chvili jsem stihl vypozorovat par problemu - po chvili radio prestalo reagovat na ovladani pod volantem i na ovladani na changeru ... kdyz jsem vytahl a zasunul kartu a zapl radio tak vse ok akorat z toho nesel zvuk, takze me zajima jesli je chyba jen v samotnem radiu pod sedadlem a nebo i v panelu v pristrojovce :( dik za tipy

Lalabusbus
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: pát pro 04, 2009 17:09

Čidlo tlaku v pneumatikách

Příspěvek od Lalabusbus » úte led 05, 2010 21:54

Na palubce mi ukazuje červeně, že tlak na pravé přední je 2,2 a ženský hlas mě při každém nastartování varuje půlminutovou přednáškou o tlaku v pneumatikách. Zkontroloval jsem tlak a vše v pořádku. Obě přední jsem trochu odfouknul a zase dofouknukl na 2,3. Hlášení znovu. :kc:
Zřejmě bude v háji čidlo tlaku. Řeší se to návštěvou servisu, nebo si to mohu opravit svépomocí, či to pomine s mrazy?. Máte někdo nějakou zkušenost.
Děkuji

PS: Pro pobavení
Dneska jsem byl na technické kvůli dokladu potřebnému pro přepis. Narazil jsem na STK na staršího prošedivělého pána kolem 50 a vyslechl si patnáctiminutovou přednášku o tom jakou kravinu jsem udělal koupí tohoto "atypu" jak tento vůz minimálne 50x tento pán pojmenoval. Začal motorem (nejhorší motor který se kdy do aut montoval). Převodovka to samé. Polovina karoserie je z plastů, prý takový poloviční trabant za nehorázné peníze a podvozek prý nevydrží ani 80 tis. A náhradní díly strááášlivě předražené. Tak jsem se ho zeptal kolik Vel Satisů odjezdil a pán mi odpověděl naprosto kouzelnou větou " pane! já už 10 let pracuji na STK!!" Zabouch kryt motoru (kde hledal štítek....marně) ařekl mi, že si mám s tím atypem vycouvat.... :lol:

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Čidlo tlaku v pneumatikách

Příspěvek od Šamša » stř led 06, 2010 01:08

Lalabusbus píše:(kde hledal štítek....marně)
Tohle hovoří o tom, že jich jeho rukama opravdu hóóódně prošlo. Většinou na STK dělaj takový trubky(odborníci, nebo spíš cvičený vopice), kterým se nechce manuálně makat, nebo by si šroubovákem vypíchli oko.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od S3m8a » stř led 06, 2010 06:32

asi tak - me ho naopak u nas na sSTK pochvalili, ze u nas konecne bude i nejaky neobvykly ale hezky auto a stitek motoru taky chvili hledal ale nakonec ho nasel protoze si uvedomil ze je to stejenej motor jako na masteru tak jsem nakonec musel na rampu jinak mi ostatni zkoukl pred barakem na parkovisti:)

jinak kdyz uz jsme u toho psal jsem to i do sekce pneu rafky atd >> nedari se mi sehnat silentbloky na zadni napravu a uz me dost vytaci to mlaceni a v lete bych s tim rad jel nejakych 1400km tak bych se z toho po ceste nerad zcvokl...nevite nekdo kde je sehnat? ptal jsem se IT Experta, ale do trebicskygo renaultu se mi moc nechce tam je to (podle otcovy zkusenosti s Lagunou I banda silencu)

Uživatelský avatar
Mira Brabec
Junior member
Příspěvky: 138
Registrován: pon led 16, 2006 12:31
Bydliště: NERATOVICE

stk

Příspěvek od Mira Brabec » čtv led 07, 2010 21:22

Taky se připojím mě na STK na to chvilku koukal -pak chtěl otevřít kapotu zkouknul vin věděl kde hledat,načeš dorazily ostatní zkušení pánové a koukaly na to jak na Spykera či Lotuse (v tu chvíly se moje dušička tetelila blahem :-) ) okukovali a Kde? Za kolik? Hmm,dobrá cena. No ono se to stejně XXXXXXX...! Vycouvejte a v kanclu dostanete papíry. -Dušička se přestala tetelit :D :shock: :D
Vel Satis 2.0 T(Matýsek) R.I.P. 9.11.2014
Návrat ke klasice : Espace III 2.0 F3R

Uživatelský avatar
pivi
Člen RCČR
Příspěvky: 1888
Registrován: stř led 25, 2006 17:43
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od pivi » čtv led 07, 2010 21:30

S3m8a píše:asi tak - me ho naopak u nas na sSTK pochvalili, ze u nas konecne bude i nejaky neobvykly ale hezky auto a stitek motoru taky chvili hledal ale nakonec ho nasel protoze si uvedomil ze je to stejenej motor jako na masteru tak jsem nakonec musel na rampu jinak mi ostatni zkoukl pred barakem na parkovisti:)

jinak kdyz uz jsme u toho psal jsem to i do sekce pneu rafky atd >> nedari se mi sehnat silentbloky na zadni napravu a uz me dost vytaci to mlaceni a v lete bych s tim rad jel nejakych 1400km tak bych se z toho po ceste nerad zcvokl...nevite nekdo kde je sehnat? ptal jsem se IT Experta, ale do trebicskygo renaultu se mi moc nechce tam je to (podle otcovy zkusenosti s Lagunou I banda silencu)
Jake potrebujes :?:
Martin

Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od S3m8a » čtv led 07, 2010 22:00

no presne nevim - It expert to predal jejich technikum hledali podle VIN a psal ze jsou tam 3 ruzny - nevim ktery to presne delaj nemel jsem to zvedly :(

nevim ktery to delaji - kazdej "hrb" na silnici je slyset , cekam az mi IT posle naskenovanej nejakej popis abych to ukazal mechanikovi a ten to zvedne a zkusi kouknout

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od S3m8a » pon úno 01, 2010 14:01

ahoj takze u mechanika jsem jeste nebyl ale jako prvni mi stejne poresi silentbloky na stabilizacni tyci, o tom tu ted ale nechci moc psat spis jsem chtel nekoho pozadat o info o pneu

na zimaky jsem se vyprd a auto vyvezl jen kdyz byly holy cesty a nebo kdyz to uz jinak neslo, bohuzel u sebe nemam VTP a potreboval bych vedet hmotnostni a rychlostni index pneu (mam pocit ze rychlostni byl do 270km/h) ale nevybavuju si jaky ma psany zatizeni na napravu tak jesli by byl nekdo tak hodnej a koukl mi na to :) chtel bych to obout bud na:

Goodyear Eagle 225/45/17
http://www.dotovanepneu.cz/goodyear-eag ... 17-91zr-y/

Dunlop
http://www.dotovanepneu.cz/dunlop-sport ... 5-r17-94w/


pokud tam bude vyssi hmotnostni index zvolim profil 55, rychlostni index si myslim ze 270 je zbytcnejch - na dalnici se dostanu jednou za cas to za jedno a za druhy ani tak rychle nejezdim vim ze nejaka rezerva by byt mela ale i tak mi to pride zbytecne moc

vim ze tahle cast patri spis do pneu a rafky atd ale kdyz uz tu mam rozjety vlakno ;) tak mi to snad projde :oops:

a vec druha uz se to tu parkrat resilo ale i tak bych nekoho rad poprosil o navod jak vymenit podsviceni otevirani oken + asi i podsviceni pod tempomatem - idealne kdyby byly i nejaky fotodokumentace

predem diky :)

Uživatelský avatar
pivi
Člen RCČR
Příspěvky: 1888
Registrován: stř led 25, 2006 17:43
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od pivi » pon úno 01, 2010 14:11

225/55/17 101V je do 240kmh.nebo,
225/55/17 97 H je do 210 kmh
Martin

Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od S3m8a » pon úno 01, 2010 14:14

pivi píše:225/55/17 101V je do 240kmh.nebo,
225/55/17 97 H je do 210 kmh
no tak holt chlapec dostane zpatky vyssi profil :( :) chtel jsem mu trosku ty kola "zkraslit nizsim profilem ale neva ;) dik za info

epic
Junior member
Příspěvky: 225
Registrován: stř čer 04, 2008 07:33
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od epic » úte úno 02, 2010 11:09

Vel satis jedině 245/45 18 :D
Ale je to tvrdší než 17ky. Zase to líp vypadá.
Tu nápravu už máš o.k. ? Nestihl jsem odpovědět.
Volvo S80 2.4i 20v
Vel Satis 2.2dci initiale 2006-na díly
Vaneo 1.7cdi

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od S3m8a » úte úno 02, 2010 11:15

2Epic: naprava ok jeste neni - chstym se do servisu jicinsky jak budou OK cesty ... akorat me ted nas*ali v renaultu - byl jsem nechat nacist novou kartu a rekli mi ze mam v haji ctecku :'( - drzeni tlacitka start/stop + jen posledni poloha karty:(

no chtel jsem si od tebe vzit i ty 18" hlinikace co jsi nabizel ale asi mi to nevyjde financne - chci udelat tu napravu (nevim jeste jesli jen silenty na stabilizacce nebo ty tyce jsou v haji - na to se chystam do servisu na zvedak)

takze proto resim jen ty 17" mam ted rozjety navic dva projektiky v praci takze kdyz vse pujde jak ma tak mozna nekdy v lete prejdu na 18" ale ted musim na leto koupit novy 17" na disky ktery mam + se chystam na zadni kotouce jeste a hlavne rozvody budou chtit udelat :) je toho dost tak musim postupne- neni problem s udrzbou kdyz neni potreba vsechno naraz :D

chtel jsem prave hodit vyse uvedene (pod odkazy) pneu, 225/45/17 ale ty maji nizky hmotnostni index :'( tak budu muset dat 225/55

Uživatelský avatar
ufo
Starting member
Příspěvky: 32
Registrován: stř črc 18, 2007 20:32
Bydliště: Starý Plzenec (Plzeň-město)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ufo » úte úno 02, 2010 18:37

S3m8a: S těma silentblokama na zadní nápravu bych nepospíchal. Mně to to bouchání dělaly 2 gumový lůžka na příčném stabilizátoru (je to stabilizační tyč podél zadní nápravy, která má na obou koncích ty malé stabilizační tyčky). Já jsem nejdřív vyměnil ty 2 malé stabilizační tyčky a mlátilo to pořád. Pak jsem zjistil že to dělají ty 2 gumová lůžka páč byly vymačkané s vůlí a na nerovnostech v nich klepal ten příčný stabilizátor. Ty 2 gumový lůžka (nebo silentbloky, nevím jak je přesný název) jsem koupil v třebíčském renaultu dohromady za 520,-Kč. Vyměnit si to můžeš sám, je to práce tak na hodinu (ale chce to garáž páč si musíš lehnout pod auto). Vystačíš si se zvedákem co máš v autě a dřevěným špalkem. Auto zvedneš zvedákem, sundáš 1 kolo a podložíš pod brzdový kotouč dřevěný špalek (nebo kus trámku o výšce tak aby akorát vlezl pod kotouč). Pak auto trochu spustíš dolů zvedákem aby si kotoučem trochu sedlo na ten špalek. Vlezeš ze zadu pod auto a sundáš kovovou sponu která je přes to gumový lůžko (ta co je blíž k sundanému kolu). Je uchycená šroubem (nebo 2-ma, už přesně nevím), myslím že to bylo na 16-ku klíč. Sundáš z tyče to staré gumové lůžko (je na jedné straně půlené). Nasadíš nové lůžko (doporučuju namazat předtím silikonovým sprejem-líp se to navléká) dáš přes to zpátky tu kovou sponu a zašroubuješ šroub/y. Pokud by ti neseděly díry tak si trochu přizvedni nebo spusť auto na zvedáku. Pak nasadíš zpátky kolo a můžeš se směle vrhnout na výměnu toho druhého. Pokud budeš něco potřebovat poradit tak jsem také z Třebíče a mám satana 2.0turbo 16V (benzin) :D
Momentálně bez Ren-dy
_______________________________________________________
"Již nás navždy opustil":
Renault Clio II 1.2, 58koníků, 2000, 3.dv.
Renault Vel Satis 2.0T, 120kW, 2004, BJ0K, LPG

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od S3m8a » úte úno 02, 2010 19:04

ufo píše:S3m8a: S těma silentblokama na zadní nápravu bych nepospíchal. Mně to to bouchání dělaly 2 gumový lůžka na příčném stabilizátoru (je to stabilizační tyč podél zadní nápravy, která má na obou koncích ty malé stabilizační tyčky). Já jsem nejdřív vyměnil ty 2 malé stabilizační tyčky a mlátilo to pořád. Pak jsem zjistil že to dělají ty 2 gumová lůžka páč byly vymačkané s vůlí a na nerovnostech v nich klepal ten příčný stabilizátor. Ty 2 gumový lůžka (nebo silentbloky, nevím jak je přesný název) jsem koupil v třebíčském renaultu dohromady za 520,-Kč. Vyměnit si to můžeš sám, je to práce tak na hodinu (ale chce to garáž páč si musíš lehnout pod auto). Vystačíš si se zvedákem co máš v autě a dřevěným špalkem. Auto zvedneš zvedákem, sundáš 1 kolo a podložíš pod brzdový kotouč dřevěný špalek (nebo kus trámku o výšce tak aby akorát vlezl pod kotouč). Pak auto trochu spustíš dolů zvedákem aby si kotoučem trochu sedlo na ten špalek. Vlezeš ze zadu pod auto a sundáš kovovou sponu která je přes to gumový lůžko (ta co je blíž k sundanému kolu). Je uchycená šroubem (nebo 2-ma, už přesně nevím), myslím že to bylo na 16-ku klíč. Sundáš z tyče to staré gumové lůžko (je na jedné straně půlené). Nasadíš nové lůžko (doporučuju namazat předtím silikonovým sprejem-líp se to navléká) dáš přes to zpátky tu kovou sponu a zašroubuješ šroub/y. Pokud by ti neseděly díry tak si trochu přizvedni nebo spusť auto na zvedáku. Pak nasadíš zpátky kolo a můžeš se směle vrhnout na výměnu toho druhého. Pokud budeš něco potřebovat poradit tak jsem také z Třebíče a mám satana 2.0turbo 16V (benzin) :D
ty blaho vim ze se po trebici pohybovali ted nevim kteryho mas - bud ten stribrnej co stava u autocentra vostry(jak jsou naproti ty garaze) nebo takovyho piskovyho kteryho jsem parkrat potkal na moste u financaku - kazdopadne u me je s garazi problem, takze to sam delat nebudu - auto ma sice kde parkovat ale mista je tam tak tak (to jeste musim mit sklopeny zrcatka abych zajel) ;) ale i tak dik za radu :) kdyz budes chtit muzem se treba nekde srazit :)

Uživatelský avatar
ufo
Starting member
Příspěvky: 32
Registrován: stř črc 18, 2007 20:32
Bydliště: Starý Plzenec (Plzeň-město)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ufo » úte úno 02, 2010 19:49

Já mám šedou metalizu (taková tmvaší stříbrná) a parkuju v Borovině. Napiš co máš za satana a já se kouknu do Dialogsysu na OEM číslo těch gum (u satana nikdy nevíš, je to typ od typu). Potkat se určitě můžem :D
Naposledy upravil(a) ufo dne stř úno 03, 2010 16:25, celkem upraveno 1 x.
Momentálně bez Ren-dy
_______________________________________________________
"Již nás navždy opustil":
Renault Clio II 1.2, 58koníků, 2000, 3.dv.
Renault Vel Satis 2.0T, 120kW, 2004, BJ0K, LPG

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od S3m8a » úte úno 02, 2010 21:36

2,2dci 110kw 2002 diky

Odpovědět

Zpět na „Renault Vel Satis“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů