pomoc s vsemoznymi ukony na VS :)
Moderátor: Moderators General
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
pomoc s vsemoznymi ukony na VS :)
tak dalsi dotaz - podle prodejce v mem budoucim satisu zlobi radio presne nevim co to dela tak jsem se chtel zeptat jesli se pohybuje nekdo - idealne v okoli trebice kdo by byl schopnej zjistit kde je problem
momentalne je to zapojeny na radiu pioneer protoze tam neni navi tak je schovany v tom tajnym kastliku pod original cabasse pultem
hledam nekoho kdo je ochotnej mi to pomoct poresit ja jsem z trebice ale pokud to nebude pres pul republiky klidne i nekam dojedu
dal me pak zajima jesli je treba desticky nutny menit v servise nebo jsem schopnej si to vymenit v domacich podminkach - na stary tempre jsem to menil no problem
takze predem dik za info ja si zas na neco vzpomenu a budu to psat sem do toho vlakna at to tu nezaspamuju
momentalne je to zapojeny na radiu pioneer protoze tam neni navi tak je schovany v tom tajnym kastliku pod original cabasse pultem
hledam nekoho kdo je ochotnej mi to pomoct poresit ja jsem z trebice ale pokud to nebude pres pul republiky klidne i nekam dojedu
dal me pak zajima jesli je treba desticky nutny menit v servise nebo jsem schopnej si to vymenit v domacich podminkach - na stary tempre jsem to menil no problem
takze predem dik za info ja si zas na neco vzpomenu a budu to psat sem do toho vlakna at to tu nezaspamuju
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
S radiem ti neporadim, to neumim
Nicmene predni i zadni desticky si muzes vymenit sam.
U zadnich si dej pozor, je treba zasroubovat brzdovy pistek do trmenu, abys tam mohl dat nove desky. Je na to bud zvlastni naradi, nebo si budes muset trosku pomoct fistronem
V zadnem pripade nepouzivej takove nastroje, ktere by mohly pist poskodit.
Co pouzit poznas, az budes mit trmen venku. Da se to udelat i vhodnou hranatou tyckou nebo pevnym plochym sroubovakem. Pokud jsi aspon trochu zrucny, prijdes na to.
Nicmene predni i zadni desticky si muzes vymenit sam.
U zadnich si dej pozor, je treba zasroubovat brzdovy pistek do trmenu, abys tam mohl dat nove desky. Je na to bud zvlastni naradi, nebo si budes muset trosku pomoct fistronem
V zadnem pripade nepouzivej takove nastroje, ktere by mohly pist poskodit.
Co pouzit poznas, az budes mit trmen venku. Da se to udelat i vhodnou hranatou tyckou nebo pevnym plochym sroubovakem. Pokud jsi aspon trochu zrucny, prijdes na to.
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
tak vel satis je od patku doma a vcera se mi stala zajimava vec - vse funguje jak ma az na kartu - ze zacatku pohoda a ted to pres katrtu nejde zamknout ( zadny zvuk, blinkry nebliknou) ale odemcit i nastartovat bez problemu - potkal to uz nekdo? nemuze to byt jen slabou baterkou? doufam ze nejde do kytek cela karta - bohuzel mam jen jednu
jinak kdyby mel nekdo zrusenyho satise hodilo by se mi par ks do interieru - mam ulomenej jeden vydech klimy ve stredovym tunelu ( dozadu ) a plato taky neni echt stav (jedna pacicka je ulomena, takze pri prudsim otevreni kufru se na me plato "vysype" jeste bych potreboval nejaky repro (jedno mi obcas chrchla ale jeste jsem nemel cas zjistovat ktery to je)
jinak kdyby mel nekdo zrusenyho satise hodilo by se mi par ks do interieru - mam ulomenej jeden vydech klimy ve stredovym tunelu ( dozadu ) a plato taky neni echt stav (jedna pacicka je ulomena, takze pri prudsim otevreni kufru se na me plato "vysype" jeste bych potreboval nejaky repro (jedno mi obcas chrchla ale jeste jsem nemel cas zjistovat ktery to je)
Ahoj, procti to tady viewtopic.php?t=7056S3m8a píše:tak vel satis je od patku doma a vcera se mi stala zajimava vec - vse funguje jak ma az na kartu - ze zacatku pohoda a ted to pres katrtu nejde zamknout ( zadny zvuk, blinkry nebliknou) ale odemcit i nastartovat bez problemu - potkal to uz nekdo? nemuze to byt jen slabou baterkou? doufam ze nejde do kytek cela karta - bohuzel mam jen jednu
jinak kdyby mel nekdo zrusenyho satise hodilo by se mi par ks do interieru - mam ulomenej jeden vydech klimy ve stredovym tunelu ( dozadu ) a plato taky neni echt stav (jedna pacicka je ulomena, takze pri prudsim otevreni kufru se na me plato "vysype" jeste bych potreboval nejaky repro (jedno mi obcas chrchla ale jeste jsem nemel cas zjistovat ktery to je)
Laguna Grandtour II 1.9dCi 88kW INITIALE Paris, plná palba
- Mira Brabec
- Junior member
- Příspěvky: 138
- Registrován: pon led 16, 2006 12:31
- Bydliště: NERATOVICE
Feroda jsou dobrý ale pískaj -často a rádi )S3m8a píše:Ahoj,
takze me ceka vymena desticek a chci se zeptat jesli sahnout po znace Ferodo (asi premier jak dopredu tak dozadu) nebo Bosch
diky
Velice dobrý jsou Ate (ostatně jako vše o nich) ve finále bych se řídil tvrdostí segmentů -čím tvrdší tím mín prášej ))
Vel Satis 2.0 T(Matýsek) R.I.P. 9.11.2014
Návrat ke klasice : Espace III 2.0 F3R
Návrat ke klasice : Espace III 2.0 F3R
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
no co jsem koukal tak ate jsou jednou tak drahy - nejde mi o to ze chci setrit ale chci se drzet takove svoji nepsane zasady zlatej stred
uz jsem se s nejdrazsim vybavenim parkrat spalil zatimco stred me jeste nezklamal
jinak jeste je tu jedna vec ktera mi neda spat - jak slozity by bylo narvat do expressiona helmuta? predpokladam ze frantici nezapomneli natahat kabelaz, protoze kdyz jsem lovil telefon co mi zapad pod sedadlo tak jsem si nemohl nevsimnout ze tam trci kabelaz ktera podle me je pro pripadne el. sedacky a vyhrivani ....
uz jsem se s nejdrazsim vybavenim parkrat spalil zatimco stred me jeste nezklamal
jinak jeste je tu jedna vec ktera mi neda spat - jak slozity by bylo narvat do expressiona helmuta? predpokladam ze frantici nezapomneli natahat kabelaz, protoze kdyz jsem lovil telefon co mi zapad pod sedadlo tak jsem si nemohl nevsimnout ze tam trci kabelaz ktera podle me je pro pripadne el. sedacky a vyhrivani ....
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
tak konecne jsem se odhodlal prepojit audio na originalni cabbase...
jeste jsem se s tim neszil uplne, ale za tu chvili jsem stihl vypozorovat par problemu - po chvili radio prestalo reagovat na ovladani pod volantem i na ovladani na changeru ... kdyz jsem vytahl a zasunul kartu a zapl radio tak vse ok akorat z toho nesel zvuk, takze me zajima jesli je chyba jen v samotnem radiu pod sedadlem a nebo i v panelu v pristrojovce dik za tipy
jeste jsem se s tim neszil uplne, ale za tu chvili jsem stihl vypozorovat par problemu - po chvili radio prestalo reagovat na ovladani pod volantem i na ovladani na changeru ... kdyz jsem vytahl a zasunul kartu a zapl radio tak vse ok akorat z toho nesel zvuk, takze me zajima jesli je chyba jen v samotnem radiu pod sedadlem a nebo i v panelu v pristrojovce dik za tipy
-
- Starting member
- Příspěvky: 3
- Registrován: pát pro 04, 2009 17:09
Čidlo tlaku v pneumatikách
Na palubce mi ukazuje červeně, že tlak na pravé přední je 2,2 a ženský hlas mě při každém nastartování varuje půlminutovou přednáškou o tlaku v pneumatikách. Zkontroloval jsem tlak a vše v pořádku. Obě přední jsem trochu odfouknul a zase dofouknukl na 2,3. Hlášení znovu.
Zřejmě bude v háji čidlo tlaku. Řeší se to návštěvou servisu, nebo si to mohu opravit svépomocí, či to pomine s mrazy?. Máte někdo nějakou zkušenost.
Děkuji
PS: Pro pobavení
Dneska jsem byl na technické kvůli dokladu potřebnému pro přepis. Narazil jsem na STK na staršího prošedivělého pána kolem 50 a vyslechl si patnáctiminutovou přednášku o tom jakou kravinu jsem udělal koupí tohoto "atypu" jak tento vůz minimálne 50x tento pán pojmenoval. Začal motorem (nejhorší motor který se kdy do aut montoval). Převodovka to samé. Polovina karoserie je z plastů, prý takový poloviční trabant za nehorázné peníze a podvozek prý nevydrží ani 80 tis. A náhradní díly strááášlivě předražené. Tak jsem se ho zeptal kolik Vel Satisů odjezdil a pán mi odpověděl naprosto kouzelnou větou " pane! já už 10 let pracuji na STK!!" Zabouch kryt motoru (kde hledal štítek....marně) ařekl mi, že si mám s tím atypem vycouvat....
Zřejmě bude v háji čidlo tlaku. Řeší se to návštěvou servisu, nebo si to mohu opravit svépomocí, či to pomine s mrazy?. Máte někdo nějakou zkušenost.
Děkuji
PS: Pro pobavení
Dneska jsem byl na technické kvůli dokladu potřebnému pro přepis. Narazil jsem na STK na staršího prošedivělého pána kolem 50 a vyslechl si patnáctiminutovou přednášku o tom jakou kravinu jsem udělal koupí tohoto "atypu" jak tento vůz minimálne 50x tento pán pojmenoval. Začal motorem (nejhorší motor který se kdy do aut montoval). Převodovka to samé. Polovina karoserie je z plastů, prý takový poloviční trabant za nehorázné peníze a podvozek prý nevydrží ani 80 tis. A náhradní díly strááášlivě předražené. Tak jsem se ho zeptal kolik Vel Satisů odjezdil a pán mi odpověděl naprosto kouzelnou větou " pane! já už 10 let pracuji na STK!!" Zabouch kryt motoru (kde hledal štítek....marně) ařekl mi, že si mám s tím atypem vycouvat....
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Čidlo tlaku v pneumatikách
Tohle hovoří o tom, že jich jeho rukama opravdu hóóódně prošlo. Většinou na STK dělaj takový trubky(odborníci, nebo spíš cvičený vopice), kterým se nechce manuálně makat, nebo by si šroubovákem vypíchli oko.Lalabusbus píše:(kde hledal štítek....marně)
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
asi tak - me ho naopak u nas na sSTK pochvalili, ze u nas konecne bude i nejaky neobvykly ale hezky auto a stitek motoru taky chvili hledal ale nakonec ho nasel protoze si uvedomil ze je to stejenej motor jako na masteru tak jsem nakonec musel na rampu jinak mi ostatni zkoukl pred barakem na parkovisti:)
jinak kdyz uz jsme u toho psal jsem to i do sekce pneu rafky atd >> nedari se mi sehnat silentbloky na zadni napravu a uz me dost vytaci to mlaceni a v lete bych s tim rad jel nejakych 1400km tak bych se z toho po ceste nerad zcvokl...nevite nekdo kde je sehnat? ptal jsem se IT Experta, ale do trebicskygo renaultu se mi moc nechce tam je to (podle otcovy zkusenosti s Lagunou I banda silencu)
jinak kdyz uz jsme u toho psal jsem to i do sekce pneu rafky atd >> nedari se mi sehnat silentbloky na zadni napravu a uz me dost vytaci to mlaceni a v lete bych s tim rad jel nejakych 1400km tak bych se z toho po ceste nerad zcvokl...nevite nekdo kde je sehnat? ptal jsem se IT Experta, ale do trebicskygo renaultu se mi moc nechce tam je to (podle otcovy zkusenosti s Lagunou I banda silencu)
- Mira Brabec
- Junior member
- Příspěvky: 138
- Registrován: pon led 16, 2006 12:31
- Bydliště: NERATOVICE
stk
Taky se připojím mě na STK na to chvilku koukal -pak chtěl otevřít kapotu zkouknul vin věděl kde hledat,načeš dorazily ostatní zkušení pánové a koukaly na to jak na Spykera či Lotuse (v tu chvíly se moje dušička tetelila blahem ) okukovali a Kde? Za kolik? Hmm,dobrá cena. No ono se to stejně XXXXXXX...! Vycouvejte a v kanclu dostanete papíry. -Dušička se přestala tetelit
Vel Satis 2.0 T(Matýsek) R.I.P. 9.11.2014
Návrat ke klasice : Espace III 2.0 F3R
Návrat ke klasice : Espace III 2.0 F3R
Jake potrebujesS3m8a píše:asi tak - me ho naopak u nas na sSTK pochvalili, ze u nas konecne bude i nejaky neobvykly ale hezky auto a stitek motoru taky chvili hledal ale nakonec ho nasel protoze si uvedomil ze je to stejenej motor jako na masteru tak jsem nakonec musel na rampu jinak mi ostatni zkoukl pred barakem na parkovisti:)
jinak kdyz uz jsme u toho psal jsem to i do sekce pneu rafky atd >> nedari se mi sehnat silentbloky na zadni napravu a uz me dost vytaci to mlaceni a v lete bych s tim rad jel nejakych 1400km tak bych se z toho po ceste nerad zcvokl...nevite nekdo kde je sehnat? ptal jsem se IT Experta, ale do trebicskygo renaultu se mi moc nechce tam je to (podle otcovy zkusenosti s Lagunou I banda silencu)
Martin
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
no presne nevim - It expert to predal jejich technikum hledali podle VIN a psal ze jsou tam 3 ruzny - nevim ktery to presne delaj nemel jsem to zvedly
nevim ktery to delaji - kazdej "hrb" na silnici je slyset , cekam az mi IT posle naskenovanej nejakej popis abych to ukazal mechanikovi a ten to zvedne a zkusi kouknout
nevim ktery to delaji - kazdej "hrb" na silnici je slyset , cekam az mi IT posle naskenovanej nejakej popis abych to ukazal mechanikovi a ten to zvedne a zkusi kouknout
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
ahoj takze u mechanika jsem jeste nebyl ale jako prvni mi stejne poresi silentbloky na stabilizacni tyci, o tom tu ted ale nechci moc psat spis jsem chtel nekoho pozadat o info o pneu
na zimaky jsem se vyprd a auto vyvezl jen kdyz byly holy cesty a nebo kdyz to uz jinak neslo, bohuzel u sebe nemam VTP a potreboval bych vedet hmotnostni a rychlostni index pneu (mam pocit ze rychlostni byl do 270km/h) ale nevybavuju si jaky ma psany zatizeni na napravu tak jesli by byl nekdo tak hodnej a koukl mi na to chtel bych to obout bud na:
Goodyear Eagle 225/45/17
http://www.dotovanepneu.cz/goodyear-eag ... 17-91zr-y/
Dunlop
http://www.dotovanepneu.cz/dunlop-sport ... 5-r17-94w/
pokud tam bude vyssi hmotnostni index zvolim profil 55, rychlostni index si myslim ze 270 je zbytcnejch - na dalnici se dostanu jednou za cas to za jedno a za druhy ani tak rychle nejezdim vim ze nejaka rezerva by byt mela ale i tak mi to pride zbytecne moc
vim ze tahle cast patri spis do pneu a rafky atd ale kdyz uz tu mam rozjety vlakno tak mi to snad projde
a vec druha uz se to tu parkrat resilo ale i tak bych nekoho rad poprosil o navod jak vymenit podsviceni otevirani oken + asi i podsviceni pod tempomatem - idealne kdyby byly i nejaky fotodokumentace
predem diky
na zimaky jsem se vyprd a auto vyvezl jen kdyz byly holy cesty a nebo kdyz to uz jinak neslo, bohuzel u sebe nemam VTP a potreboval bych vedet hmotnostni a rychlostni index pneu (mam pocit ze rychlostni byl do 270km/h) ale nevybavuju si jaky ma psany zatizeni na napravu tak jesli by byl nekdo tak hodnej a koukl mi na to chtel bych to obout bud na:
Goodyear Eagle 225/45/17
http://www.dotovanepneu.cz/goodyear-eag ... 17-91zr-y/
Dunlop
http://www.dotovanepneu.cz/dunlop-sport ... 5-r17-94w/
pokud tam bude vyssi hmotnostni index zvolim profil 55, rychlostni index si myslim ze 270 je zbytcnejch - na dalnici se dostanu jednou za cas to za jedno a za druhy ani tak rychle nejezdim vim ze nejaka rezerva by byt mela ale i tak mi to pride zbytecne moc
vim ze tahle cast patri spis do pneu a rafky atd ale kdyz uz tu mam rozjety vlakno tak mi to snad projde
a vec druha uz se to tu parkrat resilo ale i tak bych nekoho rad poprosil o navod jak vymenit podsviceni otevirani oken + asi i podsviceni pod tempomatem - idealne kdyby byly i nejaky fotodokumentace
predem diky
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
2Epic: naprava ok jeste neni - chstym se do servisu jicinsky jak budou OK cesty ... akorat me ted nas*ali v renaultu - byl jsem nechat nacist novou kartu a rekli mi ze mam v haji ctecku :'( - drzeni tlacitka start/stop + jen posledni poloha karty:(
no chtel jsem si od tebe vzit i ty 18" hlinikace co jsi nabizel ale asi mi to nevyjde financne - chci udelat tu napravu (nevim jeste jesli jen silenty na stabilizacce nebo ty tyce jsou v haji - na to se chystam do servisu na zvedak)
takze proto resim jen ty 17" mam ted rozjety navic dva projektiky v praci takze kdyz vse pujde jak ma tak mozna nekdy v lete prejdu na 18" ale ted musim na leto koupit novy 17" na disky ktery mam + se chystam na zadni kotouce jeste a hlavne rozvody budou chtit udelat je toho dost tak musim postupne- neni problem s udrzbou kdyz neni potreba vsechno naraz
chtel jsem prave hodit vyse uvedene (pod odkazy) pneu, 225/45/17 ale ty maji nizky hmotnostni index :'( tak budu muset dat 225/55
no chtel jsem si od tebe vzit i ty 18" hlinikace co jsi nabizel ale asi mi to nevyjde financne - chci udelat tu napravu (nevim jeste jesli jen silenty na stabilizacce nebo ty tyce jsou v haji - na to se chystam do servisu na zvedak)
takze proto resim jen ty 17" mam ted rozjety navic dva projektiky v praci takze kdyz vse pujde jak ma tak mozna nekdy v lete prejdu na 18" ale ted musim na leto koupit novy 17" na disky ktery mam + se chystam na zadni kotouce jeste a hlavne rozvody budou chtit udelat je toho dost tak musim postupne- neni problem s udrzbou kdyz neni potreba vsechno naraz
chtel jsem prave hodit vyse uvedene (pod odkazy) pneu, 225/45/17 ale ty maji nizky hmotnostni index :'( tak budu muset dat 225/55
- ufo
- Starting member
- Příspěvky: 32
- Registrován: stř črc 18, 2007 20:32
- Bydliště: Starý Plzenec (Plzeň-město)
- Kontaktovat uživatele:
S3m8a: S těma silentblokama na zadní nápravu bych nepospíchal. Mně to to bouchání dělaly 2 gumový lůžka na příčném stabilizátoru (je to stabilizační tyč podél zadní nápravy, která má na obou koncích ty malé stabilizační tyčky). Já jsem nejdřív vyměnil ty 2 malé stabilizační tyčky a mlátilo to pořád. Pak jsem zjistil že to dělají ty 2 gumová lůžka páč byly vymačkané s vůlí a na nerovnostech v nich klepal ten příčný stabilizátor. Ty 2 gumový lůžka (nebo silentbloky, nevím jak je přesný název) jsem koupil v třebíčském renaultu dohromady za 520,-Kč. Vyměnit si to můžeš sám, je to práce tak na hodinu (ale chce to garáž páč si musíš lehnout pod auto). Vystačíš si se zvedákem co máš v autě a dřevěným špalkem. Auto zvedneš zvedákem, sundáš 1 kolo a podložíš pod brzdový kotouč dřevěný špalek (nebo kus trámku o výšce tak aby akorát vlezl pod kotouč). Pak auto trochu spustíš dolů zvedákem aby si kotoučem trochu sedlo na ten špalek. Vlezeš ze zadu pod auto a sundáš kovovou sponu která je přes to gumový lůžko (ta co je blíž k sundanému kolu). Je uchycená šroubem (nebo 2-ma, už přesně nevím), myslím že to bylo na 16-ku klíč. Sundáš z tyče to staré gumové lůžko (je na jedné straně půlené). Nasadíš nové lůžko (doporučuju namazat předtím silikonovým sprejem-líp se to navléká) dáš přes to zpátky tu kovou sponu a zašroubuješ šroub/y. Pokud by ti neseděly díry tak si trochu přizvedni nebo spusť auto na zvedáku. Pak nasadíš zpátky kolo a můžeš se směle vrhnout na výměnu toho druhého. Pokud budeš něco potřebovat poradit tak jsem také z Třebíče a mám satana 2.0turbo 16V (benzin)
Momentálně bez Ren-dy
_______________________________________________________
"Již nás navždy opustil":
Renault Clio II 1.2, 58koníků, 2000, 3.dv.
Renault Vel Satis 2.0T, 120kW, 2004, BJ0K, LPG
_______________________________________________________
"Již nás navždy opustil":
Renault Clio II 1.2, 58koníků, 2000, 3.dv.
Renault Vel Satis 2.0T, 120kW, 2004, BJ0K, LPG
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
ty blaho vim ze se po trebici pohybovali ted nevim kteryho mas - bud ten stribrnej co stava u autocentra vostry(jak jsou naproti ty garaze) nebo takovyho piskovyho kteryho jsem parkrat potkal na moste u financaku - kazdopadne u me je s garazi problem, takze to sam delat nebudu - auto ma sice kde parkovat ale mista je tam tak tak (to jeste musim mit sklopeny zrcatka abych zajel) ale i tak dik za radu kdyz budes chtit muzem se treba nekde srazitufo píše:S3m8a: S těma silentblokama na zadní nápravu bych nepospíchal. Mně to to bouchání dělaly 2 gumový lůžka na příčném stabilizátoru (je to stabilizační tyč podél zadní nápravy, která má na obou koncích ty malé stabilizační tyčky). Já jsem nejdřív vyměnil ty 2 malé stabilizační tyčky a mlátilo to pořád. Pak jsem zjistil že to dělají ty 2 gumová lůžka páč byly vymačkané s vůlí a na nerovnostech v nich klepal ten příčný stabilizátor. Ty 2 gumový lůžka (nebo silentbloky, nevím jak je přesný název) jsem koupil v třebíčském renaultu dohromady za 520,-Kč. Vyměnit si to můžeš sám, je to práce tak na hodinu (ale chce to garáž páč si musíš lehnout pod auto). Vystačíš si se zvedákem co máš v autě a dřevěným špalkem. Auto zvedneš zvedákem, sundáš 1 kolo a podložíš pod brzdový kotouč dřevěný špalek (nebo kus trámku o výšce tak aby akorát vlezl pod kotouč). Pak auto trochu spustíš dolů zvedákem aby si kotoučem trochu sedlo na ten špalek. Vlezeš ze zadu pod auto a sundáš kovovou sponu která je přes to gumový lůžko (ta co je blíž k sundanému kolu). Je uchycená šroubem (nebo 2-ma, už přesně nevím), myslím že to bylo na 16-ku klíč. Sundáš z tyče to staré gumové lůžko (je na jedné straně půlené). Nasadíš nové lůžko (doporučuju namazat předtím silikonovým sprejem-líp se to navléká) dáš přes to zpátky tu kovou sponu a zašroubuješ šroub/y. Pokud by ti neseděly díry tak si trochu přizvedni nebo spusť auto na zvedáku. Pak nasadíš zpátky kolo a můžeš se směle vrhnout na výměnu toho druhého. Pokud budeš něco potřebovat poradit tak jsem také z Třebíče a mám satana 2.0turbo 16V (benzin)
- ufo
- Starting member
- Příspěvky: 32
- Registrován: stř črc 18, 2007 20:32
- Bydliště: Starý Plzenec (Plzeň-město)
- Kontaktovat uživatele:
Já mám šedou metalizu (taková tmvaší stříbrná) a parkuju v Borovině. Napiš co máš za satana a já se kouknu do Dialogsysu na OEM číslo těch gum (u satana nikdy nevíš, je to typ od typu). Potkat se určitě můžem
Naposledy upravil(a) ufo dne stř úno 03, 2010 16:25, celkem upraveno 1 x.
Momentálně bez Ren-dy
_______________________________________________________
"Již nás navždy opustil":
Renault Clio II 1.2, 58koníků, 2000, 3.dv.
Renault Vel Satis 2.0T, 120kW, 2004, BJ0K, LPG
_______________________________________________________
"Již nás navždy opustil":
Renault Clio II 1.2, 58koníků, 2000, 3.dv.
Renault Vel Satis 2.0T, 120kW, 2004, BJ0K, LPG
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů