Problém s 3,0dCi - výkon, nestartuje
Moderátor: Moderators General
Problém s 3,0dCi - výkon, nestartuje
Zdravím pánové... O víkendu se mi něco podělalo na autě, nevím co, Renault taky zatím neví (po 4 dnech!!!).. Chci se teda zeptat vás..
Nejdřív to začalo prodloužením doby startování.. Z ničeho nic auto potřebovalo víc protočení motorem, než chytlo, dával jsem to za vinu 2,5 leté baterce, ale pak přišel zásadní problém.. Z ničeho nic, tak po 10km od posledního nastartování auto ztratilo výkon při sepnutí turba. Turbo seplo, ale při tom jak jsem víc šlápl na plyn úplně vypadl výkon (otáčky nespadly)... Auto začlo jakoby poskakovat, což bych přirovnal situaci, když dojde nafta a celé se chvělo od motoru. Nejdřív jsem se docela zalekl, tak jsem neváhal, zastavil u krajnice, otevřel kapotu a zkontroloval, jestli jde nafta do motoru. Balonek byl nafouklej, ale nechal se ještě napumpovat. Když jsem znova nastartoval problém neodezněl, respektive auto jelo, ale při sešlápnutí turba začlo zase poskakovat... Ujel jsem takhle dalších 5-10km, pak zastavil a nechal auto na půl hod být. Pak při dalším nastartování problém odezněl a auto zase šlapalo jak mělo, akorát se mi zdálo, že reakční doba sepnutí turba se prodloužila a auto nejede tak dravě, nicméně turbo běželo. Najezdil jsem pak dalších několik set km při cestě zpět k domovu (po zrušení dovolené) a problém se neobjevil, spotřeba nestoupla, auto nekouřilo, nechvělo se, turbo nezaváhalo. Druhý den po návratu jsem ráno už nenastartoval.. Auto točilo, točilo a nic, musel jsem zavolat kolegovi, že to skusím prubnout s kabelama, protože už jsem začal cítít problém ve vstřikování... Balonek byl dost měkký... Dotlakoval jsem a nakonec asi na 5. pokus auto chytlo. Neobjevila se žádná chyba, nic... Chtěl jsem stejně jet hned do servisu, tak jsem byl rád že jsem vůbec dojel.. Při sepnutí turba opět ztráta výkonu, poskakování. Auto už 4. dnem stojí v servisu a ještě neměli asi dost času aby lokalizovali poruchu, nevíte někdo kde je chyba?? Jestli common-rail, čerpadlo, váha vzduchu, turbo nebo já nevím co ještě??? díky za pomoc..
Nejdřív to začalo prodloužením doby startování.. Z ničeho nic auto potřebovalo víc protočení motorem, než chytlo, dával jsem to za vinu 2,5 leté baterce, ale pak přišel zásadní problém.. Z ničeho nic, tak po 10km od posledního nastartování auto ztratilo výkon při sepnutí turba. Turbo seplo, ale při tom jak jsem víc šlápl na plyn úplně vypadl výkon (otáčky nespadly)... Auto začlo jakoby poskakovat, což bych přirovnal situaci, když dojde nafta a celé se chvělo od motoru. Nejdřív jsem se docela zalekl, tak jsem neváhal, zastavil u krajnice, otevřel kapotu a zkontroloval, jestli jde nafta do motoru. Balonek byl nafouklej, ale nechal se ještě napumpovat. Když jsem znova nastartoval problém neodezněl, respektive auto jelo, ale při sešlápnutí turba začlo zase poskakovat... Ujel jsem takhle dalších 5-10km, pak zastavil a nechal auto na půl hod být. Pak při dalším nastartování problém odezněl a auto zase šlapalo jak mělo, akorát se mi zdálo, že reakční doba sepnutí turba se prodloužila a auto nejede tak dravě, nicméně turbo běželo. Najezdil jsem pak dalších několik set km při cestě zpět k domovu (po zrušení dovolené) a problém se neobjevil, spotřeba nestoupla, auto nekouřilo, nechvělo se, turbo nezaváhalo. Druhý den po návratu jsem ráno už nenastartoval.. Auto točilo, točilo a nic, musel jsem zavolat kolegovi, že to skusím prubnout s kabelama, protože už jsem začal cítít problém ve vstřikování... Balonek byl dost měkký... Dotlakoval jsem a nakonec asi na 5. pokus auto chytlo. Neobjevila se žádná chyba, nic... Chtěl jsem stejně jet hned do servisu, tak jsem byl rád že jsem vůbec dojel.. Při sepnutí turba opět ztráta výkonu, poskakování. Auto už 4. dnem stojí v servisu a ještě neměli asi dost času aby lokalizovali poruchu, nevíte někdo kde je chyba?? Jestli common-rail, čerpadlo, váha vzduchu, turbo nebo já nevím co ještě??? díky za pomoc..
Renault VelSatis 3.0dCi Initiale 08/2002 - 215 000 km
Bude to cerpadlo,sou tam 2 ventilky ktere jsou bud zasekle nebo kdys mas stesti jenom ucpane.
Martin
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
Zatím se na tom pořád dělá...
Posléze mi volali z Renaultu, že je to na 99% naftový čerpadlo.. Nechalo se vymontovat a poslat do Brna na prohlídku. Prej mechanicky funguje, ale podle popsaných příznaků asi ventily nedržej tlak při větším zatížení. Podotýkám, že tahle informace srazila procentuální úspěšnost opravy snad až na 80%, protože "nikdo nic neví". Mimochodem tomuto předcházela otázka jestli nechci rovnou nový čerpadlo... Asi se nebudete divit nad mým dalším postupem, když nové stojí 75.000Kč a s prací a rozvodama bych v tom byl za 100. Třeba se ale taky zasmějete jako já Takže jsem nechal udělat repas ventilů (cca 20.000Kč) a uvidí se po namontování zpět co a jak dál
Přemýšlím od tý doby co je auto v sevisu jestli ho mám prodat... Uzemnila mě ta stotisícová částka za jednu položku, protože jestli je dneska hodnota toho auta někde na 150-200 tisících, je to nepoměr. Má najeto 145tis a nikdy se mu nic vážnýho nestalo.. Má cenu udržovat dál takový auto s takovou zůstatkovou hodnotou za takový náklady?? Jak je to u jinejch aut, třeba zrovna s naftovým čerpadlem? Je 145tis na čerpadlo hodně? Nebo snad na celej motor?
Posléze mi volali z Renaultu, že je to na 99% naftový čerpadlo.. Nechalo se vymontovat a poslat do Brna na prohlídku. Prej mechanicky funguje, ale podle popsaných příznaků asi ventily nedržej tlak při větším zatížení. Podotýkám, že tahle informace srazila procentuální úspěšnost opravy snad až na 80%, protože "nikdo nic neví". Mimochodem tomuto předcházela otázka jestli nechci rovnou nový čerpadlo... Asi se nebudete divit nad mým dalším postupem, když nové stojí 75.000Kč a s prací a rozvodama bych v tom byl za 100. Třeba se ale taky zasmějete jako já Takže jsem nechal udělat repas ventilů (cca 20.000Kč) a uvidí se po namontování zpět co a jak dál
Přemýšlím od tý doby co je auto v sevisu jestli ho mám prodat... Uzemnila mě ta stotisícová částka za jednu položku, protože jestli je dneska hodnota toho auta někde na 150-200 tisících, je to nepoměr. Má najeto 145tis a nikdy se mu nic vážnýho nestalo.. Má cenu udržovat dál takový auto s takovou zůstatkovou hodnotou za takový náklady?? Jak je to u jinejch aut, třeba zrovna s naftovým čerpadlem? Je 145tis na čerpadlo hodně? Nebo snad na celej motor?
Renault VelSatis 3.0dCi Initiale 08/2002 - 215 000 km
145Tkm neni moc na cerpadlo.Ale Denso je haklivej na naftu,meli to skusit proplachnout.
Martin
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
...tak každej si chce vydělat na chleba.. takže vyměněj třeba dva ventilky (jeden prej za 2200), hodí mi to za 20 tis., já zaplatím a jsme spokojení všichni ne? Protože zákazníci jsou všeobecně blbý a jsou jedině rádi že nemusej dát 75tis za novej... mám se nad tím vůbec pozastavovat a bejt naštvanej?? nějak po zkušenostech už mě nemůže nic překvapit..
Renault VelSatis 3.0dCi Initiale 08/2002 - 215 000 km
Takže před hodinou jsem auto vyzvedl z Renaultu... Konečně pojízdné.
Problém s čerpadlem byl forou repase vyřešen asi za týden, nicméně při sestavení všeho zpátky a následném nastartování auto neudrželo volnoběžné otáčky a chcípalo. Diagnostika čistá, čerpadlo udělaný... Nakonec z toho vyšla další závada. Opotřebované rozvodové kolo naftového čerpadla. Kvůli opotřebovanému hliníkovému čepu velikosti 3x7mm a vůli v jeho usazení auto nefunkční..... Po výměně dvou dílů za nové vše v pohodě... Ještě teď tomu nemůžu uvěřit. Takže tak...
Problém s čerpadlem byl forou repase vyřešen asi za týden, nicméně při sestavení všeho zpátky a následném nastartování auto neudrželo volnoběžné otáčky a chcípalo. Diagnostika čistá, čerpadlo udělaný... Nakonec z toho vyšla další závada. Opotřebované rozvodové kolo naftového čerpadla. Kvůli opotřebovanému hliníkovému čepu velikosti 3x7mm a vůli v jeho usazení auto nefunkční..... Po výměně dvou dílů za nové vše v pohodě... Ještě teď tomu nemůžu uvěřit. Takže tak...
Renault VelSatis 3.0dCi Initiale 08/2002 - 215 000 km
- ToJa
- Grafoman
- Příspěvky: 2232
- Registrován: čtv črc 19, 2007 18:48
- Bydliště: Lipov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s 3,0dCi - výkon, nestartuje
Mel jsem vcera podobny problem nastartuju auto a jedu,najednou z niceho nic mi auto vubec nechce jit do otacek klepe se cele,proste vubec nejede.No nic rikam si otocim to zpatky domu,doma jsem nalil do poloviny nadrze 2 flasky tohoto cistice:mišoun píše:Zdravím pánové... O víkendu se mi něco podělalo na autě, nevím co, Renault taky zatím neví (po 4 dnech!!!).. Chci se teda zeptat vás..
Nejdřív to začalo prodloužením doby startování.. Z ničeho nic auto potřebovalo víc protočení motorem, než chytlo, dával jsem to za vinu 2,5 leté baterce, ale pak přišel zásadní problém.. Z ničeho nic, tak po 10km od posledního nastartování auto ztratilo výkon při sepnutí turba. Turbo seplo, ale při tom jak jsem víc šlápl na plyn úplně vypadl výkon (otáčky nespadly)... Auto začlo jakoby poskakovat, což bych přirovnal situaci, když dojde nafta a celé se chvělo od motoru. Nejdřív jsem se docela zalekl, tak jsem neváhal, zastavil u krajnice, otevřel kapotu a zkontroloval, jestli jde nafta do motoru. Balonek byl nafouklej, ale nechal se ještě napumpovat. Když jsem znova nastartoval problém neodezněl, respektive auto jelo, ale při sešlápnutí turba začlo zase poskakovat... Ujel jsem takhle dalších 5-10km, pak zastavil a nechal auto na půl hod být. Pak při dalším nastartování problém odezněl a auto zase šlapalo jak mělo, akorát se mi zdálo, že reakční doba sepnutí turba se prodloužila a auto nejede tak dravě, nicméně turbo běželo. Najezdil jsem pak dalších několik set km při cestě zpět k domovu (po zrušení dovolené) a problém se neobjevil, spotřeba nestoupla, auto nekouřilo, nechvělo se, turbo nezaváhalo. Druhý den po návratu jsem ráno už nenastartoval.. Auto točilo, točilo a nic, musel jsem zavolat kolegovi, že to skusím prubnout s kabelama, protože už jsem začal cítít problém ve vstřikování... Balonek byl dost měkký... Dotlakoval jsem a nakonec asi na 5. pokus auto chytlo. Neobjevila se žádná chyba, nic... Chtěl jsem stejně jet hned do servisu, tak jsem byl rád že jsem vůbec dojel.. Při sepnutí turba opět ztráta výkonu, poskakování. Auto už 4. dnem stojí v servisu a ještě neměli asi dost času aby lokalizovali poruchu, nevíte někdo kde je chyba?? Jestli common-rail, čerpadlo, váha vzduchu, turbo nebo já nevím co ještě??? díky za pomoc..
http://www.liqui-moly.cz/detail/cistic- ... emu-motoru
Auto blblo dal,prijel jsem do Renaultu na diagnostiku tam zadna chyba,byli sme to projet auto jelo jak ohen bez problemu,akorat dymylo vice.Cely zbytek dne bez problemu asi 30km prijel jsem domu zhasl motor to bylo tak v 17 hodin ve 23hodin chci odjet a auto toci a nechytne vubec,koukal jsem na palivove potrubi a byly v nem znatelne bubliny,pres balonek do vubec neslo natlakovat,rikam no nic necham to tak,rano v 5 hodin si rikam,zkusim to a bez problemu chytlo a chyta doted.Palivovy filtr ma tak 10tis. km.Otazka zni je mozne ze by ten cistic motoru uvolnil nejaky bordel,ktery by pricpal cerpadlo a to netahalo naftu,ale v tom pripade nerozumim proc to neslo ani pres balonek natlakovat.Zkusenejsi snad poradi....
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 1.9dci r.v.2000 Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodány,Renault Laguna Dynamique 2.0 16v r.v.2007 lpg Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.5 24v r.v.2002 Lpg Prodaný,Renault Laguna Privilege 2.0 16v automat r.v.2002 Prodaná,Renault Laguna Dynamique 1.9dci r.v.2005 facelift Prodaná,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v LPG r.v.2005 facelift...
- ToJa
- Grafoman
- Příspěvky: 2232
- Registrován: čtv črc 19, 2007 18:48
- Bydliště: Lipov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s 3,0dCi - výkon, nestartuje
Tak ted mi to zase nenaskocilo,ale slo to natlakovat tim balonkem a naskocilo to,takze me cekaji ventilky na cerpadle asi
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 1.9dci r.v.2000 Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodány,Renault Laguna Dynamique 2.0 16v r.v.2007 lpg Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.5 24v r.v.2002 Lpg Prodaný,Renault Laguna Privilege 2.0 16v automat r.v.2002 Prodaná,Renault Laguna Dynamique 1.9dci r.v.2005 facelift Prodaná,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v LPG r.v.2005 facelift...
- Jirke
- Grafoman
- Příspěvky: 2426
- Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s 3,0dCi - výkon, nestartuje
A i pres to, ze mu vsichni radili, nekupuj si ten motor, si ho koupil ! Jsem zvedavej co se z toho vyloupne za pruser...ToJa píše:Mel jsem vcera podobny problem nastartuju auto a jedu,najednou z niceho nic mi auto vubec nechce jit do otacek klepe se cele,proste vubec nejede.No nic rikam si otocim to zpatky domu,doma jsem nalil do poloviny nadrze 2 flasky tohoto cistice:mišoun píše:Zdravím pánové... O víkendu se mi něco podělalo na autě, nevím co, Renault taky zatím neví (po 4 dnech!!!).. Chci se teda zeptat vás..
Nejdřív to začalo prodloužením doby startování.. Z ničeho nic auto potřebovalo víc protočení motorem, než chytlo, dával jsem to za vinu 2,5 leté baterce, ale pak přišel zásadní problém.. Z ničeho nic, tak po 10km od posledního nastartování auto ztratilo výkon při sepnutí turba. Turbo seplo, ale při tom jak jsem víc šlápl na plyn úplně vypadl výkon (otáčky nespadly)... Auto začlo jakoby poskakovat, což bych přirovnal situaci, když dojde nafta a celé se chvělo od motoru. Nejdřív jsem se docela zalekl, tak jsem neváhal, zastavil u krajnice, otevřel kapotu a zkontroloval, jestli jde nafta do motoru. Balonek byl nafouklej, ale nechal se ještě napumpovat. Když jsem znova nastartoval problém neodezněl, respektive auto jelo, ale při sešlápnutí turba začlo zase poskakovat... Ujel jsem takhle dalších 5-10km, pak zastavil a nechal auto na půl hod být. Pak při dalším nastartování problém odezněl a auto zase šlapalo jak mělo, akorát se mi zdálo, že reakční doba sepnutí turba se prodloužila a auto nejede tak dravě, nicméně turbo běželo. Najezdil jsem pak dalších několik set km při cestě zpět k domovu (po zrušení dovolené) a problém se neobjevil, spotřeba nestoupla, auto nekouřilo, nechvělo se, turbo nezaváhalo. Druhý den po návratu jsem ráno už nenastartoval.. Auto točilo, točilo a nic, musel jsem zavolat kolegovi, že to skusím prubnout s kabelama, protože už jsem začal cítít problém ve vstřikování... Balonek byl dost měkký... Dotlakoval jsem a nakonec asi na 5. pokus auto chytlo. Neobjevila se žádná chyba, nic... Chtěl jsem stejně jet hned do servisu, tak jsem byl rád že jsem vůbec dojel.. Při sepnutí turba opět ztráta výkonu, poskakování. Auto už 4. dnem stojí v servisu a ještě neměli asi dost času aby lokalizovali poruchu, nevíte někdo kde je chyba?? Jestli common-rail, čerpadlo, váha vzduchu, turbo nebo já nevím co ještě??? díky za pomoc..
http://www.liqui-moly.cz/detail/cistic- ... emu-motoru
Auto blblo dal,prijel jsem do Renaultu na diagnostiku tam zadna chyba,byli sme to projet auto jelo jak ohen bez problemu,akorat dymylo vice.Cely zbytek dne bez problemu asi 30km prijel jsem domu zhasl motor to bylo tak v 17 hodin ve 23hodin chci odjet a auto toci a nechytne vubec,koukal jsem na palivove potrubi a byly v nem znatelne bubliny,pres balonek do vubec neslo natlakovat,rikam no nic necham to tak,rano v 5 hodin si rikam,zkusim to a bez problemu chytlo a chyta doted.Palivovy filtr ma tak 10tis. km.Otazka zni je mozne ze by ten cistic motoru uvolnil nejaky bordel,ktery by pricpal cerpadlo a to netahalo naftu,ale v tom pripade nerozumim proc to neslo ani pres balonek natlakovat.Zkusenejsi snad poradi....
aktuálně: BMW F11+F20
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
- ToJa
- Grafoman
- Příspěvky: 2232
- Registrován: čtv črc 19, 2007 18:48
- Bydliště: Lipov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s 3,0dCi - výkon, nestartuje
Maximalni pruser z toho budou ventilky u Piviho.....
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 1.9dci r.v.2000 Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodány,Renault Laguna Dynamique 2.0 16v r.v.2007 lpg Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.5 24v r.v.2002 Lpg Prodaný,Renault Laguna Privilege 2.0 16v automat r.v.2002 Prodaná,Renault Laguna Dynamique 1.9dci r.v.2005 facelift Prodaná,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v LPG r.v.2005 facelift...
-
- Starting member
- Příspěvky: 86
- Registrován: stř čer 02, 2010 12:27
- Bydliště: Praha
Re: Problém s 3,0dCi - výkon, nestartuje
Zdravim, mam stejný problém... Včera jsem točil tak 15x až jsem vymlátil baterku...
Dnes jsem hodil druhou bat. točil a nic, tak jsem koupil startovací sprej, trošku fouknul a autí naskočilo jakoby žádnej problém nebyl jízda byla bez výkonu...
S dalším startem vše uplně v pořádku i jízda.
Mám otázku, neškodí motoru jízda se špatnýma ventilkama, protože se to ted nehodí, tak abych ještě něco nezníčil?
Dík Michal
Dnes jsem hodil druhou bat. točil a nic, tak jsem koupil startovací sprej, trošku fouknul a autí naskočilo jakoby žádnej problém nebyl jízda byla bez výkonu...
S dalším startem vše uplně v pořádku i jízda.
Mám otázku, neškodí motoru jízda se špatnýma ventilkama, protože se to ted nehodí, tak abych ještě něco nezníčil?
Dík Michal
Renault Grand Espace 3.0 DCi V6 130 KW 2003 Privileg
Renault Megane Scenic 2.0i 1998 prodáno
Renault Mastr 1.9dci 2000
Renault Megane Scenic 2.0i 1998 prodáno
Renault Mastr 1.9dci 2000
- Jirke
- Grafoman
- Příspěvky: 2426
- Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s 3,0dCi - výkon, nestartuje
Jaký ventilky ?
aktuálně: BMW F11+F20
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
- ToJa
- Grafoman
- Příspěvky: 2232
- Registrován: čtv črc 19, 2007 18:48
- Bydliště: Lipov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s 3,0dCi - výkon, nestartuje
Na cerpadle vstrikovacimJirke píše:Jaký ventilky ?
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 1.9dci r.v.2000 Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodány,Renault Laguna Dynamique 2.0 16v r.v.2007 lpg Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.5 24v r.v.2002 Lpg Prodaný,Renault Laguna Privilege 2.0 16v automat r.v.2002 Prodaná,Renault Laguna Dynamique 1.9dci r.v.2005 facelift Prodaná,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v LPG r.v.2005 facelift...
-
- Starting member
- Příspěvky: 86
- Registrován: stř čer 02, 2010 12:27
- Bydliště: Praha
Re: Problém s 3,0dCi - výkon, nestartuje
DěkujuToJa píše:Na cerpadle vstrikovacimJirke píše:Jaký ventilky ?
Renault Grand Espace 3.0 DCi V6 130 KW 2003 Privileg
Renault Megane Scenic 2.0i 1998 prodáno
Renault Mastr 1.9dci 2000
Renault Megane Scenic 2.0i 1998 prodáno
Renault Mastr 1.9dci 2000
- Jirke
- Grafoman
- Příspěvky: 2426
- Registrován: stř pro 21, 2005 23:29
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s 3,0dCi - výkon, nestartuje
Hmhmm...
aktuálně: BMW F11+F20
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
exRenaulty: 2xClio, 2xR19, 4xLaguna I., 3xLaguna II., 3xLaguna III., 1xScenic I., 2xScenic II., 1xEspace IV., 1xMegane II. RSdCi, 1xMegane III. RS, 1xCaptur, 2xKadjar, XxMegane III. ...
- ToJa
- Grafoman
- Příspěvky: 2232
- Registrován: čtv črc 19, 2007 18:48
- Bydliště: Lipov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s 3,0dCi - výkon, nestartuje
Tak jsem to prohnal natvrdo tim pripravkem co mam vyse napsany odkaz,vymenil naftovy filtr byl celkem cerny a Satis zatim startuje a jede ok,tohle mi poradil predchozi majitel,ze mu to rikal nejaky odbornik v nemecku,ze se stava ze ventilky sou ucpane nebo zalepene.
Vzal sem PETku do ni nalil 2 ty pripravky(Vic sem momentalne nemel) ponoril rychlospojky od privodu a vyvodu do flasky nakopl a nechal asi trictvrte hodinky vrnet muze se to nechat i dyl,ale me dochazel pripravek a nechtel jsem to zavzdusnit(delal sem to sam,nemohl jsem zaroven drzet hadicky az u dna a jit vypnout motor) jeste pozor hadicky i PETka sou dost horke chce to rukavice,protoze cerpadlo dela teplo fest......
Ten pripravek to je vlastne nafta vysoce aditivovana,takze to jede i ciste jen na nej....
Uvidim,snad to vydrzi,kdyz ne prozenu to jeste mam koupeno do zasoby jich radsi dalsich 5
To MichalSeal:Za co dekujes?
Vzal sem PETku do ni nalil 2 ty pripravky(Vic sem momentalne nemel) ponoril rychlospojky od privodu a vyvodu do flasky nakopl a nechal asi trictvrte hodinky vrnet muze se to nechat i dyl,ale me dochazel pripravek a nechtel jsem to zavzdusnit(delal sem to sam,nemohl jsem zaroven drzet hadicky az u dna a jit vypnout motor) jeste pozor hadicky i PETka sou dost horke chce to rukavice,protoze cerpadlo dela teplo fest......
Ten pripravek to je vlastne nafta vysoce aditivovana,takze to jede i ciste jen na nej....
Uvidim,snad to vydrzi,kdyz ne prozenu to jeste mam koupeno do zasoby jich radsi dalsich 5
To MichalSeal:Za co dekujes?
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 1.9dci r.v.2000 Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodány,Renault Laguna Dynamique 2.0 16v r.v.2007 lpg Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.5 24v r.v.2002 Lpg Prodaný,Renault Laguna Privilege 2.0 16v automat r.v.2002 Prodaná,Renault Laguna Dynamique 1.9dci r.v.2005 facelift Prodaná,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v LPG r.v.2005 facelift...
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 572
- Registrován: pon led 05, 2004 08:41
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s 3,0dCi - výkon, nestartuje
super popis, dekuji ja ted parkrat zazil ze se tomu jakoby nechtelo, ale podezrivam spise blbou naftu od shellu a ted jsem tam nedal VIF. nastartuju vzdycky.
Vel Satis 3.0 dCi Initiale Paris 2005
- ToJa
- Grafoman
- Příspěvky: 2232
- Registrován: čtv črc 19, 2007 18:48
- Bydliště: Lipov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s 3,0dCi - výkon, nestartuje
Zkus to takto,urcite nic nepokazis spis tomu pomuzes,ale je asi lepsi zrovna i filtr dat druhy,zatim to vrni bez problemu
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 1.9dci r.v.2000 Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodány,Renault Laguna Dynamique 2.0 16v r.v.2007 lpg Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.5 24v r.v.2002 Lpg Prodaný,Renault Laguna Privilege 2.0 16v automat r.v.2002 Prodaná,Renault Laguna Dynamique 1.9dci r.v.2005 facelift Prodaná,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v LPG r.v.2005 facelift...
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 572
- Registrován: pon led 05, 2004 08:41
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s 3,0dCi - výkon, nestartuje
No nic jineho mi nezbyde, dneska pruser, auto vubec nejelo a skoro chcipalo. Pustilk jsem si diagnostiku a cerpadlo chce davat treba 90 a tlaci s bidou deset. Kde se da to liqui molly koupit?
M.
M.
Vel Satis 3.0 dCi Initiale Paris 2005
- ToJa
- Grafoman
- Příspěvky: 2232
- Registrován: čtv črc 19, 2007 18:48
- Bydliště: Lipov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s 3,0dCi - výkon, nestartuje
V autodilech,pokud vedou liquimoly,ja to mel do druheho dne u nich musi to byt kazdopadne to cislo 5128 zadne jine,tento cistic je nejsilnejsi,kup aspon klidne 5 flasek dej tam prvne tri nech to vrnet tak hodinku pak ty dalsi 2 a nech to tak pul a vymen naftovy filtr nakonec,ono na to pri cisteni nema vliv obchazis ho.........
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 1.9dci r.v.2000 Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodány,Renault Laguna Dynamique 2.0 16v r.v.2007 lpg Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.5 24v r.v.2002 Lpg Prodaný,Renault Laguna Privilege 2.0 16v automat r.v.2002 Prodaná,Renault Laguna Dynamique 1.9dci r.v.2005 facelift Prodaná,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v LPG r.v.2005 facelift...
- ToJa
- Grafoman
- Příspěvky: 2232
- Registrován: čtv črc 19, 2007 18:48
- Bydliště: Lipov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s 3,0dCi - výkon, nestartuje
Nebo koukni na jejich strance kde to mas nejbliz:
http://www.liqui-moly.cz/prodejci
http://www.liqui-moly.cz/prodejci
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 1.9dci r.v.2000 Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodány,Renault Laguna Dynamique 2.0 16v r.v.2007 lpg Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.5 24v r.v.2002 Lpg Prodaný,Renault Laguna Privilege 2.0 16v automat r.v.2002 Prodaná,Renault Laguna Dynamique 1.9dci r.v.2005 facelift Prodaná,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v LPG r.v.2005 facelift...
- ToJa
- Grafoman
- Příspěvky: 2232
- Registrován: čtv črc 19, 2007 18:48
- Bydliště: Lipov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s 3,0dCi - výkon, nestartuje
Jak jsi dopadl?
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 1.9dci r.v.2000 Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodány,Renault Laguna Dynamique 2.0 16v r.v.2007 lpg Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.5 24v r.v.2002 Lpg Prodaný,Renault Laguna Privilege 2.0 16v automat r.v.2002 Prodaná,Renault Laguna Dynamique 1.9dci r.v.2005 facelift Prodaná,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v LPG r.v.2005 facelift...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů