chybova hlaseni u dci 3.0
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 9
- Registrován: sob kvě 24, 2008 22:07
chybova hlaseni u dci 3.0
zdravim vsechny renaultisty a prosim o pomos pri desifraci tehto hlaseni palubniho pocitace :EPS GESTO"RT a KRAFTSTOFF-EINSPRITZUNG DEFEKT soucastne se rozsviti takovy ten klikyhak kterej vypada jako ekg a soucasne to prestane jit pres caa2000 otacek Diky moc za radu
GRAND ESPACE 3.0DCI 2003 PARIS initiale
-
- Starting member
- Příspěvky: 9
- Registrován: sob kvě 24, 2008 22:07
-
- Starting member
- Příspěvky: 9
- Registrován: sob kvě 24, 2008 22:07
to jo to sem si stahnul ale ja mam 3.0DCI ale espaceho a tam sou upne jine hlasky a potreboval bych preklad z nemciny do cestiny a na renault .cz sou jen nektere a jeste z francoustiny a navic je tam manual 2004 a 2006 a ja mam rok 2004 ale mam uplne jinou palubni desku s displayem to nechapu jakou verzi toho Espaceho mam
GRAND ESPACE 3.0DCI 2003 PARIS initiale
Jak to tedy je ??
Dobry den, mam stejny problem, jako uzivatel co sem psal jako prvni. Pri vetsi zatezi motoru se mi objevi na displeji chybova hlaska KRAFTSTOFF-EINSPRITZUNG DEFEKT . Mel jsem auto v Renault servisu a ti si nevedeli abs. vubec rady s touhle zavadou. Jde totiz o Vel Satis, ktery se ve svete moc nevyskytuje. Tudiz s nim nemaji tolik zkusenosti.
Proto vas zadam o pomoc , pokud vite, jak tenhle problem odstranit.
Dekuji za odpoved na emailovou adresu rada.m@seznam.cz, nebo me pripadne kontaktujte telefonicky na cislo 777654292 dekuji s pozdravem
R.Martan
Proto vas zadam o pomoc , pokud vite, jak tenhle problem odstranit.
Dekuji za odpoved na emailovou adresu rada.m@seznam.cz, nebo me pripadne kontaktujte telefonicky na cislo 777654292 dekuji s pozdravem
R.Martan
Jo tak tyto hlášky už mám za sebou měnil jsem 4 vstřikovače a turbo
V mém případě se to po zastavení a opětovném nastartování hláška ztratila do doby něž jsem opět zatopil pod kotlem
A co olej netratí se? Když nastartuješ ráno třepe se motor?
Jo a pokud to budeš měnit neřeš nějaké repasy ale kup nové potom máš jistotu že nová věc je ok a můžeš jít dál. Jo a ceny v renault servisu neřeš turbo 47000 1ks vstřikovač 11700(loni v létě) obojí jde nové sehnat mnohem levněji. Vše co jsem psal je o 2.2dci.
V mém případě se to po zastavení a opětovném nastartování hláška ztratila do doby něž jsem opět zatopil pod kotlem
A co olej netratí se? Když nastartuješ ráno třepe se motor?
Jo a pokud to budeš měnit neřeš nějaké repasy ale kup nové potom máš jistotu že nová věc je ok a můžeš jít dál. Jo a ceny v renault servisu neřeš turbo 47000 1ks vstřikovač 11700(loni v létě) obojí jde nové sehnat mnohem levněji. Vše co jsem psal je o 2.2dci.
Volvo S80 2.4i 20v
Vel Satis 2.2dci initiale 2006-na díly
Vaneo 1.7cdi
Vel Satis 2.2dci initiale 2006-na díly
Vaneo 1.7cdi
No tak to je skvele. Na to ze jsme si auto poridil nedavno asi pred 3 mesici a tohle mi dela od zacatku, vcelku draha sranda.epic píše:Jo tak tyto hlášky už mám za sebou měnil jsem 4 vstřikovače a turbo
V mém případě se to po zastavení a opětovném nastartování hláška ztratila do doby něž jsem opět zatopil pod kotlem
A co olej netratí se? Když nastartuješ ráno třepe se motor?
Jo a pokud to budeš měnit neřeš nějaké repasy ale kup nové potom máš jistotu že nová věc je ok a můžeš jít dál. Jo a ceny v renault servisu neřeš turbo 47000 1ks vstřikovač 11700(loni v létě) obojí jde nové sehnat mnohem levněji. Vše co jsem psal je o 2.2dci.
Nemuze to byt treba jen spatnym cidlem ?? protoze turbo vice mene funguje normalne dokud se poradne neseslapne plyn. Taky je ale divne, ze mi tohle dela jen nekdy... Nedavno jsme ujel a autu daval hodne zabrat a bez poruch slo jet asi 200km. Ale treba vcera se mi tohle stalo 11x a to i kdyz jsem jel z kopce a asi 80km/h.
Nechapu to...
Jinak klepani motou uz jsem opravoval. To stalo asi 11000 kč a je to pryc.
No ja mam 3.0 dci.
No vypada to na koupi jineho automobilu, pokud oprava bude opravdu stat takovouhle sumu.
byl jsem minulý týden v krkonoších na dovolený a vyhodilo mi to chybu vstřikování.. zajel jsem do nejbližšího renaultu, nechal to dát na diagnostiku a tam mi vyjeli: DF055---OBVOD REGULACE TLAKU PŘEPLŇOVÁNÍ---CO... A pak mi řekli že když se to objeví znova, mám jet do svýho Renaultu..... ... absolutně nechápu co tím básník myslí... .. vážnost závady apod..
Renault VelSatis 3.0dCi Initiale 08/2002 - 215 000 km
-
- Experienced member
- Příspěvky: 679
- Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
- Bydliště: Aachen, Beisweiler
Ahoj kluci. Tak už došlo i na mě - při 30.tisícíh KM!!
Momentálně se to řeší v servisu. začalo mi to dělat od té doby, co jsem natankoval v německu. cca po 5minutách jízdy mi to vyhodilo tuhle hlášku a nejelo to. Zkoušeli jsem váhu vzduchu nic. Turbo je nejspíš v pohodě - zběžná kontrola technikem. Koukáme po netěsnosti na vzduchových rozvodech a čidla - to bude s největší pravděpodobností ta chyba.
Chyba se vždy ukáže, když motor zatížím a nějaké čidlo prostě vyhodnotí špatný tlak.
Už jste to někdo vyřešil a případně jak? Neměl jsem moc čas se tomu věnovat, ale asi zase proštuduji opravárenské příručky...
Díky
Momentálně se to řeší v servisu. začalo mi to dělat od té doby, co jsem natankoval v německu. cca po 5minutách jízdy mi to vyhodilo tuhle hlášku a nejelo to. Zkoušeli jsem váhu vzduchu nic. Turbo je nejspíš v pohodě - zběžná kontrola technikem. Koukáme po netěsnosti na vzduchových rozvodech a čidla - to bude s největší pravděpodobností ta chyba.
Chyba se vždy ukáže, když motor zatížím a nějaké čidlo prostě vyhodnotí špatný tlak.
Už jste to někdo vyřešil a případně jak? Neměl jsem moc čas se tomu věnovat, ale asi zase proštuduji opravárenské příručky...
Díky
Nejsem servis! Prosím nepište mi dotazy ohledně oprav vozů Safrane, VelSatis ani jiných! Vše jsem již několikrát popsal zde na fóru, včetně odkazů na manuály na stažení, tak hledejte. Díky
-
- Experienced member
- Příspěvky: 679
- Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
- Bydliště: Aachen, Beisweiler
Re: Jak to tedy je ??
Prosím Tě a jaký máš Velsatis? Píšeš že se ve světě tolik nevyskytuje, tak by mě zajímalo, co máš za verzi.pepers píše:Dobry den, mam stejny problem, jako uzivatel co sem psal jako prvni. Pri vetsi zatezi motoru se mi objevi na displeji chybova hlaska KRAFTSTOFF-EINSPRITZUNG DEFEKT . Mel jsem auto v Renault servisu a ti si nevedeli abs. vubec rady s touhle zavadou. Jde totiz o Vel Satis, ktery se ve svete moc nevyskytuje. Tudiz s nim nemaji tolik zkusenosti.
Proto vas zadam o pomoc , pokud vite, jak tenhle problem odstranit.
Dekuji za odpoved na emailovou adresu rada.m@seznam.cz, nebo me pripadne kontaktujte telefonicky na cislo 777654292 dekuji s pozdravem
R.Martan
Já když jsem ho před více jak rokem kupoval, tak jsem potkal jednoho za měsíc. Teď je vídám pomalu obden...
Nejsem servis! Prosím nepište mi dotazy ohledně oprav vozů Safrane, VelSatis ani jiných! Vše jsem již několikrát popsal zde na fóru, včetně odkazů na manuály na stažení, tak hledejte. Díky
-
- Experienced member
- Příspěvky: 679
- Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
- Bydliště: Aachen, Beisweiler
Ale podívej se, v jakém zuboženém stavu ty auta kolikrát jezdí.. Lidi se nalákají na nízkou pořizovací cenu, ale už nemají peníze ho udržovat..mišoun píše:Njn.. cena 2,2dCi v základu padla pod 200 000, tak lidi kupujou jak diví... Bodejď ne, vlajková loď..
Nejsem servis! Prosím nepište mi dotazy ohledně oprav vozů Safrane, VelSatis ani jiných! Vše jsem již několikrát popsal zde na fóru, včetně odkazů na manuály na stažení, tak hledejte. Díky
[quote="mišoun"]...vyhodilo mi to chybu vstřikování.. zajel jsem do nejbližšího renaultu, nechal to dát na diagnostiku a tam mi vyjeli: DF055---OBVOD REGULACE TLAKU PŘEPLŇOVÁNÍ---CO... quote]
Tohle nejspíš dělá regulace turba.
zřejmě stejná závada jako u všech turbodieselů: drhne táhlo wastegate (namazat)nebo pokažený ventilek podtlaku(vyměnit). Motor vyhodnotí vysoký tlak, dá impulz wastegate, ta nezareaguje a čidlo tlaku v sacím potrubí vyhodnotí nadměrný tlak
maličkost...
wecka
Tohle nejspíš dělá regulace turba.
zřejmě stejná závada jako u všech turbodieselů: drhne táhlo wastegate (namazat)nebo pokažený ventilek podtlaku(vyměnit). Motor vyhodnotí vysoký tlak, dá impulz wastegate, ta nezareaguje a čidlo tlaku v sacím potrubí vyhodnotí nadměrný tlak
maličkost...
wecka
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km
6,0 l/100Km
S tím wastegate by to možná mohlo mít souvislost pokud se otvírá mechanicky a ne elektronicky, protože při servisce mi měnili prasklou manžetu od sání (tu jak vede k - podle mechaniků - sekundárnímu filtru, podle mě ke "blbý krabičce vepředu pod kapotou k vyrovnávání (pod)tlaku" ). Zaráží mě totiž, že ačkoli to turbo dostává denně nálož, že se ta chyba neobjevuje častěji, respektive neopakuje. I po vymazání. To je jako kdyby to auto se mnou hrálo nějakou blbou hru a zase čekalo na to, až budu na dovolený... Loni když jsem nechával dělat altík mi to zároveň vyhodilo i závažnou chybu vstřikování, pak následovala výměna svíčky, to ale auto hlásilo STOP. Tentokrát to bylo jen "oranžově", auto se pak drželo v 1000ot/min na N i se sešlápnutou brzdou. Po restartu motoru zase jakoby nic, po diagnostice, kde mi nic v podstatě neřekli taky nic a po vymazání se chová pořád stejně... prostě zase nic
Ale když jsem se nedávno rozjel prudce v mlze na křižovatce z místa, probliklo mi na palubce STOP asi na 1s, současně se asi rozsvítila i parkovačka - nestihl jsem zaregistrovat v tom momentu. Jestli to s tím má souvislost, tak jedině dobře. Jestli ne, tak si zase budu drbat hlavu dokud mi snad nevyskáčou ventily kapotou a turbo výfukem ven... A mimochodem, znovu se to opět neobjevilo, i když jsem to chtěl uměle vyprovokovat. Prostě auto nade mnou vede už asi 3:0 a já jsem furt za blbce
Ale když jsem se nedávno rozjel prudce v mlze na křižovatce z místa, probliklo mi na palubce STOP asi na 1s, současně se asi rozsvítila i parkovačka - nestihl jsem zaregistrovat v tom momentu. Jestli to s tím má souvislost, tak jedině dobře. Jestli ne, tak si zase budu drbat hlavu dokud mi snad nevyskáčou ventily kapotou a turbo výfukem ven... A mimochodem, znovu se to opět neobjevilo, i když jsem to chtěl uměle vyprovokovat. Prostě auto nade mnou vede už asi 3:0 a já jsem furt za blbce
Renault VelSatis 3.0dCi Initiale 08/2002 - 215 000 km
-
- Experienced member
- Příspěvky: 679
- Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
- Bydliště: Aachen, Beisweiler
Diagnostiku samozřejmně máme velkou i malou.wc píše:Porucha vstřikování může být i např vadná žhavící svíčka, vstřikovač, EGR, regulátor tlaku paliva...
Chce to diagnostiku, jinak je to střelba od pasu na vzdálené cíle.
wecka
Nejsem servis! Prosím nepište mi dotazy ohledně oprav vozů Safrane, VelSatis ani jiných! Vše jsem již několikrát popsal zde na fóru, včetně odkazů na manuály na stažení, tak hledejte. Díky
-
- Experienced member
- Příspěvky: 679
- Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
- Bydliště: Aachen, Beisweiler
mišoun píše:byl jsem minulý týden v krkonoších na dovolený a vyhodilo mi to chybu vstřikování.. zajel jsem do nejbližšího renaultu, nechal to dát na diagnostiku a tam mi vyjeli: DF055---OBVOD REGULACE TLAKU PŘEPLŇOVÁNÍ---CO... A pak mi řekli že když se to objeví znova, mám jet do svýho Renaultu..... ... absolutně nechápu co tím básník myslí... .. vážnost závady apod..
Pokud svítí jen oranžově, tak je to ještě relativně v klidu.. Pokud červeně, tak to znáčí průšvih...
Pošli mi mail na PM. pošlu Ti manuál k diagnistickému nástroji. Tahle hláška je tam rozmáznutá na 10 stránkách. Je tam spoustu zajímavých informací... Třeba Ti něco pomůže.
Nejsem servis! Prosím nepište mi dotazy ohledně oprav vozů Safrane, VelSatis ani jiných! Vše jsem již několikrát popsal zde na fóru, včetně odkazů na manuály na stažení, tak hledejte. Díky
-
- Experienced member
- Příspěvky: 679
- Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
- Bydliště: Aachen, Beisweiler
Bylo to čidlo tlaku oleje v automatické převodovce. Nyní je problém vyřešen.. Nicméně už mě to tak netrápí... Auto je k prodeji, takže pokud máte někdo zájem pánové
Nejsem servis! Prosím nepište mi dotazy ohledně oprav vozů Safrane, VelSatis ani jiných! Vše jsem již několikrát popsal zde na fóru, včetně odkazů na manuály na stažení, tak hledejte. Díky
-
- Starting member
- Příspěvky: 1
- Registrován: úte úno 10, 2009 12:08
- Bydliště: Praha 1
- Kontaktovat uživatele:
kde se nachazi to cidlo na prevodovce? je to z venku pristupne, nebo se musi rozpulit motor a rozdelat prevodovka?MDN píše:Bylo to čidlo tlaku oleje v automatické převodovce. Nyní je problém vyřešen.. Nicméně už mě to tak netrápí... Auto je k prodeji, takže pokud máte někdo zájem pánové
Vel Satis 3.0Dci Initiale 2003
Vel Satis 3.0Dci Initiale 2008
Vel Satis 3.0Dci Initiale 2008
opravarenska prirucka vel satis 3,0
Zdravím všetkých, chcel by som Vás poprisit o radu, kde by som mohol zohnat opravárenskú príručku na vel satis 3,0 dci alebo myslim, ze sa to vola Jak na to? Dakujem za pomoc, s pozdravom Ado
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů