chybova hlaseni u dci 3.0

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

mariopuerto
Starting member
Příspěvky: 9
Registrován: sob kvě 24, 2008 22:07

chybova hlaseni u dci 3.0

Příspěvek od mariopuerto » pát čer 20, 2008 21:17

zdravim vsechny renaultisty a prosim o pomos pri desifraci tehto hlaseni palubniho pocitace :EPS GESTO"RT a KRAFTSTOFF-EINSPRITZUNG DEFEKT soucastne se rozsviti takovy ten klikyhak kterej vypada jako ekg a soucasne to prestane jit pres caa2000 otacek Diky moc za radu
GRAND ESPACE 3.0DCI 2003 PARIS initiale

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » pát čer 20, 2008 23:26

Porucha ESP
Porucha vstřikování (porucha přípravy směsi)
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

mariopuerto
Starting member
Příspěvky: 9
Registrován: sob kvě 24, 2008 22:07

Příspěvek od mariopuerto » sob čer 21, 2008 06:23

dekuji tak ted to jiz jen opravit a je to v pohode je nekde komplet prelozeny seznam vsech hlaseni z nemciny abych priste uz nemusel otravovat? diky
GRAND ESPACE 3.0DCI 2003 PARIS initiale

mišoun
Junior member
Příspěvky: 180
Registrován: ned zář 23, 2007 18:34

Příspěvek od mišoun » sob čer 21, 2008 15:35

stahni si na netu příručku k VS..
Renault VelSatis 3.0dCi Initiale 08/2002 - 215 000 km

mariopuerto
Starting member
Příspěvky: 9
Registrován: sob kvě 24, 2008 22:07

Příspěvek od mariopuerto » pon čer 23, 2008 23:49

to jo to sem si stahnul ale ja mam 3.0DCI ale espaceho a tam sou upne jine hlasky a potreboval bych preklad z nemciny do cestiny a na renault .cz sou jen nektere a jeste z francoustiny a navic je tam manual 2004 a 2006 a ja mam rok 2004 ale mam uplne jinou palubni desku s displayem to nechapu jakou verzi toho Espaceho mam
GRAND ESPACE 3.0DCI 2003 PARIS initiale

mišoun
Junior member
Příspěvky: 180
Registrován: ned zář 23, 2007 18:34

Příspěvek od mišoun » stř čer 25, 2008 10:38

Jo sry, nevsiml jsem si, že máš Espace.. To ti teda neporadím, kdyby nic jinýho, tak si to překládej na slovníku.
Renault VelSatis 3.0dCi Initiale 08/2002 - 215 000 km

Phobos
Starting member
Příspěvky: 12
Registrován: čtv lis 08, 2007 17:33
Bydliště: Praha

Příspěvek od Phobos » stř čer 25, 2008 13:27

zkus spíš napsat do Espace sekce nebo ať to admin přesune :)
Renault Vel Satis V6 3.0 dCi

pepers
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: stř črc 16, 2008 17:27

Jak to tedy je ??

Příspěvek od pepers » stř črc 16, 2008 17:32

Dobry den, mam stejny problem, jako uzivatel co sem psal jako prvni. Pri vetsi zatezi motoru se mi objevi na displeji chybova hlaska KRAFTSTOFF-EINSPRITZUNG DEFEKT . Mel jsem auto v Renault servisu a ti si nevedeli abs. vubec rady s touhle zavadou. Jde totiz o Vel Satis, ktery se ve svete moc nevyskytuje. Tudiz s nim nemaji tolik zkusenosti.
Proto vas zadam o pomoc , pokud vite, jak tenhle problem odstranit.
Dekuji za odpoved na emailovou adresu rada.m@seznam.cz, nebo me pripadne kontaktujte telefonicky na cislo 777654292 dekuji s pozdravem

R.Martan

epic
Junior member
Příspěvky: 225
Registrován: stř čer 04, 2008 07:33
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od epic » stř črc 16, 2008 22:26

Jo tak tyto hlášky už mám za sebou měnil jsem 4 vstřikovače a turbo :oops:
V mém případě se to po zastavení a opětovném nastartování hláška ztratila do doby něž jsem opět zatopil pod kotlem :D
A co olej netratí se? Když nastartuješ ráno třepe se motor?
Jo a pokud to budeš měnit neřeš nějaké repasy ale kup nové potom máš jistotu že nová věc je ok a můžeš jít dál. Jo a ceny v renault servisu neřeš turbo 47000 1ks vstřikovač 11700(loni v létě) obojí jde nové sehnat mnohem levněji. Vše co jsem psal je o 2.2dci.
Volvo S80 2.4i 20v
Vel Satis 2.2dci initiale 2006-na díly
Vaneo 1.7cdi

pepers
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: stř črc 16, 2008 17:27

Příspěvek od pepers » čtv črc 17, 2008 12:11

epic píše:Jo tak tyto hlášky už mám za sebou měnil jsem 4 vstřikovače a turbo :oops:
V mém případě se to po zastavení a opětovném nastartování hláška ztratila do doby něž jsem opět zatopil pod kotlem :D
A co olej netratí se? Když nastartuješ ráno třepe se motor?
Jo a pokud to budeš měnit neřeš nějaké repasy ale kup nové potom máš jistotu že nová věc je ok a můžeš jít dál. Jo a ceny v renault servisu neřeš turbo 47000 1ks vstřikovač 11700(loni v létě) obojí jde nové sehnat mnohem levněji. Vše co jsem psal je o 2.2dci.
No tak to je skvele. Na to ze jsme si auto poridil nedavno asi pred 3 mesici a tohle mi dela od zacatku, vcelku draha sranda.
Nemuze to byt treba jen spatnym cidlem ?? protoze turbo vice mene funguje normalne dokud se poradne neseslapne plyn. Taky je ale divne, ze mi tohle dela jen nekdy... Nedavno jsme ujel a autu daval hodne zabrat a bez poruch slo jet asi 200km. Ale treba vcera se mi tohle stalo 11x a to i kdyz jsem jel z kopce a asi 80km/h.
Nechapu to...
Jinak klepani motou uz jsem opravoval. To stalo asi 11000 kč a je to pryc.
No ja mam 3.0 dci.
No vypada to na koupi jineho automobilu, pokud oprava bude opravdu stat takovouhle sumu.

mišoun
Junior member
Příspěvky: 180
Registrován: ned zář 23, 2007 18:34

Příspěvek od mišoun » pon zář 29, 2008 15:36

byl jsem minulý týden v krkonoších na dovolený a vyhodilo mi to chybu vstřikování.. zajel jsem do nejbližšího renaultu, nechal to dát na diagnostiku a tam mi vyjeli: DF055---OBVOD REGULACE TLAKU PŘEPLŇOVÁNÍ---CO... A pak mi řekli že když se to objeví znova, mám jet do svýho Renaultu..... :?: :?: :?: ... absolutně nechápu co tím básník myslí... :idea: .. vážnost závady apod..
Renault VelSatis 3.0dCi Initiale 08/2002 - 215 000 km

MDN
Experienced member
Příspěvky: 679
Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
Bydliště: Aachen, Beisweiler

Příspěvek od MDN » sob říj 25, 2008 07:57

Ahoj kluci. Tak už došlo i na mě - při 30.tisícíh KM!!

Momentálně se to řeší v servisu. začalo mi to dělat od té doby, co jsem natankoval v německu. cca po 5minutách jízdy mi to vyhodilo tuhle hlášku a nejelo to. Zkoušeli jsem váhu vzduchu nic. Turbo je nejspíš v pohodě - zběžná kontrola technikem. Koukáme po netěsnosti na vzduchových rozvodech a čidla - to bude s největší pravděpodobností ta chyba.

Chyba se vždy ukáže, když motor zatížím a nějaké čidlo prostě vyhodnotí špatný tlak.

Už jste to někdo vyřešil a případně jak? Neměl jsem moc čas se tomu věnovat, ale asi zase proštuduji opravárenské příručky...

Díky :)
Nejsem servis! Prosím nepište mi dotazy ohledně oprav vozů Safrane, VelSatis ani jiných! Vše jsem již několikrát popsal zde na fóru, včetně odkazů na manuály na stažení, tak hledejte. Díky

MDN
Experienced member
Příspěvky: 679
Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
Bydliště: Aachen, Beisweiler

Re: Jak to tedy je ??

Příspěvek od MDN » ned říj 26, 2008 11:35

pepers píše:Dobry den, mam stejny problem, jako uzivatel co sem psal jako prvni. Pri vetsi zatezi motoru se mi objevi na displeji chybova hlaska KRAFTSTOFF-EINSPRITZUNG DEFEKT . Mel jsem auto v Renault servisu a ti si nevedeli abs. vubec rady s touhle zavadou. Jde totiz o Vel Satis, ktery se ve svete moc nevyskytuje. Tudiz s nim nemaji tolik zkusenosti.
Proto vas zadam o pomoc , pokud vite, jak tenhle problem odstranit.
Dekuji za odpoved na emailovou adresu rada.m@seznam.cz, nebo me pripadne kontaktujte telefonicky na cislo 777654292 dekuji s pozdravem

R.Martan
Prosím Tě a jaký máš Velsatis? Píšeš že se ve světě tolik nevyskytuje, tak by mě zajímalo, co máš za verzi.

Já když jsem ho před více jak rokem kupoval, tak jsem potkal jednoho za měsíc. Teď je vídám pomalu obden...
Nejsem servis! Prosím nepište mi dotazy ohledně oprav vozů Safrane, VelSatis ani jiných! Vše jsem již několikrát popsal zde na fóru, včetně odkazů na manuály na stažení, tak hledejte. Díky

mišoun
Junior member
Příspěvky: 180
Registrován: ned zář 23, 2007 18:34

Příspěvek od mišoun » ned říj 26, 2008 18:14

Njn.. cena 2,2dCi v základu padla pod 200 000, tak lidi kupujou jak diví... Bodejď ne, vlajková loď..
Renault VelSatis 3.0dCi Initiale 08/2002 - 215 000 km

MDN
Experienced member
Příspěvky: 679
Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
Bydliště: Aachen, Beisweiler

Příspěvek od MDN » pon říj 27, 2008 06:55

mišoun píše:Njn.. cena 2,2dCi v základu padla pod 200 000, tak lidi kupujou jak diví... Bodejď ne, vlajková loď..
Ale podívej se, v jakém zuboženém stavu ty auta kolikrát jezdí.. Lidi se nalákají na nízkou pořizovací cenu, ale už nemají peníze ho udržovat..
Nejsem servis! Prosím nepište mi dotazy ohledně oprav vozů Safrane, VelSatis ani jiných! Vše jsem již několikrát popsal zde na fóru, včetně odkazů na manuály na stažení, tak hledejte. Díky

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » pon říj 27, 2008 07:43

[quote="mišoun"]...vyhodilo mi to chybu vstřikování.. zajel jsem do nejbližšího renaultu, nechal to dát na diagnostiku a tam mi vyjeli: DF055---OBVOD REGULACE TLAKU PŘEPLŇOVÁNÍ---CO... quote]

Tohle nejspíš dělá regulace turba.

zřejmě stejná závada jako u všech turbodieselů: drhne táhlo wastegate (namazat)nebo pokažený ventilek podtlaku(vyměnit). Motor vyhodnotí vysoký tlak, dá impulz wastegate, ta nezareaguje a čidlo tlaku v sacím potrubí vyhodnotí nadměrný tlak :wink:

maličkost...

wecka :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

Uživatelský avatar
wc
Grafoman
Příspěvky: 3506
Registrován: úte kvě 02, 2006 06:16
Bydliště: Orlová, Ostrava - Plesná

Příspěvek od wc » pon říj 27, 2008 07:45

Porucha vstřikování může být i např vadná žhavící svíčka, vstřikovač, EGR, regulátor tlaku paliva...

Chce to diagnostiku, jinak je to střelba od pasu na vzdálené cíle.

wecka :D
Megané II sedan 1,9 dCi - 88kW, 6st., climatronic
6,0 l/100Km

mišoun
Junior member
Příspěvky: 180
Registrován: ned zář 23, 2007 18:34

Příspěvek od mišoun » pon říj 27, 2008 10:16

S tím wastegate by to možná mohlo mít souvislost pokud se otvírá mechanicky a ne elektronicky, protože při servisce mi měnili prasklou manžetu od sání (tu jak vede k - podle mechaniků - sekundárnímu filtru, podle mě ke "blbý krabičce vepředu pod kapotou k vyrovnávání (pod)tlaku" :D :wink: ). Zaráží mě totiž, že ačkoli to turbo dostává denně nálož, že se ta chyba neobjevuje častěji, respektive neopakuje. I po vymazání. To je jako kdyby to auto se mnou hrálo nějakou blbou hru a zase čekalo na to, až budu na dovolený... Loni když jsem nechával dělat altík mi to zároveň vyhodilo i závažnou chybu vstřikování, pak následovala výměna svíčky, to ale auto hlásilo STOP. Tentokrát to bylo jen "oranžově", auto se pak drželo v 1000ot/min na N i se sešlápnutou brzdou. Po restartu motoru zase jakoby nic, po diagnostice, kde mi nic v podstatě neřekli taky nic a po vymazání se chová pořád stejně... prostě zase nic :)

Ale když jsem se nedávno rozjel prudce v mlze na křižovatce z místa, probliklo mi na palubce STOP asi na 1s, současně se asi rozsvítila i parkovačka - nestihl jsem zaregistrovat v tom momentu. Jestli to s tím má souvislost, tak jedině dobře. Jestli ne, tak si zase budu drbat hlavu dokud mi snad nevyskáčou ventily kapotou a turbo výfukem ven... A mimochodem, znovu se to opět neobjevilo, i když jsem to chtěl uměle vyprovokovat. Prostě auto nade mnou vede už asi 3:0 a já jsem furt za blbce :)
Renault VelSatis 3.0dCi Initiale 08/2002 - 215 000 km

MDN
Experienced member
Příspěvky: 679
Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
Bydliště: Aachen, Beisweiler

Příspěvek od MDN » pon říj 27, 2008 11:57

wc píše:Porucha vstřikování může být i např vadná žhavící svíčka, vstřikovač, EGR, regulátor tlaku paliva...

Chce to diagnostiku, jinak je to střelba od pasu na vzdálené cíle.

wecka :D
Diagnostiku samozřejmně máme velkou i malou.
Nejsem servis! Prosím nepište mi dotazy ohledně oprav vozů Safrane, VelSatis ani jiných! Vše jsem již několikrát popsal zde na fóru, včetně odkazů na manuály na stažení, tak hledejte. Díky

MDN
Experienced member
Příspěvky: 679
Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
Bydliště: Aachen, Beisweiler

Příspěvek od MDN » pon říj 27, 2008 12:01

mišoun píše:byl jsem minulý týden v krkonoších na dovolený a vyhodilo mi to chybu vstřikování.. zajel jsem do nejbližšího renaultu, nechal to dát na diagnostiku a tam mi vyjeli: DF055---OBVOD REGULACE TLAKU PŘEPLŇOVÁNÍ---CO... A pak mi řekli že když se to objeví znova, mám jet do svýho Renaultu..... :?: :?: :?: ... absolutně nechápu co tím básník myslí... :idea: .. vážnost závady apod..

Pokud svítí jen oranžově, tak je to ještě relativně v klidu.. Pokud červeně, tak to znáčí průšvih...

Pošli mi mail na PM. pošlu Ti manuál k diagnistickému nástroji. Tahle hláška je tam rozmáznutá na 10 stránkách. Je tam spoustu zajímavých informací... Třeba Ti něco pomůže.
Nejsem servis! Prosím nepište mi dotazy ohledně oprav vozů Safrane, VelSatis ani jiných! Vše jsem již několikrát popsal zde na fóru, včetně odkazů na manuály na stažení, tak hledejte. Díky

mišoun
Junior member
Příspěvky: 180
Registrován: ned zář 23, 2007 18:34

Příspěvek od mišoun » pát říj 31, 2008 14:32

tak jsem přišel na tu STOPku... rozsvítí se pokaždý při sepnutí ESP/ASR a s ní i signál zabržděné ruční brzdy... :( :( auto ale ručku nezatáhne, jede normálně jak má...

auto : já .......... 4:0 :?
Renault VelSatis 3.0dCi Initiale 08/2002 - 215 000 km

MDN
Experienced member
Příspěvky: 679
Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
Bydliště: Aachen, Beisweiler

Příspěvek od MDN » ned pro 28, 2008 20:35

Bylo to čidlo tlaku oleje v automatické převodovce. Nyní je problém vyřešen.. Nicméně už mě to tak netrápí... Auto je k prodeji, takže pokud máte někdo zájem pánové :)
Nejsem servis! Prosím nepište mi dotazy ohledně oprav vozů Safrane, VelSatis ani jiných! Vše jsem již několikrát popsal zde na fóru, včetně odkazů na manuály na stažení, tak hledejte. Díky

mišoun
Junior member
Příspěvky: 180
Registrován: ned zář 23, 2007 18:34

Příspěvek od mišoun » stř úno 04, 2009 18:12

Chyba s rozsvícením symbolu zatažené parkovací brzdy současně s hláškou STOP při akceleraci vyřešena....

Slabý tlak v brzdové kapalině, sjeté destičky.... :roll:

(po 14 000km od výměny brzdové kapaliny :evil: )
Renault VelSatis 3.0dCi Initiale 08/2002 - 215 000 km

supermario
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: úte úno 10, 2009 12:08
Bydliště: Praha 1
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od supermario » úte úno 10, 2009 12:44

MDN píše:Bylo to čidlo tlaku oleje v automatické převodovce. Nyní je problém vyřešen.. Nicméně už mě to tak netrápí... Auto je k prodeji, takže pokud máte někdo zájem pánové :)
kde se nachazi to cidlo na prevodovce? je to z venku pristupne, nebo se musi rozpulit motor a rozdelat prevodovka?
Vel Satis 3.0Dci Initiale 2003
Vel Satis 3.0Dci Initiale 2008

Adik777
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: čtv led 21, 2010 10:34

opravarenska prirucka vel satis 3,0

Příspěvek od Adik777 » čtv led 21, 2010 11:04

Zdravím všetkých, chcel by som Vás poprisit o radu, kde by som mohol zohnat opravárenskú príručku na vel satis 3,0 dci alebo myslim, ze sa to vola Jak na to? Dakujem za pomoc, s pozdravom Ado

Odpovědět

Zpět na „Renault Vel Satis“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů