Koupě VS 3,5 V6
Moderátor: Moderators General
Koupě VS 3,5 V6
Ahoj kluci, jsem tu nový a uvažuji o koupi výše uvedeného krasavce. Snažil jsem se prokousat info vaším forem, ale spousta věcí je už staršího data, tak bych rád uvítal rady aktuální. Jedná se o rok 2002, najeto údajně 92000km, v max. výbavě vč. světlé kůže, šíbru a navigace, je jako nový. Foto a inzerát je na SAUTU. Jelikož o VS vím jen to, co jsem vyčetl a slyšel, rád si nechám poradit. Auto je za 199000kč, což je pro mne max. hranice. Slyšel jsem ty katastrof. scénáře ohledně elektriky, ale na to nedám a ptám se u pramene. Spotřeba a motorizace mne neděsí, ani automat, už 15 let se vozím v citroenech a teď mám XM 3,0 V6 24V EXCLUSIVE v automatu r.v. 1999, tak vím, o čem mluvím a proto nedám na ty negativní kecy majitelů koncernu. Mám 3 malé děti a do velkoprostoru se mi moc nechce, tak hledám velké luxusní auto a C5 je tak nepovedená, že citroen nic jiného v dané ceně nenabízí. No a VS se mi líbil od začátku, ta extravagance je úžasná. Tak bych poprosil o konzultaci majitele, třeba i tohoto r.v.,protože šlo o první kusy a tam bývá nejvíc problémů. No a já se celkem vydám z peněz, tak abych věděl, s čím počítat. Ještě je ve hře Peugeot 607, Nissan Maxima a Volvo S 80 nebo V 70, ale VS je nejvíc osobitý a to mám rád. Tož díky za rady.
PS: Ještě by mne zajímal rozměr pneu, na autě jsou lité 18, náhrada na zimu je min. 17, tak pokud někdo ví další dva rozměry na oba tipy, budu vděčný.
PS: Ještě by mne zajímal rozměr pneu, na autě jsou lité 18, náhrada na zimu je min. 17, tak pokud někdo ví další dva rozměry na oba tipy, budu vděčný.
Jo běž do něj pokud se ti líbí pak už není žádný důvod jej nekoupit.
Podobnou otázku jsem řešil před rokem a půl. Mám auto provoz 3-2003 a jediné co jsem řešil je motor(zato důkladně) Problémy s elektrikou jsem nezaznamenal. Jediné co budu muset výhledově řešit je zadní náprava. Rozměry pneu jsou 245-45-18 a 225-55-17. Jo a než to koupíš nech si v renaultu prověřit kilometry!
Podobnou otázku jsem řešil před rokem a půl. Mám auto provoz 3-2003 a jediné co jsem řešil je motor(zato důkladně) Problémy s elektrikou jsem nezaznamenal. Jediné co budu muset výhledově řešit je zadní náprava. Rozměry pneu jsou 245-45-18 a 225-55-17. Jo a než to koupíš nech si v renaultu prověřit kilometry!
Volvo S80 2.4i 20v
Vel Satis 2.2dci initiale 2006-na díly
Vaneo 1.7cdi
Vel Satis 2.2dci initiale 2006-na díly
Vaneo 1.7cdi
Tak jsem se na něj díval na sautu a vypadá opravdu moc dobře. I sedačka řidiče je pěkná to bývá problém jelikož satis má vysoké boky sedáku a ty bývají většinou osezené. Jestli to nebude mít jiné mouchy tak je to super kup už proto že venku pěkného satise ve výbavě initiale včetně šíbru pod 10000eur koupíš jen s těží.
Volvo S80 2.4i 20v
Vel Satis 2.2dci initiale 2006-na díly
Vaneo 1.7cdi
Vel Satis 2.2dci initiale 2006-na díly
Vaneo 1.7cdi
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tan nečekej a řeš - to klepání je nepříjemné a kazí jinak dokonalou pohodu.epic píše: Jediné co budu muset výhledově řešit je zadní náprava.
Zdroje hluku mohou být (ty typické) 3.
1.) silentbloky stabilizátoru - 2x 390,- Kč/ks
2.) příčné ustavující tyče - uložení. Cena 1 tyče je cca 5.500,- (jen u Renaultu - nevím o žádné druhovýrobě)
3.) Uložení zadních tlumičů - cena podle toho, co budeš chtít.
Jak je patrné, žádné cenové drama se nekoná.
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Na 18"kách jsou koleje hodně znát. Ty 17"ky na to nejsou tolik citlivé.epic píše:No ale zatím mi tam nic netluče jenom cítím lehkou nestabilitu při průjezdu cesty s vyjetýma kolejema. Ale to přisuzuji částečně pneumatikám 245-45-18 to fakt na české cesty moc néni
Pokud to je ale hodně, nechal bych provést (opravdovou) kontrolu zadních tlumičů. Při snížené účinnosti má zadek větší tendenci ty koleje kopírovat.
To epic: Díky za jediné informace. Asi to nebude auto pro mne, jeden tady stojí v bazaru, došla jim aku a do auta se nemohou dostat a ani v Renaultu si s tím neví rady. A podle toho, co jsem zjišťoval jinde, když tady je to mrtvé, dávat auto do servisu kvůli výměně žárovky ve světlech, řešit každou blbost na diagnostice, a navíc v servisech, kde tomu ani nerozumí, to si fakt nemohu dovolit. Navíc dělat hned generálky náprav, to jsem neřešil na žádném mnohem starším autě s více km, zlatej citroen s hydraulikou. Takže to asi bude s luxusníma renaultama pořád stejné jako dřív. Díky všem.
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jestli se nemohou dostat do auta s vybitou baterkou, tak to jsou bambulove a ne profesionalove. Od toho je prece klicek, ktery se vytahne z klicenky... A ze si s tim nevedi rady v Renaultu? Tomu proste neverim - tohle vi i uklizecka...karel hb píše:To epic: Díky za jediné informace. Asi to nebude auto pro mne, jeden tady stojí v bazaru, došla jim aku a do auta se nemohou dostat a ani v Renaultu si s tím neví rady. A podle toho, co jsem zjišťoval jinde, když tady je to mrtvé, dávat auto do servisu kvůli výměně žárovky ve světlech, řešit každou blbost na diagnostice, a navíc v servisech, kde tomu ani nerozumí, to si fakt nemohu dovolit. Navíc dělat hned generálky náprav, to jsem neřešil na žádném mnohem starším autě s více km, zlatej citroen s hydraulikou. Takže to asi bude s luxusníma renaultama pořád stejné jako dřív. Díky všem.
Jinak s luxusnimi auty je to tak:
I luxusni auto muze byt levne jako ojete, ale servis a udrzba bude vzdy drahy.
Když budeš chtít jakýkoli luxusní auto, vždy si jeho provoz luxusně zaplatíš.. audi, mercedes, bmw... i renault není pozadu.. chceš li jen větší auto, kup si superba... tam ušetříš na dílech, ale taky jen minimum.
nehledě na to, že ten VS o kterej jsi měl zájem je za pár korun, takže by tě větší investice ani nemusela mrzet... chce to si nejdřív pořádně promyslet priority a ne jen to, že je to hezký auto s hezkou výbavou za relativně nízkou cenu. každej se totiž vidí v luxusním autě s vysokým obsahem a vysokou pořizovací cenou... prostě jenom machrovinka...
nehledě na to, že ten VS o kterej jsi měl zájem je za pár korun, takže by tě větší investice ani nemusela mrzet... chce to si nejdřív pořádně promyslet priority a ne jen to, že je to hezký auto s hezkou výbavou za relativně nízkou cenu. každej se totiž vidí v luxusním autě s vysokým obsahem a vysokou pořizovací cenou... prostě jenom machrovinka...
Renault VelSatis 3.0dCi Initiale 08/2002 - 215 000 km
Vážení přátelé, jsem rád, že se tu konečně trochu rozjela diskuze, i když pro mne o ničem. Snad vám tady trochu uniklo, že píšu, že mám XM ve stejné motorizaci s automatem a navíc už třetí, takže o těch luxusních autech a jejich servisu něco vím, a rozhodně nejde o žádnou machrovinku. Jen pro srovnání, na mém motoru se bohužel rozvody dělat musejí a celá tahle sranda mne vyšla na 25000kč po známosti, teď mne čeká střední část výfuku, která se nedělá v replice a stojí kolem 30000kč v originále a tak bych mohl pokračovat. Bohužel s VS to nemohu porovnat, protože jsem se na vašem foru zatím nic podstatného nedozvěděl, tedy mimo toho, že když si koupím luxusní auto, tak musím mít na servis. Naivně jsem si myslel, že je to tady jak na citroenech, kde to opravdu funguje a když tam někdo přijde s podobným dotazem, rozběhne se tam docela slušná dizkuze a spousta majitelů upozorní na problémy, klady a zápory vybraného vozu. Jde mi o to, že se tady bavíme o autě starém 6 let a s km do 100000, za pořizovací cenu nového hodně přes mega. Tak mne samo láká současná cena, ale taky je mi jasné, že tam bude zakopaný pes a proto sem píšu. A klidně se na mne zlobte, ale pokud je u vlajkové lodi v tomhle stádiu už třeba potřeba řešit komplet náprava, tak to asi není úplně v pořádku. Já co se týká citroenů, tak jsem kupoval většinou starší kousky s více km a řešil jsem jen provozní věci-brzdy,výfuk,rozvody, náplně atd. Je mi k prdu luxusní auto, když přijedu do Chorvatska a tam mi ti zahlásí chybu něčeho a jsem v pr...! Tak proto sem píšu a proto se ptám. Se servisem a s náklady na něj počítám, je mi jasné, že za auto tohoto typu nezaplatím jako za Škodu 120, ale 200000kč už je pro mne dost peněz a dalších 100000kč na servis opravdu nedám, to si za 300000kč koupím radši nové menší auto a budu jezdit bez starostí se zárukama a nebo si pořídím něco za 100000kč, třeba Safrana a za zbytek ho dovedu k dokonalosti. Ale znovu opakuji, proto píšu na tohle forum, abych se dozvěděl od lidí s konkrétní zkušeností, jak se k tomu postavit. A SUPERB? Díky, ale kdyby si znal můj názor na koncernová německá auta, vůbec by si ho nezmínil. To bych se asi nepídil po Renaultech, ale už bych řešil Audi A8 nebo něco podobného. Vždyť se v tom nedá jezdit, já rozhodně zůstanu u francouzů nebo půjdu do nějaké jiné pohodlné limuzíny, ale rozhodně ne němec. No a ještě poslední věc a tou je servis. Jak píšete, ve značkovejch je to problém, neb auto vidí moc málo a tak jsem čekal i odkazy na lidi,kteří to opravit umí a mohli by poradit, ale bohužel. Na foru citroenů tohle funguje a dokonce se tam lidi ptají, odkud je ten dotyčný, že případně zajedou s ním pro vybrané auto, pokud o něm nic neví a pomohou mu zdarma s koupí. Ale je fakt, že citroeňáci jsou trochu jinde než ostatní fandové, ověřil jsem si to už na více forech, myšleno bez urážky. Tak nějak nám docela záleží na nových členech a čím víc jich je, tím lépe. Omluva za delší příspěvek, ale snad je teď vše jasné.
Tak to opravdu nechci. Jen jsem se slušně zeptal na pár rad ohledně konkrétního vozu a na odpovědi jsem zareagoval ve snaze něco vysvětlit. Bohužel jsem asi špatně, pokud jsem chtěl info o renaultu, ale byl jsem zvyklý na trochu jiný přístup. Tak to klidně vše smažte a zapomeňte na to. Pokusím se to konzultovat někde jinde.epic píše:A nechceš ještě přispět na nákup jak na citroen fóru
Nejseš špatně pokud chceš info o renaultech, ale tvůj dotaz nebyl nijak specifikován, teda až na to jaký tam dát pneu. Jako v podstatě ti tu chlapi (možná i dámy?) odpověděli v to smyslu, že je to dobrá koupě a dobrý auto, jestli jsi chtěl něco víc slyšet, měl jsi se konkrétněji zeptat a ne se hned urazit. To, že je to auto, které časem potřebuje větší finanční injekci jsi se dozvěděl obratem také, páč se tu pořád podobný problém řeší kolem VS a Espace. prostě jsou to auta za vyšší cenu navíc pod jedním z nejdražších servisů v Evropě. Jestli tě to odradilo, nemusíš si tu plácat játra o tom, že citroeny jsou lepší. My co ty auta máme jsme s tím počítali a nikde si nestěžuju, že mě čeká repase náprav atd za x desítek tisíc...
Je to vlajková loď, která má příšerně nízkou cenu, ale když si projdeš fórum a články o motorech (dCi), zjistíš kde je zakopanej pes. Nehledě na to, že ti dnes "každej druhej" Čech řekne, že by si Francouze nekoupil a když tak Rencka určitě ne. A posledním problémem je ona extravagance tohoto vozu a vysoký obsah motoru, což Češi taky neradi vidí (z globálu). A pak cenu samozřejmě snižuje i fakt, že "je asi problém" s autem, které stojí nové 1,5 mega a jeté 200tis. To si člověk taky rozmyslí, když to vidí. Pokud to teda není ten známý typ, co si vzal půjčku 200 tis a snaží se za ní koupit nejvíc muziky a pak se nestačí v servisu divit cenám ND.
Takže jo, Vel Satis se klidně může stát autem který tě v Chorvatsku nechá ve štychu, když mu nevěnuješ patřičnou péči (viz články od MDN). Nebo se ti taky může stát, jako mě, že se budeš vozit v perfektním autě a nebudeš si ho moct vynachválit a na nějakej občasnej zádrhel (třeba v tom Chorvatsku) rychle zapomeneš a již během cesty zpět mu to odpustíš
Je to vlajková loď, která má příšerně nízkou cenu, ale když si projdeš fórum a články o motorech (dCi), zjistíš kde je zakopanej pes. Nehledě na to, že ti dnes "každej druhej" Čech řekne, že by si Francouze nekoupil a když tak Rencka určitě ne. A posledním problémem je ona extravagance tohoto vozu a vysoký obsah motoru, což Češi taky neradi vidí (z globálu). A pak cenu samozřejmě snižuje i fakt, že "je asi problém" s autem, které stojí nové 1,5 mega a jeté 200tis. To si člověk taky rozmyslí, když to vidí. Pokud to teda není ten známý typ, co si vzal půjčku 200 tis a snaží se za ní koupit nejvíc muziky a pak se nestačí v servisu divit cenám ND.
Takže jo, Vel Satis se klidně může stát autem který tě v Chorvatsku nechá ve štychu, když mu nevěnuješ patřičnou péči (viz články od MDN). Nebo se ti taky může stát, jako mě, že se budeš vozit v perfektním autě a nebudeš si ho moct vynachválit a na nějakej občasnej zádrhel (třeba v tom Chorvatsku) rychle zapomeneš a již během cesty zpět mu to odpustíš
Renault VelSatis 3.0dCi Initiale 08/2002 - 215 000 km
Ahoj, už jsem to chtěl uzavřít a nereagovat, ale ještě jednou to zkusím a vezmu to postupně na Tvůj příspěvek. Psal jsem, že o VS nic nevím a dozvěděl jsem se z výše uvedených příspěvků, že je to drahé auto s drahým servisem. Nenapadlo mne specifikovat kus po kuse celý vůz, když neznám jeho silné a slabé stránky. Myslel jsem si, že se ozve do diskuze majitel podobného vozu stylem-mám VS tři roky, koupil jsem ho s x km a za tu dobu jsem dělal to a to. Kamárád má to samé a měl tyhle problémy. Tak počítej s tím a tím, stálo to tolik a tolik a byl to takový a takový problém. Vyhni se této motorizaci, lepší je automat atd...Takhle jsem na to byl opravdu zvyklej a nevím, co je na tom tak těžkého pochopit. O servisní síti jsem se také dozvěděl, že je drahá, ale nic víc. Já si tu neplácám játra, že jsou citroeny lepší, jen jsem řekl, že na foru citroenů je to rozumnější. Předpokládám, že většina z vás, co ty auta máte, tak si je taky zakoupila až po větším bádání a zjištění co nejvíce informací a ne na základě toho, že jste se dozvěděli, že je to drahé extravagantní auto s drahým servisem.mišoun píše:Nejseš špatně pokud chceš info o renaultech, ale tvůj dotaz nebyl nijak specifikován, teda až na to jaký tam dát pneu. Jako v podstatě ti tu chlapi (možná i dámy?) odpověděli v to smyslu, že je to dobrá koupě a dobrý auto, jestli jsi chtěl něco víc slyšet, měl jsi se konkrétněji zeptat a ne se hned urazit. To, že je to auto, které časem potřebuje větší finanční injekci jsi se dozvěděl obratem také, páč se tu pořád podobný problém řeší kolem VS a Espace. prostě jsou to auta za vyšší cenu navíc pod jedním z nejdražších servisů v Evropě. Jestli tě to odradilo, nemusíš si tu plácat játra o tom, že citroeny jsou lepší. My co ty auta máme jsme s tím počítali a nikde si nestěžuju, že mě čeká repase náprav atd za x desítek tisíc...
Je to vlajková loď, která má příšerně nízkou cenu, ale když si projdeš fórum a články o motorech (dCi), zjistíš kde je zakopanej pes. Nehledě na to, že ti dnes "každej druhej" Čech řekne, že by si Francouze nekoupil a když tak Rencka určitě ne. A posledním problémem je ona extravagance tohoto vozu a vysoký obsah motoru, což Češi taky neradi vidí (z globálu). A pak cenu samozřejmě snižuje i fakt, že "je asi problém" s autem, které stojí nové 1,5 mega a jeté 200tis. To si člověk taky rozmyslí, když to vidí. Pokud to teda není ten známý typ, co si vzal půjčku 200 tis a snaží se za ní koupit nejvíc muziky a pak se nestačí v servisu divit cenám ND.
Takže jo, Vel Satis se klidně může stát autem který tě v Chorvatsku nechá ve štychu, když mu nevěnuješ patřičnou péči (viz články od MDN). Nebo se ti taky může stát, jako mě, že se budeš vozit v perfektním autě a nebudeš si ho moct vynachválit a na nějakej občasnej zádrhel (třeba v tom Chorvatsku) rychle zapomeneš a již během cesty zpět mu to odpustíš
Co se týká motoru, nafta mne nezajímá, dal jsem požadavek na motor 3,5 V6 benzín, takže potíže motoru 3,0 dci jdou mimo mne. S těma francouzema nevím, já konkrétně bych nejraději zase frantíka a pokud vím, tak Renault měl a myslím, že i stále má oproti Citroenu lepší renomé.Vysoký obsah motoru mne nevadí a kvůli těm rozdílům v ceně nového a ojetého a spoustě dalších věcí píšu sem do fora, abych zjistil, jak to je přímo od majitelů. A jestli si opravdu myslíš, že z těch předchozích příspěvků jsem se něco podstatného o VS dozvěděl, tak Tě musím zklamat. Možná jsem pomalejší než vy tady na foru, ale opravdu mi to nestačí na to, abych si udělal obrázek o tom, co je potřeba vědět před koupí auta. Rozhodně bych vás tu nezatěžoval zbytečně a prošel si starší příspěvky, ale s těch se opravdu nedozvím, jak je na tom auto třeba po 6 letech provozu, když jsou některé třeba tři roky zpět. A co se týká cen náhradních dílů, divit se ani nemůžu, když jsem se tu zatím žádné nedozvěděl, třeba na kolik vyjde běžný servis-oleje,filtry,svíčky a jaké jsou intervaly. Ale to jsem bral jako samozřejmost, že takto bude můj dotaz pochopen a trochu jsem narazil.
No a co se týká toho Chorvatska, nejde mi o to, že se auto vysype, to se může stát u každé značky a už jsem to jednou absolvoval. Mám strach z toho, že když se to stane, tak s tím nikdo nehne, neb to auto nikdo pořádně nezná. A zůstat někde trčet se třema malejma dětma je pro mne dost velký problém. Jak už jsem psal, u nás v servisu Renault jsou asi bambulové, ale nikoho jiného v okolí nemám a na autě jsem závislej, takže si nemohu dovolit ho odstavit či mít ho stále v servise. Ten, co stojí u nás v bazaru, je 2,0 T, r.v. 2004 a když se jim oním inkriminovaným klíčkem podařilo vniknout do vozu a vyměnit vymlácenou AKU za novou, tak jim to nejde rozchodit, protože VS prostě nekomunikuje. A ve výše uvedeném servisu Renault opět neví, co s tím, tak tam auto stojí bez hnutí už asi 3 měsíce. Tak snad pochopíš, že mne to jako laika odrazuje a snažím se dopídit, jak to teda je. Tak mne tady klidně ukamenujte, že jsem se urazil a podobně, ale opravdu jsem chtěl jen koupit auto a dozvědět se, o co se jedná. Tak se omlouvám, jestli jsem se tady někoho dotkl.
- DDT
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Karle, těžko ti radit.
To, že VS nekomunikuje znamená přesně co? Nic nedělá po zasunutí karty nebo nekomunikuje s diagnostikou?
Že si s tím neví rady nějaký bazar, tomu se nedivím - pak bych tipoval to, že nereaguje na kartu. Pochybuji, že nereaguje na diagnostiku - spíš bych řekl, že nikdo tu (renaultí - ne jinou) diagnostiku ani nezkusil připojit.
Nepíšeš, který Renault servis si s tím údajně neumí poradit - pokud bys to uvedl, asi bych jim zavolal a poptal se na konkrétní servisní úkon. To co tvrdíš je totiž krajně nepravděpodobné. Stejně tak jsem si byl téměř jistý, že se nikdo z bazaru nenamáhal zajít do Renaultu, aby se dozvěděl že od r. 2001 nemají nově vyráběné typy aut klíčovou dírku, raději tě lakovali, že si s tím servis neumí poradit. Že by to za 7 let servisní technik nezjistil je v podstatě nemožné.
Stejně tak je možné že se bazar nemohl do auta dostat, protože je z nějakého důvodu rozbitá karta, což oni považovali za vybitou baterku.... Pak mají události celkem logický sled....
Pokud o to auto stojíš, zajdi si do Renault servisu a přiveď si s sebou mechanika s diagnostikou. Pokud ale trváš na motoru 3,5 V6, tak je asi tato diskuse zbytečná a nevím, proč o tom hovoříš.
Nemám dlouhodobou zkušenost s motorem 3,5V6 v Satisu, mé postřehy pocházejí z tisícikilometrového testu, který ti o spolehlivosti mnoho nepoví. Ze zkušenosti jiných vím, že jak motor, tak i převodovka jsou spolehlivé a v rámci normy s nimi nejsou potíže.
Mám v rodině Satisy dva, oba dieselové. Najezdili jsme s nimi zatím kolem 80.000 km a s výjimkou jedné banální poruchy řešíme pouze údržbu - pravidelnou a nákladnou ... a rádi.
Díval jsi se už do "Zkušeností s... "?
Pokud bys chtěl porovnávat počet lidí s VS V6 3,5 a s XM V6, je to rozdíl v řádu, možná dvou řádů. To je primární důvod, proč se tady všichni neseběhnou a nezačnou halekat: Já mám V6 3,5.
Bylo by fajn, kdyby sis to uvědomil dřív, než začneš vykládat, jak je to na citroen fóru skvělé, protože tam je víc lidí s XM, na což jsi byl, jak píšeš, zvyklej.
VS je na našich silnicích stále raritní auto (XM už taky pomalu začíná být).
To, že VS nekomunikuje znamená přesně co? Nic nedělá po zasunutí karty nebo nekomunikuje s diagnostikou?
Že si s tím neví rady nějaký bazar, tomu se nedivím - pak bych tipoval to, že nereaguje na kartu. Pochybuji, že nereaguje na diagnostiku - spíš bych řekl, že nikdo tu (renaultí - ne jinou) diagnostiku ani nezkusil připojit.
Nepíšeš, který Renault servis si s tím údajně neumí poradit - pokud bys to uvedl, asi bych jim zavolal a poptal se na konkrétní servisní úkon. To co tvrdíš je totiž krajně nepravděpodobné. Stejně tak jsem si byl téměř jistý, že se nikdo z bazaru nenamáhal zajít do Renaultu, aby se dozvěděl že od r. 2001 nemají nově vyráběné typy aut klíčovou dírku, raději tě lakovali, že si s tím servis neumí poradit. Že by to za 7 let servisní technik nezjistil je v podstatě nemožné.
Stejně tak je možné že se bazar nemohl do auta dostat, protože je z nějakého důvodu rozbitá karta, což oni považovali za vybitou baterku.... Pak mají události celkem logický sled....
Pokud o to auto stojíš, zajdi si do Renault servisu a přiveď si s sebou mechanika s diagnostikou. Pokud ale trváš na motoru 3,5 V6, tak je asi tato diskuse zbytečná a nevím, proč o tom hovoříš.
Nemám dlouhodobou zkušenost s motorem 3,5V6 v Satisu, mé postřehy pocházejí z tisícikilometrového testu, který ti o spolehlivosti mnoho nepoví. Ze zkušenosti jiných vím, že jak motor, tak i převodovka jsou spolehlivé a v rámci normy s nimi nejsou potíže.
Mám v rodině Satisy dva, oba dieselové. Najezdili jsme s nimi zatím kolem 80.000 km a s výjimkou jedné banální poruchy řešíme pouze údržbu - pravidelnou a nákladnou ... a rádi.
Díval jsi se už do "Zkušeností s... "?
Pokud bys chtěl porovnávat počet lidí s VS V6 3,5 a s XM V6, je to rozdíl v řádu, možná dvou řádů. To je primární důvod, proč se tady všichni neseběhnou a nezačnou halekat: Já mám V6 3,5.
Bylo by fajn, kdyby sis to uvědomil dřív, než začneš vykládat, jak je to na citroen fóru skvělé, protože tam je víc lidí s XM, na což jsi byl, jak píšeš, zvyklej.
VS je na našich silnicích stále raritní auto (XM už taky pomalu začíná být).
Dobrá tedy, vidím teď co chceš vědět, skočil jsem před barák do auta pro servisku a pokusím se ti tady popsat co je potřeba a kdy vyměnit na 3,5V6. Ceny dílů u většiny netuším, páč jsem se setkal zatím jen s výměnou rozvodů a servisní prohlídkou.
Svíčky: 120 000km, stejně tak sekundární rozvody (nebo po 5 letech) - cena sady + řemene 10 000 bez práce a bez DPH, po 120ti taky brzdová kapalina a chladicí kapalina. Vzduchový filtr po 60 000 (cenu si z hlavy nepamatuju, ale počítám že se do 1000 vejdeš). Olej standartně 30 000. V rámci servisní prohlídky vyměníš rovnou i filtry a brzdový destičky, případně jednou za 60 000 kotouče, pokud bude třeba (pro náročnější uživatele). Cena servisky s kotoučema, rozvodama a prací mi vyskočila na 40 000Kč. V případě že neměníš rozvody a kotouče, dostaneš se určitě pod dvacet. Po 200 000 se mění řetěz, ale osobně mě tahle položka netrápí, protože mám najeto 120 000 a nejsem si jist, zda-li se dožiju (nebo auto) této výměny, takže cenu nevím.
Dál co bych ti mohl poradit ze zkušeností s dieselem (spíš s kastlí a interiérem, páč tě motor nezajímá) je, že sem tam blbne drobná elektronika, jedno zadní okénko se jednou za čas stáhne s přerušením činnosti, nesvítí mi podsvícení jednoho čudlu na dveřích řidiče (od Z okénka), sem tam zablbne parkovací senzor nebo se jednou za x měsíců nerozsvítí při nastartování displej navi nebo se automaticky nenastaví xenony. Jsou to "prkotiny", které při následujícím nastartování zmzí a rok se neobjeví, ale jsou tam. Prostě renaulťácká nemoc. Jinak auto co se pohodlí cestujících a řidiče vřele doporučuji, bezpečnost vozidla (i kvůli dětem) je cítit při každém nástupu do auta. Auto je (diesel) nesmírně tiché, řazení absolutně nepatrné (nahoru i dolu). jediné co bych vytknul je větší hlučnost 18tek kol.
Co se zkušeností servismanů s tímto autem týče, tak není na vysoké úrovni. Slyšel jsem několik případů, kdy majitel VS musel do servisu do Německa, páč mu to tady nebyli schopní opravit. Naštěstí to zatím není můj případ, ale jsem každým dnem připraven využít tuto variantu a zdokonaluju se v němčině:). Jednalo se snad o těsnění pod hlavou, ale stopro to nevím. Také sehnání jetých ND nebo druhovýroby je velmi obtížné. Třeba stěrače seženeš jen na netu za 1500,-, jinak v renaultu 2500. Jsou to ty drobnosti co se na každý auto dělaj v tisících, na VS bohužel ne. Zamrzí to hlavně v případě spotřebního zboží (u mě třeba tyčky řízení).
A poslední věc - s čím sem se potýkal v rámci užívání vozu. Po těch pěti, šesti letech se na autě podepisuje jeho váha a je časem potřeba vyměnit namáhané části náprav, v mém případě třeba silentbloky. Jinak čepy atd asi jako u jiných aut, nevím. A už mohu pomalu začít šetřit na tlumiče a jiný prvky, ale to spíš z vlastní iniciativy a oblibě v klidné jízdě než z nutnosti.
Takže asi tak.. K motorům si musíš přečít něco jinde, nebo ať ti odpoví majitel 3,5V6, v tomhle sloužit nemohu.
mišoun
Svíčky: 120 000km, stejně tak sekundární rozvody (nebo po 5 letech) - cena sady + řemene 10 000 bez práce a bez DPH, po 120ti taky brzdová kapalina a chladicí kapalina. Vzduchový filtr po 60 000 (cenu si z hlavy nepamatuju, ale počítám že se do 1000 vejdeš). Olej standartně 30 000. V rámci servisní prohlídky vyměníš rovnou i filtry a brzdový destičky, případně jednou za 60 000 kotouče, pokud bude třeba (pro náročnější uživatele). Cena servisky s kotoučema, rozvodama a prací mi vyskočila na 40 000Kč. V případě že neměníš rozvody a kotouče, dostaneš se určitě pod dvacet. Po 200 000 se mění řetěz, ale osobně mě tahle položka netrápí, protože mám najeto 120 000 a nejsem si jist, zda-li se dožiju (nebo auto) této výměny, takže cenu nevím.
Dál co bych ti mohl poradit ze zkušeností s dieselem (spíš s kastlí a interiérem, páč tě motor nezajímá) je, že sem tam blbne drobná elektronika, jedno zadní okénko se jednou za čas stáhne s přerušením činnosti, nesvítí mi podsvícení jednoho čudlu na dveřích řidiče (od Z okénka), sem tam zablbne parkovací senzor nebo se jednou za x měsíců nerozsvítí při nastartování displej navi nebo se automaticky nenastaví xenony. Jsou to "prkotiny", které při následujícím nastartování zmzí a rok se neobjeví, ale jsou tam. Prostě renaulťácká nemoc. Jinak auto co se pohodlí cestujících a řidiče vřele doporučuji, bezpečnost vozidla (i kvůli dětem) je cítit při každém nástupu do auta. Auto je (diesel) nesmírně tiché, řazení absolutně nepatrné (nahoru i dolu). jediné co bych vytknul je větší hlučnost 18tek kol.
Co se zkušeností servismanů s tímto autem týče, tak není na vysoké úrovni. Slyšel jsem několik případů, kdy majitel VS musel do servisu do Německa, páč mu to tady nebyli schopní opravit. Naštěstí to zatím není můj případ, ale jsem každým dnem připraven využít tuto variantu a zdokonaluju se v němčině:). Jednalo se snad o těsnění pod hlavou, ale stopro to nevím. Také sehnání jetých ND nebo druhovýroby je velmi obtížné. Třeba stěrače seženeš jen na netu za 1500,-, jinak v renaultu 2500. Jsou to ty drobnosti co se na každý auto dělaj v tisících, na VS bohužel ne. Zamrzí to hlavně v případě spotřebního zboží (u mě třeba tyčky řízení).
A poslední věc - s čím sem se potýkal v rámci užívání vozu. Po těch pěti, šesti letech se na autě podepisuje jeho váha a je časem potřeba vyměnit namáhané části náprav, v mém případě třeba silentbloky. Jinak čepy atd asi jako u jiných aut, nevím. A už mohu pomalu začít šetřit na tlumiče a jiný prvky, ale to spíš z vlastní iniciativy a oblibě v klidné jízdě než z nutnosti.
Takže asi tak.. K motorům si musíš přečít něco jinde, nebo ať ti odpoví majitel 3,5V6, v tomhle sloužit nemohu.
mišoun
Renault VelSatis 3.0dCi Initiale 08/2002 - 215 000 km
Ahoj kluci, moc díky, to už je úplně jiná řeč. Já spíš čekal, že už mne pošlete někam.
To DDT:Co se týká toho VS u nás, tak je to v Havlíčkově Brodě a o tento kousek zájem nemám, dal jsem ho sem pouze jako konkrétní případ. Situace je taková, že to auto měl doktor, najel na něm asi 60000km, kupoval ho ve výše uvedeném Renaultu a dal jej protihodnotou zpět. No a VS stál asi rok přímo v tomto Renaultu jako ojetý vůz. Protože ale o něj nebyl zájem a pro mne byl finančně nedostupný-stále chtějí 340000kč, přesunuli ho z Renaultu do bazaru, který je asi 50m vedle nich. Já se tam byl podívat poprvé asi před 3 týdny a to mi bazarista řekl, že se do něj nemohou dostat, protože je vybitá aku. Jinak tento kousek dírku na klíček má, je pod tou krytkou na klice. Pochopil jsem, že píšeš, že od roku 2001 by už tam dirka být neměla. Potom jsem tam byl asi před 3 dny a to tam byl jiný bazarista a ten mi řekl, že do auta se už dostanou, ale že vyměnili aku a auto s nima nekomunikuje a že si s tím neví rady ani v Renaultu. A že je to škoda, protože už se na to ptalo víc lidí. Já nevím, jestli je ten VS teď jejich a nebo patří stále Renaultu, ale v obou případech by byli proti sobě, aby to neřešili. To jsou komplet info, které mám a víc jsem to nepitval, neb o toto konkrétní auto zájem nemám.
Zkušenost s... jsem poctivě prošel, ale spíš se tam řešil naftový motor a nebo bylo vše staršího data.
S tím forem Ti dávám za pravdu, VS je opravdu méně než XM, ale trochu mi vadilo, že jsem vypadal jako blb, který chce za málo peněz hodně muziky a machrovat, to rozhodně není můj případ. Na citroen foru je to opravdu skvělé v tom smyslu, že dostaneš většinou konkrétní informace a ne obecné úvahy o věcech známých, tak jsem to myslel.
To mišoun: Bomba, moc díky, to je přesně to, co jsem potřeboval vědět a dodatečně se omlouvám, jestli to nebylo z toho prvního příspěvku patrné. Motor už jsem zjišťoval,že je dobrej, jen nemám moc dobrou zkušenost z francouzskejma automatama, i když v XM je vlastně německá skříň, tak mne to zajímalo. Ty drobnosti s elektrikou jsou v pohodě, pokud to odezní po dalším startu,není to problém. Spíš jsem měl strach z neřešitelných závad, se kterýma se nedá jezdit. Jinak že je auto pohodlné a bezpečné vím, proto o něj mám zájem. Hlavně to bezpečí je důležité, dělám výjezdového hasiče v Brně, tak vím, o čem mluvím. Tak ještě jednou dík za snahu, moc mi to pomůže.
To DDT:Co se týká toho VS u nás, tak je to v Havlíčkově Brodě a o tento kousek zájem nemám, dal jsem ho sem pouze jako konkrétní případ. Situace je taková, že to auto měl doktor, najel na něm asi 60000km, kupoval ho ve výše uvedeném Renaultu a dal jej protihodnotou zpět. No a VS stál asi rok přímo v tomto Renaultu jako ojetý vůz. Protože ale o něj nebyl zájem a pro mne byl finančně nedostupný-stále chtějí 340000kč, přesunuli ho z Renaultu do bazaru, který je asi 50m vedle nich. Já se tam byl podívat poprvé asi před 3 týdny a to mi bazarista řekl, že se do něj nemohou dostat, protože je vybitá aku. Jinak tento kousek dírku na klíček má, je pod tou krytkou na klice. Pochopil jsem, že píšeš, že od roku 2001 by už tam dirka být neměla. Potom jsem tam byl asi před 3 dny a to tam byl jiný bazarista a ten mi řekl, že do auta se už dostanou, ale že vyměnili aku a auto s nima nekomunikuje a že si s tím neví rady ani v Renaultu. A že je to škoda, protože už se na to ptalo víc lidí. Já nevím, jestli je ten VS teď jejich a nebo patří stále Renaultu, ale v obou případech by byli proti sobě, aby to neřešili. To jsou komplet info, které mám a víc jsem to nepitval, neb o toto konkrétní auto zájem nemám.
Zkušenost s... jsem poctivě prošel, ale spíš se tam řešil naftový motor a nebo bylo vše staršího data.
S tím forem Ti dávám za pravdu, VS je opravdu méně než XM, ale trochu mi vadilo, že jsem vypadal jako blb, který chce za málo peněz hodně muziky a machrovat, to rozhodně není můj případ. Na citroen foru je to opravdu skvělé v tom smyslu, že dostaneš většinou konkrétní informace a ne obecné úvahy o věcech známých, tak jsem to myslel.
To mišoun: Bomba, moc díky, to je přesně to, co jsem potřeboval vědět a dodatečně se omlouvám, jestli to nebylo z toho prvního příspěvku patrné. Motor už jsem zjišťoval,že je dobrej, jen nemám moc dobrou zkušenost z francouzskejma automatama, i když v XM je vlastně německá skříň, tak mne to zajímalo. Ty drobnosti s elektrikou jsou v pohodě, pokud to odezní po dalším startu,není to problém. Spíš jsem měl strach z neřešitelných závad, se kterýma se nedá jezdit. Jinak že je auto pohodlné a bezpečné vím, proto o něj mám zájem. Hlavně to bezpečí je důležité, dělám výjezdového hasiče v Brně, tak vím, o čem mluvím. Tak ještě jednou dík za snahu, moc mi to pomůže.
Ahoj, uvažuju, že vyměním svou 607 2.2i za VS 3.5i nebo zase novější 607. Už jsem tu pročetl snad všechny info ohledně VS, ale stále zůstává pár nejasností.
Mám vyhlídlé 2 kusy. Oba jsou 2003, jeden má 160tkm, druhý 220tkm (ale s novou převodovkou). Ten druhý je dokonce inzerovaný zde na fóru. Jak jsem pochopil, VS má rozvodový řetěz. Ten se má někdy měnit/kolik stojí?
Dále bych si potřeboval udělat představu, kolik stojí výměna oleje v převodovce.
Máte nějaký tip na servis Renault v Čechách, kde mají rozumné ceny? Např. s 607 jezdím na servis z Prahy do Klatov, protože v Praze jsou ceny práce a diag. o 100 - 200 % vyšší
Ideální by bylo, kdyby uměl někdo porovnat náklady na servis P607 a R.VS. To je totiž asi ta poslední překážka, kvůli které váhám. Nerad bych se totiž nahrnul do něčeho, o čem bych později zjistil, že je nad moje síly. Když ten interiér VS je tak pěknej a k tomu ta bezpečnost, V6 v automatu........ Škoda, že to nedali do exteriéru 607, protože abych byl upřímný, VS se mi zvenku až tak nelíbí, nicméně nic není dokonalé a klady převažují.
Díky za info, snad zkousnete, že koukám po VS bez toho, abych měl miliony na účtu, ale teprv studuji a kariéru buduji Proto musím taky přemýšlet, jestli to už utáhnu, nebo ještě ne. O 607 mi taky všichni říkali, že mě sežere a že to bude pořád v servisu a že se nedoplatím a ehjle. Pohoda. To musím taky zaklepat
Mám vyhlídlé 2 kusy. Oba jsou 2003, jeden má 160tkm, druhý 220tkm (ale s novou převodovkou). Ten druhý je dokonce inzerovaný zde na fóru. Jak jsem pochopil, VS má rozvodový řetěz. Ten se má někdy měnit/kolik stojí?
Dále bych si potřeboval udělat představu, kolik stojí výměna oleje v převodovce.
Máte nějaký tip na servis Renault v Čechách, kde mají rozumné ceny? Např. s 607 jezdím na servis z Prahy do Klatov, protože v Praze jsou ceny práce a diag. o 100 - 200 % vyšší
Ideální by bylo, kdyby uměl někdo porovnat náklady na servis P607 a R.VS. To je totiž asi ta poslední překážka, kvůli které váhám. Nerad bych se totiž nahrnul do něčeho, o čem bych později zjistil, že je nad moje síly. Když ten interiér VS je tak pěknej a k tomu ta bezpečnost, V6 v automatu........ Škoda, že to nedali do exteriéru 607, protože abych byl upřímný, VS se mi zvenku až tak nelíbí, nicméně nic není dokonalé a klady převažují.
Díky za info, snad zkousnete, že koukám po VS bez toho, abych měl miliony na účtu, ale teprv studuji a kariéru buduji Proto musím taky přemýšlet, jestli to už utáhnu, nebo ještě ne. O 607 mi taky všichni říkali, že mě sežere a že to bude pořád v servisu a že se nedoplatím a ehjle. Pohoda. To musím taky zaklepat
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů