Koupě VS 3,5 V6
Moderátor: Moderators General
Díky za odpověď. Samozřejmě, že čím lepší výbava, tím budu radši, nicméně (ojetých) VS je na trhu málo, a tak si nemůžu moc vybírat. Kožené sedačky v el. jsou základ, bez toho VS nechci. Ale primární je technický stav.
Spotřebu neřeším, i s oktávkou 1.6i 74kW jsem jezdil za 14 Když to tak vezmu, tak 607 2.2i je moje nejúspornější auto (předtím OI 1.6i, Sonata 2.0i). Už má trochu výkon, a tak se nemusí pořád točit k červeným otáčkám... a pak i míň žere Posledních 10.000km s ní mám 9.9. Kdybych to na 1000km nepůjčil přítelkyni, měl bych 10.2.
Zdravím šťastné majitele super vozů
Spotřebu neřeším, i s oktávkou 1.6i 74kW jsem jezdil za 14 Když to tak vezmu, tak 607 2.2i je moje nejúspornější auto (předtím OI 1.6i, Sonata 2.0i). Už má trochu výkon, a tak se nemusí pořád točit k červeným otáčkám... a pak i míň žere Posledních 10.000km s ní mám 9.9. Kdybych to na 1000km nepůjčil přítelkyni, měl bych 10.2.
Zdravím šťastné majitele super vozů
-
- Starting member
- Příspěvky: 14
- Registrován: sob čer 16, 2007 11:28
Vel Satis 3.5V6 Initiale
Zdravím, asi s křížkem po funuse ale přeci: jestli někdo shání VS tak jedna krásná tmavě zelená tři a půlka ve výbavé Initiale v hnědé kůži je k mání v Prostějově, autobazar PS car. Je to můj bejvalej mazlík, koupil jsem ho před necelými třemi roky za víc jak 300k v bazaru ve Zlíně, nový byl prodaný v Renaultu Kroměříž (tuším Kromexim), bouraný nebyl, servisovaný tamtéž, bohužel bez servisky-majiteli vykradli auto a mj. vzali i kompletní futrál s návodama atd., vše jsem si při koupi ověřoval. Najeto tehdy skutečných 130tkm, nyní tuším 160tkm. Měl jsem ho asi 3/4 roku, naprosto bez problémů, žádná závada. Poté jsem ho nechal-nyní už bývalému-tchánovi který ho nyní prodává, přeci jen ho měl ode mě a vše spojené se mnou je najednou fuj. Je tam cena kolem 130ti k, asi bude mít za posledních 15tkm zanedbanou údržbu ale můžu jen doporučit, a myslím že by i slevili.
-
- Starting member
- Příspěvky: 23
- Registrován: sob bře 04, 2006 19:49
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Na co si dát pozor při koupi Satise
Ahoj, jedu si konečně koupit novou hračku - Satis 3.5 2006. Prosím o radu, na co si dát při koupi pozor. Díky
R 25 gtx 85; R 25 GTX 87, SAFRANE 2.5 97, Vel Satis 3.5 Ph II 05 +
Megane coupe 1.6 2011
Megane coupe 1.6 2011
Vel Satis od r.v. 2005
Ahoj,
nevíte někdo jestli došlo na Velsatisu 3,5 benzin od r. 2005 k nějakým vylepšením, zajímá mě spíše kvalita určitých dílů, díly kolem nápravy apod, jestli jsou u novějších modelů vychytané třeba nějaké nedostatky, které měly první modely, nebo jde pouze o facelit? Uvažuji o koupi ale chtěl bych ho od r. 2005?
nevíte někdo jestli došlo na Velsatisu 3,5 benzin od r. 2005 k nějakým vylepšením, zajímá mě spíše kvalita určitých dílů, díly kolem nápravy apod, jestli jsou u novějších modelů vychytané třeba nějaké nedostatky, které měly první modely, nebo jde pouze o facelit? Uvažuji o koupi ale chtěl bych ho od r. 2005?
-
- Starting member
- Příspěvky: 23
- Registrován: sob bře 04, 2006 19:49
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Vel Satis
Pokud vím, tak je tam trochu snížen výkon motoru - ze 177 na 171. Jak je na tom zadní náprava nevím, ale přední náprava a brzdy by podle prodejců autodílu měly být beze změn. Doporučuji kontrolu např na e-shopu autokelly. To co je zjevné na první pohled je jiná palubka - ve světlém provedení nádherná, navigace s DVDs joystickem, MP3, jiné uložení startovací karty... nic víc mě teď nenapadá. No a samozřejmě předek vozu a koncovky výfuku na zadku
R 25 gtx 85; R 25 GTX 87, SAFRANE 2.5 97, Vel Satis 3.5 Ph II 05 +
Megane coupe 1.6 2011
Megane coupe 1.6 2011
Re: Koupě VS 3,5 V6
Zdravim vás chlapy, jsem tu novy a potreboval bych radu ohledne koupe satise 2,2 Dci r.v 2003. Timto autem jsem ohromen, a zajimalo by me na co si mam dat pozor pri koupi tohoto krasavce. Moc dekuji
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
osobne bych si daval bycha na jakykoliv klepavy zvuk puvodne jsem zacinal s tim ze mam v haji gumy stabilizacni tyce na zadni naparve, pokracoal jsem stabilizacnima tyckama na zadni naprave, ted me cekaj cepy na predku a porad si myslim ze to uplne nebdue vyreseny ...
dal asi co se motoru tyka tak tam bacha na to jak se tvari prodavajici k servisini historii, kdyz ti bude tvrdit ze byl servisovanej jen v originale tak vezmi vin a nech si to u renaultu overit ...
dalsi vec bych ozkousel vsechny stahovacky oken, pokud planujes el. sedacky tak ty, navi, cd prehravac, resp cd menic, pripadne stresni okno, nic z techhle srand neni na VS laciny
u motoru jeste zkus nastartovat a nechat na volnobeh chvili, jestli se bude trepat cely auto tak je nekde chyba, a v neposledni rade bacha na spojku, dost jsem potkaval za satisama privesy nebo karavany
a pokud na aute z roku 02 bude najezd 80 000km apod tak badat a badat proc tomu tak je
dal asi co se motoru tyka tak tam bacha na to jak se tvari prodavajici k servisini historii, kdyz ti bude tvrdit ze byl servisovanej jen v originale tak vezmi vin a nech si to u renaultu overit ...
dalsi vec bych ozkousel vsechny stahovacky oken, pokud planujes el. sedacky tak ty, navi, cd prehravac, resp cd menic, pripadne stresni okno, nic z techhle srand neni na VS laciny
u motoru jeste zkus nastartovat a nechat na volnobeh chvili, jestli se bude trepat cely auto tak je nekde chyba, a v neposledni rade bacha na spojku, dost jsem potkaval za satisama privesy nebo karavany
a pokud na aute z roku 02 bude najezd 80 000km apod tak badat a badat proc tomu tak je
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::S3m8a píše:osobne bych si daval bycha na jakykoliv klepavy zvuk puvodne jsem zacinal s tim ze mam v haji gumy stabilizacni tyce na zadni naparve, pokracoal jsem stabilizacnima tyckama na zadni naprave, ted me cekaj cepy na predku a porad si myslim ze to uplne nebdue vyreseny ...
dal asi co se motoru tyka tak tam bacha na to jak se tvari prodavajici k servisini historii, kdyz ti bude tvrdit ze byl servisovanej jen v originale tak vezmi vin a nech si to u renaultu overit ...
dalsi vec bych ozkousel vsechny stahovacky oken, pokud planujes el. sedacky tak ty, navi, cd prehravac, resp cd menic, pripadne stresni okno, nic z techhle srand neni na VS laciny
u motoru jeste zkus nastartovat a nechat na volnobeh chvili, jestli se bude trepat cely auto tak je nekde chyba, a v neposledni rade bacha na spojku, dost jsem potkaval za satisama privesy nebo karavany
a pokud na aute z roku 02 bude najezd 80 000km apod tak badat a badat proc tomu tak je
Super, dík za info. Už jsem ho byl okouknout a tento satis je 2003 a ma nějakých 135000km čož se mi zdá celkem málo. Je to dovoz ze Švýcarska, serviska a prý to do Čr přijelo po ose. Nejlepší by bylo kdyby se mnou jel nejaký servisák přímo od Renaultu co? Toto auto je pořádný kočár a nerad bych při první prohlídce do něj nasypal mraky peněz, je jasné že mě to něco bude stát, rozvody atd...
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
hele ja za 6500,- udelal rozvody i s praci (nedelal jsem teda klinak) takze kdyz nebudes brat vsechno u renaultu tak je to v pohode
popravde je spoustat techniku kteri se s VS potkali jen na obrazku i u renaultu v servise, takze lepsi spis nejakyho znamyho, ale byt tebou tak si opisu vin a zkusim hledat tu servisni historii u renaultu nevim jestli to budou chtit zapltit ale asi jo ale i tak to stoji za to si myslim
takze jestli mas tak nekoho znamyho kterej opravuje ranutly by mohlo stacit podle me ... jeste si dej bacha aby neco cokoliv neproblikavalo na pristrojovce nebo displayi
jinak vin je pred ridicem z venku na celnim skle
popravde je spoustat techniku kteri se s VS potkali jen na obrazku i u renaultu v servise, takze lepsi spis nejakyho znamyho, ale byt tebou tak si opisu vin a zkusim hledat tu servisni historii u renaultu nevim jestli to budou chtit zapltit ale asi jo ale i tak to stoji za to si myslim
takze jestli mas tak nekoho znamyho kterej opravuje ranutly by mohlo stacit podle me ... jeste si dej bacha aby neco cokoliv neproblikavalo na pristrojovce nebo displayi
jinak vin je pred ridicem z venku na celnim skle
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
tak vec cislo jedna:
koukni proc ma sundane plato kufru z tech snurek jestli nema ulomene uchyty pokud ano nove stoji tusim pres 3000,-
zkus jak fungue mechanismus sedadel a rucni brzda - tu jen povytahnes k sobe (nalevo pod volnatem) a kdyz se rozjizdis tak se odbrzdi sama
podle hlavice radici paky ma auto tak o 100 000 vic
ja kupoval satise s 235 000 a ta radicka vypadala presne takhle - na 135000 si myslim ze bys to takhle neznicil
co se tyka displeje prijde mi ze je nejakej zvlastni ale muze to byt jiny typ - zkus ho zkontrolovat pri zapnuti karty
karta musi mit dve polohy - po castecnem zasunuti se aktivuje audio a ostatni drobna elektronika jako okna
dal vyzkousej tu eletriku sklapeni zrcatek
v tuhle chvili me nic dalsiho nenapada
koukni proc ma sundane plato kufru z tech snurek jestli nema ulomene uchyty pokud ano nove stoji tusim pres 3000,-
zkus jak fungue mechanismus sedadel a rucni brzda - tu jen povytahnes k sobe (nalevo pod volnatem) a kdyz se rozjizdis tak se odbrzdi sama
podle hlavice radici paky ma auto tak o 100 000 vic
ja kupoval satise s 235 000 a ta radicka vypadala presne takhle - na 135000 si myslim ze bys to takhle neznicil
co se tyka displeje prijde mi ze je nejakej zvlastni ale muze to byt jiny typ - zkus ho zkontrolovat pri zapnuti karty
karta musi mit dve polohy - po castecnem zasunuti se aktivuje audio a ostatni drobna elektronika jako okna
dal vyzkousej tu eletriku sklapeni zrcatek
v tuhle chvili me nic dalsiho nenapada
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
jasne neni za co - kdyztak se mi pripomen kouknu ti co stoji nove to plato nebo jestli to mas kousek do trebice nebo mivas cestu tak ti umim plato sehnat za pomerne lacino ale nevim jiste jesli ma borec roletku vzadu nebo ne
kazdopadne pozor teda i na ty napravy a ostatni veci fakt si myslim ze je stocenej
vin by ti to mel potvrdit
kazdopadne pozor teda i na ty napravy a ostatni veci fakt si myslim ze je stocenej
vin by ti to mel potvrdit
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Podle mě je z Německa.Hlavně taky vyzkoušej,zda fungujou všechny el. části sedaček,Alespoň vizuelně zkontroluj sílu kotoučů a destiček.Důležité je taky,aby to mělo alespoń 2 funkční karty k vozu.Bouranej podle mě nebyl,ale km jsou jistě utočený,jako ostatně u většiny aut dovezených do CZ.Záleží ale v jaké kondici je motor a převody.tak šťasnou volbu.
Before:R4CV;R5TSphI,phII;R5AlpineTurbo;R16TL,TS,TX;R8;R11TX;R20TS,TXaut.;R21TX;R25TXphII;Safrane2.2.Si/LPG;Safrane2.5/20V/LPG, Vel Satis 2.0T
Now: Espace V 1.6dci 160ps Initiale + Clio 1.2 LPG + Dauphine
Now: Espace V 1.6dci 160ps Initiale + Clio 1.2 LPG + Dauphine
Každej řeší ceny náhradních dílu a bojí se nákladnosti oprav ,ale mě příjdou uplně stejný jako u jiných aut. Myslim spotřební materiál jako čepy kotouče filtry a tak ceny jsou skoro stejný jako u Laguny Scenicu nebo Espace. Vzduchový filtr 224 olejový 165 Kotouč 1600 stěrače 1500 čep ramene 600 rameno 2000.
Jako ten strašil ze začátku s tím Citroenem XM že středový díl výfuku stojí 30 tis kč.Když není tak koupim za 10 tis celý auto a ten výfuk si z něj vemu.Nebo mi ho nějákej polák co ve stodole vaří výfuky za 10 tis vyrobí.
Vždyt kupujeme stará auta a málo kdo je dává do Renault servisu(což je nesmysl)každý zná nějákého garážníka,kterej má ruzné slevy.Já nakupuji na kamaráda v Auto Kelly a tam mám 30%slevu na vše.
Při koupi mě taky každej zrazoval z Espace IV že se nedoplatim.
Nov
Jako ten strašil ze začátku s tím Citroenem XM že středový díl výfuku stojí 30 tis kč.Když není tak koupim za 10 tis celý auto a ten výfuk si z něj vemu.Nebo mi ho nějákej polák co ve stodole vaří výfuky za 10 tis vyrobí.
Vždyt kupujeme stará auta a málo kdo je dává do Renault servisu(což je nesmysl)každý zná nějákého garážníka,kterej má ruzné slevy.Já nakupuji na kamaráda v Auto Kelly a tam mám 30%slevu na vše.
Při koupi mě taky každej zrazoval z Espace IV že se nedoplatim.
Nov
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
hele me kazdej taky rikal ze se ze satise po*eru, zatim jsem mel bobka pouze kdyz mi fouklo to tesneni pod hlavou, protoze jsem se bal i o hlavu, ale jinak v poho, jen ty kotouce nevim kde sehnat za 1600,- ted potrebuju na zadek ...
kazdopadne jak rikam jsou taci, kteri proste nemaj ty moznosti nebo nevi kde hledat a pka je pro ne nejjednodussi original servis kde veri tomu ze to auto - byt stary dostane co potrebuje od odborniku - takovych jich mam par v okoli... ja jsem ta "mlada generace" a hledam a hledam na netu co jde
jinak k tem garaznikum, je otazka jestli je to dobry znamy a da ti to za cenu za kterou to koupil nebo jak v klasika servisu za cenikovou cenu pro "normalni belochy"
ale co se tyce cen spotrebaku tak tam vazne takovy rozdily nejsou
kazdopadne jak rikam jsou taci, kteri proste nemaj ty moznosti nebo nevi kde hledat a pka je pro ne nejjednodussi original servis kde veri tomu ze to auto - byt stary dostane co potrebuje od odborniku - takovych jich mam par v okoli... ja jsem ta "mlada generace" a hledam a hledam na netu co jde
jinak k tem garaznikum, je otazka jestli je to dobry znamy a da ti to za cenu za kterou to koupil nebo jak v klasika servisu za cenikovou cenu pro "normalni belochy"
ale co se tyce cen spotrebaku tak tam vazne takovy rozdily nejsou
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
muzu vedet kde jsi bral ty kotouce? - ja mam desticky doma boschacky uz delsi dobu mel jsem je tenkrat v akci predek + zadek bosch za 2500,- ale zadek jsem zatim nemenil protoze tam jsem zjistil po sundani kola (tenkrat jeste plechace) ze bude potreba i kotouc:)Plzeňák píše:Teď jsem měnil zadní kotouče (2008kč s dph) a destičky(1700kč).
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Z internetu: e-cat.Pozor jsou bez ložisek(nutno přelisovat) a ohlídej si velokost děr na šrouby kola.Já je měl malý.
Before:R4CV;R5TSphI,phII;R5AlpineTurbo;R16TL,TS,TX;R8;R11TX;R20TS,TXaut.;R21TX;R25TXphII;Safrane2.2.Si/LPG;Safrane2.5/20V/LPG, Vel Satis 2.0T
Now: Espace V 1.6dci 160ps Initiale + Clio 1.2 LPG + Dauphine
Now: Espace V 1.6dci 160ps Initiale + Clio 1.2 LPG + Dauphine
To
To Radim
Haló vy tu co chcete koupit toho Satise
Prodávám Velsatise 2,2 s automatickou převodovkou, rv 2003, výbava privilefg . Auto bylo dovezeno jako půlroční předváděčka. Jezdilo a bylo servisováno ve firme Ranault Linhart Borek. Já ho koupil se 120tk (po starším, velmi seriözním právníkovi a realitním makléři, co se o to staral líp než o manželku), a za rok dojel na 178tkm. Teď prodávám, je na Sauto je to ten aktuálně za 138000 s SPZ 1C4 7020. Není stočenej, pár chyb má, ale není to past jako ostatní zaručené dovozy. Pokud budete chtít, zavolejte mi na 725 665 552
Haló vy tu co chcete koupit toho Satise
Prodávám Velsatise 2,2 s automatickou převodovkou, rv 2003, výbava privilefg . Auto bylo dovezeno jako půlroční předváděčka. Jezdilo a bylo servisováno ve firme Ranault Linhart Borek. Já ho koupil se 120tk (po starším, velmi seriözním právníkovi a realitním makléři, co se o to staral líp než o manželku), a za rok dojel na 178tkm. Teď prodávám, je na Sauto je to ten aktuálně za 138000 s SPZ 1C4 7020. Není stočenej, pár chyb má, ale není to past jako ostatní zaručené dovozy. Pokud budete chtít, zavolejte mi na 725 665 552
Já jsem měnil jak přední, tak i zadní kotouče a desky.
U zadních kotoučů opravdu pozor - já kupoval Feroda bez ložisek a přelisovával je, ale přes veškerou snahu jsem se nedopídil toho, co jsem zjistil, až při nandavání kol zpět.......a sice to, že originál má díry na šrouby M14 a koupená Feroda M12.......tak jsem si cvičně šel koupit ještě 10 šroubů M12, protože šroub M14 do díry M12 prostě nedostanete
U zadních kotoučů opravdu pozor - já kupoval Feroda bez ložisek a přelisovával je, ale přes veškerou snahu jsem se nedopídil toho, co jsem zjistil, až při nandavání kol zpět.......a sice to, že originál má díry na šrouby M14 a koupená Feroda M12.......tak jsem si cvičně šel koupit ještě 10 šroubů M12, protože šroub M14 do díry M12 prostě nedostanete
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
tak ja mel komplet lozisko s kotoucem za 2075/ks ATE srouby M12, kotouc koupen spravne hned na poprve
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů