Koupě VS 3,5 V6

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

epic
Junior member
Příspěvky: 225
Registrován: stř čer 04, 2008 07:33
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od epic » pon zář 14, 2009 12:57

Ano je to správná volba ale pokud 3.5 tak ve verzi initiale-můj názor :lol:
Pokud ti nevadí že spotreba bude cca o 2 litry větší než u peugeota tak je vše v pořádku :idea:
Volvo S80 2.4i 20v
Vel Satis 2.2dci initiale 2006-na díly
Vaneo 1.7cdi

shwaara
Starting member
Příspěvky: 8
Registrován: ned zář 13, 2009 23:51

Příspěvek od shwaara » pon zář 14, 2009 13:46

Díky za odpověď. Samozřejmě, že čím lepší výbava, tím budu radši, nicméně (ojetých) VS je na trhu málo, a tak si nemůžu moc vybírat. Kožené sedačky v el. jsou základ, bez toho VS nechci. Ale primární je technický stav.
Spotřebu neřeším, i s oktávkou 1.6i 74kW jsem jezdil za 14 :-) Když to tak vezmu, tak 607 2.2i je moje nejúspornější auto (předtím OI 1.6i, Sonata 2.0i). Už má trochu výkon, a tak se nemusí pořád točit k červeným otáčkám... a pak i míň žere :) Posledních 10.000km s ní mám 9.9. Kdybych to na 1000km nepůjčil přítelkyni, měl bych 10.2.
Zdravím šťastné majitele super vozů :wink:

tomaskrtek
Starting member
Příspěvky: 14
Registrován: sob čer 16, 2007 11:28

Vel Satis 3.5V6 Initiale

Příspěvek od tomaskrtek » ned led 31, 2010 19:47

Zdravím, asi s křížkem po funuse ale přeci: jestli někdo shání VS tak jedna krásná tmavě zelená tři a půlka ve výbavé Initiale v hnědé kůži je k mání v Prostějově, autobazar PS car. Je to můj bejvalej mazlík, koupil jsem ho před necelými třemi roky za víc jak 300k v bazaru ve Zlíně, nový byl prodaný v Renaultu Kroměříž (tuším Kromexim), bouraný nebyl, servisovaný tamtéž, bohužel bez servisky-majiteli vykradli auto a mj. vzali i kompletní futrál s návodama atd., vše jsem si při koupi ověřoval. Najeto tehdy skutečných 130tkm, nyní tuším 160tkm. Měl jsem ho asi 3/4 roku, naprosto bez problémů, žádná závada. Poté jsem ho nechal-nyní už bývalému-tchánovi který ho nyní prodává, přeci jen ho měl ode mě a vše spojené se mnou je najednou fuj. Je tam cena kolem 130ti k, asi bude mít za posledních 15tkm zanedbanou údržbu ale můžu jen doporučit, a myslím že by i slevili.

jirkaw
Starting member
Příspěvky: 23
Registrován: sob bře 04, 2006 19:49
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Na co si dát pozor při koupi Satise

Příspěvek od jirkaw » ned úno 28, 2010 01:48

Ahoj, jedu si konečně koupit novou hračku - Satis 3.5 2006. Prosím o radu, na co si dát při koupi pozor. Díky
R 25 gtx 85; R 25 GTX 87, SAFRANE 2.5 97, Vel Satis 3.5 Ph II 05 +
Megane coupe 1.6 2011

mx77
Starting member
Příspěvky: 10
Registrován: pon bře 08, 2010 19:52

Vel Satis od r.v. 2005

Příspěvek od mx77 » sob čer 05, 2010 21:04

Ahoj,
nevíte někdo jestli došlo na Velsatisu 3,5 benzin od r. 2005 k nějakým vylepšením, zajímá mě spíše kvalita určitých dílů, díly kolem nápravy apod, jestli jsou u novějších modelů vychytané třeba nějaké nedostatky, které měly první modely, nebo jde pouze o facelit? Uvažuji o koupi ale chtěl bych ho od r. 2005?

jirkaw
Starting member
Příspěvky: 23
Registrován: sob bře 04, 2006 19:49
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Vel Satis

Příspěvek od jirkaw » čtv čer 17, 2010 22:48

Pokud vím, tak je tam trochu snížen výkon motoru - ze 177 na 171. Jak je na tom zadní náprava nevím, ale přední náprava a brzdy by podle prodejců autodílu měly být beze změn. Doporučuji kontrolu např na e-shopu autokelly. To co je zjevné na první pohled je jiná palubka - ve světlém provedení nádherná, navigace s DVDs joystickem, MP3, jiné uložení startovací karty... nic víc mě teď nenapadá. No a samozřejmě předek vozu a koncovky výfuku na zadku
R 25 gtx 85; R 25 GTX 87, SAFRANE 2.5 97, Vel Satis 3.5 Ph II 05 +
Megane coupe 1.6 2011

Radim82
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: ned zář 19, 2010 10:30

Re: Koupě VS 3,5 V6

Příspěvek od Radim82 » ned zář 19, 2010 10:41

Zdravim vás chlapy, jsem tu novy a potreboval bych radu ohledne koupe satise 2,2 Dci r.v 2003. Timto autem jsem ohromen, a zajimalo by me na co si mam dat pozor pri koupi tohoto krasavce. Moc dekuji

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od S3m8a » pon zář 20, 2010 15:42

osobne bych si daval bycha na jakykoliv klepavy zvuk puvodne jsem zacinal s tim ze mam v haji gumy stabilizacni tyce na zadni naparve, pokracoal jsem stabilizacnima tyckama na zadni naprave, ted me cekaj cepy na predku a porad si myslim ze to uplne nebdue vyreseny ...
dal asi co se motoru tyka tak tam bacha na to jak se tvari prodavajici k servisini historii, kdyz ti bude tvrdit ze byl servisovanej jen v originale tak vezmi vin a nech si to u renaultu overit ...
dalsi vec bych ozkousel vsechny stahovacky oken, pokud planujes el. sedacky tak ty, navi, cd prehravac, resp cd menic, pripadne stresni okno, nic z techhle srand neni na VS laciny

u motoru jeste zkus nastartovat a nechat na volnobeh chvili, jestli se bude trepat cely auto tak je nekde chyba, a v neposledni rade bacha na spojku, dost jsem potkaval za satisama privesy nebo karavany ;)

a pokud na aute z roku 02 bude najezd 80 000km apod tak badat a badat proc tomu tak je ;)
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne

Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade

Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga

Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris

Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris

Safrane V6 BiTurbo

bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw

Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"

Radim82
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: ned zář 19, 2010 10:30

Příspěvek od Radim82 » pon zář 20, 2010 20:22

S3m8a píše:osobne bych si daval bycha na jakykoliv klepavy zvuk puvodne jsem zacinal s tim ze mam v haji gumy stabilizacni tyce na zadni naparve, pokracoal jsem stabilizacnima tyckama na zadni naprave, ted me cekaj cepy na predku a porad si myslim ze to uplne nebdue vyreseny ...
dal asi co se motoru tyka tak tam bacha na to jak se tvari prodavajici k servisini historii, kdyz ti bude tvrdit ze byl servisovanej jen v originale tak vezmi vin a nech si to u renaultu overit ...
dalsi vec bych ozkousel vsechny stahovacky oken, pokud planujes el. sedacky tak ty, navi, cd prehravac, resp cd menic, pripadne stresni okno, nic z techhle srand neni na VS laciny

u motoru jeste zkus nastartovat a nechat na volnobeh chvili, jestli se bude trepat cely auto tak je nekde chyba, a v neposledni rade bacha na spojku, dost jsem potkaval za satisama privesy nebo karavany ;)

a pokud na aute z roku 02 bude najezd 80 000km apod tak badat a badat proc tomu tak je ;)
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Super, dík za info. Už jsem ho byl okouknout a tento satis je 2003 a ma nějakých 135000km čož se mi zdá celkem málo. Je to dovoz ze Švýcarska, serviska a prý to do Čr přijelo po ose. Nejlepší by bylo kdyby se mnou jel nejaký servisák přímo od Renaultu co? Toto auto je pořádný kočár a nerad bych při první prohlídce do něj nasypal mraky peněz, je jasné že mě to něco bude stát, rozvody atd...

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od S3m8a » pon zář 20, 2010 20:27

hele ja za 6500,- udelal rozvody i s praci (nedelal jsem teda klinak) takze kdyz nebudes brat vsechno u renaultu tak je to v pohode

popravde je spoustat techniku kteri se s VS potkali jen na obrazku i u renaultu v servise, takze lepsi spis nejakyho znamyho, ale byt tebou tak si opisu vin a zkusim hledat tu servisni historii u renaultu nevim jestli to budou chtit zapltit ale asi jo ale i tak to stoji za to si myslim

takze jestli mas tak nekoho znamyho kterej opravuje ranutly by mohlo stacit podle me ... jeste si dej bacha aby neco cokoliv neproblikavalo na pristrojovce nebo displayi

jinak vin je pred ridicem z venku na celnim skle ;)
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne

Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade

Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga

Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris

Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris

Safrane V6 BiTurbo

bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw

Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"

Radim82
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: ned zář 19, 2010 10:30

Příspěvek od Radim82 » pon zář 20, 2010 20:40

Jasné, ten satiss je na sauto tak na to kdyžtak mrkni, 2003,136000km,135000kč a je topované. S tím VIN codem to určitě nějak pořeším.

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od S3m8a » pon zář 20, 2010 20:52

tak vec cislo jedna:

koukni proc ma sundane plato kufru z tech snurek jestli nema ulomene uchyty pokud ano nove stoji tusim pres 3000,-

zkus jak fungue mechanismus sedadel a rucni brzda - tu jen povytahnes k sobe (nalevo pod volnatem) a kdyz se rozjizdis tak se odbrzdi sama

podle hlavice radici paky ma auto tak o 100 000 vic
ja kupoval satise s 235 000 a ta radicka vypadala presne takhle - na 135000 si myslim ze bys to takhle neznicil

co se tyka displeje prijde mi ze je nejakej zvlastni ale muze to byt jiny typ - zkus ho zkontrolovat pri zapnuti karty

karta musi mit dve polohy - po castecnem zasunuti se aktivuje audio a ostatni drobna elektronika jako okna

dal vyzkousej tu eletriku sklapeni zrcatek

v tuhle chvili me nic dalsiho nenapada
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne

Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade

Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga

Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris

Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris

Safrane V6 BiTurbo

bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw

Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"

Radim82
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: ned zář 19, 2010 10:30

Příspěvek od Radim82 » pon zář 20, 2010 21:03

Ta řadící páka bylo první co mě zarazilo, když to má najeto 136000. U toho zadního plata ty uchyty chybý, zítra tam zajedu a pořádně to okouknu, jinak interier je v celkem dobrém stavu. No, uvidím zítra. Díkes za info, zítra napíšu.

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od S3m8a » pon zář 20, 2010 21:05

jasne neni za co - kdyztak se mi pripomen kouknu ti co stoji nove to plato nebo jestli to mas kousek do trebice nebo mivas cestu tak ti umim plato sehnat za pomerne lacino ale nevim jiste jesli ma borec roletku vzadu nebo ne

;)

kazdopadne pozor teda i na ty napravy a ostatni veci fakt si myslim ze je stocenej

vin by ti to mel potvrdit
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne

Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade

Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga

Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris

Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris

Safrane V6 BiTurbo

bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw

Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"

Uživatelský avatar
Plzeňák
Advanced member
Příspěvky: 374
Registrován: sob dub 05, 2008 10:12
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Plzeňák » stř zář 22, 2010 17:21

Podle mě je z Německa.Hlavně taky vyzkoušej,zda fungujou všechny el. části sedaček,Alespoň vizuelně zkontroluj sílu kotoučů a destiček.Důležité je taky,aby to mělo alespoń 2 funkční karty k vozu.Bouranej podle mě nebyl,ale km jsou jistě utočený,jako ostatně u většiny aut dovezených do CZ.Záleží ale v jaké kondici je motor a převody.tak šťasnou volbu.
Before:R4CV;R5TSphI,phII;R5AlpineTurbo;R16TL,TS,TX;R8;R11TX;R20TS,TXaut.;R21TX;R25TXphII;Safrane2.2.Si/LPG;Safrane2.5/20V/LPG, Vel Satis 2.0T
Now: Espace V 1.6dci 160ps Initiale + Clio 1.2 LPG + Dauphine

Novotka
Senior member
Příspěvky: 1609
Registrován: sob dub 23, 2005 09:33
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Novotka » ned zář 26, 2010 13:14

Každej řeší ceny náhradních dílu a bojí se nákladnosti oprav ,ale mě příjdou uplně stejný jako u jiných aut. Myslim spotřební materiál jako čepy kotouče filtry a tak ceny jsou skoro stejný jako u Laguny Scenicu nebo Espace. Vzduchový filtr 224 olejový 165 Kotouč 1600 stěrače 1500 čep ramene 600 rameno 2000.
Jako ten strašil ze začátku s tím Citroenem XM že středový díl výfuku stojí 30 tis kč.Když není tak koupim za 10 tis celý auto a ten výfuk si z něj vemu.Nebo mi ho nějákej polák co ve stodole vaří výfuky za 10 tis vyrobí.
Vždyt kupujeme stará auta a málo kdo je dává do Renault servisu(což je nesmysl)každý zná nějákého garážníka,kterej má ruzné slevy.Já nakupuji na kamaráda v Auto Kelly a tam mám 30%slevu na vše.
Při koupi mě taky každej zrazoval z Espace IV že se nedoplatim.
Nov
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od S3m8a » pon zář 27, 2010 09:04

hele me kazdej taky rikal ze se ze satise po*eru, zatim jsem mel bobka pouze kdyz mi fouklo to tesneni pod hlavou, protoze jsem se bal i o hlavu, ale jinak v poho, jen ty kotouce nevim kde sehnat za 1600,- :) ted potrebuju na zadek ...

kazdopadne jak rikam jsou taci, kteri proste nemaj ty moznosti nebo nevi kde hledat a pka je pro ne nejjednodussi original servis kde veri tomu ze to auto - byt stary dostane co potrebuje od odborniku ;) - takovych jich mam par v okoli... ja jsem ta "mlada generace" a hledam a hledam na netu co jde :)

jinak k tem garaznikum, je otazka jestli je to dobry znamy a da ti to za cenu za kterou to koupil nebo jak v klasika servisu za cenikovou cenu pro "normalni belochy" :)

ale co se tyce cen spotrebaku tak tam vazne takovy rozdily nejsou ;)
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne

Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade

Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga

Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris

Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris

Safrane V6 BiTurbo

bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw

Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"

Uživatelský avatar
Plzeňák
Advanced member
Příspěvky: 374
Registrován: sob dub 05, 2008 10:12
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Plzeňák » pon zář 27, 2010 09:24

Teď jsem měnil zadní kotouče (2008kč s dph) a destičky(1700kč).
Before:R4CV;R5TSphI,phII;R5AlpineTurbo;R16TL,TS,TX;R8;R11TX;R20TS,TXaut.;R21TX;R25TXphII;Safrane2.2.Si/LPG;Safrane2.5/20V/LPG, Vel Satis 2.0T
Now: Espace V 1.6dci 160ps Initiale + Clio 1.2 LPG + Dauphine

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od S3m8a » pon zář 27, 2010 10:01

Plzeňák píše:Teď jsem měnil zadní kotouče (2008kč s dph) a destičky(1700kč).
muzu vedet kde jsi bral ty kotouce? - ja mam desticky doma boschacky uz delsi dobu mel jsem je tenkrat v akci predek + zadek bosch za 2500,- :) ale zadek jsem zatim nemenil protoze tam jsem zjistil po sundani kola (tenkrat jeste plechace) ze bude potreba i kotouc:)
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne

Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade

Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga

Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris

Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris

Safrane V6 BiTurbo

bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw

Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"

Uživatelský avatar
Plzeňák
Advanced member
Příspěvky: 374
Registrován: sob dub 05, 2008 10:12
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Plzeňák » pon zář 27, 2010 11:10

Z internetu: e-cat.Pozor jsou bez ložisek(nutno přelisovat) a ohlídej si velokost děr na šrouby kola.Já je měl malý.
Before:R4CV;R5TSphI,phII;R5AlpineTurbo;R16TL,TS,TX;R8;R11TX;R20TS,TXaut.;R21TX;R25TXphII;Safrane2.2.Si/LPG;Safrane2.5/20V/LPG, Vel Satis 2.0T
Now: Espace V 1.6dci 160ps Initiale + Clio 1.2 LPG + Dauphine

hbt
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: stř črc 08, 2009 17:43

To

Příspěvek od hbt » úte zář 28, 2010 11:11

To Radim

Haló vy tu co chcete koupit toho Satise
Prodávám Velsatise 2,2 s automatickou převodovkou, rv 2003, výbava privilefg . Auto bylo dovezeno jako půlroční předváděčka. Jezdilo a bylo servisováno ve firme Ranault Linhart Borek. Já ho koupil se 120tk (po starším, velmi seriözním právníkovi a realitním makléři, co se o to staral líp než o manželku), a za rok dojel na 178tkm. Teď prodávám, je na Sauto je to ten aktuálně za 138000 s SPZ 1C4 7020. Není stočenej, pár chyb má, ale není to past jako ostatní zaručené dovozy. Pokud budete chtít, zavolejte mi na 725 665 552

Lukinek
Starting member
Příspěvky: 33
Registrován: úte dub 01, 2008 19:09

Příspěvek od Lukinek » čtv říj 28, 2010 20:28

Já jsem měnil jak přední, tak i zadní kotouče a desky.

U zadních kotoučů opravdu pozor - já kupoval Feroda bez ložisek a přelisovával je, ale přes veškerou snahu jsem se nedopídil toho, co jsem zjistil, až při nandavání kol zpět.......a sice to, že originál má díry na šrouby M14 a koupená Feroda M12.......tak jsem si cvičně šel koupit ještě 10 šroubů M12, protože šroub M14 do díry M12 prostě nedostanete :lol:

Uživatelský avatar
Plzeňák
Advanced member
Příspěvky: 374
Registrován: sob dub 05, 2008 10:12
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Plzeňák » pát říj 29, 2010 06:04

Já naštěstí ty M12 doma měl... :roll:
Before:R4CV;R5TSphI,phII;R5AlpineTurbo;R16TL,TS,TX;R8;R11TX;R20TS,TXaut.;R21TX;R25TXphII;Safrane2.2.Si/LPG;Safrane2.5/20V/LPG, Vel Satis 2.0T
Now: Espace V 1.6dci 160ps Initiale + Clio 1.2 LPG + Dauphine

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od S3m8a » ned říj 31, 2010 10:46

tak ja mel komplet lozisko s kotoucem za 2075/ks ATE srouby M12, kotouc koupen spravne hned na poprve ;) :)
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne

Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade

Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga

Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris

Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris

Safrane V6 BiTurbo

bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw

Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"

Odpovědět

Zpět na „Renault Vel Satis“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů