Automatická převodovka

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

MDN
Experienced member
Příspěvky: 679
Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
Bydliště: Aachen, Beisweiler

Příspěvek od MDN » stř srp 13, 2008 15:35

mišoun píše:Čím jsem tě rozesmál?? :) Taky jsi píchnul??? Tak to bude tím..
Jasně, to byl smích štěstí, jako že se mi ulevilo a nebudu muset řešit repasy převodovky...

Ale zvláštní, že na zimákách to nedělá - tam nemám senzory...
Nejsem servis! Prosím nepište mi dotazy ohledně oprav vozů Safrane, VelSatis ani jiných! Vše jsem již několikrát popsal zde na fóru, včetně odkazů na manuály na stažení, tak hledejte. Díky

mišoun
Junior member
Příspěvky: 180
Registrován: ned zář 23, 2007 18:34

Příspěvek od mišoun » stř srp 13, 2008 20:16

To je... Třeba má ten senzor nějaký dosah, nevím, páč když jsem měl píchlé kolo v kufru, pořád to ukazovalo jeho tlak. Zjistil jsem to tím, že poklesl. Já na zimu zatím nemám disky, jen pneu, takže tohle mě ani nenapadlo.
Renault VelSatis 3.0dCi Initiale 08/2002 - 215 000 km

MDN
Experienced member
Příspěvky: 679
Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
Bydliště: Aachen, Beisweiler

Příspěvek od MDN » pát srp 15, 2008 08:18

Tak auto už řadí zase jako zběsilé :) Takže super. Díky, díky...

Už asi vím jak to je. Ono když to kolo je v kufru, tak mi to jeho tlak ukazuje jen než se rozjedu. Pak zhasne. Myslím že to je tím, že to počítač prostě předpokládá. Nejsou otáčky kola, tak ho prostě utípne.. A v tu chvíli právě auto přestane řadit... Jinak když sundáš všechna kola, zmízí senzory ale řadí to pořád stejně - je to vysvětleno v příručce, že se jedná o zimní provoz - mám pocit, že je to tam popsané, ale už je to dlouho, co jsem jí četl...

Já jsem na zimu zvolil 17" plechové a na léto, mám Initiale, takže ty originální 18". Nicméně mi přijde, že se celkem dost sjíždějí kraje plášťů. Středy jsou jak nové, ale na krajích mám cca 4-5mm. Nevíte čím to? Sjíždí se rovnoměrně vnitřní i vnější kraj - takže geometrie je v cajku, kola nejsou podhuštěná.... :roll: Všichni tvrdí, že to je prostě neduh 18" v této šířce, ale mě se to nějak nezdá....
Nejsem servis! Prosím nepište mi dotazy ohledně oprav vozů Safrane, VelSatis ani jiných! Vše jsem již několikrát popsal zde na fóru, včetně odkazů na manuály na stažení, tak hledejte. Díky

mišoun
Junior member
Příspěvky: 180
Registrován: ned zář 23, 2007 18:34

Příspěvek od mišoun » pát srp 15, 2008 17:56

Mě potkal úplně stejnej problém. přední kola se sjely z vnějších stran a střed zůstal skoro netknutý.. nepomohla geometrie, čepy, nic. V pneuservisu doporučili pneu trošinku přehušťovat, tak pod 2,5 vepředu nejdu. Po výměně pneu a 15 000 zatím klid, ale otázkou je jak to bude pokračovat. Osobně bych to přikládal za vinu hmotnosti na předku.
Renault VelSatis 3.0dCi Initiale 08/2002 - 215 000 km

MDN
Experienced member
Příspěvky: 679
Registrován: sob úno 28, 2004 10:38
Bydliště: Aachen, Beisweiler

Příspěvek od MDN » pát srp 15, 2008 20:25

mišoun píše:Mě potkal úplně stejnej problém. přední kola se sjely z vnějších stran a střed zůstal skoro netknutý.. nepomohla geometrie, čepy, nic. V pneuservisu doporučili pneu trošinku přehušťovat, tak pod 2,5 vepředu nejdu. Po výměně pneu a 15 000 zatím klid, ale otázkou je jak to bude pokračovat. Osobně bych to přikládal za vinu hmotnosti na předku.
To nevím jestli je úplně pravda, protože na VS jsou předepsané pneu s větším hmotnostním indexem - 100 což je tušímže 800Kg na kolo. Přijde mi, že se vzadu sjíždí stejně jak na předku. Možná jezdím jak prase, protože jsem se schválně byl podívat na ostatní má auta a na koktávkách mám sjeté také více kraje. A tam mám 15" a 16". Nicméně zimáky - 17" mi přijde že se sjíždějí naprosto rovnoměrně :(

A ohledně toho huštění, předek má být na 2,5 a v zadu na 2,0 při prázdném i naloženém autě, což mě krapátko překvapilo. Možná je to kvůli jízdnímu komfortu. Každopádně, když jsem zadek měl na 2,5 hned mi to hlásilo příliš velký tlak. To Ti nedělá?
Nejsem servis! Prosím nepište mi dotazy ohledně oprav vozů Safrane, VelSatis ani jiných! Vše jsem již několikrát popsal zde na fóru, včetně odkazů na manuály na stažení, tak hledejte. Díky

mišoun
Junior member
Příspěvky: 180
Registrován: ned zář 23, 2007 18:34

Příspěvek od mišoun » sob srp 16, 2008 14:23

Zadek mám na 2,0 (+/- 0,1), při jízdě se to zvyšuje tak na 2,4, tak nevím, ale na předku mám normálně 2,5 a za jízdy mi to vyšplhalo i na 3,0 a nic nehlásilo. A s tímto tlakem se mi zadek taky vůbec nesjíždí. Prostě jedu na předepsanou. Správně máš mít na předku 2,4 za normálních okolností a jen při jízdách po dálnici 2,5. Já dávám 2,5 jako minimum.
Renault VelSatis 3.0dCi Initiale 08/2002 - 215 000 km

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » sob srp 16, 2008 21:17

MDN píše:18". Nicméně mi přijde, že se celkem dost sjíždějí kraje plášťů. Středy jsou jak nové, ale na krajích mám cca 4-5mm. Nevíte čím to? Sjíždí se rovnoměrně vnitřní i vnější kraj - takže geometrie je v cajku, kola nejsou podhuštěná.... :roll: Všichni tvrdí, že to je prostě neduh 18" v této šířce, ale mě se to nějak nezdá....
Tuto zkušenost nemohu potvrdit.
18" i 17"ky se mi na obou autech sjizdeji naprosto rovnomerne - a to se se zatackama nemazlim.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

jordi
Starting member
Příspěvky: 15
Registrován: pon dub 07, 2008 12:22
Bydliště: blansko
Kontaktovat uživatele:

Re:

Příspěvek od jordi » pon úno 28, 2011 23:35

DDT píše:
MDN píše:18". Nicméně mi přijde, že se celkem dost sjíždějí kraje plášťů. Středy jsou jak nové, ale na krajích mám cca 4-5mm. Nevíte čím to? Sjíždí se rovnoměrně vnitřní i vnější kraj - takže geometrie je v cajku, kola nejsou podhuštěná.... :roll: Všichni tvrdí, že to je prostě neduh 18" v této šířce, ale mě se to nějak nezdá....
Tuto zkušenost nemohu potvrdit.
18" i 17"ky se mi na obou autech sjizdeji naprosto rovnomerne - a to se se zatackama nemazlim.
Pneu se musí víc nafoukat ,asi se při malém tlaku prostředek prohne a kraje podpírá bočnice
pneu.Tak se více opotřebovává.Já mám 235*45*18 a v předu má určitě přes 3.(espace)

Uživatelský avatar
S3m8a
Senior member
Příspěvky: 1384
Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
Bydliště: Vysočina - ČR
Kontaktovat uživatele:

Re:

Příspěvek od S3m8a » úte bře 01, 2011 08:48

mišoun píše:Zadek mám na 2,0 (+/- 0,1), při jízdě se to zvyšuje tak na 2,4, tak nevím, ale na předku mám normálně 2,5 a za jízdy mi to vyšplhalo i na 3,0 a nic nehlásilo. A s tímto tlakem se mi zadek taky vůbec nesjíždí. Prostě jedu na předepsanou. Správně máš mít na předku 2,4 za normálních okolností a jen při jízdách po dálnici 2,5. Já dávám 2,5 jako minimum.

ja se ridim podle tlakomeru na pumpe, resp. sveho

predek na pumpe ukazuje myslim 2,4 zadek 2,2
ale kdyz stoji auto venku ted v zime tak hlidace zacinaji na 1,9-2,0 na predku a pri jizde se to splha nahoru a pneu mam ted sjete relativne rovnomerne myslim si :) (225/55/17)
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne

Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade

Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga

Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris

Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris

Safrane V6 BiTurbo

bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw

Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"

Uživatelský avatar
ToJa
Grafoman
Příspěvky: 2232
Registrován: čtv črc 19, 2007 18:48
Bydliště: Lipov
Kontaktovat uživatele:

Re: Automatická převodovka

Příspěvek od ToJa » čtv bře 03, 2011 19:19

Mel by nekdo z Prahy cassekouknout na tohle auto?Diky
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... is/8677107
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 1.9dci r.v.2000 Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodány,Renault Laguna Dynamique 2.0 16v r.v.2007 lpg Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.5 24v r.v.2002 Lpg Prodaný,Renault Laguna Privilege 2.0 16v automat r.v.2002 Prodaná,Renault Laguna Dynamique 1.9dci r.v.2005 facelift Prodaná,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v LPG r.v.2005 facelift...

kfl
Starting member
Příspěvky: 32
Registrován: ned kvě 09, 2010 20:50

Re: Automatická převodovka

Příspěvek od kfl » pon bře 07, 2011 13:29

Ahoj všem :)

Mám otázku - VS 3.5 V6.

Za studena má auto po zařazení D/R tendenci po puštění brzdy odjet - klasika. Jakmile se ale motor a převodovka ohřejou, tak už se po puštění brzdy nerozjede. Stojí, brblá na volnoběh a teprve po cca 10 vteřinách převodovce dojde, že má zařazený D a rozjede se. Pokud to chci urychlit a ťuknu do plynu, tak to škubne a auto se rozjede.

Přidám k tomu, že mi přijde převodovka trochu nerozhodná, zvlášť řazení 3-4 probíhá pocitově v půlstupních. Naopak když např. předjíždím a mám plyn na podlaze a pak ho pustím, převodovka hrozně dlouho drží třeba 5500 otáček, než tam dá vyšší rychlost. Pokud plyn držím, tak přeřadí klasicky těsně před červeným polem.

Dodám, že to auto dělá od doby, co ho mám (cca rok), akorát jsem to neřešil (jezdí s tím primárně žena). Loni v květnu mi v Avantu při ponákupním servisu měnili na mojí žádost náplň převodovky (myslel jsem, že je málo oleje a tímhle se to spraví + že to převodovce udělá dobře), ale chování se nezměnilo. Protože tam pozítří jedu zas (olej + STK), tak mě zajímá, jestli ji mají vyměnit znova (protože to předtím třeba neudělali, ačkoli jsem to zaplatil) anebo jestli je skříň před smrtí a mám začít shánět novou :D.

VS je 2003, naj. 175 kkm (při nákupu 167 kkm).

Díky za jakýkoli nápad!
Vel Satis 3.5 V6
Obrázek

safy
Experienced member
Příspěvky: 534
Registrován: čtv kvě 15, 2008 18:45

Re: Automatická převodovka

Příspěvek od safy » pon bře 07, 2011 14:25

kfl píše:Ahoj všem :)

Mám otázku - VS 3.5 V6.

Za studena má auto po zařazení D/R tendenci po puštění brzdy odjet - klasika. Jakmile se ale motor a převodovka ohřejou, tak už se po puštění brzdy nerozjede. Stojí, brblá na volnoběh a teprve po cca 10 vteřinách převodovce dojde, že má zařazený D a rozjede se. Pokud to chci urychlit a ťuknu do plynu, tak to škubne a auto se rozjede.

Přidám k tomu, že mi přijde převodovka trochu nerozhodná, zvlášť řazení 3-4 probíhá pocitově v půlstupních. Naopak když např. předjíždím a mám plyn na podlaze a pak ho pustím, převodovka hrozně dlouho drží třeba 5500 otáček, než tam dá vyšší rychlost. Pokud plyn držím, tak přeřadí klasicky těsně před červeným polem.

Dodám, že to auto dělá od doby, co ho mám (cca rok), akorát jsem to neřešil (jezdí s tím primárně žena). Loni v květnu mi v Avantu při ponákupním servisu měnili na mojí žádost náplň převodovky (myslel jsem, že je málo oleje a tímhle se to spraví + že to převodovce udělá dobře), ale chování se nezměnilo. Protože tam pozítří jedu zas (olej + STK), tak mě zajímá, jestli ji mají vyměnit znova (protože to předtím třeba neudělali, ačkoli jsem to zaplatil) anebo jestli je skříň před smrtí a mám začít shánět novou :D.

VS je 2003, naj. 175 kkm (při nákupu 167 kkm).

Díky za jakýkoli nápad!
To pozdní řazení spíš vypadá,že je tam oleje více,než méně.To automat vydrží,jen se chová jako opilý.Málo oleje vede spolehlivě ke zničení,ale to snad nebude Tvůj případ.Ještě bych požádal servis,ať zkusí odblokovat a vyčistit od závad řídící jednotku automatu,je možné,že tam bude nějaká závada načtena a brání správné funkci.
Renault Safrane 2.5 20V Renault Megane 1.6e Renault 9 TC Renault 8 1130 Renault 8 1132 Renault 16 TL,TS,TX Peugeot 205 GRD Peugeot 504 TI Barkas B 1000 Opel Astra 1.4 Fiat Uno 55 Fiat Regata 1.9ds Ford Sierra 2.0 Ford Taunus Coupé 1.6 Alfa Romeo 1750 Berlina Wartburg 311 Wartburg 353 Škoda Favorit

kfl
Starting member
Příspěvky: 32
Registrován: ned kvě 09, 2010 20:50

Re: Automatická převodovka

Příspěvek od kfl » pon bře 07, 2011 20:08

Hm, dělalo to po koupi a dělá to po první výměně náplně. Úplně stejně. Skoro si říkám, jestli ji opravdu vyměnili :D. Díky za info, ve středu jim řeknu, ať to prolejou znova.
Diagnostika byla bez chyby, ale dám jim tip :).
Vel Satis 3.5 V6
Obrázek

Uživatelský avatar
stepan_1981
Junior member
Příspěvky: 156
Registrován: pon kvě 16, 2011 15:46

Re: Automatická převodovka

Příspěvek od stepan_1981 » úte kvě 17, 2011 11:33

Ahoj všem,

jsem tu nový, progoogloval jsem se sem včera v souvislosti s tím, že se po výměně oleje v automatu v Meganu II (2006, cca 107 tis. Km) začala převodovka po najetí okolo 500km chovat divně. Vzhledem k tomu, že to bylo v neautorizovaném servisu (byť na doporučení známého) a poté, co jsem se na netu porůznu dočetl hrůzné scénáře o tom, jak se při výměně musí dodržet celkem složitý postup, musí být bezpodmínečně předepsaný olej a nesmí ho být ani málo, ani moc, jinak se převodovka poškodí, a kolik taková sranda může nakonec stát, jsem se začal obávat nejhoršího a nadával si, proč jsem to rovnou nedal k Renaultu a šetřil v nesprávnou chvíli.

Projevovalo se to tak, že po úplném zastavení při D a následném puštění brzdy (např. na světlech) se auto nerozjelo, resp. doslova šnečí rychlostí s malinkými cuky popojelo 5-10cm a pak zastavilo. Zvláštní bylo, že po přeřazení na N a zpět na D se auto rozjelo normálně. Stejně tak normálně jelo po odbrždění na R a v kopci necouvalo, řazení bylo plynulé a bez rázů. Taky jsem si všiml, že převodovka začala řadit ve znatelně vyšších otáčkách, např. ze 2 na 3 až někde kolem 2.800+, než začaly problémy, bylo to kolem 2.200-2.500. Taky ty vyšší otáčky z mého pohledu nesmyslně držela i když nebyl sebemenší důvod (brždění motorem z kopce, jízda do kopce) - např. na rovině, kde by si v těch max. 2.500 v pohodě měla odřadit ze 2 na 3. Bylo cítit, že výkon není zdaleka na 100% a někde je něco špatně. Ještě nakonec zmíním, že auto poslední dobou špatně startovalo napoprvé, většinou se po stisknutí tlačítka jen rozsvítily kontrolky a pustila elektrika, ale jinak se nic nedělo. Na druhý pokus vždy OK. Nenapadlo by mě, že to může s chováním převodovky nějak souviset - ale viz dále.

Odvezl jsem to do Auto Kout v Brandýse n. Labem, protože byť jsem z Prahy, o tomhle servisu jsem četl a slyšel dobré reference - na rozdíl od většiny pražských autor. servisů. V servisu zkontrolovali, jestli je v převodovce správný olej a jestli je ho správné množství - špatný olej nebo jeho špatná hladina prý udělá s chováním automatu hodně. Díkybohu se ukázalo, že použitý olej je správný, akorát ho bylo cca o 1 dcl míň, tak to doplnili. Zjistili ale, že byl opotřebením poškozený nějaký kabel u brzdového pedálu, který převodovce posílal falešný signál, že brzdím, i když to tak nebylo (servisák říkal, že mi asi občas za jízdy svítily brzdový světla i když jsem nebrzdil - nevím, nevšiml jsem si, že by mě někdo zezadu vyblikával atd.). Tohle převodovku mátlo a proto to držení otáček vysoko a nerozjíždění se. Každopádně ze servisu jsem odjel, nastartoval napoprvé - prý to nestartování velmi pravděpodobně taky bylo způsobeno tím vadným kabelem, uvidím - a převodovka je úplně v pohodě a chová se tak jak má. Za hodinu a čtvrt jsem jel ze servisu, cena za kontrolu oleje v převodovce a opravu kabelu pouhých 300,- Kč...

Píšu to pro informaci dalším, co by měli podobné problémy s automatem, že ne vždy musí být chyba v převodovce a může to být i něco úplně jiného, co s převodovkou zdánlivě nesouvisí, někdy i docela banálního (raději to ovšem ještě zaklepávám : )).

Kdybyste měli jakékoliv doplňující dotazy na to jak se to chovalo atd., samozřejmě Vám rád odpovím.

Ahoj Štěpán
Megane Grandtour IV 1,2 TCe EDC Intens, červená Red Flamme, Pack City, 17'' kola, poloautomatická brzda, 7" displej, shark anténa

mišoun
Junior member
Příspěvky: 180
Registrován: ned zář 23, 2007 18:34

Re: Automatická převodovka

Příspěvek od mišoun » čtv kvě 19, 2011 19:16

Prosím vás, při jízdě do mírného kopce bez plynu mi pocukává převodovka (resp. celým autem), nevíte čím je to způsobené? Řadí pod plynem zcela normálně, lehce, dlouhodobě mi diagnostika hlásí přechodnou chybu elmag ventilu brzdy a spojky, ale vliv to na běžný chod doposud nemělo, přehlédnu-li detaily, které se cukání na jízdy bez plynu vůbec netýkají. Olej vyměněn před 30 000km... Co byste mi kdyžtak doporučili? Modlím se aby to byl jen hydraulickej měnič momentu, nebo jak se to nazývá.

děkuji moc za jakékoli odpovědi, náměty, nápady...
Renault VelSatis 3.0dCi Initiale 08/2002 - 215 000 km

kfl
Starting member
Příspěvky: 32
Registrován: ned kvě 09, 2010 20:50

Re: Automatická převodovka

Příspěvek od kfl » stř čer 01, 2011 20:04

Jen doplním, že Štěpánův tip se spínačem zabral a můj dotaz na rozjíždění tedy není aktuální :). Musím pochválit osazenstvo Auto Kout v Brandýse n. L. - fajn jednání i ceny (jak za diagnostiku, tak za dnešní opravy).

mišoun> To jsem párkrát (za ten rok cca 3x, není to pravidelný a dělá to jen za teplýho motoru) zpozoroval i já - s převodovkou jsem teď byl 2x v servisu (viz výše) a pokaždé OK. Tak to neřeším. Určitě to nic nebude :).
Vel Satis 3.5 V6
Obrázek

Uživatelský avatar
stepan_1981
Junior member
Příspěvky: 156
Registrován: pon kvě 16, 2011 15:46

Re: Automatická převodovka

Příspěvek od stepan_1981 » čtv čer 02, 2011 09:05

Tak to jsem rád, že to byla taky prkotina...U mě převodovka a řazení pořád OK, akorát se stále objevuje občasný problém se startováním, kdy zmáčknu tlačítko, v palubce to jen "pinkne" (relátko ?), rozsvítí se palubka (resp. displej u pal.počítače, rádio, ale ne všechny kontrolky jako při nahození motoru, svíčky nežhaví) a nic se neděje. Po druhém, třetím zmáčknutí tlačítka to normálně nastartuje. Děje se to tak v 1 případě ze 3. S tím spínačem u brzdového pedálu to zjevně nesouviselo, tak nevím - startér, baterka, vadný kontakt u tlačítka nebo jinde ? Jdu se mrknout po fóru, jestli to tady někdo náhodou už neřešil. Teď mi to nějak zásadně nevadí, ale v létě plánuju vyjet do Itálie, a nerad bych, kdyby mě to nechalo někde v horách : )

Š.
Megane Grandtour IV 1,2 TCe EDC Intens, červená Red Flamme, Pack City, 17'' kola, poloautomatická brzda, 7" displej, shark anténa

Storcik
Starting member
Příspěvky: 77
Registrován: pát pro 11, 2009 16:45

Re: Automatická převodovka

Příspěvek od Storcik » čtv říj 11, 2012 10:26

Prosím Vás, když vozidlo stojí v hodně velkém stoupání, má zařazeno D a přesto jede dolů nedokáže zůstat stát na místě, je to znak toho, že je špatný měnič točivého momentu? Děkuji.
Renault vel satis 2.2dci Initiale r.v. 2004 zlikvidováno
Renault safrane 2.1dt r.v. 1993 Otec
Renault safrane 2.2dt r.v. 1998 Bratr
Renault R21 2.1dt poté 2.1d Zlikvidováno :-(

radata
Advanced member
Příspěvky: 373
Registrován: pon srp 17, 2009 02:10
Bydliště: tábor

Re: Automatická převodovka

Příspěvek od radata » čtv říj 11, 2012 12:37

V hodne velkom kopci se to neudrzi
megane grand scenic 1.5dci 78kw 5,2l/100km
megane 1.5dci grandtour 4.4l/100km social verze(prodano)
grand espace 3,0dci 9,2l/100km initial (prodano)
velsatis 3.0dci 8,8l/100km initial (prodano)
espace 3,0dci 7,6l/100km initial (prodano)
espace 3,0dci 7,8l/100km privilege proactive (prodáno)
master 2,8dti 9l/100km s podvalem10-11l/100km (prodano)
Yamaha YZF 1000R Thunderace
když vim rád poradím, když nevim potupně se zeptám.

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Automatická převodovka

Příspěvek od Zefek » čtv říj 11, 2012 12:38

Od toho je tam poloha P.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Storcik
Starting member
Příspěvky: 77
Registrován: pát pro 11, 2009 16:45

Re: Automatická převodovka

Příspěvek od Storcik » pát říj 12, 2012 08:56

Ano, v hodně prudkém kopci to prostě jede dolů. Auto má nejdříve snahu stát, ale jako kdyby to do toho měniče nenatlačilo olej, pak už to jen jede dolů dělá to i na R ale jakmile dám přes manuál 2st. tak auto stojí a i se rozjedu. jen na 1st. se to neudrží. V prudkém kopci.

P - je parking to nemá s tím, že vozidlo na D jede s kopce dolů nic společného. Používám ho jen při vypnutí motoru a rozhodně bych v prudkém kopci na kolíčku v převodovce nenechával stát pomalu dvoutunové auto.
Renault vel satis 2.2dci Initiale r.v. 2004 zlikvidováno
Renault safrane 2.1dt r.v. 1993 Otec
Renault safrane 2.2dt r.v. 1998 Bratr
Renault R21 2.1dt poté 2.1d Zlikvidováno :-(

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Automatická převodovka

Příspěvek od Zefek » pát říj 12, 2012 09:53

Aha, já jsem to pochopil tak, že parkuješ v prudkém kopci. A ty zastavíš a chceš se rozjet ...
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Storcik
Starting member
Příspěvky: 77
Registrován: pát pro 11, 2009 16:45

Re: Automatická převodovka

Příspěvek od Storcik » pát říj 12, 2012 11:48

Ne ne já mám zařazeno D přijedu do kopce zastavím např. na červené chci se rozjet a auto jede dolů. dělá to i na R když parkuji do kopce. jen ne na 2st. atd..
Renault vel satis 2.2dci Initiale r.v. 2004 zlikvidováno
Renault safrane 2.1dt r.v. 1993 Otec
Renault safrane 2.2dt r.v. 1998 Bratr
Renault R21 2.1dt poté 2.1d Zlikvidováno :-(

Uživatelský avatar
pivi
Člen RCČR
Příspěvky: 1888
Registrován: stř led 25, 2006 17:43
Bydliště: Znojmo

Re: Automatická převodovka

Příspěvek od pivi » pát říj 12, 2012 11:53

Kdys mas nohu na brzde a stojis tak se za 1-2 vtrerini odpoji ten menic.
Potom sundas nohu s brzdy a za chvylicku citis jak se zase pripoji.
Martin

Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale

VELSATIS1978
Starting member
Příspěvky: 10
Registrován: ned črc 15, 2012 22:42
Bydliště: ČESKÉ BUDĚJOVICE

Re: Automatická převodovka

Příspěvek od VELSATIS1978 » pát říj 12, 2012 14:31

AHOJ RENAULTACI TAK TEN OLEJ JSE MĚNÍ PO 120 TISÍCÍCH.JAKMILE TĚ TO KOPE TAK UŽ JE TEN OLEJ ŠPATNÝ A NEBO JE HO TAM MÁLO MĚ TO DĚLALO TAKÉ.VÝMĚNA STOJÍ 2800KČ(1600KČ OLEJ 2lITRY)TY JE NUTNÉ VYMĚNIT.PAK UŽ TO BUDE JISTĚ OK. :mava:

Odpovědět

Zpět na „Renault Vel Satis“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti